Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 11 september 2009 om 20:34
Thanks theetje.....
gelukkig ben in een grote meid, dus ik red het wel. haha
Scarlet, hoe staat het met jouw vlinders? Zijn die nog gevoed vandaag?
Zoonlief was tegen 8ten thuis van het feestje. Hij heeft het leuk gehad. Volgende vriendje is geloof ik in november jarig, dus nu is het even klaar.
Mannetje ligt er al lekker in, morgen weer vroeg dag ivm voetbal.
We moeten om 8 uur verzamelen en ze moeten om 9 uur spelen. Vroegertje dus weer voor de zaterdag.
Diaantje hoe is het met jou? Ben je al weer een beetje opgeknapt?
gelukkig ben in een grote meid, dus ik red het wel. haha
Scarlet, hoe staat het met jouw vlinders? Zijn die nog gevoed vandaag?
Zoonlief was tegen 8ten thuis van het feestje. Hij heeft het leuk gehad. Volgende vriendje is geloof ik in november jarig, dus nu is het even klaar.
Mannetje ligt er al lekker in, morgen weer vroeg dag ivm voetbal.
We moeten om 8 uur verzamelen en ze moeten om 9 uur spelen. Vroegertje dus weer voor de zaterdag.
Diaantje hoe is het met jou? Ben je al weer een beetje opgeknapt?
vrijdag 11 september 2009 om 21:27
Hey meissies!
Ik had een bleehhh dagje vandaag. Ik weet niet goed waarom. Sowieso erg slecht geslapen vannacht, viel pas tegen de ochtend in slaap, zoonlief had veel last van zijn knie vannacht, kon ook niet lekker slapen. Is ook niet naar school geweest, kon amper een stap verzetten. Nu gaat het wel weer beter, druk met smeerseltjes en rode lamp want hij wil zooooo graag honkballen morgen. Laatste thuiswedstrijd, hij baalt er echt van als ie niet mee zou kunnen doen. Maar ik zie het somber in hoor, vlgs mij is het ook niet verstandig. Heb lekkere coachje al gemaild en hij mailde net terug, dat ie lekker zijn knie moest laten rusten, maar dat ie het wel heel leuk zou vinden als ie wel kwam aanmoedigen, als het kon met knie. We moeten het morgenochtend maar even bekijken..
Verder kon ik het op kantoor vandaag ook niet helemaal vinden, R. 2 seconden gezien ofzo, niks extra's, welgeteld 1 heel kort mailtje, kon het niet hebben dat ie ook leuk mailde met collegaatje van mij, bah, dan baal ik van mezelf. Op deze manier krijgt het weer teveel impact en heeft het weer teveel invloed, dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon leuk en ontspannen met hem om kunnen gaan, zonder die idiote spanning die dan ineens op de loer kan liggen.
Kortom...HET WAS MIJN DAG NIET!!!
Theetje, jij de nachtdienst weer in en na al zo'n drukke dienst..Pff meid, respect!! Sterkte!!
Och Dolphine, ik begrijp zo goed hoe je je voelt!! Ik vind het ook erg knap hoor, dat je er zo voor hem kunt zijn terwijl je zulke sterke gevoelens voor hem hebt. En het lijkt me zoooo makkelijk en zoooo verleidelijk om dan toch weer heeeel even toe te geven aan die heftige gevoelens..Pfff, ik weet niet of ik zou sterk zou kunnen zijn. Zou je als hij nu echt toenaderingspogingen zou doen ook zo sterk kunnen zijn?
AARGHH gevoelens!!
Kleine man heeft dus een leuk feestje gehad en morgen weer lekker voetballen, sterkte morgenochtend!
Wij hoeven sowieso niet zo vroeg, de wedstrijd begint op 13.00 uur en al zou hij meespelen, hoeft ie pas om 11.30 aanwezig te zijn..
fijne avond nog dames!
vrijdag 11 september 2009 om 21:44
hmmm scarlet, dat is een gewetensvraag.
Maar ik weet het eerlijk niet wat ik zou doen als hij echt toenadering zou zoeken. Natuurlijk doet hij dat op deze manier ook al een beetje.
Ik moet hem gewoon niet te vaak zien, dan zakt het wel weer weg.
Balen van de knie van zoonlief zeg. Ik snap wel dat hij dolgraag wil honkballen morgen, maar ja rust is echt heel belangrijk.
En jij dus ook een baaldag. Nou ja gelukkig is het weekend, dan kan alles weer een beetje bezinken. Rot gevoel is dat he, als je gaat balen van dat soort dingen terwijl je eigenlijk helemaal geen reden hebt om daar van te balen, hij is tenslotte gewoon aan het werk.
Maar ik weet het eerlijk niet wat ik zou doen als hij echt toenadering zou zoeken. Natuurlijk doet hij dat op deze manier ook al een beetje.
Ik moet hem gewoon niet te vaak zien, dan zakt het wel weer weg.
Balen van de knie van zoonlief zeg. Ik snap wel dat hij dolgraag wil honkballen morgen, maar ja rust is echt heel belangrijk.
En jij dus ook een baaldag. Nou ja gelukkig is het weekend, dan kan alles weer een beetje bezinken. Rot gevoel is dat he, als je gaat balen van dat soort dingen terwijl je eigenlijk helemaal geen reden hebt om daar van te balen, hij is tenslotte gewoon aan het werk.
vrijdag 11 september 2009 om 23:44
Sorry, dat ik hier even inbreek....Maar zocht op spandau ballet en kwam toen hier terecht...
Toevallig heb ik gisteren ook kaarten voor het Spandau Ballet concert gekocht in Amsterdam. Via Live Nation heb ik er 'maar' 54 euro incl. servicekosten voor betaald! Ik zag inderdaad ook bij een ander dat ze voor hetzelfde concert 119 euro vroegen! Idioot want het concert is nog niet eens uitverkocht.
Was gewaarschuwd want een collega van mij is er laatst wél ingetrapt en heeft 70 euro per concertkaart teveel betaald.....
Maar goed, nog zo'n 8 weken wachten, vriendin gaat mee, oppas is geregeld (ook ik ben een single moeder) en heb er onwijs veel zin in. En dat terwijl Spandau Ballet eigenlijk nét voor mijn tijd is.....Maar vind het gewoon supermuziek!
Toevallig heb ik gisteren ook kaarten voor het Spandau Ballet concert gekocht in Amsterdam. Via Live Nation heb ik er 'maar' 54 euro incl. servicekosten voor betaald! Ik zag inderdaad ook bij een ander dat ze voor hetzelfde concert 119 euro vroegen! Idioot want het concert is nog niet eens uitverkocht.
Was gewaarschuwd want een collega van mij is er laatst wél ingetrapt en heeft 70 euro per concertkaart teveel betaald.....
Maar goed, nog zo'n 8 weken wachten, vriendin gaat mee, oppas is geregeld (ook ik ben een single moeder) en heb er onwijs veel zin in. En dat terwijl Spandau Ballet eigenlijk nét voor mijn tijd is.....Maar vind het gewoon supermuziek!
zaterdag 12 september 2009 om 09:01
Morning!
Hé Koekkie, wat een mazzel dat jij hier even kwam inbreken! Die Live nation waar jij het over hebt, is inderdaad ook de site via waar mijn vriendin en ik in eerste instantie kaarten wilden bestellen. Die zijn 49 euro excl. servicekosten en incl. dus 54?? Da's heel goed te doen zeg! Ik ga haar gelijk mailen!
Gelukkig is het na een nachtje goed slapen allemaal weer wat beter te relativeren..En je hebt helemaal gelijk Dolphine, hij is gewoon aan het werk, weet hij veel wat ie allemaal teweeg brengt...Ik moet ook gewoon die knop weer proberen om te zetten, wat betreft qua gevoel een beetje zoals jij. Het feit dat ie een collega is maakt het gewoon lastig. Lastig om wat duidelijker richting hem te zijn, lastig omdat die spanning er nu constant is wanneer hij aanwezig is en dat wil ik niet. Ik wil gewoon dat het leuk en gezellig is en dat ik kan genieten van de kleine dingetjes. Kga mijn best doen! Kijk, lekkere coachje vind ik ook erg leuk, maar dat is zo anders, daar ga ik op een veel ontspannender manier mee om. Gewoon lekker plagerig en losjes, waardoor we ook veel lol hebben. Op die manier wil ik het met R. ook! En ach, ik moet me ook niet zo aanstellen..1 dagje met verwarde gevoelens na een slechte nacht slapen en ik ben gelijk helemaal van slag..Muts die ik ben.
Ik ben benieuwd hoe het met knie van zoonlief is, hij slaapt nog nl.
Fijne zaterdag!
zaterdag 12 september 2009 om 16:01
Goede middag.
Vanmorgen naar de voetbal geweest met zoonlief. Hij heeft op zijn kunstgras schoenen gevoetbalt, want hij had een blaar van zijn nieuwe schoenen. Was zelf niet zo op dreef vandaag, maar wel met 9-1 gewonnen. En dat voor de 1e competitie wedstrijd. Toppie dus.
Vanmiddag met mijn moeder en mijn broer de stad in, Broer een pak + schoenen gekocht voor de bruiloft. Zoonlief een paar nieuwe voetbalschoenen en toen zijn we weer gegaan. Op een rustig moment gaan mams en ik nog een keer voor ons zelf kijken, maar manneke was het zat in de stad.
Heeft met in 2 dagen tijd weer 90 euro gekost zeg, een paar nieuwe schoenen en nu dus een paar nieuwe voetbalschoenen. Hoop dat ie er nu het hele seizoen op vooruit kan.
Haha scarlet, dat verdomde gevoel ook altijd... ik weet er alles van. Op zich denk ik er helemaal niet de hele dag aan, maar als ik hem dan ´sa vonds online zie komen op msn maakt mijn hart altijd evene en sprongetje, van joepie daar is hij weer. Dan probeer ik hem heel stoer niet aan te spreken... woehahaha stelletje pubers lijken we wel.
Hoe ist met de knie van je knul? Denk niet dat hij kon spelen vandaag he.
Vanmorgen naar de voetbal geweest met zoonlief. Hij heeft op zijn kunstgras schoenen gevoetbalt, want hij had een blaar van zijn nieuwe schoenen. Was zelf niet zo op dreef vandaag, maar wel met 9-1 gewonnen. En dat voor de 1e competitie wedstrijd. Toppie dus.
Vanmiddag met mijn moeder en mijn broer de stad in, Broer een pak + schoenen gekocht voor de bruiloft. Zoonlief een paar nieuwe voetbalschoenen en toen zijn we weer gegaan. Op een rustig moment gaan mams en ik nog een keer voor ons zelf kijken, maar manneke was het zat in de stad.
Heeft met in 2 dagen tijd weer 90 euro gekost zeg, een paar nieuwe schoenen en nu dus een paar nieuwe voetbalschoenen. Hoop dat ie er nu het hele seizoen op vooruit kan.
Haha scarlet, dat verdomde gevoel ook altijd... ik weet er alles van. Op zich denk ik er helemaal niet de hele dag aan, maar als ik hem dan ´sa vonds online zie komen op msn maakt mijn hart altijd evene en sprongetje, van joepie daar is hij weer. Dan probeer ik hem heel stoer niet aan te spreken... woehahaha stelletje pubers lijken we wel.
Hoe ist met de knie van je knul? Denk niet dat hij kon spelen vandaag he.
zaterdag 12 september 2009 om 19:19
Hallo weer!
Zoonlief heeft wel gespeeld en het ging goed ook. Hij zat vanmorgen echt zo te twijfelen, wat te doen, maar het ging redelijk met zijn knie, heeft thuis een beetje geprobeerd te rennen etc. en dat ging. Wel met een brace, wat ook de nodige ondersteuning geeft. Ze hebben dik gewonnen, 17-02, ook wel eens lekker, haha. Hij deed het weer lekker met pitchen en ook op 1e honk, goeie dag dus voor hem. Was ook leuk met coachje, de schat had speciaal voor mij, omdat ik altijd een shaggie biets (houd ik niet van eigenlijk, maar meestal biets ik er 1 van hem als ze spelen..), sigaretten en had ook gezegd dat ie daarbij aan mij had gedacht, haha. Kijk, dat is gewoon zo losjes en leuk zonder gezeik. Met R. is het zo maf, dan gaat dat spontane er helemaal af, juist omdat ik bang ben dat dat teveel opvalt, hoewel hij natuurlijk helemaal niet weet wat er a/d hand is. Haha, lekker gecompliceerd! Maar ik moet me gewoon niet zo aanstellen heb ik al bedacht, dat gezeik ook altijd..Komende donderdag geen middagje met hem, want hij heeft overleg. Jammerrr!
Lekker veel geld uitgegeven Dolphine, pff, wat gaat dat dan hard he..Moest ie nou weer nieuwe voetbalschoenen, die kleine man omdat ie last had van zijn andere nieuwe? Da's balen zeg..
Je broer is in elk geval vast lekker geslaagd voor kleding, nu jullie nog..Haha, kan het me voorstellen dat die kleine man het zat was in de stad.
Jaja, zo stoer probeer ik dan ook te doen, whoehaha, vrijdagmiddag was ie ook even boven en stond te praten in de gang, ik moest er langs, kijk um dan niet eens aan, nah ja, we zijn echt gek!! Of zoals afgelopen donderdag, toen we alleen waren. Ik werk gewoon rustig door tot hij begint te praten, haha, cool he! MMMMPFFFFF!!
Khad een uiensoepje gemaakt voor het avondeten..mmm. was echt heerlijk! Ik miste wel het (geroosterde) stokbrood erbij, maar ja, dat mag ik nou net weer niet hebben he...wel lekker geraspte kaas erin, mjammie.
Ik ga maar weer eens (de 3e) was ophangen..zucht..
Zoonlief heeft wel gespeeld en het ging goed ook. Hij zat vanmorgen echt zo te twijfelen, wat te doen, maar het ging redelijk met zijn knie, heeft thuis een beetje geprobeerd te rennen etc. en dat ging. Wel met een brace, wat ook de nodige ondersteuning geeft. Ze hebben dik gewonnen, 17-02, ook wel eens lekker, haha. Hij deed het weer lekker met pitchen en ook op 1e honk, goeie dag dus voor hem. Was ook leuk met coachje, de schat had speciaal voor mij, omdat ik altijd een shaggie biets (houd ik niet van eigenlijk, maar meestal biets ik er 1 van hem als ze spelen..), sigaretten en had ook gezegd dat ie daarbij aan mij had gedacht, haha. Kijk, dat is gewoon zo losjes en leuk zonder gezeik. Met R. is het zo maf, dan gaat dat spontane er helemaal af, juist omdat ik bang ben dat dat teveel opvalt, hoewel hij natuurlijk helemaal niet weet wat er a/d hand is. Haha, lekker gecompliceerd! Maar ik moet me gewoon niet zo aanstellen heb ik al bedacht, dat gezeik ook altijd..Komende donderdag geen middagje met hem, want hij heeft overleg. Jammerrr!
Lekker veel geld uitgegeven Dolphine, pff, wat gaat dat dan hard he..Moest ie nou weer nieuwe voetbalschoenen, die kleine man omdat ie last had van zijn andere nieuwe? Da's balen zeg..
Je broer is in elk geval vast lekker geslaagd voor kleding, nu jullie nog..Haha, kan het me voorstellen dat die kleine man het zat was in de stad.
Jaja, zo stoer probeer ik dan ook te doen, whoehaha, vrijdagmiddag was ie ook even boven en stond te praten in de gang, ik moest er langs, kijk um dan niet eens aan, nah ja, we zijn echt gek!! Of zoals afgelopen donderdag, toen we alleen waren. Ik werk gewoon rustig door tot hij begint te praten, haha, cool he! MMMMPFFFFF!!
Khad een uiensoepje gemaakt voor het avondeten..mmm. was echt heerlijk! Ik miste wel het (geroosterde) stokbrood erbij, maar ja, dat mag ik nou net weer niet hebben he...wel lekker geraspte kaas erin, mjammie.
Ik ga maar weer eens (de 3e) was ophangen..zucht..
zaterdag 12 september 2009 om 21:19
haha,nee scarlet.
Hij heeft gisteren de hele dag zijn nieuwe schoenen aan gehad naar school die ik donderdag voor hem gekocht heb. Daarvan heeft hij een blaar op ziin kleine teen. Aangezien zijn voetbalschoenen al een beetje aan de krappe waren deed zijn kleine teen dus erg zeer er in.
Die andere voetbalschoenen had ik net voor de zomer gekocht voor hem, en die zijn helaas weer te klein. maat 34 heeft het kind inmiddels. pfffff
Wat fijn scarlet dat jouw knul toch lekker heeft kunnen sporten. Gelukkig gaat het beter met zijn knie.
Lekekr rustig avondje bankhangen hier. Zoonlief ligt net op bed, die is gezellig even op gebleven. leuke dag met hem gehad trouwens, hij is erg lief geweest.
Wel weer aan het hoesten, dus ik hoop niet dat ik hem aangestoken heb. Zal wat kan ik weer werken moet ik thuis blijven omdat kind ziek is... haha
hele fijne zaterdagavond.
Hij heeft gisteren de hele dag zijn nieuwe schoenen aan gehad naar school die ik donderdag voor hem gekocht heb. Daarvan heeft hij een blaar op ziin kleine teen. Aangezien zijn voetbalschoenen al een beetje aan de krappe waren deed zijn kleine teen dus erg zeer er in.
Die andere voetbalschoenen had ik net voor de zomer gekocht voor hem, en die zijn helaas weer te klein. maat 34 heeft het kind inmiddels. pfffff
Wat fijn scarlet dat jouw knul toch lekker heeft kunnen sporten. Gelukkig gaat het beter met zijn knie.
Lekekr rustig avondje bankhangen hier. Zoonlief ligt net op bed, die is gezellig even op gebleven. leuke dag met hem gehad trouwens, hij is erg lief geweest.
Wel weer aan het hoesten, dus ik hoop niet dat ik hem aangestoken heb. Zal wat kan ik weer werken moet ik thuis blijven omdat kind ziek is... haha
hele fijne zaterdagavond.
zaterdag 12 september 2009 om 21:42
Scarlet,
Ik hoop dat het lukt (zal vast). Inderdaad zijn de kaarten daar incl. servicekosten ¤ 54,- als je ze tenminste zelf uitprint, anders komen er nog wel verzendkosten bij.
Vandaag maar eens een CD van Spandau Ballet gekocht, weliswaar 2e hands maar hij is nog prima. De single collection. Want ik beken dat ik geen CD van hun in huis had....
Ik hoop dat het lukt (zal vast). Inderdaad zijn de kaarten daar incl. servicekosten ¤ 54,- als je ze tenminste zelf uitprint, anders komen er nog wel verzendkosten bij.
Vandaag maar eens een CD van Spandau Ballet gekocht, weliswaar 2e hands maar hij is nog prima. De single collection. Want ik beken dat ik geen CD van hun in huis had....
zondag 13 september 2009 om 19:12
Hallo!
Da's niet te hopen Dolphine, dat je die kleine man aangestoken..Aan de andere kant, het zou haast een wonder zijn als het niet zo was. Maar ja, dat zou idd wel wat zijn, dat je dan nu thuis zou moeten blijven omdat hij ziek is..haha.
Aha, zo zit het met de schoenen..Erg he, dat ze ineens zo hard groeien, pfffff..
Oh ja, voor ik het vergeet, de allemaal de hartelijke groetjes van Lucky! Het komt er gewoon niet van om te schrijven, maar alles is OK en we zien haar snel weer..
Hé Koekkie, lief dat je nog even kwam 'kijken"..Ik had het er vanmorgen nog met mijn vriendin over, maar uiteindelijk hebben we besloten om gewoon een dagje lekker te gaan shoppen, whoehaha, stelletje mutsen die we zijn. Jij in elk geval heel veel plezier op het concert!
Het weekend is weer voorbij gevlogen, vanmiddag lekker een beetje honkbal gekeken, Nederland gewonnen, hoeraaa. Verder helemaal niks te melden, dusszz...
Fijne avond!
zondag 13 september 2009 om 20:30
[fgcolor=#F700D2]Goede avond dames,
Wij hebben natuurlijk een heerlijke voetbalmiddag achter de rug. De kleine man vond het helemaal geweldig vanmiddag bij ajax. De uitslag loog er natuurlijk ook niet om, 6-0 gewonnen. We gingen even naar mijn ouders vanmorgen want zoonlief wild zo graag zijn nieuwe voetbalschoenen aan opa laten zien. opa was alleen weer aan het werk. haha, na de voetbal dus nog maar even langs gegaan.
Vanavond lekker shouarma gegeten en daarna mannetje lekker zijn bed in.
Woehaha scarlet, shoppen ipv concert.. tja dat kan natuurlijk ook.
Ik verder ook bijzonder weinig te melden vanaf hier.
Wij hebben natuurlijk een heerlijke voetbalmiddag achter de rug. De kleine man vond het helemaal geweldig vanmiddag bij ajax. De uitslag loog er natuurlijk ook niet om, 6-0 gewonnen. We gingen even naar mijn ouders vanmorgen want zoonlief wild zo graag zijn nieuwe voetbalschoenen aan opa laten zien. opa was alleen weer aan het werk. haha, na de voetbal dus nog maar even langs gegaan.
Vanavond lekker shouarma gegeten en daarna mannetje lekker zijn bed in.
Woehaha scarlet, shoppen ipv concert.. tja dat kan natuurlijk ook.
Ik verder ook bijzonder weinig te melden vanaf hier.
maandag 14 september 2009 om 13:31
Ok,word een beetje saai elke keer sorry voor afwezigheid te melden,,,.....
Maar goed,was nog steeds in de greep van de griep,werk was weer druk,en de feestweek hier in het dorp gehad..mamma is gesloopt!!!
jammer dolp en thee dat jullie niet konden,maar vlg jr wel he??
met mn half zieke hoestlijf toch maar even doorgefeest 3 dagen,en nog mn werk...dat wil je niet!!!ik wou het wel,maar kan eigg niet..mehn wat een aanslag op je lijf,maar wat hebben we het gezellie gehad....oooh meiden...jullie gaan echt mee hoor vlg jaar!
Ga zo even boodschaps doen en dan beloof ik vandaag ven bij te lezen...tot later dusssss!
Maar goed,was nog steeds in de greep van de griep,werk was weer druk,en de feestweek hier in het dorp gehad..mamma is gesloopt!!!
jammer dolp en thee dat jullie niet konden,maar vlg jr wel he??
met mn half zieke hoestlijf toch maar even doorgefeest 3 dagen,en nog mn werk...dat wil je niet!!!ik wou het wel,maar kan eigg niet..mehn wat een aanslag op je lijf,maar wat hebben we het gezellie gehad....oooh meiden...jullie gaan echt mee hoor vlg jaar!
Ga zo even boodschaps doen en dan beloof ik vandaag ven bij te lezen...tot later dusssss!
maandag 14 september 2009 om 17:37
Haiiiii girls! Pffff zware werkweek zit erop, ben het nu wel ff zat ook hoor. Vandaag uit m'n nachtdienst gekomen en morgen wel één hele dag vrij, dan twee diensten nog en dan heb ik weekend. Heb ook geen ruk te melden, nog steeds niet. gebeuren weinig spannende dingen momenteel. Zoonlief natuurlijk al weer vol naar school, wij gewoon druk aan het werk en verder gaat de rompslomp hier gewoon rustig verder. Het enige nare wat te melden valt is dat de auto zo'n 4000 euro gaat kosten en dat moeten we gauw maar vergeten, hij is nog nie eens klaar.
Zooooo Daantje, jij dus ff flink doorgehaald het weekend! Of dat nu zo slim was voor je lijf is één ding maar dat j het ff nodig had is zeker!! Whahaha! Mama is los gegaan, hihihi. Hmmmm nog leuke mannen offe...... Ik hoop er volgende keer weer bij te zijn hoor, heb ook wel zin om weer eens een avondje te stappen.
Over een avondje gesproken; Dames hadden jullie nog ideeen? En data?
Ja wat kunnnen die voeten toch achterlijk snel groeien hè van die knullen, niet normaal. Snap wel ja dat ie er supertrots op was Dolphine. Kun je die 'oude" schoenen niet op MP zetten?
Jij weer beetje opgeknapt nu?
Scarlet, uhhhh shoppen ipv concert, najah dat kan natuurlijk ook én je houdt er nog wat aan over... hihihi. Dus Luck is to busy to write, heeft ze wel een leuke vakantie gehad?
Nou meiden ik ga ff wat te eten verzinnen, dikke kusssssssssss
Zooooo Daantje, jij dus ff flink doorgehaald het weekend! Of dat nu zo slim was voor je lijf is één ding maar dat j het ff nodig had is zeker!! Whahaha! Mama is los gegaan, hihihi. Hmmmm nog leuke mannen offe...... Ik hoop er volgende keer weer bij te zijn hoor, heb ook wel zin om weer eens een avondje te stappen.
Over een avondje gesproken; Dames hadden jullie nog ideeen? En data?
Ja wat kunnnen die voeten toch achterlijk snel groeien hè van die knullen, niet normaal. Snap wel ja dat ie er supertrots op was Dolphine. Kun je die 'oude" schoenen niet op MP zetten?
Jij weer beetje opgeknapt nu?
Scarlet, uhhhh shoppen ipv concert, najah dat kan natuurlijk ook én je houdt er nog wat aan over... hihihi. Dus Luck is to busy to write, heeft ze wel een leuke vakantie gehad?
Nou meiden ik ga ff wat te eten verzinnen, dikke kusssssssssss
maandag 14 september 2009 om 18:37
Hallo hallo,
Ik vond het ook erg jammer diaan. Maar ik was echt nog herstellende van de griep. en daarnaast had ik geen oppas voor zoonlief, want mijn schoonzus kampt met een longontsteking en aan mijn moeder wil ik nu ook niet te veel vragen. Maar erg jammer.
Gelukkig dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Lekker genoten. idd misschien voor je lijf niet zo goed, maar voor je geest zeer zeker wel.
Ik ben aankomend weekend wel kindvrij, dus ff kijken of ik nog een stapmaatje kan sjatteren.
Druk, druk ,druk theetje, Maar morgen lekker vrij in ieder geval. Echt waar joh zo duur die auto? pffff daar wil je idd niet aan denken.
Ik ben wel weer aardig opgeknapt ja. Vandaag weer gaan werken en dat is goed gegaan. Niet heel erg druk geweest, maar vanaf morgen weer vol aan de bak hoor.
Wij het eten net op. We hadden een gehakt schotel met sperzibonen, paprika, ui en krieltjes., Erg lekker maar ook veel te veel, haha invriezen dus maar weer.
Ik ga me nu even over de afwas buigen en de droger aanzetten.
fijne avond
Ik vond het ook erg jammer diaan. Maar ik was echt nog herstellende van de griep. en daarnaast had ik geen oppas voor zoonlief, want mijn schoonzus kampt met een longontsteking en aan mijn moeder wil ik nu ook niet te veel vragen. Maar erg jammer.
Gelukkig dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Lekker genoten. idd misschien voor je lijf niet zo goed, maar voor je geest zeer zeker wel.
Ik ben aankomend weekend wel kindvrij, dus ff kijken of ik nog een stapmaatje kan sjatteren.
Druk, druk ,druk theetje, Maar morgen lekker vrij in ieder geval. Echt waar joh zo duur die auto? pffff daar wil je idd niet aan denken.
Ik ben wel weer aardig opgeknapt ja. Vandaag weer gaan werken en dat is goed gegaan. Niet heel erg druk geweest, maar vanaf morgen weer vol aan de bak hoor.
Wij het eten net op. We hadden een gehakt schotel met sperzibonen, paprika, ui en krieltjes., Erg lekker maar ook veel te veel, haha invriezen dus maar weer.
Ik ga me nu even over de afwas buigen en de droger aanzetten.
fijne avond
maandag 14 september 2009 om 22:40
nou,daar ben ik weer hoor....moest ff met spoed naar mn vriendin iets regelen,en mn internet deed weer eens gek,heeft hummel net de boel even gereset...goddank doetieutweer!!!
Ja,was echt errug voor woorden...lekkere mannekes die uiteraard getrouwd of relatie hebbend zijn...1 mn oude buurjongen(die nog steeds mij leuk vind...pfff met vrouw en 2 kids...tssss!)en nog iemand waar ik al jaren een klik mee heb,maar is als een broertje voor me...maar toch....zit in een prille relatie...die eigg niet lekker gaat...kortom...spannunde dingetjes allemaal...
Dus Dolph,we kunnen wederom mekaar een hand geven...hahaha...lastige zaken....
maaar.....heb me gedragen....eeeuuuuh..een beetje...hahahaah
Theetje ga je morgen ff bellen wel,en Dolph snap dat je niet mee kon mop!
Hey Luck,wel ff weer komen hiero he???
Koekkie grappig dat je even langswaait,(mn oude vogeltje die 16 was geworden heette ook zo..hihi)
Scar,m n scheetie,hoe gaat het met het afvallen??
Jouw hummel een behoorlijke blessure...oeps,hoop dat hij toch mee kan spelen!
Dokkie te druk,ook met anderen...tsssssss WAT DENKT HIJ NOU WEL!!
kan me voorstellen dat je dan een P bui hebt hoor...ben net zo...zucht....
ga snel nog ff doggie uitlaten zo...mijn beurt...tot gauw!
Ja,was echt errug voor woorden...lekkere mannekes die uiteraard getrouwd of relatie hebbend zijn...1 mn oude buurjongen(die nog steeds mij leuk vind...pfff met vrouw en 2 kids...tssss!)en nog iemand waar ik al jaren een klik mee heb,maar is als een broertje voor me...maar toch....zit in een prille relatie...die eigg niet lekker gaat...kortom...spannunde dingetjes allemaal...
Dus Dolph,we kunnen wederom mekaar een hand geven...hahaha...lastige zaken....
maaar.....heb me gedragen....eeeuuuuh..een beetje...hahahaah
Theetje ga je morgen ff bellen wel,en Dolph snap dat je niet mee kon mop!
Hey Luck,wel ff weer komen hiero he???
Koekkie grappig dat je even langswaait,(mn oude vogeltje die 16 was geworden heette ook zo..hihi)
Scar,m n scheetie,hoe gaat het met het afvallen??
Jouw hummel een behoorlijke blessure...oeps,hoop dat hij toch mee kan spelen!
Dokkie te druk,ook met anderen...tsssssss WAT DENKT HIJ NOU WEL!!
kan me voorstellen dat je dan een P bui hebt hoor...ben net zo...zucht....
ga snel nog ff doggie uitlaten zo...mijn beurt...tot gauw!
dinsdag 15 september 2009 om 19:37
Hallo meiden,
Het was een spannende dag vandaag. Mijn moeder moest om 12:00 uur in het zh zijn voor de uitsalg van de botscan en gzd is die goed. Er zijn geen andere uitzaaiingen te zien en de tumor die er zit is stabiel gebleven, niet kleiner geworden, maar ook niet gegroeid. Dus we zijn blij voor het moment. Over 3 maanden hoeft ze nu pas terug te komen. De prednison wordt zoals al eerder gezegd afgebouwd. Ze heeft nu af en toe wel pijn en is 's morgens erg stijf, maar volgens de oncoloog kwam dit door de bestralingen en trekt dit weer weg. Ze mag extra paracetemol slikken tegen de pijn.
Nou ja voor 3 maanden even rust, als het tenminste zo blijft voorlopig.
Ik vandaag mijn jaar evaluatie gehad en dat was ook prima in orde. Dat wist ik natuurlijk wel (haha) maar is toch altijd erg fijn om te horen dat men tevreden over je is.
Vandaag ook een leuk gezin heel positief afgelsoten, tja daar doe je dit werk dan weer voor. Is een goed gevoel dat het zo goed gaat daar.
Ik ben dus blij vandaag!
Woehaha diaan, ben je nu braaf geweest of toch niet helemaal? vertel, vertel..... ik ben nieuwschierig!
Theetje wat betreft het stappen, de weekenden die jij vrij bent is zoonlief bij zijn vader, dus hierin sluit ik me bij jou aan. En volgens mij hebben we het er toen over gehad om eens de kant van lucky uit te gaan, dat is voor jonnie ook haalbaar. Maar ja dan moet ze zich hier wel laten zien natuurlijk.
Mij maakt het verder niks uit, ik weet hier in de buurt ook verschillende leuke danskroegen, dus roepen jullie maar. Slaapplekken heb ik trouwens ook voor degene die niet naar huis willen.
Nu is het tijd om die kleine man van me in bed te gaan stoppen.
Fijne avond allemaal
Het was een spannende dag vandaag. Mijn moeder moest om 12:00 uur in het zh zijn voor de uitsalg van de botscan en gzd is die goed. Er zijn geen andere uitzaaiingen te zien en de tumor die er zit is stabiel gebleven, niet kleiner geworden, maar ook niet gegroeid. Dus we zijn blij voor het moment. Over 3 maanden hoeft ze nu pas terug te komen. De prednison wordt zoals al eerder gezegd afgebouwd. Ze heeft nu af en toe wel pijn en is 's morgens erg stijf, maar volgens de oncoloog kwam dit door de bestralingen en trekt dit weer weg. Ze mag extra paracetemol slikken tegen de pijn.
Nou ja voor 3 maanden even rust, als het tenminste zo blijft voorlopig.
Ik vandaag mijn jaar evaluatie gehad en dat was ook prima in orde. Dat wist ik natuurlijk wel (haha) maar is toch altijd erg fijn om te horen dat men tevreden over je is.
Vandaag ook een leuk gezin heel positief afgelsoten, tja daar doe je dit werk dan weer voor. Is een goed gevoel dat het zo goed gaat daar.
Ik ben dus blij vandaag!
Woehaha diaan, ben je nu braaf geweest of toch niet helemaal? vertel, vertel..... ik ben nieuwschierig!
Theetje wat betreft het stappen, de weekenden die jij vrij bent is zoonlief bij zijn vader, dus hierin sluit ik me bij jou aan. En volgens mij hebben we het er toen over gehad om eens de kant van lucky uit te gaan, dat is voor jonnie ook haalbaar. Maar ja dan moet ze zich hier wel laten zien natuurlijk.
Mij maakt het verder niks uit, ik weet hier in de buurt ook verschillende leuke danskroegen, dus roepen jullie maar. Slaapplekken heb ik trouwens ook voor degene die niet naar huis willen.
Nu is het tijd om die kleine man van me in bed te gaan stoppen.
Fijne avond allemaal
dinsdag 15 september 2009 om 20:04
Hey peepzies!
Dolphine, hartstikke fijn in elk geval dat de tumor niet gegroeid is en er geen verdere uitzaaiingen gevonden zijn. Dit hebben jullie nu in elk geval. Nu even een beetje rust qua alles, da's ook wel heel fijn.
Jaaa, altijd erg fijn om te horen dat je je werk goed doet, hihi.
Dat eten van jou van gisteren, die sperziebonen etc. klinkt trouwens goed zeg! Zonder die krieltjes is het ook wel iets voor moi, ga ik misschien binnenkort wel es maken. Is het nog een speciaal recept, of speciale kruiden?
Hmm Daan, een beeeeetje gedragen??? Lekker toch, al die manlijke aandacht! Al wil/doe je er niets mee, het is in elk geval zeer goed voor je ego! Maar dat het soms lastig is, tja. da's natuurlijk een waar ding...
Grrr, afvallen was deze week helemaal niente, zooooo gemeen!! En ik doe het zoooo braaf, ech nie eerlijk! Sta nu dus ff stil op -13, maar ga stug door hoor!
Gelukkig is die pokke bui van afgelopen vrijdag weer over en kheb het idee nu wel gewoon mezelf te zijn, ook in zijn buurt.
Jij had vandaag je welverdiende vrije dag Theetje, nog wat leuks gedaan of alleen maar huishoudelijke narigheden? Wat ontzettend K*T zeg, die kosten van de auto..En dat moet je allemaal zelf betalen, niet te verhalen op verzekering??
Whaha, dat shoppen gaat dan wel in A'dam of iets dergelijks gebeuren hoor en wordt een lekker dagje uit..
Wat het stappen betreft..Volgens mij wordt het erg lastig om hier iets te vinden. Sowieso heb ik geen ideeeee wat momenteel een beetje in trek is hier, kweet wel dat mijn wereldstad een echte discotheek mist (die mist iedereen) en dat het leeftijdgehalte in de danskroegen hier errug laag is.
Duszz..ook voor iedereen een heel end uit de richting en ik vrees dat ik niet genoeg ruimte of spullen heb voor veel slapers.
Ik sluit me gewoon aan bij wat er besloten wordt en kijk dan tzt wel of het voor mij haalbaar is, ook met het oog op zoonlief en zo niet, dan gewoon een xtje niet hoor...Geeft nix en geen man overboord!
Gisterenavond onwijs genoten van de honkbalwedstrijd Nederland-Puerto Rico, was live op eurosport 2. Zooo spannend nog op het end, maar gzd gewonnen. Pfoee.
Nu zou eigenlijk live Nederlandse Antillen zijn, maar het giet van de regen in Italie, dus of die nog doorgaat...
Tja, je bent gek op honkbal of niet he, whoehaha!
Hmm, het ziet ernaar uit dat ze toch gaan beginnen..
Kga kijken dus!
Fijne avond!
dinsdag 15 september 2009 om 20:16
Huh?? Doen die smilies het niet meer?? Nou ja anyways, ik wilde dus een heel vrolijk dansend en juichende smiley plaatsen. Wàt een fijne berichten allemaal Dolphine!!
En ja Daan ik ben ook wel heel nieuwsgierig en ook erg benieuwd of dat die zelfde vent was als die van vorig jaar, je weet wel welke ik bedoel......
Ik vandaag naar kapper geweest, ff de punten eraf en weer wat model aanbrengen, zelluf een kleurtje erin gedaan(nee, het is niet groen geworden Daan, goed hè) die nu iets donkerder is uitgevallen dan de bedoeling was, maar ja dat licht vanzelf wel wat meer op. Ben alleen bang dat X het iets minder vindt. Nou ja moet hij ook maar even wachten tot het wat lichter wordt.
Verder niet echt het idee gehad dat ik vrij ben geweest vandaag, want morgen gewoon weer aan het werk dus om 05.00 uur gaat de wekker, dus heb ook niet echt iets aan m'n vrije avond want moet toch op tijd m'n bedje in.
Oke dames wat een avondje stappen aangaat, laat even horen hoe of wat. Anders gaat het weer eeuwen duren....
Dolphine en ik kunnen dus de even weekenden...
Fijne aaf
En ja Daan ik ben ook wel heel nieuwsgierig en ook erg benieuwd of dat die zelfde vent was als die van vorig jaar, je weet wel welke ik bedoel......
Ik vandaag naar kapper geweest, ff de punten eraf en weer wat model aanbrengen, zelluf een kleurtje erin gedaan(nee, het is niet groen geworden Daan, goed hè) die nu iets donkerder is uitgevallen dan de bedoeling was, maar ja dat licht vanzelf wel wat meer op. Ben alleen bang dat X het iets minder vindt. Nou ja moet hij ook maar even wachten tot het wat lichter wordt.
Verder niet echt het idee gehad dat ik vrij ben geweest vandaag, want morgen gewoon weer aan het werk dus om 05.00 uur gaat de wekker, dus heb ook niet echt iets aan m'n vrije avond want moet toch op tijd m'n bedje in.
Oke dames wat een avondje stappen aangaat, laat even horen hoe of wat. Anders gaat het weer eeuwen duren....
Dolphine en ik kunnen dus de even weekenden...
Fijne aaf
dinsdag 15 september 2009 om 20:22
Gekruisd Scarlet.... 13 kilo eraf is heus een pluim waard hoor!! Ik ben sowieso trots op je dat je zo vol houdt!!
Jouw woonplaats gaat het dus niet helemaal worden begrijp ik.... wat het stappen aangaat. Hmmmm hier ook niet hoor, ben er geen voorstander van om te stappen in de plaats waar ik werk, hoewel hier wel leuke tenten zijn. Maar goed even afwachten wat de rest te melden heeft, Dolphine wist sowieso al wat, bij Daan zit ook een leuke en verder nog maar even afwachten dan. Zou het in elk geval wel erg leuk vinden als je er ook gewoon bij bent hoor!!!
Jouw woonplaats gaat het dus niet helemaal worden begrijp ik.... wat het stappen aangaat. Hmmmm hier ook niet hoor, ben er geen voorstander van om te stappen in de plaats waar ik werk, hoewel hier wel leuke tenten zijn. Maar goed even afwachten wat de rest te melden heeft, Dolphine wist sowieso al wat, bij Daan zit ook een leuke en verder nog maar even afwachten dan. Zou het in elk geval wel erg leuk vinden als je er ook gewoon bij bent hoor!!!
dinsdag 15 september 2009 om 20:48
Hey scarlet, ik heb niet echt een vast recept hoor. Gewoon gehakt rullen in de pan, boontjes alvast een beetje voorkoken, daarna alles bij het gehakt in de pan doen, dus uitje, paprika en sperzibonen, ik doe er altijd wat knoflook door en verder zout en peper, maar je kunt natuurlijk elke kruid gebruiken die je lekker vindt. Heel simpel, maar zoonlief is er dol op.
Enne die 13 kilo vindt ik ook echt super goed van je. Deze week misschien wel ff wat minder, maar je bent zo goed bezig!
Oh lekker theetje naar de kapper, ik ga morgen een afspraak maken voor zaterdag denk ik. Moet ook hoognodig weer bijpunten en weer in model.
Enne die 13 kilo vindt ik ook echt super goed van je. Deze week misschien wel ff wat minder, maar je bent zo goed bezig!
Oh lekker theetje naar de kapper, ik ga morgen een afspraak maken voor zaterdag denk ik. Moet ook hoognodig weer bijpunten en weer in model.
dinsdag 15 september 2009 om 21:49
stomme sluttekutten!!!!gaan jullie met je goeie gedrag naar de kapper,tereijl sjakie hiero jullie graag wil zienen voor noppes kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps had Theetje even flink op dr sodemieter gegeven....dus bij deze JIJ ook Dolph...lekker laten verknippen,aarde donker laten maken...en een maand voor lul lopen!!!!
kuzzzz Daantje
Ps had Theetje even flink op dr sodemieter gegeven....dus bij deze JIJ ook Dolph...lekker laten verknippen,aarde donker laten maken...en een maand voor lul lopen!!!!
kuzzzz Daantje