Single parents, going strong forever!! deel 21
maandag 18 juli 2011 om 11:09
Goedemorgen dames!
Hier ook de 1e dag van laatste werkweek voor vakantie! Hiep hiep hoera! Heb er net 6 vroege opzitten vandaag de nacht in en dan het weekend nog twee vroege en dan echt VAKANTIE!!! Gelukkig hebben ze het bij X op z'n werk opgelost, pfoeiiiii dat was een opluchting hoor!
Wat het gaat worden weten we nog niet. Overal waar de zon schijnt is volgeboekt of eigenlijk te ver weg. En de vooruitzichten in de benelux zijn om te huilen. X is het zat. Die wil zon, zon en nog eens zon. Hij heeft inmiddels zijn zinnen gezet om toch naar Kroatie te gaan! Ook voor mij omdat ik inmiddels op m'n tandvlees loop. En er komt nog een heeeel drukke periode aan natuurlijk met het huis en zo. Maar ik twijfel nog.... Ben erg gestressed de laatste tijd en zooooo moe. Dus wat dat aangaat heeft ie misschien wel gelijk. We'll see.
Scar, als ik het allemaal zo doorlees is je knul over naar het volgende jaar????!!!! Thank god!!! Fijn zeg!!! Wat een opluchting dan zeg! En nu heeft ie vakantie dan? Gaat ie nog iets leuks doen? Of een leuke job of zo?
Dolphine, jij ook aan vakantie toe hè. Pfff en op de valreep dus nog aardig wat gebroken nachtjes ook. Jouw manneke is dus wel aan het genieten van z'n vakantie, leuke uitjes, straks 10 dagen naar z'n pa en ook nog op vakantie. Lekker voor 'm hoor! En jij krijgt dan nog even de kans om beetje op te laden.
Jongens wat een zeikweer hè de afgelopen dagen het lijkt verdrie wel herfst! Mag toch hopen dat dat straks weer over gaat een hittegolfje zou wel leuk zijn in onze drie weken vakantie hè! Laatste week is mijn zoon op vakantie naar Spanje en moet X gewoon werken. Zou toch wel fijn zijn als ik dan tenminste nog lekker van de zon kan genieten of zo, hahaha.
Nou eerst maar eens deze week doorkomen.
Kusssssssss
Hier ook de 1e dag van laatste werkweek voor vakantie! Hiep hiep hoera! Heb er net 6 vroege opzitten vandaag de nacht in en dan het weekend nog twee vroege en dan echt VAKANTIE!!! Gelukkig hebben ze het bij X op z'n werk opgelost, pfoeiiiii dat was een opluchting hoor!
Wat het gaat worden weten we nog niet. Overal waar de zon schijnt is volgeboekt of eigenlijk te ver weg. En de vooruitzichten in de benelux zijn om te huilen. X is het zat. Die wil zon, zon en nog eens zon. Hij heeft inmiddels zijn zinnen gezet om toch naar Kroatie te gaan! Ook voor mij omdat ik inmiddels op m'n tandvlees loop. En er komt nog een heeeel drukke periode aan natuurlijk met het huis en zo. Maar ik twijfel nog.... Ben erg gestressed de laatste tijd en zooooo moe. Dus wat dat aangaat heeft ie misschien wel gelijk. We'll see.
Scar, als ik het allemaal zo doorlees is je knul over naar het volgende jaar????!!!! Thank god!!! Fijn zeg!!! Wat een opluchting dan zeg! En nu heeft ie vakantie dan? Gaat ie nog iets leuks doen? Of een leuke job of zo?
Dolphine, jij ook aan vakantie toe hè. Pfff en op de valreep dus nog aardig wat gebroken nachtjes ook. Jouw manneke is dus wel aan het genieten van z'n vakantie, leuke uitjes, straks 10 dagen naar z'n pa en ook nog op vakantie. Lekker voor 'm hoor! En jij krijgt dan nog even de kans om beetje op te laden.
Jongens wat een zeikweer hè de afgelopen dagen het lijkt verdrie wel herfst! Mag toch hopen dat dat straks weer over gaat een hittegolfje zou wel leuk zijn in onze drie weken vakantie hè! Laatste week is mijn zoon op vakantie naar Spanje en moet X gewoon werken. Zou toch wel fijn zijn als ik dan tenminste nog lekker van de zon kan genieten of zo, hahaha.
Nou eerst maar eens deze week doorkomen.
Kusssssssss
maandag 18 juli 2011 om 19:18
Oef gelukkig theetje dat het geregeld is de vakantie van X. Kunnen jullie toch lekker samen genieten.
En ja er is een run op zonvakanties, dus gaat moeilijk worden ben ik bang als je niet te ver weg wilt.
Ik ga nog steeds voor mooi weer in augustus hoor......
Jij moet nog wel heel veel werken voor je vakantie hebt zeg.
Bij mij is het erg rustig op het werk. Gezinnen zijn met vakantie, collega's zijn met vakantie, receptie is maar tot 12:30 open, kortom het is een saaie bedoeling, dus echt tijd voor vakantie.
Mijn telefoon werkt! Ik kwam vandaag thuis van het werk en het lampje op mijn modum was groen.... en waarempel, hij deed het want dat heb ik natuurlijk meteen geprobeerd. Ergens ben ik wel blij dat het dus toch niet stiekem aan mij lag.
Ook van t-mobile bericht gehad. Ze hebben mijn mobiel kosteloos gerepareerd en sturen hem op. Joepie, dus binnenkort ook weer mijn eigen mobieltje. En zo komt alles toch weer goed.
En ja er is een run op zonvakanties, dus gaat moeilijk worden ben ik bang als je niet te ver weg wilt.
Ik ga nog steeds voor mooi weer in augustus hoor......
Jij moet nog wel heel veel werken voor je vakantie hebt zeg.
Bij mij is het erg rustig op het werk. Gezinnen zijn met vakantie, collega's zijn met vakantie, receptie is maar tot 12:30 open, kortom het is een saaie bedoeling, dus echt tijd voor vakantie.
Mijn telefoon werkt! Ik kwam vandaag thuis van het werk en het lampje op mijn modum was groen.... en waarempel, hij deed het want dat heb ik natuurlijk meteen geprobeerd. Ergens ben ik wel blij dat het dus toch niet stiekem aan mij lag.
Ook van t-mobile bericht gehad. Ze hebben mijn mobiel kosteloos gerepareerd en sturen hem op. Joepie, dus binnenkort ook weer mijn eigen mobieltje. En zo komt alles toch weer goed.
maandag 18 juli 2011 om 19:28
Bofferds! Allebei al bijna vakantie..Nou ja, straks kan ik zeggen dat ik vakantie heb en dan moeten jullie weer an't werk..haha.
En zoals ik al zei he...half augustus wordt het gewoon echt schitterend weer.....LOL
Oh gelukkig Theetje, toch nog met een sisser afgelopen allemaal. Maar wat een schrik toch evenzogoed! Ik ben benieuwd of jullie de zon nog gaan opzoeken..zou wel lekker zijn he.. Als je dan tenminste geen stress krijgt van de voorbereidingen op het laatste moment! Jaaa, mijn knul is door, gelukkig! Vanmorgen ook alles omtrent stage geregeld. Hij heeft geen speciale plannen voor de vakantie, heeft ook niet meer gehoord van zijn baantje. Vindt hij helemaal niet erg, omdat hij straks immers fulltime aan de bak mag 6 maanden lang, 38 urige werkweek. Nu kan ik er bovenop gaan zitten en er op staan dat ie alsnog iets gaat zoeken voor de komende weken, maar eigenlijk vind ik dat hij wel gelijk heeft. Krijgt straks ook betaald voor zijn stage, dus ik vind het wel ok dat ie nu dan even niets doet verder.
Hij geniet volop van het niet hoeven te studeren of vroeg opstaan, vermaakt zich met x box en pc, met vrienden gamen online, tot diep in de nacht tv kijken, lang uitslapen..Heb wel afgesproken dat ie elke dag een paar hh taken op zich neemt, tenslotte doet ie verder helemaal niets, maar daar doet ie ook niet moeilijk over.
En het scheelt weer voor mij, erg fijn!
Oe, gebroken nachten Dolphine! Erg vervelend! En wat betreft erg fijn dat je straks even heerlijk kunt bijkokmen, als ie naar zijn vader is. Lekker hoor, 10 dagen! Ik vind het ook het leukst dat de Tour nog helemaal niet beslist is en dat er nog van alles kan gebeuren. Baal er wel van dat ik woensdag tot 1700 moet, dan zie ik echt niet veel. Zit er nu wel stiekem over te denken om dan morgen alvast die overuurtjes op te nemen en mooi op tijd naar huis te gaan..schijnt een mooie rit te worden, toch?
Het weer, dat ben ik, zoals iedereen, inderdaad nu wel helemaal zat zeg. Die pokkewind elke x en die regen..pfff, kdacht dat het zo'n hete zomer zou worden?? Het kan nog natuurlijk, maar dit is toch hopeloos....
dinsdag 19 juli 2011 om 16:11
Nou, ik merk wel dat het vakantie tijd is zeg. Ben al weer thuis, echt helemaal geen reet te doen voor mij. Dus lekker de tour kijken en aan het wassen, aangezien zoonlief morgen naar zijn vader gaat en schone kleren nodig heeft.
Niet al mijn collega's hebben het rustig trouwens, er zijn er ook die een crisis hebben in een gezin. Ik heb mijn zaakjes gergeld, alles geregistreerd en plannen geschreven. Overdracht met collega's gedaan, dus kan met een gerust hart op vakantie.
Donderdag nog 2 huisbezoeken en thats it.
Ben wel blij dat ik bijna vakantie heb, volgende week zijn ze maar met z'n vieren. Da's echt weinig hoor, ze moeten ook onze zaken (van de gene die op vakantie zijn) erbij doen. OOk zijn onze beide behandelcoordianatoren en onze teamleidster op vakantie, slechte zaak hoor, erg slecht geregeld.
Niet al mijn collega's hebben het rustig trouwens, er zijn er ook die een crisis hebben in een gezin. Ik heb mijn zaakjes gergeld, alles geregistreerd en plannen geschreven. Overdracht met collega's gedaan, dus kan met een gerust hart op vakantie.
Donderdag nog 2 huisbezoeken en thats it.
Ben wel blij dat ik bijna vakantie heb, volgende week zijn ze maar met z'n vieren. Da's echt weinig hoor, ze moeten ook onze zaken (van de gene die op vakantie zijn) erbij doen. OOk zijn onze beide behandelcoordianatoren en onze teamleidster op vakantie, slechte zaak hoor, erg slecht geregeld.
dinsdag 19 juli 2011 om 21:35
Ik lekker ook bijtijds naar huis gegaan. Zoals ik al wilde heb ik vast 2 uurtjes gecompenseerd, tot 1300 gewerkt dus ook helemaal op tijd voor de Tour. Ik baal er wel van dat ik morgen niets kan zien. Kan wel eea volgen via de radio en internet, maar is toch heel anders he..Bij jullie dus de vakanties al net zo slecht geregeld als bij ons Dolphine..Ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik met vakantie ga direct nadat de anderen terug zijn. Als het andersom zou zijn, kom je terug in een achterstand die alleen maar nog meer oploopt omdat je met te weinig bent. Wanneer ik straks terugkom zijn we er weer allemaal, dus met een beetje geluk is het dan weer snel gefixed. Maar me verheugen op de komende 3 weken...brrr, echt niet!En als ik terugkom een nieuwe manager, dat zal helemaal vreemd zijn zeg. Vanmorgen nog overleg gehad en kan me niet voorstellen dat het met een ander zo gemoedelijk en vrij zal zijn. Bah.
dinsdag 19 juli 2011 om 22:14
[fgcolor=#F700EF]Toch wat te vroeg gejuichd voor wat betreft mijn mobiel. Die is wel naar mij opgestuurd, maar niet gerepareerd. Terwijl ik uit de email begreep dat ze hem kostellos gerepareerd haddenh. Niet dus, ze hebben er naar gekeken en blijkbaar niet kunnen repareren. Balen zeg, morgen eens bellen, misschien kan ik een ander toestel krijgen ofzo.
Mijn moeder vandaag de uitslagen gekregen. Alles was in orde, als zagen ze wel een plekje op de rug. waarschijnlijk gestoten? In ieder geval niets zorgelijks. over 3 maanden moet ze weer op controle.
Mijn collegaatje moest gisteren onder het mes. Kreeg haar niet te pakken vandaag, dus morgen weer proberen.
Ex had ook nog een leuk geintje, wist zogenaamd niet dat zoonlief morgen al naar hem zou komen. Hij dacht pas vrijdag. Gelukkig wel kunnen regelen.
Mijn moeder vandaag de uitslagen gekregen. Alles was in orde, als zagen ze wel een plekje op de rug. waarschijnlijk gestoten? In ieder geval niets zorgelijks. over 3 maanden moet ze weer op controle.
Mijn collegaatje moest gisteren onder het mes. Kreeg haar niet te pakken vandaag, dus morgen weer proberen.
Ex had ook nog een leuk geintje, wist zogenaamd niet dat zoonlief morgen al naar hem zou komen. Hij dacht pas vrijdag. Gelukkig wel kunnen regelen.
woensdag 20 juli 2011 om 15:32
Zo, vanaf het werk dan maar...
Pfff, moet nog anderhalf uur en vrijwel niets te doen zeg. Wat is dit??!! Stilte voor de storm ofzo?? Eng gewoon!
Belachelijk hier te moeten zijn voor de telefoon die amper gaat...Nou ja. Hier al zoveel over gesproken...
Ha fijn Dolphine, alles ok met je moeder. Toch weer een geruststelling en opluchting he! Op naar de volgende 3 maanden! Oei wat balen van je mobiel zeg...best lullig ook!
En ex dus ook weer lekker bezig..zucht...Gelukkig zeg, dat je het nog kon regelen! De sufferd..
Nou ja, ik niets te melden eigenlijk, hihi. Verveel me nogal! Heb wel radio tour de france opstaan en neus op internet, maar kijken is toch wel het leukst hoor.
Heb zin in snacken! Straks nog boodschappen doen, dus denk dat ik dan ook maar even aanwip bij de snackbar, echt geen zin om dan nog te koken....
Pfff, moet nog anderhalf uur en vrijwel niets te doen zeg. Wat is dit??!! Stilte voor de storm ofzo?? Eng gewoon!
Belachelijk hier te moeten zijn voor de telefoon die amper gaat...Nou ja. Hier al zoveel over gesproken...
Ha fijn Dolphine, alles ok met je moeder. Toch weer een geruststelling en opluchting he! Op naar de volgende 3 maanden! Oei wat balen van je mobiel zeg...best lullig ook!
En ex dus ook weer lekker bezig..zucht...Gelukkig zeg, dat je het nog kon regelen! De sufferd..
Nou ja, ik niets te melden eigenlijk, hihi. Verveel me nogal! Heb wel radio tour de france opstaan en neus op internet, maar kijken is toch wel het leukst hoor.
Heb zin in snacken! Straks nog boodschappen doen, dus denk dat ik dan ook maar even aanwip bij de snackbar, echt geen zin om dan nog te koken....
woensdag 20 juli 2011 om 19:53
Hello ladies.
Ex was er om 11 uur vanmorgen, met zijn neef. Die is inmiddels 18, maar zoonlief is helemaal gek met die jongen en andersom. Hij heeft trouwens ook ADHD en medicatie, dus dat schept een band.
IK heb heerlijk genoten van mijn vrije dag, tour gekeken op gemakkie boodschappen gedaan en kunnen eten waar ik zin in had. (lekker biefstukje met gebakken aardappelen op)
Morgen nog werken, heb 2 huisbezoeken en ga 's middags even bij mijn collega langs die geopereerd is. Vrijdag thuis werken en daarna vakantie.......
Het weer viel weer erg mee vandaag trouwens hier, geen regen gezien. Misschien komt het dan toch nog goed.!
Ga vanavond ook lekker voor de buis hangen, komt geloof ik wel een leuke film, dus ik ga me wel vermaken.
Ex was er om 11 uur vanmorgen, met zijn neef. Die is inmiddels 18, maar zoonlief is helemaal gek met die jongen en andersom. Hij heeft trouwens ook ADHD en medicatie, dus dat schept een band.
IK heb heerlijk genoten van mijn vrije dag, tour gekeken op gemakkie boodschappen gedaan en kunnen eten waar ik zin in had. (lekker biefstukje met gebakken aardappelen op)
Morgen nog werken, heb 2 huisbezoeken en ga 's middags even bij mijn collega langs die geopereerd is. Vrijdag thuis werken en daarna vakantie.......
Het weer viel weer erg mee vandaag trouwens hier, geen regen gezien. Misschien komt het dan toch nog goed.!
Ga vanavond ook lekker voor de buis hangen, komt geloof ik wel een leuke film, dus ik ga me wel vermaken.
donderdag 21 juli 2011 om 15:55
Zooo m'n nachtdiensten zitten erop! Nu alleen het weekend nog (mijn vrije weekend notabene) werken! En... het is definitief, nog diezelfde middag wanneer ik uit m'n werk kom stap ik zo in de auto en vertrekken we naar de zon!!!
Gisteren hadden we kijkdag in ons nieuwe huis! Echt zooooo gaaf! Maar de prognose voor oplevering is wéér vertraagd, naar 1e kwartaal 2012. Dus kogel door kerk dan gaan we echt twee weken op vakantie nu. En ik moet zeggen dat is bepaald geen straf.
Nu dus wel druk even met de voorbereidingen zo op het laatste moment. Ik ga vanavond de stad nog even in op zoek naar een badpak en even langs ANWB voor wat kaarten. En de wasmachine draait even overuurtjes. Morgen 1 dagje vrij om alles in orde te maken en de rest doen X en m'n knul.
Jouw knul nu dus fijn bij z'n vader Dolphine. Toch wel even heerlijk hè, je handen vrij en even de tijd aan jezelf om lekker op te laden. En dan daarna lekker op vakantie en alle regen die nu valt/isgevallen valt dan niet meer dus grote kans op stralend zomerweer! Ik hoop dat je er lekker van gaat genieten!
Scar, onbekend is onbemind zeggen ze wel eens. Misschien valt die nieuwe manager wel hartstikke mee joh. En wat nieuw is kun je nog een beetje kneden hè, in de vorm die jullie willen!
Jij dus nog even aan de bak voor je vakantie hebt. Maar wat in het vat zit verzuurt niet hè!
Lieve meiden ik denk niet dat ik voor mijn vakantie hier nog kom, dus ik wens jullie heeeeeel veeeeel zon en veel rust!
Dikke kus
Gisteren hadden we kijkdag in ons nieuwe huis! Echt zooooo gaaf! Maar de prognose voor oplevering is wéér vertraagd, naar 1e kwartaal 2012. Dus kogel door kerk dan gaan we echt twee weken op vakantie nu. En ik moet zeggen dat is bepaald geen straf.
Nu dus wel druk even met de voorbereidingen zo op het laatste moment. Ik ga vanavond de stad nog even in op zoek naar een badpak en even langs ANWB voor wat kaarten. En de wasmachine draait even overuurtjes. Morgen 1 dagje vrij om alles in orde te maken en de rest doen X en m'n knul.
Jouw knul nu dus fijn bij z'n vader Dolphine. Toch wel even heerlijk hè, je handen vrij en even de tijd aan jezelf om lekker op te laden. En dan daarna lekker op vakantie en alle regen die nu valt/isgevallen valt dan niet meer dus grote kans op stralend zomerweer! Ik hoop dat je er lekker van gaat genieten!
Scar, onbekend is onbemind zeggen ze wel eens. Misschien valt die nieuwe manager wel hartstikke mee joh. En wat nieuw is kun je nog een beetje kneden hè, in de vorm die jullie willen!
Jij dus nog even aan de bak voor je vakantie hebt. Maar wat in het vat zit verzuurt niet hè!
Lieve meiden ik denk niet dat ik voor mijn vakantie hier nog kom, dus ik wens jullie heeeeeel veeeeel zon en veel rust!
Dikke kus
donderdag 21 juli 2011 om 16:38
Hoeraaa Thee, heerlijk zeg, 2 weken naar de zon!! Maar waar gaan jullie nou naartoe?? Dat kom je zeker niet meer vertellen he!! Heel veel plezier in elk geval!
Wel weer balen van je huis zeg...Dus nog een kerst en jaarwisseling in je huidige home! Pffff......
Wat betreft die nieuwe manager...vaak wordt het dan iemand die al in de organisatie werkt, misschien ook als manager, misschien in een andere functie, maar meestal ken je iedereen wel (een beetje, dat geef ik toe). Maar er zijn altijd mensen die dan weer via via verhalen hebben gehoord en blablabla, dus helemaal onbevlek ontvangen wordt zo iemand nooit! Maar je hebt gelijk, vooroordelen moet je niet hebben en daar houd ik ook helemaal niet van. Het is natuurlijk gewoon weer de verandering, waar ik tegenop zie.
Ha kinderloze Dolphine! Hoe bevalt het zo zonder je mannetje? Heb je nog wilde stapplannen oid? Vandaag lekker op tijd naar huis en Tour kijken. Vanaf morgen staan we er met zijn tweetjes voor op het werk, dus kon nog net. Het weer is hier ook prima, temperatuur is goed (beetje klef zelfs), droog. Was hangt te wapperen buiten en een nieuwe lading zit in de machine, hoop dat ik het voor het weekend nog kan wegwassen.
Nog even tour kijken hoor!
vrijdag 22 juli 2011 om 10:51
Hallo meisjes,
Mijn vakantie is officieel begonnen vandaag! Gisteren laatste werkdag afgesloten met bezoekje bij zieke collega, daarna nog de finisch van de tour kunnen zien (spannend, spannend). Gisterenavond met mijn moeder mee wezen zwemmen en aqua joggen en vanmorgen ook weer wezen sporten. (ben goed bezig al zeg ik het zelf, hahaha).
Oh theetje, heerlijk toch nog 2 weken zon in het vooruitzicht. Ik ga er vanuit dat het hier ook helemaal goed gaat komen. Na maandag wordt het weer beter, dus vanaf begin augustus kan het niet anders dan stralend zomerweer zijn.
Of ik nog leuke dingen heb gepland in mijn kindloze tijd? wel een paar maar niet helemaal vol hoor.
Zaterdag ga ik met mijn vriendin stappen, is een hollandse avond en weer nieuwe cd presentatie van onze kroegbaas, helemaal gezellig dus.
Dinsdag ga ik met mijn moeder naar scheveningen naar mary poppins, maar als het weer een beetje mee werkt gaan we 's middags al gezellig.
Verder is het volgende week kermis bij ons (van woensdag tot zaterdag) dus ook helemaal leuk.
Volgende week vrijdag is mijn knul jarig, dan komt hij ook weer thuis, dus hebben we feest.
Dat weekend is pleegzoon er ook. en ga ik zaterdag de 30ste met de knullen naar ajax- twente voor de johan cruijf schaal.
Jullie zien het plannen zat nog. Woensdag gaat mijn vader de caravan halen en hier neerzetten, dus kan ik op mijn gemak al een beetje beginnen met inpakken.
Nu ga ik lekker douchen, want ben aardig fanatiek geweest en moest eerst even bijkomen met een banaan en bakkie koffie.
En dan vanmiddag de allermooiste rit van de tour (hoop ik), ik ben er klaar voor.
Oh meiden, ik heb de hele week de beelden van de nijmeegse vierdaagse gevolgd en het begint weer zo te kriebelen.... Ik ga er voor, ga proberen om volgend jaar weer te lopen. ben nu goed bezig met mijn rug trainen en dan vanaf maart kijken hoe wandelen gaat. Allerbelangrijkste is dat ik nog iemand zoek om het samen mee te doen want alleen trainen en lopen is wel erg saaiiiii.
Mijn vakantie is officieel begonnen vandaag! Gisteren laatste werkdag afgesloten met bezoekje bij zieke collega, daarna nog de finisch van de tour kunnen zien (spannend, spannend). Gisterenavond met mijn moeder mee wezen zwemmen en aqua joggen en vanmorgen ook weer wezen sporten. (ben goed bezig al zeg ik het zelf, hahaha).
Oh theetje, heerlijk toch nog 2 weken zon in het vooruitzicht. Ik ga er vanuit dat het hier ook helemaal goed gaat komen. Na maandag wordt het weer beter, dus vanaf begin augustus kan het niet anders dan stralend zomerweer zijn.
Of ik nog leuke dingen heb gepland in mijn kindloze tijd? wel een paar maar niet helemaal vol hoor.
Zaterdag ga ik met mijn vriendin stappen, is een hollandse avond en weer nieuwe cd presentatie van onze kroegbaas, helemaal gezellig dus.
Dinsdag ga ik met mijn moeder naar scheveningen naar mary poppins, maar als het weer een beetje mee werkt gaan we 's middags al gezellig.
Verder is het volgende week kermis bij ons (van woensdag tot zaterdag) dus ook helemaal leuk.
Volgende week vrijdag is mijn knul jarig, dan komt hij ook weer thuis, dus hebben we feest.
Dat weekend is pleegzoon er ook. en ga ik zaterdag de 30ste met de knullen naar ajax- twente voor de johan cruijf schaal.
Jullie zien het plannen zat nog. Woensdag gaat mijn vader de caravan halen en hier neerzetten, dus kan ik op mijn gemak al een beetje beginnen met inpakken.
Nu ga ik lekker douchen, want ben aardig fanatiek geweest en moest eerst even bijkomen met een banaan en bakkie koffie.
En dan vanmiddag de allermooiste rit van de tour (hoop ik), ik ben er klaar voor.
Oh meiden, ik heb de hele week de beelden van de nijmeegse vierdaagse gevolgd en het begint weer zo te kriebelen.... Ik ga er voor, ga proberen om volgend jaar weer te lopen. ben nu goed bezig met mijn rug trainen en dan vanaf maart kijken hoe wandelen gaat. Allerbelangrijkste is dat ik nog iemand zoek om het samen mee te doen want alleen trainen en lopen is wel erg saaiiiii.
vrijdag 22 juli 2011 om 22:03
Hoeraa Dolphine, lekker vakantie! Je hebt al genoeg leuke dingen gepland zeg, hartstikke leuk.
Wat was de tour vandaag ook weer spannend he! Zo spannend is het toch vele jaren niet geweest, echt genieten dit.
Morgen ook echt weer 's middags voor de buis hoor, kwil geen seconde meer missen. En jij nu de kriebels voor de vierdaagse?
Qua sfeer en gezelligheid kan ik het me zeker voorstellen, maar qua lopen...haha, maar ik heb nou ook eenmaal een hekel aan lopen. Maar voor de rest lijkt het me ook superleuk. Collega loopt ook mee, kzal de verhalen wel horen, volgende week.Kun je niemand zo gek krijgen dat ze mee gaan doen met je?
Hier op het werk nog even 3 weken afzien, en dan ook lekker vakantie. Maar nu eerst heeeeerlijk weekend!
zaterdag 23 juli 2011 om 15:20
Ik zit ook wel voor de buis, maar eerlijk gezegd vind ik de tijdrit zo saai. Ik mis dan toch de onderlinge strijd tussen de renners tegen elkaar. Natuurlijk is die er wel, maar is niet zo duidelijk als wanneer ze de etappe allemaal tegelijk fietsen. Desalniettemin beloofd het een spannend slot te worden als de echte toppers gaan starten.
Ik hoop nog iemand te kunnen vinden die mee gaat lopen ja. Veel mensen denken er net zo als jij over en eigenlijk is dat heel jammer want het is zo'n apparte belevenis.... Tuurlijk je moet er voor trainen en goed voorbereid zijn, maar uit eindelijk komt het ook neer op wilskracht en mentalitiet. Maar goed, nogmaals ik hoop dat ik iemand vind die mee wil.
Verder weinig nieuws te melden. Heb het rijk alleen , dus uitgeslapen vanmorgen en verder eigenlijk nog helemaal niks gedaan vandaag, nou ja vooruit 1 was gedraaid en een was in de droger gestopt.
Ik hoop nog iemand te kunnen vinden die mee gaat lopen ja. Veel mensen denken er net zo als jij over en eigenlijk is dat heel jammer want het is zo'n apparte belevenis.... Tuurlijk je moet er voor trainen en goed voorbereid zijn, maar uit eindelijk komt het ook neer op wilskracht en mentalitiet. Maar goed, nogmaals ik hoop dat ik iemand vind die mee wil.
Verder weinig nieuws te melden. Heb het rijk alleen , dus uitgeslapen vanmorgen en verder eigenlijk nog helemaal niks gedaan vandaag, nou ja vooruit 1 was gedraaid en een was in de droger gestopt.
zaterdag 23 juli 2011 om 15:50
Pff, ja, het is ook best saai, vind ik ook hoor. Alleen straks op het eind idd nog even spannend, maar verder..
Heb ook een was gedraaid, die hangt nu buiten (het is nog droog..) en verder gestofzuigd en de boel nat afgenomen etc.
Shit, het regent..Ik laat het hangen, het hangt onder een soort van afdak tenslotte, met een beetje mazzel niet zo'n last vd regen..
Had nog een akkefietje vannacht: ik wilde de kussens pakken van de andere helft vh bed, maar die waren (blijkbaar) te zwaar en mijn hand schoot los en ik stomp mezelf toch op mijn neus..Deed best ff zeer en ik hoopte toch zo dat ik vandaag niet bont en blauw zou zijn (wat zou iedereen wel niet denken..whoehaha), maar gelukkig is er niets van te zien. Wel een beetje pijnlijk nog. Pfff, hoe verzin je zoiets!
zaterdag 23 juli 2011 om 16:50
Woehaha scarlet, hoe verzin je het idd. Ik zou het verhaal iets spannender maken als ik jou was hoor, dit is nogal suf.......
Mijn vriendin belde net, we gaan vanavond stappen maar ze melde even dat ze griep heeft.... Hmmmmmm
Ik had al eerder voorgesteld om voorafgaand een hapje te gaan eten, toen zei ze dat ze moest werken en nu zegt ze dat ze vakantie heeft.
Erg vaag allemaal.
Ik hoop dat er vanavond nog wat anderen zijn, want als ze nu al aangeeft dat ze grieperig is dan is ze niet echt gezellig..... Maar we zullen zien.
Mijn vriendin belde net, we gaan vanavond stappen maar ze melde even dat ze griep heeft.... Hmmmmmm
Ik had al eerder voorgesteld om voorafgaand een hapje te gaan eten, toen zei ze dat ze moest werken en nu zegt ze dat ze vakantie heeft.
Erg vaag allemaal.
Ik hoop dat er vanavond nog wat anderen zijn, want als ze nu al aangeeft dat ze grieperig is dan is ze niet echt gezellig..... Maar we zullen zien.
zaterdag 23 juli 2011 om 20:55
Ach scarlet, zo ken ik haar wel een beetje. Nu doet ze net of ze zich voor mij opoffert om vanavond mee te gaan. Maar he, als je echt griep hebt ga je niet naar de kroeg toch?
Heeft ze weer wat om over te klagen, zal wel een vorm van aandacht vragen zijn.
Ik klink niet erg aardig, ik weet het, maar ik ken haar en zo is ze nu eenmaal.
Dus ik hoop idd dat er nog meer bekenden zijn.
Mijn broer in ieder geval niet, die zit in dusseldorf met vrienden.
Heeft ze weer wat om over te klagen, zal wel een vorm van aandacht vragen zijn.
Ik klink niet erg aardig, ik weet het, maar ik ken haar en zo is ze nu eenmaal.
Dus ik hoop idd dat er nog meer bekenden zijn.
Mijn broer in ieder geval niet, die zit in dusseldorf met vrienden.
zondag 24 juli 2011 om 23:28
He scar, waar zit je vandaag?
Ik had onverwacht een leuke avond vanavond. Zat een beetje te smsen met een vriend die zich verveelde. Opeens kwam hij op het ultime idee om naar de bios te gaan. Dus zo gedaan. We zijn naar harry potter geweest en ik moet zeggen het was erg leuk. Ook als je het andere deel niet gezien hebt.
Gisteren was ook een geslaagd feestje. Ik heb me kostelijk vermaakt en was om half 4 thuis ofzo. Heerlijk uitgeslapen vanochtend. Werd om half 1 door mijn knul uit bed gebeld, haha
Die heeft het naar zijn zin bij zijn vader, maar hij wilde ook wel weer naar huis want hij miste me. Ach gossie wat een schatje is het toch he.
Tuurlijk mis ik hem ook, maar ik ben blij dat hij het naar zijn zin heeft. En vrijdag komt ie weer thuis.
Het begint er echt op te lijken dat het in de loop van de week beter weer gaat worden.... Yes!
Ik had onverwacht een leuke avond vanavond. Zat een beetje te smsen met een vriend die zich verveelde. Opeens kwam hij op het ultime idee om naar de bios te gaan. Dus zo gedaan. We zijn naar harry potter geweest en ik moet zeggen het was erg leuk. Ook als je het andere deel niet gezien hebt.
Gisteren was ook een geslaagd feestje. Ik heb me kostelijk vermaakt en was om half 4 thuis ofzo. Heerlijk uitgeslapen vanochtend. Werd om half 1 door mijn knul uit bed gebeld, haha
Die heeft het naar zijn zin bij zijn vader, maar hij wilde ook wel weer naar huis want hij miste me. Ach gossie wat een schatje is het toch he.
Tuurlijk mis ik hem ook, maar ik ben blij dat hij het naar zijn zin heeft. En vrijdag komt ie weer thuis.
Het begint er echt op te lijken dat het in de loop van de week beter weer gaat worden.... Yes!
maandag 25 juli 2011 om 18:22
He gelukkig Dolphine, een leuke avond gehad. Mede dankzij offe...ondanks je vriendin?? hihi, da's niet aardig he...
Dat je zo laat thuis was zegt genoeg! En spontaan naar de bios, altijd een superidee! Jij hebt Harry dus al gezien, in 3D of gewoon? Het moet hier nog steeds gebeuren, haha, dat schiet lekker op...
Ah, je ventje mist je..toch altijd fijn om te horen he! Maar nog eventjes, dan is ie er weer!
De 1e dag van de 3 weken zit er op..Pff, het was gelijk goed te merken hoor. Echt nonstop aan de gang geweest tot het weer tijd was om te gaan. Wel veel werk verzet, altijd een fijn gevoel.
Moet ook al een beetje gaan denken over verjaardagsboodschappen, pff, daar heb ik al helemaal geen zin in zeg..(in die boodschappen niet, bedoel ik). Wat nu weer in huis te halen...AARGHHH!! haha
dinsdag 26 juli 2011 om 09:35
Ja scarlet, jij moet daar ook mee aan de slag he. Wordt het druk op je verjaardag?
Ik heb al wel bier gehaald en limonade. Dus komende week alleen wat verse dingetjes. Ik ga zelf een kwarktaart maken en ik wilde een appeltaart maken, maar die zijn vrijdag voor 2,49 te koop bij lidl, dus daar ga ik niet voor in de keuken staan.
Ik doe elke dag maar wat, da's het voordeel van vakantie hebben he.
Gisteren belde mijn broer, die is vrij op maandag omdat hij op zaterdag werkt. Hij moest nog een cadeau voor zijn neef en wist niet zo goed wat, dus ik ben even met hem mee gegaan. Is een spel voor de psp geworden. Daarna zijn we een biertje gaan drinken in de kroeg en 's avonds lekker spare ribs gaan eten. Hmmmm wat heb ik het toch slecht he.
Vanmiddag met mijn moeder naar scheveningen daar eten we ook een hapje voordat we naar mary poppins gaan.
Heb wel erg slecht geslapen vannacht zeg. Die dwerghamster van zoonlief ging flink te keer en daarna had ik een mug op mijn kamer, grrrrr
Ik heb al wel bier gehaald en limonade. Dus komende week alleen wat verse dingetjes. Ik ga zelf een kwarktaart maken en ik wilde een appeltaart maken, maar die zijn vrijdag voor 2,49 te koop bij lidl, dus daar ga ik niet voor in de keuken staan.
Ik doe elke dag maar wat, da's het voordeel van vakantie hebben he.
Gisteren belde mijn broer, die is vrij op maandag omdat hij op zaterdag werkt. Hij moest nog een cadeau voor zijn neef en wist niet zo goed wat, dus ik ben even met hem mee gegaan. Is een spel voor de psp geworden. Daarna zijn we een biertje gaan drinken in de kroeg en 's avonds lekker spare ribs gaan eten. Hmmmm wat heb ik het toch slecht he.
Vanmiddag met mijn moeder naar scheveningen daar eten we ook een hapje voordat we naar mary poppins gaan.
Heb wel erg slecht geslapen vannacht zeg. Die dwerghamster van zoonlief ging flink te keer en daarna had ik een mug op mijn kamer, grrrrr
dinsdag 26 juli 2011 om 16:54
Veel plezier vandaag Dolphine! Jammer genoeg geen strandweer, tenminste...ik vind dat je altijd wel naar het strand kunt, maar iig niet om lekker bij een strandtent in het zonnetje te zitten met een cocktailtje!
Heerlijk toch, zo genieten van je vrije dagen. Normaal gesproken kun je dit soort spontane acties een stuk minder snel doen omdat je dan je mannetje thuis hebt, dus extra fijn nu.
Het wordt niet zo heel druk met mijn verjaardag, zaterdag wat vriendinnen en dan zondag de familie. Gewoon overdag hoor, want maandag moet er weer gewerkt worden door iedereen..(de visite zondag, bedoel ik).
Hihi, ik wilde ook een kwarktaart maken en verder iets kopen.
Of zat al te denken dat ik helemaal niets zou maken, maar ik vind het zelf zo lekker...drinken moet ik helaas nog allemaal halen, maar misschien wil L. morgen even met de auto naar Lidl ofzo..Hij moet toch met mijn knul naar de tandarts, als ie nou ook even drinken zou willen halen, zou dat wel heel erg fijn zijn. Scheelt mij een hele boel gesjouw.
Morgen gelukkig wel mijn korte dagje, dan kan ik alvast wel wat houdbare dingetjes halen, toastjes etc., anders wordt het vrijdag wel heel veel sjouwen. Het nare is dat je ook nog gewoon moet eten de komende dagen he! haha
woensdag 27 juli 2011 om 11:50
Nou scar, het was heerlijk op de boulevard gisteren. Daar was het veel lekkerder als aan de andere kant. Omdat de wind van land kwam en niet van zee, dus we hebben heerlijk op terras koffie gedronken.
OOk lekker mosselen gegeten en 's avonds dan naar mary poppins. Wat een spektakel was dat zeg. Echt heel erg leuk. vrolijk, kleurijk, ontzettend veel mensen op podium en er gebeurde de hele tijd van alles. Maar we hebben er van genoten.
Vanmorgen wezen sporten en net een gesprek gehad met pleegzorgbegeleider. Dat moet 1x per half jaar, maar het gaat zo goed dat het eigenlijk onnodig is, maar goed, wat moet dat moet.
Straks komen mijn ouders de caravan al vast brengen.
Vanaf vandaag is er hier kermis, vanmiddag met markt en streekmarkt erbij, dus daar ga ik ook nog even kijken vandaag.
OOk lekker mosselen gegeten en 's avonds dan naar mary poppins. Wat een spektakel was dat zeg. Echt heel erg leuk. vrolijk, kleurijk, ontzettend veel mensen op podium en er gebeurde de hele tijd van alles. Maar we hebben er van genoten.
Vanmorgen wezen sporten en net een gesprek gehad met pleegzorgbegeleider. Dat moet 1x per half jaar, maar het gaat zo goed dat het eigenlijk onnodig is, maar goed, wat moet dat moet.
Straks komen mijn ouders de caravan al vast brengen.
Vanaf vandaag is er hier kermis, vanmiddag met markt en streekmarkt erbij, dus daar ga ik ook nog even kijken vandaag.
woensdag 27 juli 2011 om 18:43
Zo te horen heb je het echt heel leuk gehad Dolphine! Heerlijk, zo op de boulevard..Vandaag was het trouwens ook prima weer zeg, warm zelfs! Maar nu worden er alweer buien verwacht geloof ik, ik hoop nog ff niet, heb de was buiten hangen!
Veel plezier op de kermis!
Vanmiddag alvast wat spullen voor Bday gehaald, ik ga denk ik maar 2 kwarktaarten maken, maar helaas was er 1 bekertje slagroom kapot gegaan in de tas. Getver, wat een troep zeg! Behalve dat ik een heel spoor heb achtergelaten op de trap(pen), waar ik dus met een doek achteraan kon, ook de spullen in de tas onder de slagroom. Mijn vriendin vroeg of ze ook nog een taartje voor me mocht maken, tuuuulijk, hoe meer hoe beter! hihi. Nog geen drinken helaas, ik wilde L. bij nader inzien toch maar niet vragen, het werd al laat en voor hij zich weer van alles in zijn hoofd haalt.. (..). Bij de tandarts was het goed gegaan, dus nu mijn knul voor het eerst geboort, haha. Maakte zich van te voren alweer erg druk (gosh...van wie heeft ie dat toch...duh..), maar viel natuurlijk alles mee.
Morgen naar de kapper, ik wilde eigenlijk vandaag, maar mijn vaste kapster was er niet. En omdat ik toch wel erg tevreden ben met hoe zij het doet..Morgen is ze er wel en daarna met vakantie, dus kan nog net.
Wel druk op kantoor, pff, tuurlijk, maar goed..ik word nog niet gek. Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik zo slecht slaap de laatste tijd. Vlgs mij krijg ik nu toch last van overgangsklachten hoor. Zo'n last van nachtzweten, bah, daar word ik dus wakker van. Heb het dan zo verschrikkelijk warm, ondanks open raam en dunste dekbed. Overdag helemaal geen last van opvliegers oid of wat voor klachten dan ook, alleen 's nachts.Misschien toch es met de huisarts over hebben, of misschien iets homeopatisch ofzo. Want dit gaat me opbreken, ik sta heel vroeg op natuurlijk en dan zo slecht slapen is echt k*t.
Nou ja, nog 2 dagen en dan weer weekend!!
woensdag 27 juli 2011 om 19:22
Oh scar, ik slaap ook zo slecht. Ik heb vannacht zelf de hamster vanh zoonlief op zijn slaapkamer gepakeerd, wat gaat dat kleine beest te keer 's nachts zeg. Rennen in zijn rad en een herrie, piepen en kraken brrr.
Is valeriaan nacht of melatonine tabletjes niks voor je? Beide gewoon te koop bij de drogist en beide homeopatish.
Ik was vanmiddag even op de kermis cg braderie, was wel even leuk, maar om nu vanavond weer te gaan, nee, heb het al wel weer gezien. Misschien morgenavond, dan is er nostalgische avond en vuurwerk, da's misschien wel even leuk.
Ik ben al vanaf zaterdagavond elke avond weg, dus een avondje thuis is ook helemaal geen straf.
Goh die knul van je scarlet, die van mij boeit het dus echt helemaal niks als hij een gaatje moet boren. Of is het bij hem angst voor het onbekende?
Is valeriaan nacht of melatonine tabletjes niks voor je? Beide gewoon te koop bij de drogist en beide homeopatish.
Ik was vanmiddag even op de kermis cg braderie, was wel even leuk, maar om nu vanavond weer te gaan, nee, heb het al wel weer gezien. Misschien morgenavond, dan is er nostalgische avond en vuurwerk, da's misschien wel even leuk.
Ik ben al vanaf zaterdagavond elke avond weg, dus een avondje thuis is ook helemaal geen straf.
Goh die knul van je scarlet, die van mij boeit het dus echt helemaal niks als hij een gaatje moet boren. Of is het bij hem angst voor het onbekende?