Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Shiverrr schreef:
08-06-2020 19:26
We hebben geappt en hij wil het bij 1 date laten en heeft netjes uitgelegd waarom. Ik snap het wel, want ik had niet het wow gevoel, maar ik dacht zoiets moet misschien ook wel groeien? En we vonden het beide een gezellige avond, dus was ik ook wel enthousiast erover. Eigenlijk kan ik ook wel oprecht zeggen dat ik het niet erg vind? Misschien doordat ik altijd gereserveerd ben of dat het van mijn kant ook niet helemaal goed zat. Maar ik had het wel een kans gegeven om te kijken of het wat kon worden. Want misschien moet een gevoel ook gewoon groeien? Vandaar vanmiddag ook die onzekerheid.
Hij heeft het iig super netjes gedaan, daar mogen echt meer mannen een voorbeeld aannemen.

Ik ga me zometeen ook bij okcupid aanmelden, nu ben ik wel heel benieuwd!
Jammer! Maar je voorgevoel zei het al een beetje, onderbuikgevoel liegt nooit haha. En het is ook wel lastig wanneer het een ‘wow’ gevoel is of de klik. Voor mij is het vooral dat ik beetje onder de indruk ben van iemand en kleine kriebel. En met grote glimlach weer naar huis ga die ik niet m’n gezicht af krijg. Of uren met iemand spenderen en nog genoeg te kletsen hebben. Terwijl ik dit typ denk ik gelijk terug aan de dates waar ik dit gevoel had, was heerlijk 😁 Laatste tijd niet meer gehad helaas.
Vivi3338 schreef:
06-06-2020 20:48
@Mikiniki, fijn dat het alles is goed gekomen met je contract en ook een bod op huis hebt gedaan! Hoe is de concurrentie bij jou en moest je ook aardig overbieden? Ik hoor het waarschijnlijk ook dinsdag of woensdag 😁

@Flaffy, leuk dat hij heeft gezegd verliefd te zijn! Bindingsangst is wel een dingetje, hoop dat hij zich er niet achter verschuilt en gewoon vol voor je gaat. Jullie zijn immers al weer wat maanden bezig.

@Doctorguilty, zoals de rest ook zegt; gewoon doen! Ander is ook zenuwachtig en is niet gelijk na 1 date een relatie. Gewoon een ongedwongen ontmoeting!
Ja zeker leuk! Hij zei het gister ook in het echt, was heel fijn. Nee dat idee heb ik niet, we hebben het er gister nog over gehad en zijn angst vanuit zijn vorige relatie zit best wel diep en hij vind het gewoon oprecht heel eng. Of we het nou officieel maken of niet veranderd eigenlijk voor nu niets, dat is hij ook met me eens. Komt vanzelf wel.

Wat balen van het huis zeg Vivi. En wat belachelijk dat je weet dat zo'n investeerder het dan koopt om met dikke winst te verhuren. Maar niet opgegen, er komt vast nog iets geschikts langs.

@Julus, wat leuk, een date! Veel plezier alvast.
Vivi3338 schreef:
08-06-2020 15:58
Dank allemaal! Blijf het ook bizar vinden.. Zag mezelf er al helemaal zitten, volgende keer paar proberen om wat meer nuchter in te staan en niet al alles in m’n hoofd inrichten haha. Het is erg vervelend dat er zoveel investeerders in de stad zijn die alles opkopen ☹️

@Qiyara, super leuk om te horen! Heb veel aan je adviezen gehad en wat jij beschrijft is ook precies zoals het zou moeten zijn. Na een paar eerste dates met het ‘mwah’ of ‘wel gezellig’ gevoel merk ik dat het gewoon niet genoeg is. Zoals het bij jou is gegaan (gelijk goed gevoel) is hoe het ik ook wil. Dan maar wat kritischer etc, maar zoveel twijfels is ook niks!
Wat rot van het huis! Moeilijke tijd nu om te kopen. De aanhouder wint, er komt vast wat op je pad wat van jou wordt.

En dank je wel voor je lieve woorden.
Voor mij is het nu achteraf makkelijk praten en zou ik inderdaad zeggen, ga voor het yes gevoel vanaf het eerste moment. Maar ook ik heb genoeg dates gehad waar ik het nog even liet sudderen. Als je het gevoel krijgt te moeten gaan trekken, dan zou ik zeker stoppen met daten. Dat is niks.

Zelf heb ik de afgelopen jaren vooral gewerkt aan alle angsten die ik had (verlating en bindingsangst) en te leren mijn gevoelens van angst niet meer te projecteren op de ander. Het is immers mijn angst en de ander kan dat niet oplossen door mij steeds te bevestigen dat ik leuk genoeg ben. Door het vele daten merkte ik dat elk gevoel steeds terugkerend was en het dus niks met een ander te maken kan hebben. Dat ik daar zelf verantwoordelijk voor ben door naar binnen te keren en te kijken waar het gevoel mee te maken heeft. Dat geeft zoveel zelfvertrouwen en de angst werd minder en minder.

En bij mijn vriend kan ik daardoor volledig maskerloos zijn. Vanaf het begin, alles mag er zijn en is bespreekbaar, omdat we beide zelf verantwoordelijkheid nemen. Het voelt bevrijdend en verbindend op een manier die ikzelf nog niet eerder heb ervaren.
Ik weet dat jij ook bezig bent met die angsten en gun je van harte zo'n zelfde soort beweging. Hoop dat het boek die je gekocht had je veel handvatten geeft ook.
Het is een proces, maar wel 1tje die je kan overwinnen.
Flaffy wat leuk om te lezen dat jij ook lekker verliefd bent en dat het wederzijds is. Geniet ervan!
@Joy: Wel fijn dat je het hebt doorgezet en dat het uiteindelijk iets is geworden. En ik denk dat je daar ook wel een punt hebt, je hart moet zich weer leren te 'binden'. Nu ben ik iig zo gewend om alleen te zijn, wat ik ergens ook prima vind en het ook eng is om je weer open te stellen voor iemand.

@Vivi: Ik zou het wel een kans hebben gegeven om te kijken of het wat kon worden. Maar misschien is het wel beter om gelijk een goede klik te hebben. Ik denk dat je na afloop vaak toch enthousiaster bent, dan dat je het even hebt laten bezinken. Want er waren echt wel leuke dingen aan hem, maar er waren ook punten waarover ik toch wel erg twijfelde en waar we echt heel erg uit elkaar lagen.

Jammer dat je dat laatste tijd niet meer hebt gehad. Heb je trouwens nog contact met die jongen waarmee je misschien iets zou gaan drinken?

@Flaffy: Wel lief van je dat je zoveel begrip voor hem hebt en hem niet onder druk zet dat het perse een naam moet hebben! Maar als er niks veranderd tussen jullie en dat het alleen een 'naam' heeft, dan is het misschien ook wel minder belangrijk. Als dit voor hem wat minder druk geeft.

Als ik vanmiddag nog zin heb, ga ik me aanmelden bij okcupid. Toch wel benieuwd of dat wat is.
Wat goed dat iedereen hier zo de diepte ingaat betreft gevoel, ik vind dat heel dapper!
Ik ga ook eens op OkCupid kijken.

Gisteren een eerste date gehad met iemand van Happn, binnen 5 minuten na ontmoeting werd ik al op mijn kont geslagen... Dat wordt hem dus niet meer..
Vivi wat ontzettend balen van het huis. Maar: vaak komt er dan iets nog beters en ben je blij dat dit niets is geworden. Vaak ervaren, hoe zuur het ook voelt op dit moment.

Shiver, jammer van je date maar geef niet op. Even slikken en door. Je wil niet met iemand zijn die niet echt voor je gaat.
Mazikeen666 schreef:
09-06-2020 14:50
Wat goed dat iedereen hier zo de diepte ingaat betreft gevoel, ik vind dat heel dapper!
Ik ga ook eens op OkCupid kijken.

Gisteren een eerste date gehad met iemand van Happn, binnen 5 minuten na ontmoeting werd ik al op mijn kont geslagen... Dat wordt hem dus niet meer..

Oh Huh jeetje? En toen? Wat heb je gedaan?
Gelukkigworden schreef:
08-06-2020 14:54
Je hebt helemaal gelijk! Dat heb ik ook opgeschreven dat ik er gewoon mag zijn met en zonder vent. En niet wil leven in wat nog kan komen maar gelukkig mag zijn met wat ik nu heb. En zeker op dit moment niet zoeken, wil gewoon even rust. Even geen geforceerde gesprekken, dates die op niks uit lopen, en niet malen meer in mijn hoofd over dat ik dingen anders had moeten doen. Het is wat het is, en als iets voorbestemd is dan komt het wel. Zo niet dan is het niet voor mij bestemd.
Lijkt me een goede zet. Jezelf even de rust gunnen en bedenken wat jij wil. En gewoon zoveel mogelijk leuke dingen opzoeken. Het is zonde om elke dag in mineur te eindigen, want die dag komt nooit meer terug. Niet wanhopen hoor.
Flaffy schreef:
08-06-2020 23:42
Ja zeker leuk! Hij zei het gister ook in het echt, was heel fijn. Nee dat idee heb ik niet, we hebben het er gister nog over gehad en zijn angst vanuit zijn vorige relatie zit best wel diep en hij vind het gewoon oprecht heel eng. Of we het nou officieel maken of niet veranderd eigenlijk voor nu niets, dat is hij ook met me eens. Komt vanzelf wel.

Wat balen van het huis zeg Vivi. En wat belachelijk dat je weet dat zo'n investeerder het dan koopt om met dikke winst te verhuren. Maar niet opgegen, er komt vast nog iets geschikts langs.

@Julus, wat leuk, een date! Veel plezier alvast.
Wat ik heeel postief vind is dat hij heel goed over zijn angsten kan praten. Hij laat je dus toe. Het is aan jou om daarmee om te gaan op een manier die ook voor jou goed voelt. Zolang je maar blijft communiceren kom je een heel eind. Jullie leggen nu een stevige fundering.
Julus schreef:
09-06-2020 15:14
Vivi wat ontzettend balen van het huis. Maar: vaak komt er dan iets nog beters en ben je blij dat dit niets is geworden. Vaak ervaren, hoe zuur het ook voelt op dit moment.

Shiver, jammer van je date maar geef niet op. Even slikken en door. Je wil niet met iemand zijn die niet echt voor je gaat.
Ik vind het ook niet erg hoor. Zelf had ik bij bepaalde dingen ook mijn twijfels. Maar omdat de date wel leuk was, wilde ik het wel een kans geven voor een tweede date. En sowieso ik wil wel iemand die voor me gaat idd en niet maar half-half. Een relatie zou leuk zijn, maar ik heb nog steeds "eisen" en ga niet zomaar iets aan om maar een relatie te krijgen.

Ik heb me aangemeld bij okcupid, maar er zitten amper mensen in mijn omgeving erop. Dus dat is wel weer een beetje jammer want ik vind het idee erg leuk.
Wat mijn date betreft: dat fuck yes gevoel, waarover we het hier vaker hadden en wat haast ongrijpbaar leek, dat lijk ik nu te hebben. Heel onwerkelijk. Van beide kanten het gevoel dat dit goed zit. Alles klopt. Ik ben nog wel wat voorzichtig omdat we elkaar nog moeten zien. Als aantrekkingskracht ontbreekt is er niets. Maar we bellen dagelijks, en appen amper. We willen elkaar heel graag horen en vinden de tijd tot aan de date te lang duren. Gisteren 6 uur gebeld..echt bizar! En nooit een stilte of ongemak of wat dan ook. Hij heeft alle begrip voor mijn evt angst na zo lang single zijn en geeft aan dat dit voor hem erg goed voelt. Hij is al overtuigd.

We hebben de date 2 dagen vervroegd naar vrijdagavond. Allebei te ongeduldig :-D
Als er geen chemie is is het jammer maar hebben we er iets positiefs uitgehaald deze week.

Ik ben blij dat ik de tijd heb genomen en vooral niet voor minder ben gegaan. Zelfde als Qiyara eigenlijk, het duurde jaren maar het lijkt al dat wachten waard.
@Jules: Wat klinkt dat goed zeg! Ik hoop dat het in het echt niet gaat tegenvallen. Maar als je 6 uur kan bellen zonder stiltes, dan zou je verwachten dat het helemaal goed zit. Leuk voor je hoor!
Wat fijn Julus, zes uur bellen, wow! Klinkt alsof hier iets moois in the making is :) Dat is dus precies wat ik me afvraag : zit zoiets wel in mij, zo lang met iemand praten?
anoniem_64e0b6f5bfaf4 wijzigde dit bericht op 14-06-2020 08:14
90.41% gewijzigd
@Julus Dit klinkt erg goed! Ik ga voor je duimen! Het mag ook wel een keertje zo gaan.

Grappig eigenlijk want je had nu zoiets van laat maar even toch? Onverwachts is dit zo begonnen? Ik ben benieuwd! Hopelijk is het het wachten waard geweest!
Julus schreef:
09-06-2020 15:16
Lijkt me een goede zet. Jezelf even de rust gunnen en bedenken wat jij wil. En gewoon zoveel mogelijk leuke dingen opzoeken. Het is zonde om elke dag in mineur te eindigen, want die dag komt nooit meer terug. Niet wanhopen hoor.
Dit dus. Ik zei gister ook tegen een vriendin als ik terug denk aan hoevaak ik in de ellende heb gezeten of helemaal gekwetst voelde de afgelopen jaren. Dat is het helemaal niet waard, oprecht zonde van mijn tijd. En gewoon echt diep triest als ik het zelf zo mag zeggen.
Gelukkigworden schreef:
09-06-2020 15:15
Oh Huh jeetje? En toen? Wat heb je gedaan?
Afgekapt. Was hij niet zo blij mee en het ook echt niet mee eens. Maar jammer dan
Shiverrr schreef:
09-06-2020 15:26
Ik vind het ook niet erg hoor. Zelf had ik bij bepaalde dingen ook mijn twijfels. Maar omdat de date wel leuk was, wilde ik het wel een kans geven voor een tweede date. En sowieso ik wil wel iemand die voor me gaat idd en niet maar half-half. Een relatie zou leuk zijn, maar ik heb nog steeds "eisen" en ga niet zomaar iets aan om maar een relatie te krijgen.

Ik heb me aangemeld bij okcupid, maar er zitten amper mensen in mijn omgeving erop. Dus dat is wel weer een beetje jammer want ik vind het idee erg leuk.
Dat is geheel terecht dat je ook je "eisen" hebt en niet zomaar gaat settelen om een relatie te hebben. Hoe hoog heb jij het aantal km's staan? Ik kom vooral hele knappe mannen met professionele foto's tegen dat ik betwijfel of ze wel echt zijn...
Julus schreef:
09-06-2020 15:27
Wat mijn date betreft: dat fuck yes gevoel, waarover we het hier vaker hadden en wat haast ongrijpbaar leek, dat lijk ik nu te hebben. Heel onwerkelijk. Van beide kanten het gevoel dat dit goed zit. Alles klopt. Ik ben nog wel wat voorzichtig omdat we elkaar nog moeten zien. Als aantrekkingskracht ontbreekt is er niets. Maar we bellen dagelijks, en appen amper. We willen elkaar heel graag horen en vinden de tijd tot aan de date te lang duren. Gisteren 6 uur gebeld..echt bizar! En nooit een stilte of ongemak of wat dan ook. Hij heeft alle begrip voor mijn evt angst na zo lang single zijn en geeft aan dat dit voor hem erg goed voelt. Hij is al overtuigd.

We hebben de date 2 dagen vervroegd naar vrijdagavond. Allebei te ongeduldig :-D
Als er geen chemie is is het jammer maar hebben we er iets positiefs uitgehaald deze week.

Ik ben blij dat ik de tijd heb genomen en vooral niet voor minder ben gegaan. Zelfde als Qiyara eigenlijk, het duurde jaren maar het lijkt al dat wachten waard.
Zo leuk!! Hoop dat de chemie er ook is, gun het je zo.
Nu aftellen geblazen. Spannend.
Jullie weten in elk geval dat er genoeg gespreksstof zal zijn. En videobellen?
Heb ik met mijn vriend gedaan voordat ik hem ging ontmoeten dus toen dacht ik al, ja jij bent leuk!
Heb je een beter beeld en neemt spanning misschien wat af.
Shiverrr schreef:
09-06-2020 15:35
@Jules: Wat klinkt dat goed zeg! Ik hoop dat het in het echt niet gaat tegenvallen. Maar als je 6 uur kan bellen zonder stiltes, dan zou je verwachten dat het helemaal goed zit. Leuk voor je hoor!
Op mentaal vlak zit het meer dan goed, maar we weten allebei dat het ook op fysiek vlak moet klikken. En dat gaan we nog ontdekken. Ik hoef geen vuurwerk maar er moet wel iets zijn.
Karratha schreef:
09-06-2020 15:35
Wat fijn Julus, zes uur bellen, wow! Klinkt alsof hier iets moois in the making is :) Dat is dus precies wat ik me afvraag : zit zoiets wel in mij, zo lang met iemand praten?

Ik merk in mijn eigen sociale omgeving al vaak dat ik vaak afhaak bij gesprekken als ik ze 'nergens over vind gaan'. Ik eet vaak op zondag bij mijn ouders en met name mijn zusjes hebben dan heel erg de neiging om elke anekdote die zich die week op hun werk heeft afgespeeld tot in detail uitgebreid. te gaan vertellen aan de eettafel. Dat collega Mura nooit een hoofddoekje draagt maar er nu toch een keer één had opgedaan, en dat dat er zo onwennig uit zag. En dat je door corona maar met twee personen in de lift mag en ze dus wedstrijdje gingen doen en dat je met de trap zelfs nog eerder beneden was dan met de lift.

Of mijn vader die tijdens het avondeten er plezier uit haalt om al het corona nieuws dat je die week al zestig keer voorbij hebt horen komen, nog uitgebreid te gaan nabespreken ''Ik denk dat zolang je buiten bent, er weinig kan gebeuren''.

Ik wil dan echt niet de chagrijn zijn, maar ik denk dan echt : jezus, wat interesseert mij elke keer die verhalen over jouw collega's, die ik helemaal niet ken en ook nooit ga zien in mijn leven. Als het dan echt nog een boeiend verhaal is prima, maar dat de moeder van de collega van mijn zus heel goed hartige taart kan bakken : mijn zus kent die moeder zélf niet eens, en zit dus nu aan onze eettafel te vertellen over de moeder van een collega?!

Dat snap ik dus nooit, ik kan dat ook echt niet. Dan ben ik echt liever stil en geniet ik van het eten. Maar soms ben ik ook wel eens bang dat ik daardoor niet geschikt ben voor een relatie. Gewoon uren lang ouwehoeren, ik zou het graag kunnen, maar weet niet of ik het kan. Ik ben zelf ook best wel kort en bondig. Vorige week was mijn zusje benaderd door een werkgever met interesse via linkedin. Hartstikke leuk voor haar, maar daar is het dus het hele diner over gegaan 90 minuten lang. Over hoe die werkgever dan bij haar terecht zou zijn gekomen, of iemand haar misschien had voorgesteld. En wat voor bedrijf het zal zijn, en of ze meteen een berichtje terug moest sturen of misschien nog even moest wachten tot morgen? Vervolgens komt live de telefoon erbij en spreekt ze hardop uit wat ze dan precies typt als bericht. Ik zou zoiets zelf ook wel melden, maar na 5 minuten ben ik er klaar mee, dan heb ik gemeld wat ik wil melden en is het onderwerp gesloten zeg maar.
Geloof mij, zodra je iemand ontmoet met wie je op dit vlak matcht dan zit je goed. Iemand die jou weet te boeien, en andersom. Dat kan ook betekenen dat je beiden wat rustiger bent en dat 1 uur bellen volstaat. Het moet matchen. Bottom line is: hoe groot is de interesse?
Heb dus sinds gister een match op tinder, die ik ergens van herkende. Dat zei ik ook tegen haar op tinder, maar wist niet waarvan. Nu schoot het me te binnen, en ze is een vriendin van een vriendin van mijn zus. Kennelijk heb ik haar een x op facebook zien staan op een foto waar ook m'n zus op stond.

Opzich vind ik haar wel een leuke meid qua uiterlijk, maar het gesprek op tinder verliep wat stroef. Zij werd ook wat terughoudend toen ik zei haar te herkennen, maar ik heb het idee dat ze me nu heeft geverifieerd bij haar vriendin, en die zal wel hebben gezegd dat ik een leuke vent ben (want dat ben ik best wel een beetje vind ik zelf), en nu opeens is ze (over) enthousiast, wil ze meteen daten en bellen.

Ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik daar al aan toe ben. Ik ben niet iemand die normaal gesproken heel snel op date gaat en moet iemand wel bijzonder vinden in een bepaald opzicht voordat ik denk dat afspreken nut heeft. Ik voel uit ons (nog redelijk beperkte) contact nog niet echt een buitengewone click of raakvlakken. Natuurlijk kun je altijd zeggen : ga eens wat drinken en. kijk dan of er wat is, maar dan denk ik ook wel : dan kan ik met al mijn matches wel iets gaan drinken. Zelf kijk ik liever even wat langer via tekst / bellen of er wat meeer is. wat zouden jullie doen?
anoniem_386306 wijzigde dit bericht op 09-06-2020 17:20
7.29% gewijzigd
Gelukkigworden schreef:
09-06-2020 15:39
@Julus Dit klinkt erg goed! Ik ga voor je duimen! Het mag ook wel een keertje zo gaan.

Grappig eigenlijk want je had nu zoiets van laat maar even toch? Onverwachts is dit zo begonnen? Ik ben benieuwd! Hopelijk is het het wachten waard geweest!
Klopt helemaal. Ik liet het al sinds tijden los en ben ook niet erg pro actief. Dit ontstond vanuit een avond dat ik een kletspraatje wilde en niks meer. Dat liep dus anders
Gelukkigworden schreef:
09-06-2020 15:41
Dit dus. Ik zei gister ook tegen een vriendin als ik terug denk aan hoevaak ik in de ellende heb gezeten of helemaal gekwetst voelde de afgelopen jaren. Dat is het helemaal niet waard, oprecht zonde van mijn tijd. En gewoon echt diep triest als ik het zelf zo mag zeggen.
Ik ken dat ook en ik wilde dat niet meer. Die knop kun je omzetten als je wil. Je beslist waar je grens ligt en wat je gelukkig maakt en als dit niet zo is, moet je dus handelen. Het niet van die ander af laten hangen. Dat maakt je sterk en onafhankelijk maar heeft tijd nodig om dat echt zo te voelen.
Qiyara schreef:
09-06-2020 17:05
Zo leuk!! Hoop dat de chemie er ook is, gun het je zo.
Nu aftellen geblazen. Spannend.
Jullie weten in elk geval dat er genoeg gespreksstof zal zijn. En videobellen?
Heb ik met mijn vriend gedaan voordat ik hem ging ontmoeten dus toen dacht ik al, ja jij bent leuk!
Heb je een beter beeld en neemt spanning misschien wat af.
Dank! We kunnen ons gevoel niet forceren dus fingers crossed. We weten dat we er niets aan kunnen doen als het gevoel er niet is. En we zullen dit ook eerlijk zeggen. Videobellen stelde hij voor maar doe ik liever niet. Ik ben meer van het echie. Ondertussen alweer 1 dag bijna voorbij :-D
Doctorguilty schreef:
09-06-2020 17:18
Heb dus sinds gister een match op tinder, die ik ergens van herkende. Dat zei ik ook tegen haar op tinder, maar wist niet waarvan. Nu schoot het me te binnen, en ze is een vriendin van een vriendin van mijn zus. Kennelijk heb ik haar een x op facebook zien staan op een foto waar ook m'n zus op stond.

Opzich vind ik haar wel een leuke meid qua uiterlijk, maar het gesprek op tinder verliep wat stroef. Zij werd ook wat terughoudend toen ik zei haar te herkennen, maar ik heb het idee dat ze me nu heeft geverifieerd bij haar vriendin, en die zal wel hebben gezegd dat ik een leuke vent ben (want dat ben ik best wel een beetje vind ik zelf), en nu opeens is ze (over) enthousiast, wil ze meteen daten en bellen.

Ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik daar al aan toe ben. Ik ben niet iemand die normaal gesproken heel snel op date gaat en moet iemand wel bijzonder vinden in een bepaald opzicht voordat ik denk dat afspreken nut heeft. Ik voel uit ons (nog redelijk beperkte) contact nog niet echt een buitengewone click of raakvlakken. Natuurlijk kun je altijd zeggen : ga eens wat drinken en. kijk dan of er wat is, maar dan denk ik ook wel : dan kan ik met al mijn matches wel iets gaan drinken. Zelf kijk ik liever even wat langer via tekst / bellen of er wat meeer is. wat zouden jullie doen?
Ik wil even iets opmerken. Volgens mij reageer jij op niemand, klopt dat?
Ik wil best reageren maar niet als je alleen komt halen.

Je moet doen wat goed voelt. Wil je haar zien dan spreek je af en anders chat je wat langer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven