Single, we kletsen hier verder (deel 2)
woensdag 10 juni 2020 om 21:20
@Mazikeen: Ja de tijd dat je 'egt of ik wordt' kan schrijven is op deze leeftijd toch wel voorbij. En sorry ik kan gewoon echt niet tegen erge taalfouten.
Maar vaak als ze zo'n dubbelzinnige opmerking maken, negeer ik het of ik zeg iets van haha
. Want dan wil je idd gewoon maar 1 ding. Vaak is het daarna ook stil, dus weet ik genoeg.
Misschien moet je gewoon vragen waarom hij het weer een keer vraagt, aangezien je al een dag hebt afgesproken met hem oid.
@Gelukkigworden: Daarom app ik er maar met 1 tegelijk. Anders ben ik idd bang dat ik dingen door elkaar haal. Of nja 1 tegelijk als we langer praten dan een dag praten. Ik krijg ook de kriebels van zulke mannen met reacties als ??, reacties achter elkaar om een antwoord te krijgen of lopen te vissen waarom ik niet direct antwoord. Ik denk dat zulk gedrag in een relatie altijd erger wordt. Maar dat is een vooroordeel en weet ik niet zeker.
Maar vaak als ze zo'n dubbelzinnige opmerking maken, negeer ik het of ik zeg iets van haha

Misschien moet je gewoon vragen waarom hij het weer een keer vraagt, aangezien je al een dag hebt afgesproken met hem oid.
@Gelukkigworden: Daarom app ik er maar met 1 tegelijk. Anders ben ik idd bang dat ik dingen door elkaar haal. Of nja 1 tegelijk als we langer praten dan een dag praten. Ik krijg ook de kriebels van zulke mannen met reacties als ??, reacties achter elkaar om een antwoord te krijgen of lopen te vissen waarom ik niet direct antwoord. Ik denk dat zulk gedrag in een relatie altijd erger wordt. Maar dat is een vooroordeel en weet ik niet zeker.

donderdag 11 juni 2020 om 00:07
Nee precies, egt, ik vin, ik wordt en na jou huis vind ik op een bepaalde leeftijd ook niet meer kunnen en best onaantrekkelijk. Is toch de basis. En ik ben zelf ook echt geen master van de Nederlandse schrijftaal, maak helaas nog genoeg fouten. Maar de basis moet er toch wel inzitten. Soms vraag ik mezelf dan wel af of ik niet te snel tot een beslissing kom, want wie weet zijn ze in het echt wel heel leuk. Maar ja
Ik ga morgen inderdaad eens vragen waarom hij er steeds naar vraagt. Heb vanavond ook al aangegeven dat ik vind dat er weinig diepgang is in de gesprekken en dat ik dat wel zoek. Hij zei dat hij dat moeilijk vind. Maar dat is wel een vereiste voor ik een relatie aan ga met iemand of over een date nadenk.. en coach/lerares/psycholoog spelen in een relatie dat wil ik niet meer.
Gelukkigworden: reageer je dan nog iets als ze ??? sturen?
Ik ga morgen inderdaad eens vragen waarom hij er steeds naar vraagt. Heb vanavond ook al aangegeven dat ik vind dat er weinig diepgang is in de gesprekken en dat ik dat wel zoek. Hij zei dat hij dat moeilijk vind. Maar dat is wel een vereiste voor ik een relatie aan ga met iemand of over een date nadenk.. en coach/lerares/psycholoog spelen in een relatie dat wil ik niet meer.
donderdag 11 juni 2020 om 00:17
Nee ik reageer niet, of zeg gewoon dat ik daar niet van hou. Heb wel wat beters te doen om elke keer te praten waar misschien helemaal niks uit voort komt.Mazikeen666 schreef: ↑11-06-2020 00:07Nee precies, egt, ik vin, ik wordt en na jou huis vind ik op een bepaalde leeftijd ook niet meer kunnen en best onaantrekkelijk. Is toch de basis. En ik ben zelf ook echt geen master van de Nederlandse schrijftaal, maak helaas nog genoeg fouten. Maar de basis moet er toch wel inzitten. Soms vraag ik mezelf dan wel af of ik niet te snel tot een beslissing kom, want wie weet zijn ze in het echt wel heel leuk. Maar ja
En wat jij ook zegt er moet een beetje diepgang inzitten, ik kan ook aan mezelf vragen zo hoe was je dag vandaag? Etc, sommige dingen vind ik niet echt interessant. Tenzij ik die persoon echt leuk vind dan wil ik wel alles weten!
Mijn laatste date is nu een match op tinder met een goede vriendin van mij.

donderdag 11 juni 2020 om 07:45
Qiyara inderdaad, gaat erg vlot, zorgen er beide voor dat we elkaar vaak kunnen zien, minstens in het weekend en 1 keer door-de-weeks. Hij is duidelijk al verliefd, ik nog niet maar ik kijk wel altijd uit naar zijn gezelschap, ondanks de weinige mogelijkheden (coronagewijs) zijn de eenvoudige dingen die we samen doen toch heel leuk.
Dat er niets vaag is en alles vlot en vanzelf gaat is wel een verademing.

donderdag 11 juni 2020 om 08:55
Dat gaat lekker, fijn zeg. Is het voor jou noodzakelijk om verliefd te zijn? Ben ook benieuwd hoe anderen dat zien.Attraverso schreef: ↑11-06-2020 07:45Qiyara inderdaad, gaat erg vlot, zorgen er beide voor dat we elkaar vaak kunnen zien, minstens in het weekend en 1 keer door-de-weeks. Hij is duidelijk al verliefd, ik nog niet maar ik kijk wel altijd uit naar zijn gezelschap, ondanks de weinige mogelijkheden (coronagewijs) zijn de eenvoudige dingen die we samen doen toch heel leuk.
En dank je wel, morgen gaan we het meemaken. Ik denk dat we het zeker gezellig gaan hebben, maar die eerste minuten zullen veelzeggend zijn.
donderdag 11 juni 2020 om 10:23
Spannend Julus! Eerste date?
Ik las toevallig laatst een stukje over dat verliefd zijn niet noodzakelijk is. Het is fijn en iedereen wil het voelen natuurlijk, maar je zou een betere partner uitkiezen zonder die vlinders. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kan terug vinden, was heel interessant!
Zelf hoef ik niet perse verliefd te zijn, maar wil wel een diepe connectie voelen en ècht om iemand geven.
Ik las toevallig laatst een stukje over dat verliefd zijn niet noodzakelijk is. Het is fijn en iedereen wil het voelen natuurlijk, maar je zou een betere partner uitkiezen zonder die vlinders. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kan terug vinden, was heel interessant!
Zelf hoef ik niet perse verliefd te zijn, maar wil wel een diepe connectie voelen en ècht om iemand geven.

donderdag 11 juni 2020 om 10:40
Ja eerste date.Mazikeen666 schreef: ↑11-06-2020 10:23Spannend Julus! Eerste date?
Ik geloof ook dat je zonder verliefdheid veel beter ziet of iemand past. En ik ben het met je eens. Voor mij hoeft verliefdheid ook niet perse, dat word ik ook bijna nooit. Ik moet wel heel graag bij iemand zijn, er blij van worden en me op mijn gemak voelen. Veilig- en geborgenheid voelen vind ik cruciaal. Ik wil niet op mijn tenen hoeven lopen.

donderdag 11 juni 2020 om 12:35
Uit eigen ervaring kan ik beamen dat meteen verliefd zijn geen zegen is. Was stapelgek van verliefdheid op mijn ex maar heb daardoor nog nooit zo over mijn grenzen laten gaan. Wil ik nooit meer.Mazikeen666 schreef: ↑11-06-2020 10:23
Julus nee, ik vind dat niet nodig maar denk dat het wel nog zal komen of niet. Tijd brengt raad.
Heel erg benieuwd naar morgen, hoe het bij jullie zal gaan.

donderdag 11 juni 2020 om 13:26

donderdag 11 juni 2020 om 13:28
Precies, en als het niet komt maar je bent heel graag bij hem dan is het ook goed.Attraverso schreef: ↑11-06-2020 12:35Uit eigen ervaring kan ik beamen dat meteen verliefd zijn geen zegen is. Was stapelgek van verliefdheid op mijn ex maar heb daardoor nog nooit zo over mijn grenzen laten gaan. Wil ik nooit meer.
Julus nee, ik vind dat niet nodig maar denk dat het wel nog zal komen of niet. Tijd brengt raad.
Heel erg benieuwd naar morgen, hoe het bij jullie zal gaan.
Mijn date is ovb..ik wil me wel fit voelen.

donderdag 11 juni 2020 om 16:22
Begrijpelijk Julus. Je bent jezelf niet als je niet fit bent.
Ik heb dat zelf nu in corona tijd. Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik. Maar ik werk nu al 14 weken 5 dagen per week thuis. Merk daardoor al gauw dat ik nogal overprikkeld raak. Ik ben sowieso een beetje een suffe/timide versie van mezelf de laatste tijd. Veel minder actief, ook weinig zin meer om te sporten enzo.
Enerzijds zou je zeggen : ga juist daten. Hoe fijn zijn dates/of zelfs een partner, in deze tijd? Aan de andere kant, ben ik niet de normale versie van mezelf denk ik. Net zoals Julus zich fysiek niet fit voelt, voel ik me mentaal niet fit. En dus vraag ik me af of ik wel moet gaan daten.
Ik heb dat zelf nu in corona tijd. Heb het wel eens eerder gezegd geloof ik. Maar ik werk nu al 14 weken 5 dagen per week thuis. Merk daardoor al gauw dat ik nogal overprikkeld raak. Ik ben sowieso een beetje een suffe/timide versie van mezelf de laatste tijd. Veel minder actief, ook weinig zin meer om te sporten enzo.
Enerzijds zou je zeggen : ga juist daten. Hoe fijn zijn dates/of zelfs een partner, in deze tijd? Aan de andere kant, ben ik niet de normale versie van mezelf denk ik. Net zoals Julus zich fysiek niet fit voelt, voel ik me mentaal niet fit. En dus vraag ik me af of ik wel moet gaan daten.
donderdag 11 juni 2020 om 16:42
Ah nee, ik hoop zo dat je je morgen goed voelt en dat je wel kan gaan!
Zou wel echt super rot zijn, nu je zo'n klik met elkaar hebt.
donderdag 11 juni 2020 om 16:45
Wat mijn ervaring is, ik heb depressies dus voel me heel vaak mentaal niet fit. Op dit moment ben ik stabiel en heb ik er geen. Maar ik ben dus pas weer begonnen met daten sinds ik eruit ben. Anders heb ik daar gewoon geen behoefte aan. Ik heb genoeg aan mezelf op zo'n moment. Geen zin om extra leuk te moeten doen tegen vreemde personen. Dus ik zou voor mezelf wel afvragen als ik jou was, wil ik het nu ook echt en sta ik ervoor open of wil ik eerst beter in mijn vel zitten en ga ik dan weer daten. Het moet wel leuk zijn.Karratha schreef: ↑11-06-2020 16:22Begrijpelijk Julus. Je bent jezelf niet als je niet fit bent.

donderdag 11 juni 2020 om 16:53
Karratha, dat is ook zo. Als je je niet lekker voelt heb je weinig te geven en genoeg aan jezelf. Ik wil dan onder een deken en vooral niet blij hoeven doen. Bij een eerste date wil je toch graag je vrolijke en stralende versie laten zien en zo voel ik het niet en zo zie ik er ook niet uit. Ik zeg niet snel af maar ziek is ziek.
In jouw geval lijkt het me juist wel goed om te daten. Even er uit als je al zolang binnen zit. Het is als een auto die lang heeft stilgestaan, je moet even warmdraaien maar als het gezellig is krijg je er energie van.
Je bent niet ziek, maar er een tijdje uit en dan is die drempel wat hoger. Maar het kan je juist energie opleveren ( al was het maar omdat je in de actie moet).
In jouw geval lijkt het me juist wel goed om te daten. Even er uit als je al zolang binnen zit. Het is als een auto die lang heeft stilgestaan, je moet even warmdraaien maar als het gezellig is krijg je er energie van.
Je bent niet ziek, maar er een tijdje uit en dan is die drempel wat hoger. Maar het kan je juist energie opleveren ( al was het maar omdat je in de actie moet).
donderdag 11 juni 2020 om 21:04
Ik heb zojuist gefacetimed (schrijf je dat zo?) met iemand van Hinge. Ik had die app er nog op staan en een paar gesprekken lopen. Hij vroeg of we konden Facetimen om te kijken of het leuk kon zijn. Toch wel een uurtje gekletst! Weet nou niet of dit echt mijn ding is, even afwachten. Wel een leuk gesprek verder

vrijdag 12 juni 2020 om 09:13
@ Shiverr : ik denk dat deze situatie op die van jou lijkt inderdaad. De laatste 2 weken gaat het wel weer wat beter met me, omdat mijn sociale leven begint op te starten en als ik. door mijn woonplaats rijd zie ik ook weer mensen op terrassen zitten in plaats van dat het een spookdorp is. Maar desondanks voel ik inderdaad niet de juiste vibe/energie om precies zoals je zegt ''leuk gaan lopen doen''.
@ Julus : precies dat. Weinig te geven en genoeg aan mijzelf, dat voel ik nu. Ik heb nu op tinder een dame die ik via via bleek te kennen nu ze erachter is wie ik ook al weer ben, begint ze opeens een beetje te pushen, wil ze meteen daten en nummers uitwisselen. Ik merk dat ik dan meteen een beetje alweer geïrriteerd raak. Dat lijkt me al geen juiste uitgangspunt voor een date. Vooral omdat we tijdens ons (beperkte) tinder gesprek, naar mijn mening ook niet echt een interessant gesprek hadden. Ik vind het ook lastig met antwoorden, want als ik haar nu ga whatsappen, dan verwacht ze elke dag antwoord en ik heb helemaal geen zin in dat ge whatsapp de hele tijd.
Gaan jullie er nog voor vandaag trouwens julus, al opgeknapt? Het is wel een spannende avond vanavond met dat broeierige en onweer.
@ Julus : precies dat. Weinig te geven en genoeg aan mijzelf, dat voel ik nu. Ik heb nu op tinder een dame die ik via via bleek te kennen nu ze erachter is wie ik ook al weer ben, begint ze opeens een beetje te pushen, wil ze meteen daten en nummers uitwisselen. Ik merk dat ik dan meteen een beetje alweer geïrriteerd raak. Dat lijkt me al geen juiste uitgangspunt voor een date. Vooral omdat we tijdens ons (beperkte) tinder gesprek, naar mijn mening ook niet echt een interessant gesprek hadden. Ik vind het ook lastig met antwoorden, want als ik haar nu ga whatsappen, dan verwacht ze elke dag antwoord en ik heb helemaal geen zin in dat ge whatsapp de hele tijd.
Gaan jullie er nog voor vandaag trouwens julus, al opgeknapt? Het is wel een spannende avond vanavond met dat broeierige en onweer.

vrijdag 12 juni 2020 om 12:18
Trouwens, hebben jullie dat ook wel eens op tinder? Dan spreekt iemand je aan, maar vervolgens lijkt diegene echt geen enkele intentie te hebben tot het voeren van een normaal gesprek.
Zojuist een match met een aziatische dame met een Chinese naam (in chinese tekens) op. 40 km. afstand. Ik vond haar aantrekkelijk.
Zij : Hi
Ik. : Hey, nice profile. How to pronounce your name?
Zij : my name is Chen Ling
Ik : Nice to meet you. Of spreek je trouwens gewoon Nederlands?
Zij: What?
ik : Shall we continue in english?
Zij: whatever
Kijk ik ga daar ook geen seconde te veel energie aan besteden dus zo iemand unmatch ik meteen weer, maar ik vraag me af, wat wil zo iemand? Hoopt diegene dat je gaat smeken ofzo? Is zo iemand alleen maar een beetje uit op negativiteit? Ik snap dat nooit.
Zojuist een match met een aziatische dame met een Chinese naam (in chinese tekens) op. 40 km. afstand. Ik vond haar aantrekkelijk.
Zij : Hi
Ik. : Hey, nice profile. How to pronounce your name?
Zij : my name is Chen Ling
Ik : Nice to meet you. Of spreek je trouwens gewoon Nederlands?
Zij: What?
ik : Shall we continue in english?
Zij: whatever
Kijk ik ga daar ook geen seconde te veel energie aan besteden dus zo iemand unmatch ik meteen weer, maar ik vraag me af, wat wil zo iemand? Hoopt diegene dat je gaat smeken ofzo? Is zo iemand alleen maar een beetje uit op negativiteit? Ik snap dat nooit.