Single, we kletsen hier verder (deel 2)
vrijdag 1 mei 2020 om 14:28
Dat betekent niets, die mannen doen dat bij alle vrouwen en bij sommige zullen ze daarmee scoren. Hier niet.
vrijdag 1 mei 2020 om 14:30
Maar er beginnen er ook geen 10 tegelijk zelf te praten he. Dus vaak gewoon de 1e die praat en ik kom er snel genoeg achter of ik verder wil praten. Wat meestal niet het geval is. En als een jongen begint te praten die ik echt knap vind dan praat ik natuurlijk wel terug. Klinkt wel beetje lullig als ik het zo schrijf. Maar je kan toch moeilijk tegen die andere zeggen 'ik praat al met 1 dus ik wil niet praten met je'.Attraverso schreef: ↑01-05-2020 14:25Ik zou niet weten wie te 'kiezen'. Intussen zijn er een paar afgevallen en nieuwe bij.
2 spreken me al aan met zoetje en schatje. Irritant. Dat snap ik nu niet.
Ik vind dat ook zo irritant als ze je zo aanspreken. Dan heb ik vaak het idee dat ze maar op 1 ding uit zijn en vaak klopt dat idee ook wel. Laatst werd ik aangesproken met "hey trouble" eh?

vrijdag 1 mei 2020 om 14:36
Een hopeloze
Of wat jullie noemen 'tokkies'
vrijdag 1 mei 2020 om 14:39
Nouja knap, aantrekkelijk eerder. Het hoeft echt niet zo'n mooiboy of wat dan ook te zijn. Maar gewoon foto's die me aanspreken. Ik ben best selectief en like alleen als ik degene ook wel als relatiemateriaal zie.
Want die jongens in de sportschool zijn soms echt wel knap hoor, maar die like ik ook niet. Dus ik kijk wel wat verder dan alleen "knap". Gewoon het totaalplaatje min of meer. Maar het lijkt me dat iedereen dat wel doet.
Want die jongens in de sportschool zijn soms echt wel knap hoor, maar die like ik ook niet. Dus ik kijk wel wat verder dan alleen "knap". Gewoon het totaalplaatje min of meer. Maar het lijkt me dat iedereen dat wel doet.
vrijdag 1 mei 2020 om 14:46
Hier beetje hetzelfde inderdaad, ik woon in de randstad dus misschien dat ze daar wat happiger zijn ja haha. En die superlikes zijn altijd net van types waar je het liever niet van wil.. Maar het is wel vaak dat het doodbloed inderdaad, of standaard gesprekje gaan starten met ‘hey, alles goed?’. Heb ook wel eens iemand gehad die gelijk vroeg ‘op schaal van 1 tot 10, hoe erg voel je je aangetrokken tot vrouwen’? Uhhh die kickte er dus blijkbaar op als een vrouw bi is of had een trio in gedachte ofzo, gelijk verwijderd! Of gelijk ‘hey sexy’, dat soort dingen. Door gratis paspoort swipe ik nog wel eens in andere landen, niet gedacht dat de mannen uit Berlijn of Tel Aviv toch behoorlijk aantrekkelijk zijn! Komen ook wel leuke gesprekken uit voort, weer eens wat andere verhalen.manisha-362 schreef: ↑01-05-2020 13:53Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Jij bent ook een vrouw, aan je nick te zien? Ik, als vrouw, heb keuze in overvloed. Nog nooit een man geliked waar het geen match mee was. Meestal ben ik degene die het gesprek laat doodbloeden (totaal gebrek aan motivatie om steeds te chatten), maar als ik wil kan ik 24/7 chatten. Zouden de mannen hier dan erg happig zijn?![]()
vivi3338 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 14:47
0.32% gewijzigd
vrijdag 1 mei 2020 om 14:46
Ik heb echt maar incidenteel een leuk gesprek. Het meeste is small talk. 'hoe gaat het', 'hoe was je weekend', etc. Ik snap dat het lastig is een goed gespreksonderwerp te vinden, maar ik haak daarop af.
Een beetje origineel gesprek ga ik wel op in, ook als die persoon niet standaard knap is.
Maar ja, ik heb juist Tinder weer verwijderd omdat er niks origineels te bespreken viel
Een beetje origineel gesprek ga ik wel op in, ook als die persoon niet standaard knap is.
Maar ja, ik heb juist Tinder weer verwijderd omdat er niks origineels te bespreken viel

vrijdag 1 mei 2020 om 14:48
vrijdag 1 mei 2020 om 14:49
Dit herken ik ook wel hoormanisha-362 schreef: ↑01-05-2020 14:48Haha ja ik zie het niet als een probleem, maar ging er een beetje vanuit dat alle vrouwen in zo'n positie zaten, geen idee waarom. Misschien heb ik de indruk dat mannen wat 'zoekender' zijn dan de vrouwen, gebaseerd op niks![]()

vrijdag 1 mei 2020 om 14:49
vrijdag 1 mei 2020 om 14:52
Kan het ook wel waarderen inderdaad als iemand gesprek start door opmerking over een foto (bijv vragen naar locatie van vakantiekiekje ofzo) of inhaakt op iets uit je bio. Dan heb ik ook gelijk het gevoel dat die persoon net wat meer aandacht aan heeft besteed dan het typische ‘hey hoe is het/je weekend’. En dan frustreert het mij ook als ze dan vervolgens heel droogjes reageren of pas dagen later. Begin het gesprek dan niet denk ik dan..
vrijdag 1 mei 2020 om 15:31
Ja, precies. Ik hou er ook van als er wordt ingehaakt op mijn profiel. Maar de meeste mannen kijken alleen naar een leuk koppie volgens mij, want er wordt standaard gevraagd waar ik vandaan kom, wat voor werk ik doe, wat mijn hobby's zijn... En dat heb ik dus allemaal al in mijn profiel opgenomen, juist om deze vragen te omzeilen. Ook ik vind het vermoeiend om bij elke match hetzelfde gesprek te hebben, maar helaas mocht het niet helpen.
vrijdag 1 mei 2020 om 15:43
Als ik het zo lees dan ontstaan er momenteel 2 nieuwe vormen van maatschappelijke problemen: Tinder-moe en Tinder-ghost. De ene kant is na zoveel gesprekken teleurgesteld omdat er niet een leuk onderwerp komt/of het doel heeft 4 poten en een dekbed.
De andere kant is wel op Tinder zitten maar niet gezien worden. Er staat in een vinkje bij het account: verborgen...
De andere kant is wel op Tinder zitten maar niet gezien worden. Er staat in een vinkje bij het account: verborgen...

vrijdag 1 mei 2020 om 16:26
ik ben single en moet dit even kwijt;
ben bang dat ik verliefd aan het worden ben op een studiegenoot met wie ik aan het daten ben
hij is knap, lief, goed in bed, slim, heeft humor, sociaal, doet de zelfde studie..
heb nog nooit zulke verliefdheidsgevoelens gehad, ook niet bij mijn ex of andere dates..
denk echt het grootste deel van de dag aan hem en het is vuurwerk als we bij elkaar zijn
ben bang dat ik verliefd aan het worden ben op een studiegenoot met wie ik aan het daten ben
hij is knap, lief, goed in bed, slim, heeft humor, sociaal, doet de zelfde studie..
heb nog nooit zulke verliefdheidsgevoelens gehad, ook niet bij mijn ex of andere dates..
denk echt het grootste deel van de dag aan hem en het is vuurwerk als we bij elkaar zijn

vrijdag 1 mei 2020 om 16:27
maar dan kan je ook niet meer swipen dacht ik?Sabbieehhhh schreef: ↑01-05-2020 16:21Je kunt je account op verborgen zetten, @bin, was dit echt het punt bij jou? Dan ga ik namelijk wel even giechelen![]()
vrijdag 1 mei 2020 om 16:59
Ik zet mijn account ook soms verborgen, wanneer het te druk wordt bijvoorbeeld, maar dat merkt toch niemand?
vrijdag 1 mei 2020 om 17:00
Dit verhaal zegt me iets... Heb je geen topic geopend?Rnacie schreef: ↑01-05-2020 16:26ik ben single en moet dit even kwijt;
Is toch geen probleem? Misschien heeft hij hetzelfde.
vrijdag 1 mei 2020 om 17:02
Je kunt dan bij mijn weten geen likes krijgen gezien anderen je dan niet meer zien, dus in zijn geval is dat dan exact de reden waarom er geen likes komen.Attraverso schreef: ↑01-05-2020 16:59Ik zet mijn account ook soms verborgen, wanneer het te druk wordt bijvoorbeeld, maar dat merkt toch niemand?
vrijdag 1 mei 2020 om 17:05
Ach zo..... Uiteraard kan je dan geen likes krijgen... Maar ook niet swipenSabbieehhhh schreef: ↑01-05-2020 17:02Je kunt dan bij mijn weten geen likes krijgen gezien anderen je dan niet meer zien, dus in zijn geval is dat dan exact de reden waarom er geen likes komen.
vrijdag 1 mei 2020 om 18:04
Juist leuk toch? Of ben je bang dat het niet wederzijds is.. Je hebt al het bed met hem gedeeld zie ik, dus tijd voor een gesprekje met hem dan.Rnacie schreef: ↑01-05-2020 16:26ik ben single en moet dit even kwijt;