Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik like dan weer juist wel lachende mannen dus dat is wel grappig, maar ik ben sowieso een geval apart ;-)
Alle reacties Link kopieren
@Ira: Toch de fotos even bekeken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me ook afvraag waarom je geen spontane, gezellige fotos? Bedoel dit niet verkeerd, maar komt een beetje 'gespannen' over ofzo.
'
Bv van een vakantie, dagje weg of met een biertje op het terras?
En dan in je tekst iets over het sporten. Maar dat kan evt. ook in een chat oid.
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
30-04-2020 22:14
Ah, ik like dan weer juist wel lachende mannen dus dat is wel grappig, maar ik ben sowieso een geval apart ;-)
Ik blijkbaar ook.;)
Overigens wist ik dat wel van mijzelf.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denk ook lachende mannen liken. Inclusief eigenwijze oogjes erbij 😆
Alle reacties Link kopieren
Btw voor ons allen, How to be single op net 5 vanavond :popcorn:
Leuke film. Los van het thema ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik like ook lachende mannen, hoor! Van die mooiboys die er zogenaamd sexy op proberen staan (dus niet lachen, maar stoerder) swipe ik juist weg.
Sowieso kijk ik vooral naar uitstraling/oogopslag. Als iemand er vriendelijk/aardig/gezellig uit ziet like ik hem. Dit omdat ik altijd verliefd word op persoonlijkheid en niet per se op een heel mooi uiterlijk :D
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
30-04-2020 22:37
@Ira: Toch de fotos even bekeken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me ook afvraag waarom je geen spontane, gezellige fotos? Bedoel dit niet verkeerd, maar komt een beetje 'gespannen' over ofzo.
'
Bv van een vakantie, dagje weg of met een biertje op het terras?
En dan in je tekst iets over het sporten. Maar dat kan evt. ook in een chat oid.
Ik ben het met je eens, maar zoals ik hier boven zei, heb ik die foto's niet echt. Dit is een beetje gemaakt inderdaad.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
30-04-2020 21:08
Nou dat kan ik me voorstellen. Wat een sukkel....

Ik snap dat altijd nooit he. Hoezo niet eventjes netjes 'afmelden'.
Je kunt toch gewoon een kort berichtje sturen, wel zo fatsoenlijk.
Klopt, was vooral verbaasd omdat hij altijd zo heel attent en een echte gentleman was.
Alle reacties Link kopieren
Oh zei iemand geen lachende mannen te liken? Ik vind de sportfotos van Ira net leuker omdat hij daar lacht.
Ik zie mannen vaak gekke bekken trekken op Tinder, doet me glimlachen, vind ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sportfoto's van Ira leuk. Ze zien er oprecht uit, hij lacht op een natuurlijke en charmante manier.
Ik houd ook niet van stereotype spierbalfoto's maar vindt deze niet in dat rijtje 'kijk mij nou' zoals bodybuilder met te serieuze stoere blik vallen. De andere foto's vind ik ook minder.
Je kijkt er wat gespannen op, de achtergrond zegt niets, je bent er minder benaderbaar op.

Als je op dezelfde leuke manier zou kijken op een foto terwijl je een andere hobby doet, in je tuin, op het terras of in de natuur zit, dan heb je al drie leuke foto's! Optioneel nog een wat serieuze maar dat hoeft niet.

Dat van niet lachen is een stereotype/cliché, natuurlijk zal er een kern van waarheid zitten. Maar er zijn ook hordes vrouwen die voor een charmante lach vallen.
it-is-joysjuhhh wijzigde dit bericht op 01-05-2020 08:01
Reden: Toevoeging
18.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Ira: Nog even een toevoeging, ik vind het niks he, wil niet zeggen dat het geen leuke foto's zijn! Want ze zijn wel leuk genomen en idd niet zo standaard als wat je normaal ziet. Ik kan ook niet goed begrijpen dat je helemaal geen likes hebt. Ik wilde meer aangeven waarom ik niet zou liken. Maar dat moet je echt niet persoonlijk opvatten, ik heb gewoon weinig met een sportschool.

En de achtergrond op de andere foto's vind ik ook niet storend hoor.
Alle reacties Link kopieren
@Ira, zullen we een cursusje Tinder boeken? Ik zit te denken om een tweede account te nemen met een ander nummer en dan eens kijken wat er gebeurd.

Wat nog een optie is, is om Happn te nemen. Een collega van me liet het gisteren zien. Ze zegt ik heb wel eens leuke gesprekken gehad met mensen die binnen een kilometer uit de buurt woonde. Het is gebaseerd op GPS, waar je naar toe gaat. Je kunt dan zo iemand kruizen die het ook gebruikt. Op een kaart kun je dan zien waar je elkaar bent tegengekomen (ik geloof minimaal 250 meter bij elkaar vandaan).
Ook op de zorglocatie waar ik was had ze in de buurt wel eens dat ze dan mensen tegenkwam via Happn. Maar ook hier geldt dat wanneer je geliked wordt je moet betalen (1 profiel zie je gratis).
Alle reacties Link kopieren
@Binnusje: Happn is gewoon gratis hoor. Je kan gewoon mensen liken en mee chatten. Er is wel betaalde optie, maar die heb je helemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
01-05-2020 08:38
@Ira: Nog even een toevoeging, ik vind het niks he, wil niet zeggen dat het geen leuke foto's zijn! Want ze zijn wel leuk genomen en idd niet zo standaard als wat je normaal ziet. Ik kan ook niet goed begrijpen dat je helemaal geen likes hebt. Ik wilde meer aangeven waarom ik niet zou liken. Maar dat moet je echt niet persoonlijk opvatten, ik heb gewoon weinig met een sportschool.

En de achtergrond op de andere foto's vind ik ook niet storend hoor.
Natuurlijk vat ik het niet persoonlijk op. Het is toch helemaal prima als jij er niets mee hebt. Iedereen heeft andere interesses en dat is maar goed ook. Ik kan het alleen maar waarderen dat je gewoon zegt van je vindt en je bracht het heel netjes.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
01-05-2020 09:21
@Ira, zullen we een cursusje Tinder boeken? Ik zit te denken om een tweede account te nemen met een ander nummer en dan eens kijken wat er gebeurd.

Wat nog een optie is, is om Happn te nemen. Een collega van me liet het gisteren zien. Ze zegt ik heb wel eens leuke gesprekken gehad met mensen die binnen een kilometer uit de buurt woonde. Het is gebaseerd op GPS, waar je naar toe gaat. Je kunt dan zo iemand kruizen die het ook gebruikt. Op een kaart kun je dan zien waar je elkaar bent tegengekomen (ik geloof minimaal 250 meter bij elkaar vandaan).
Ook op de zorglocatie waar ik was had ze in de buurt wel eens dat ze dan mensen tegenkwam via Happn. Maar ook hier geldt dat wanneer je geliked wordt je moet betalen (1 profiel zie je gratis).
Ik heb Happn overwogen, maar wil eerst goede foto's hebben voordat ik een account aanmaak. Verder heb ik gewoon vrij weinig met social media en besteed mijn tijd liever aan dingen ondernemen. Als binnenkort de boel weer een beetje uit het slot gaat, heb ik het weer druk genoeg en kan ik weer leuke dingen doen.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ira87 schreef:
01-05-2020 12:06
Natuurlijk vat ik het niet persoonlijk op. Het is toch helemaal prima als jij er niets mee hebt. Iedereen heeft andere interesses en dat is maar goed ook. Ik kan het alleen maar waarderen dat je gewoon zegt van je vindt en je bracht het heel netjes.
Ah gelukkig dat je het niet persoonlijk opvatte. Ik dacht ik zal mezelf even verduidelijken, anders is het zo lullig als je het wel deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit voorlopig even lekker in mijn eigen bubbeltje.. Had van de week weer eens op Tinder gekeken en zowaar 2 leuke matches op de foto's en tekst afgaande, maar wederom: geen reactie of het eerste contact moet van mij komen. Als ik dan lees dat er met 7 matches tegelijk gepraat wordt: denk ik, hoe dan :-o
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
01-05-2020 13:41
Ik zit voorlopig even lekker in mijn eigen bubbeltje.. Had van de week weer eens op Tinder gekeken en zowaar 2 leuke matches op de foto's en tekst afgaande, maar wederom: geen reactie of het eerste contact moet van mij komen. Als ik dan lees dat er met 7 matches tegelijk gepraat wordt: denk ik, hoe dan :-o
Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Jij bent ook een vrouw, aan je nick te zien? Ik, als vrouw, heb keuze in overvloed. Nog nooit een man geliked waar het geen match mee was. Meestal ben ik degene die het gesprek laat doodbloeden (totaal gebrek aan motivatie om steeds te chatten), maar als ik wil kan ik 24/7 chatten. Zouden de mannen hier dan erg happig zijn? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik praat sowieso niet met meerdere jongens eigenlijk. Als ik met 1 een gesprek op gang heb laat ik het daar vaak bij en reageer niet meer op andere gesprekken. Tenzij ik de jongen heel leuk/knap vind. Veel te lastig om alles te onthouden wie wat zegt enzo.
Alle reacties Link kopieren
manisha-362 schreef:
01-05-2020 13:53
Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Jij bent ook een vrouw, aan je nick te zien? Ik, als vrouw, heb keuze in overvloed. Nog nooit een man geliked waar het geen match mee was. Meestal ben ik degene die het gesprek laat doodbloeden (totaal gebrek aan motivatie om steeds te chatten), maar als ik wil kan ik 24/7 chatten. Zouden de mannen hier dan erg happig zijn? :hyper:
Het meerendeel van de likes is bij mij geen match. Ik kan gerust zo 50 mannen liken met 0 matches. Als er dan al een match bij zit zijn er vaak genoeg redenen waarom het toch niets wordt:

- Er komt geen reactie of ik moet het gesprek beginnen.
- Als er al een gesprek is ben ik degene die de vragen moet stellen, weinig respons
- De man heeft verkeerde/andere intenties dan ik.
Alle reacties Link kopieren
manisha-362 schreef:
01-05-2020 13:53
Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Jij bent ook een vrouw, aan je nick te zien? Ik, als vrouw, heb keuze in overvloed. Nog nooit een man geliked waar het geen match mee was. Meestal ben ik degene die het gesprek laat doodbloeden (totaal gebrek aan motivatie om steeds te chatten), maar als ik wil kan ik 24/7 chatten. Zouden de mannen hier dan erg happig zijn? :hyper:
Klinkt als een luxeprobleem.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
01-05-2020 14:01
Het meerendeel van de likes is bij mij geen match. Ik kan gerust zo 50 mannen liken met 0 matches. Als er dan al een match bij zit zijn er vaak genoeg redenen waarom het toch niets wordt:

- Er komt geen reactie of ik moet het gesprek beginnen.
- Als er al een gesprek is ben ik degene die de vragen moet stellen, weinig respons
- De man heeft verkeerde/andere intenties dan ik.
Maar waarom is het een probleem om zelf een gesprek te beginnen? Een simpel hallo is toch niet zo lastig om te sturen?
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
01-05-2020 13:54
Ik praat sowieso niet met meerdere jongens eigenlijk. Als ik met 1 een gesprek op gang heb laat ik het daar vaak bij en reageer niet meer op andere gesprekken. Tenzij ik de jongen heel leuk/knap vind. Veel te lastig om alles te onthouden wie wat zegt enzo.
Ik zou niet weten wie te 'kiezen'. Intussen zijn er een paar afgevallen en nieuwe bij.
2 spreken me al aan met zoetje en schatje. Irritant. Dat snap ik nu niet.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
01-05-2020 14:25
Ik zou niet weten wie te 'kiezen'. Intussen zijn er een paar afgevallen en nieuwe bij.
2 spreken me al aan met zoetje en schatje. Irritant. Dat snap ik nu niet.
Hahhaha ze lopen hard van stapel bij jou
Alle reacties Link kopieren
Oh en superlikes, ook heel vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven