Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:45
Ja maar hebben ze ook een vriendin?

Als het niet mijn lengte is heb ik echt geen idee waarom ik alleen afwijzingen krijg. Knappen vrouwen af op bruine ogen? Bruin haar? Ik kan echt niets bedenken, alleen mijn lengte kan een reden zijn.
Een beetje een late reactie misschien maar kon het toch niet laten om te reageren. Zo klein is 175cm toch helemaal niet? Mijn vriend is 172cm en ik ben helemaal dol op hem en heb nog nooit een probleem gehad met zijn lengte... Dus niet zo onzeker zijn! Als een vrouw afknapt op zoiets onbenullig ben je ze wss toch beter kwijt dan rijk.
Het is fijn om te lezen dat meer mensen worstelen met daten en alles wat daarbij komt kijken er gaat hier werkelijk een wereld voor me open. Ook ik heb een gesettelde omgeving en vind daarin niet echt een klankbord om mijn ervaringen uit de datejungle te delen.

Heb net een topic geopend, maar lees en schrijf ook graag met jullie mee

Dus hoi :hello:
Julus schreef:
08-01-2020 11:44
Goed bezig! Via welke site?
Happn, dus ook heerlijk in de buurt bij mij!

Heb jij nog contact gehad met je date?

Amsterdamster welkom! Leuk dat je mee schrijft. Zal straks je topic eens lezen.
Leuk, via Happn. Dat leverde bij mij weinig op maar nu toch regelmatig mannen die me aanspreken. Ben benieuwd naar je date.
Nee, laatste contact was zondag. Maar dat is altijd zo geweest, meestal om de 3-4 dagen.

Amsterdamster, welkom. Ik zal ook eens kijken naar je topic.
Julus schreef:
08-01-2020 16:14
Leuk, via Happn. Dat leverde bij mij weinig op maar nu toch regelmatig mannen die me aanspreken. Ben benieuwd naar je date.
Nee, laatste contact was zondag. Maar dat is altijd zo geweest, meestal om de 3-4 dagen.

Amsterdamster, welkom. Ik zal ook eens kijken naar je topic.
Ik vind dat wel apart hoor zo weinig contact.. Ik heb wel altijd met dates gehad dat we eigenlijk elke dag wel contact hadden. De date die ik vrijdag ga ontmoeten hebben we toch ook elke dag contact.
Maargoed, als jullie daar beiden in kan vinden dan is dat natuurlijk prima
Ik ook, en dat vind ik het fijnste. Maar deze date is geen apper, of vindt mij gewoon niet zo interessant.
Vrijdag is het volle maan :-D
Julus schreef:
08-01-2020 17:21
Ik spreek in de middag af :hyper: :P
Hi Dames, sinds kort single na een relatie van een jaar (wel 3,5 jaar daten met deze persoon). Nog in het liefdesverdriet, maar ik klets graag mee.
Ik meld me ook! :-]
Julus schreef:
08-01-2020 17:21
Ja...een felle strijd tussen verstand en gevoel, iets met Kreeften en Steenbokken (las ik op fb). Wat het ook moge betekenen
Ninx123 schreef:
08-01-2020 17:39
Hi Dames, sinds kort single na een relatie van een jaar (wel 3,5 jaar daten met deze persoon). Nog in het liefdesverdriet, maar ik klets graag mee.
Hi!! Hier alvast een beetje support voor je liefdesverdriet: :hug:

Maar hebben jullie echt 3,5 jaar gedate met elkaar zonder dat het al eerder een relatie mocht heten?
Snow2018 schreef:
08-01-2020 17:33
Ik spreek in de middag af :hyper: :P
Je ontkomt er niet aan hoor :-D
Amsterdamster1983 schreef:
08-01-2020 18:36
Ja...een felle strijd tussen verstand en gevoel, iets met Kreeften en Steenbokken (las ik op fb). Wat het ook moge betekenen
Toevallig precies daarover op mijn FB iets gelezen net. Ging over goed naar je intuitie luisteren, maar dat is een open deur.
Welkom nieuwe dames, helaas. Liefdesverdriet sucks, en er is geen middeltje wat helpt. Gelukkig helpt hier van je af schrijven best goed.
Julus schreef:
08-01-2020 17:20
Ik ook, en dat vind ik het fijnste. Maar deze date is geen apper, of vindt mij gewoon niet zo interessant.
Vervelend is dat he, dat je dan gewoon niet kan peilen wat daar de reden van is. Maar dat ga je vrijdag weer ervaren gelukkig, hopelijk is het dan weer net zo fijn als jullie eerste date.
En wie weet kan je voorzichtig peilen hoe het voor hem werkt wbt contact onderhouden.
Ninx en Mazikee welkom!

Poe het wordt nog lastig alle date verhalen uit elkaar te halen.
Maar heel gezellig dat er zoveel animo is voor dit topic!
Qiyara schreef:
08-01-2020 19:38
Vervelend is dat he, dat je dan gewoon niet kan peilen wat daar de reden van is. Maar dat ga je vrijdag weer ervaren gelukkig, hopelijk is het dan weer net zo fijn als jullie eerste date.
En wie weet kan je voorzichtig peilen hoe het voor hem werkt wbt contact onderhouden.
Ja nogal. Omdat je omdat niet kent weet je gewoon niet of dit zijn normale doen is, of dat het aan mij ligt. Ben ook zeer benieuwd.

Jij mag ook vrijdag toch? Of was het zaterdag?
Hij wil nog een keer op date dus dat is al goed! Misschien heeft hij wel nog wat twijfel, maar dat vind ik wel normaal na 1 date. Was het contact voor de eers ontmoeting ook niet zoveel aanwezig?

Die van mij is zaterdag. Wij hebben elke dag contact en hele lappen tekst. En ik merk dat hij en ook ik, even appen als we pas in de avond of de volgende dag uitgebreider kunnen reageren.
Dit voelt fijn, als dat na de date drastisch veranderd, zou ik persoonlijk gaan twijfelen of hij dan nog wel zo enthousiast is.
Voordat we elkaar ontmoetten mailden we. En dat was uitgebreider, frequenter. Toen naar de app gegaan, nog voor de eerste date. En daarna zat er telkens 4 dagen tussen. Hij is daarin erg consequent. En ik mis dus inderdaad enthousiasme, ook in de berichten zelf.

Dan vind ik het hoe dat bij jou gaat veel leuker, zo wil ik het ook. Ik moet ergens het idee krijgen dat iemand graag wil.
Ook mijn ervaring dat veranderend contact ( na de date) niet zo positief is.
Qiyara schreef:
08-01-2020 19:40
Ninx en Mazikee welkom!

Poe het wordt nog lastig alle date verhalen uit elkaar te halen.
Maar heel gezellig dat er zoveel animo is voor dit topic!
Ik date niet, vermaak me prima als single en hele slechte ervaringen met relaties en dates, dus ik vind het prima zoals het nu gaat. Er is wel iemand aan het zeuren om een date maar ik zie het echt niet zitten, dus ik ga niet, of ik ga eenmalig om er maar vanaf te zijn. Dus mijn date verhalen zal je hier niet heel snel lezen, dat scheelt weer hè :-D . Ik lees rustig mee, zal soms eens wat reageren of een hart onder de riem steken. Ik lees vanavond de laatste pagina even rustig door! Het gaat heel snel hier, hoop dat ik het allemaal kan bijhouden hihi
Vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt. Bedoel je dan dat de mannen klootzakken bleken te zijn?
Hier ook single sinds een jaar. Relatie duurde 3jr, was de eerste serieuze relatie na de break-up mt de vader van mn kind.
Ik vind het daten als single moeder moeilijk, ga dus bijna niet op date.

Onlangs een geweldige klik met een geweldige man, die zelf net single is en dus geen relatie wilt. Chemie is echter ongelofelijk en dat maakt de situatie alleen maar stom. :uh?:

Ik lees/schrijf graag mee!
Hoi Still, dat is een rotsituatie die ik helaas maar al te goed ken. Zie je een fwb zitten?
Hoi Julus, dat weet ik dus niet.. Ik ging op date met deze man omdat er een leuke klik was en ik altijd wel nieuwe mensen wil leren kennen.
Tijdens de date dacht ik niet meteen wawawiwaaaa :hyper: maar sinds die date hebben we elke dag contact, zitten uren aan de tel etc.
Toen we voor het eerst zoenden was het alsof de hemel open barstte en dat bracht me van mijn stuk (hem ook trouwens). Vanaf dat moment issie heel duidelijk geweest; ik ben nog niet toe aan iets serieus.
Prima, want ik voelde geen vlinders en weet zelf ook niet of ik een relatie wil.
Maaarrrrrrr (hier komt ie) de klik en chemie ontwikkelt zich zo heftig, hij gaat erg intens met mij om. Wilt me vaak zien, verteld zn vrienden over mij. Toen dacht ik ineens, stel dat dit nu wel echt iets kan worden op het moment dat ie klaar is voor een relatie? Moet ik daar dmv FWB achter komen (zeg maar wachten en kijken hoe t loopt) of kan ik me beter terug trekken nu...
Arrgh....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven