Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
dinsdag 14 januari 2020 om 17:15
dinsdag 14 januari 2020 om 17:19
Heb ik ook al meerdere keren ervaren, mijn laatste date zelfs. Constant over zijn miserie aan het praten, kreeg het gesprek niet naar een ander onderwerp. Op het eind (2,5 uur later) zei hij zelf dat hij constant over zichzelf (eigenlijk zijn miserie) had zitten praten en ik zag dat hij zich daar niet goed bij voelde.
Gevolg: niet zo'n leuke date. En ben daarna geghost. Had de ochtend erna een neutraal berichtje gestuurd waar geen reactie op kwam en de match was verdwenen... Uiteraard is dat voor hen zelf ook geen 'leuke' date, hoogstens zijn ze opgelucht.
dinsdag 14 januari 2020 om 18:07
Zeker herkenbaar! Er is soms geen speld tussen te krijgen. Vooral als je je eigen verhaal wilt vertellen en dan wordt onderbroken of zeggen ‘oh ja, heb ik ook meegemaakt’ en nemen het gesprek over. Heel irritant, heb wel eens gehad dat ik na een date dacht; wat heeft deze persoon nou eigenlijk aan mij gevraagd?Qiyara schreef: ↑14-01-2020 10:09Tja, sommige mannen praten ontzettend graag over zichzelf. Soms ook uit enthousiasme hoor, maar ze verliezen daarbij volledig hun gesprekspartner uit het oog.
Geen idee hoe dat voor mannen is natuurlijk. Ik date niet met vrouwen.
Ik ben een introvert, ik zou denk ik geen relatie met een extravert kunnen hebben. Raak ik oververmoeid van alle sociale gebeurtenissen. Of het onbegrip van 'even opladen' bij thuiskomst ipv gelijk hele gesprekken te moeten voeren.
Wellicht heb ik dit ook wel eens gedaan, maar dan was het meer uit enthousiasme
dinsdag 14 januari 2020 om 18:10
Dank! Hij is weer thuis en voelt zich sterk, ze overwegen om hem toch nog te behandelen ondanks zijn hoge leeftijd. Maar even afwachten.manisha-362 schreef: ↑14-01-2020 11:43Ah Vivi, sterkte! Wat een rotnieuws van je opa he.
Wat jammer om te lezen dat de ogenschijnlijk leuke mannen toch niks blijken te zijn. Zo zie je inderdaad maar dat je intuitie je vaak niet in de steek laat. En dus kom ik toch weer bij mijn motto: als het niet vanzelf gaat, dan is het hem niet (en met vanzelf bedoel ik dat het gewoon allemaal soepel verloopt, niet teveel twijfels, geen spelletjes, niet te onzeker).
Still, complex zeg. Niet klaar zijn voor een relatie betekent voor mij eigenlijk vooral dat je elkaar niet leuk genoeg vindt. Als je elkaar echt heel leuk vindt, dan wil je toch niet het risico lopen dat je elkaar kwijt raakt? En als het contact leuk is, waarom dan afstand nemen? Ik begrijp dat nooit zo goed. Ik denk dan ook (misschien erg negatief van mij) dat het niks wordt als het zo moet gaan…
Hork die vorige week ruzie maakte, is een paar dagen stil gebleven. Vandaag begon hij weer te praten, maar ben zo enorm afgeknapt dat ik echt totaal geen behoefte heb aan welke vorm van contact dan ook.
Wel een leuk contact opgedaan op Tinder gister. Veel gechat (en ik hou dus niet van chatten, dus erg leuk!) en we hebben vanavond al een date gepland. Ben benieuwd naar hem in het echt, ik hoop dat het face to face net zo klikt als op de chat. Het begint in ieder geval goed, dus dat geeft de burger moed!
Heel veel plezier vanavond, kan goed zijn om gewoon snel af te spreken. Dan weet je gelijk of er een klik is zonder eerst lange app gesprekken te hebben. Kan ook andersom, heb wel eens 2 maanden met iemand via de app gekletst maar na de uiteindelijke date bleek er helemaal geen chemie te zijn.. Beter maar gelijk weten!
dinsdag 14 januari 2020 om 18:12
Oh ook voor Snow, leuk dat het zo spontaan is! Januari gaat qua daten nog best goed zo te horen
Ik zie mijn date donderdag weer, wel weer leuke afleiding en eens kijken of de vlinders gaan komen. Hij heeft de avond vrij gehouden voor mij en appte vandaag hoe ik me voelde. Is lief, geeft me wel een warm gevoel
Ik zie mijn date donderdag weer, wel weer leuke afleiding en eens kijken of de vlinders gaan komen. Hij heeft de avond vrij gehouden voor mij en appte vandaag hoe ik me voelde. Is lief, geeft me wel een warm gevoel
dinsdag 14 januari 2020 om 18:42
Wat jullie hier schrijven met vermoeiende dates herken ik eigenlijk niet zo heel erg van 3 jaar geleden.
Gaan jullie snel op date met een man? Ik zat sowieso altijd wel een week of twee op de app voordat ik op date ging en sprak altijd wel met een man of 5 tegelijk. Juist doordat je focus dan niet heel erg op 1 man lag ging eventuele misere wat langs me heen. En vaak was een week of twee appen wel voldoende filter om de zeurpieten te lozen voor het een date werd.
Enige wat is lastig vond was dat de mannen die ik dan wel in het echt had gezien vrij snel weer wilde afspreken. Of al een hele relatie voor zich zagen. Dat ging me dan wat te vlotjes waardoor ik het dan weer afkapte.
Mijn vriend deed dit niet dus dat is dan denk ik de reden dat dit uiteindelijk mn vriend is geworden.
Gaan jullie snel op date met een man? Ik zat sowieso altijd wel een week of twee op de app voordat ik op date ging en sprak altijd wel met een man of 5 tegelijk. Juist doordat je focus dan niet heel erg op 1 man lag ging eventuele misere wat langs me heen. En vaak was een week of twee appen wel voldoende filter om de zeurpieten te lozen voor het een date werd.
Enige wat is lastig vond was dat de mannen die ik dan wel in het echt had gezien vrij snel weer wilde afspreken. Of al een hele relatie voor zich zagen. Dat ging me dan wat te vlotjes waardoor ik het dan weer afkapte.
Mijn vriend deed dit niet dus dat is dan denk ik de reden dat dit uiteindelijk mn vriend is geworden.
dinsdag 14 januari 2020 om 19:16
Knap dat je 2,5uur bent blijven zitten! Ik zou na een half uur echt zijn afgehaakt, geen behoefte aan een bak ellende.Attraverso schreef: ↑14-01-2020 17:19Heb ik ook al meerdere keren ervaren, mijn laatste date zelfs. Constant over zijn miserie aan het praten, kreeg het gesprek niet naar een ander onderwerp. Op het eind (2,5 uur later) zei hij zelf dat hij constant over zichzelf (eigenlijk zijn miserie) had zitten praten en ik zag dat hij zich daar niet goed bij voelde.
Gevolg: niet zo'n leuke date. En ben daarna geghost. Had de ochtend erna een neutraal berichtje gestuurd waar geen reactie op kwam en de match was verdwenen... Uiteraard is dat voor hen zelf ook geen 'leuke' date, hoogstens zijn ze opgelucht.
dinsdag 14 januari 2020 om 21:28
De eerste keer dat ik op Tinder zat, had ik 1 persoon even vluchtig gesproken en de 2e ging ik mee daten en heb ik 3jr een relatie mee gehad.Trien30 schreef: ↑14-01-2020 18:42Wat jullie hier schrijven met vermoeiende dates herken ik eigenlijk niet zo heel erg van 3 jaar geleden.
Deze periode dat ik op datingapps zit heb ik met totaal 3 mannen een date gehad (in een periode van 8/9 maanden)
Dus nee ik date niet veel
woensdag 15 januari 2020 om 13:58
Was het nog een geslaagde date?
woensdag 15 januari 2020 om 15:06
Ik ben niet zo van het digitale contact.. Als ik het leuk met iemand heb wil ik graag weten hoe die persoon in het echt is. Dus dan ga ik zeker geen weken wachten. Straks is het een domper in het echt, en dan waren al die gesprekken voor niks.Trien30 schreef: ↑14-01-2020 18:42Wat jullie hier schrijven met vermoeiende dates herken ik eigenlijk niet zo heel erg van 3 jaar geleden.
woensdag 15 januari 2020 om 15:27
Die kan je maar beter kwijt zijn. Brr wat een engerd! Goed dat je hem op alles hebt geblokt.