Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 5 januari 2020 om 19:53
Ja, het is wel wennen. Je gevoel, rust en onrust gaan heen en weer, het is in het begin vooral een onzekere tijd. Zoals velen hier weten is twee maandjes daten bijvoorbeeld geen enkele garantie. En ja garantie heb je nooit, maar dan toch je kwetsbaar en open gaan opstellen... want je bent begonnen met elkaar vertrouwen en kunt je dan niet te veilig opstellen. Maar goed, ik en vriend zijn goed op elkaar afgesteld qua interesses en de familievuurdoop is beiderzijds overleefd. De rest gewoon rustig ontdekken op eigen tempo.
zondag 5 januari 2020 om 19:56
Hé, wat leuk! Hopelijk wordt het net zo'n leuke date als date 1!
Die geen-ja-is-voor-mij-een-nee-vrouw, gaf me vandaag na wat hints om samen te doen, waar we het over hadden op dat moment, uit zichzelf haar telefoonnummer. Van de week maar eens even een date fixen.
zondag 5 januari 2020 om 19:58
Ja klopt. En hij is een wetenschapper, dat verklaart misschien eea. In het echt is hij relaxt en geinteresseerd dus ik wil het nog een kans geven. Hij benadert het allemaal erg rationeel, dat is wennen.
zondag 5 januari 2020 om 19:59
Succes Julus.
Nog ff over de lengte. Ik ben vrij gemiddeld van lengte, rond de 1.66, maar als je iemand hebt van bijna 1.90...
Je kunt ner-gens bij. Je moet reiken voor een zoen. In bed kun je amper bij de benen en zelfs moeilijk bij de kont. Ligt je ene arm half gevouwen door ruimtegebrek, dan kun je alleen met de andere hand nog een beetje zielig aaien. Als ik sommige dingen wil doen moet ik letterlijk op reis door het bed (natuurlijk met plezier, maar als je onzeker bent wel een stap).
1.75 is VEEL praktischer.
Zo. Dat moet ook eens gezegd worden.
Nog ff over de lengte. Ik ben vrij gemiddeld van lengte, rond de 1.66, maar als je iemand hebt van bijna 1.90...
Je kunt ner-gens bij. Je moet reiken voor een zoen. In bed kun je amper bij de benen en zelfs moeilijk bij de kont. Ligt je ene arm half gevouwen door ruimtegebrek, dan kun je alleen met de andere hand nog een beetje zielig aaien. Als ik sommige dingen wil doen moet ik letterlijk op reis door het bed (natuurlijk met plezier, maar als je onzeker bent wel een stap).
zondag 5 januari 2020 om 20:00
Zeker doen! Jullie eerste date was fijn en veel raakvlakken/kletsen. Dus tweede date is super. Ben blij voor je.
zondag 5 januari 2020 om 20:00
Het klinkt heel goed allemaal, en hoe iets loopt weet niemand. En ergens heeft het ook wel weer wat, die onzekere begintijd. Ik ben benieuwd hoe je weekendje weg gaat bevallen!It-is-joysjuhhh schreef: ↑05-01-2020 19:53Ja, het is wel wennen. Je gevoel, rust en onrust gaan heen en weer, het is in het begin vooral een onzekere tijd. Zoals velen hier weten is twee maandjes daten bijvoorbeeld geen enkele garantie. En ja garantie heb je nooit, maar dan toch je kwetsbaar en open gaan opstellen... want je bent begonnen met elkaar vertrouwen en kunt je dan niet te veilig opstellen. Maar goed, ik en vriend zijn goed op elkaar afgesteld qua interesses en de familievuurdoop is beiderzijds overleefd. De rest gewoon rustig ontdekken op eigen tempo.
zondag 5 januari 2020 om 20:01
Heee wat een leuke ontwikkeling! Het zit in de lucht geloof ik. Leuk zeg, ik hoop dat jullie snel iets gaan doen.spell68 schreef: ↑05-01-2020 19:56Hé, wat leuk! Hopelijk wordt het net zo'n leuke date als date 1!
Die geen-ja-is-voor-mij-een-nee-vrouw, gaf me vandaag na wat hints om samen te doen, waar we het over hadden op dat moment, uit zichzelf haar telefoonnummer. Van de week maar eens even een date fixen.
zondag 5 januari 2020 om 20:01
It-is-joysjuhhh schreef: ↑05-01-2020 19:59Succes Julus.
zondag 5 januari 2020 om 20:02
Ja helemaal eens. Het is gewoon niet praktisch. Maar voor mij is lengte niet bij voorbaat een dealbreaker.It-is-joysjuhhh schreef: ↑05-01-2020 19:59Succes Julus.
zondag 5 januari 2020 om 20:04
zondag 5 januari 2020 om 20:10
Ja, dat is zo. Geen risico durven nemen, is geen verandering.
Ow, als mede rationeel persoon en nerd, ben ik gelijk geïnteresseerd!
zondag 5 januari 2020 om 20:23
Nou, dat zou zo maar kunnen. Ik ben net begonnen met het kijken naar MacGyver, de ultieme chemicus. Sindsdien vind ik dat ik dat zelf ook kan, dus zet ik dat in mijn profiel...
68 is niet mijn geboortejaar trouwens. Ik ben jonger.
zondag 5 januari 2020 om 20:35
Ik heb een jaar geleden de knoop doorgehakt en sinds Februari dat we niet meer bijelkaar wonen. Ik ben niet echt heel altijd nog qua daten. Heb een rothuwelijk achter de rug en merk dat ik het lastig vind om mannen te vertrouwen. Ik scharrel wel hier en daar, ben mijn eerste ex weer tegen gekomen (mijn jeugdliefde) en die komt hier wel eens langs. Heb nu een date gehad,of eigelijk vier x met dezelfde man. Ik val eigelijk op het type foute man, breed, stoer, meestal helaas beetje crimineel. Zoooo fout!!! En deze man was dat niet, ik vond hem aardig, was nieuwsgierig naar hem maar knapte af op zijn toch wel wat nichterige trekjes (ja heel fout). Zijn manier van appen was dan ook met woorden als “ gezelligjes” en veel Engelse woorden/uitspraken tussendoor. En hele lange lappen text....pffff. Geloof dat ik er nog niet aan toe ben. Ik heb eigelijk alleen maar lange relaties gehad. Geen idee hoe het moet “daten” haha erg hè, heb vast onder een steen geleefd.
Denk wel eens, zal ik tinder downloaden? Maar alleen al het feit dat bijv een bekende mij tegen komt op tinder,dat houd mij wat tegen.
zondag 5 januari 2020 om 20:40
Hi Qiyara, ik ben ingetuned hierQiyara schreef: ↑05-01-2020 15:14Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.