Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 5 januari 2020 om 20:45
Gezellig Noumoe!
Dwarrel, wat betreft bekenden tegenkomen. Zij zitten er toch ook op? Het kan even vreemd zijn, maar dan swipe ik ze weer weg en dan is dat ook weer klaar.
Soms dan match ik even, om hoi te zeggen. Maar dan moet ik wel zeker weten dat ik daarmee geen verkeerde indruk wek.
Gisteren kwam ik m'n buurman tegen op Happn, ook vreemd. Ga dan niet proberen te matchen, hij is echt mijn type niet en dat geeft dan wellicht een verkeerde indruk. Maar als ik hem dan van de week tegenkom maak ik wel even een opmerking over Happn
Dwarrel, wat betreft bekenden tegenkomen. Zij zitten er toch ook op? Het kan even vreemd zijn, maar dan swipe ik ze weer weg en dan is dat ook weer klaar.
Soms dan match ik even, om hoi te zeggen. Maar dan moet ik wel zeker weten dat ik daarmee geen verkeerde indruk wek.
Gisteren kwam ik m'n buurman tegen op Happn, ook vreemd. Ga dan niet proberen te matchen, hij is echt mijn type niet en dat geeft dan wellicht een verkeerde indruk. Maar als ik hem dan van de week tegenkom maak ik wel even een opmerking over Happn
zondag 5 januari 2020 om 20:48
Haha schrok hij niet toen je hem aan sprak? Ik zou mij op de een of andere manier toch een soort van betrapt voelen, stom hè.Qiyara schreef: ↑05-01-2020 20:45Gezellig Noumoe!
Gisteren kwam ik m'n buurman tegen op Happn, ook vreemd. Ga dan niet proberen te matchen, hij is echt mijn type niet en dat geeft dan wellicht een verkeerde indruk. Maar als ik hem dan van de week tegenkom maak ik wel even een opmerking over Happn![]()
zondag 5 januari 2020 om 20:49
Zo, heel het topic doorgelezen en wil denk ik ook wel meeschrijven. Ben nu 4 jaar single en heb welgeteld 3 dates gehad, waarbij het nooit verder dan 1x kwam. Dit lag eigenlijk altijd bij mij omdat er altijd wel iets was, wat ik irritant vond. Verder hou ik het zelf ook een beetje af of laat gesprekken doodlopen. Dus ik zou zelf ook meer moeite moeten doen. Soms zit ik maanden niet op datingapps.
Even mijn situatie op dit moment:
Laatst was ik met een hele leuke jongen aan het praten maar door een depressie bij mij zat ik erg slecht in mijn vel. Ik kon zelf amper de dagen door komen en vond het te moeilijk om dan leuk te doen tegen een volslagen vreemde. Al hebben we 2/3 weken gappt. Ik heb het uitgelegd en hij snapte het wel. Laatst kreeg ik nog een berichtje van hem dat hij aan me dacht. Ik mocht hem altijd appen als ik wilde. Alleen het gaat nog steeds niet goed en ik weet niet wanneer het weer wel goed gaat. Maar het gaat wel een beetje kriebelen om wel contact op te nemen want hij had echt wel hele goede eigenschappen.
Even mijn situatie op dit moment:
Laatst was ik met een hele leuke jongen aan het praten maar door een depressie bij mij zat ik erg slecht in mijn vel. Ik kon zelf amper de dagen door komen en vond het te moeilijk om dan leuk te doen tegen een volslagen vreemde. Al hebben we 2/3 weken gappt. Ik heb het uitgelegd en hij snapte het wel. Laatst kreeg ik nog een berichtje van hem dat hij aan me dacht. Ik mocht hem altijd appen als ik wilde. Alleen het gaat nog steeds niet goed en ik weet niet wanneer het weer wel goed gaat. Maar het gaat wel een beetje kriebelen om wel contact op te nemen want hij had echt wel hele goede eigenschappen.
shiverrr wijzigde dit bericht op 05-01-2020 20:50
1.71% gewijzigd
zondag 5 januari 2020 om 20:49
Ja, dat zou wel raar zijn idd. Maar was hij nu wel enthousiaster trouwens?
Nee, ik ben geen chemicus. Ik wil het ook niet zijn. Wat ik wil is diepgaande kennis hebben van een aantal zaken die ik belangrijk vind in het leven en onderdelen daarvan hebben met chemie te maken, dus ik heb er wel veel tijd in geïnvesteerd. Mijn leven draait eigenlijk maar om één woord en dat is gezondheid.
zondag 5 januari 2020 om 20:55
Nog niet gedaan, heb hem nog niet gezien, gewoon fysiek bedoel ik dan.
Ja, dat betrapte gevoel herken ik wel, dat voel ik ook steeds lichtelijk als er weer een bekende langskomt. Heb nu al zoveel internet gedate dat ook op Tinder en Happn vele bekende ex dates langs komen. Dan denk ik ook steeds: "oh ben betrapt, nog steeds single, halloooo"
Maar ja, zij ook dus tja.
zondag 5 januari 2020 om 20:56
Dat vind ik dus best een awkward ding. Ik had pas een raar ding op happn. Ik was hartstikke leuk met iemand aan het kletsen; krijg ik ineens een bericht: je raadt nooit met wie ik nu sta te kletsen en diegene zegt dat jij echt een hartstikke leuke meid bent. Heeft die dus op een feestje mijn foto’s staan showen en er was dus iemand bij die mij kende. Ik reageerde met; dit is niet tof, tot ziens!! (Rapporteer en blokkeer). Krijg ik 5 minuten later een facebookvriendschapsverzoek van die gast. Ook verwijderd meteen. Heel raar; voelde me zo in mijn privacy “aangetast”. Later vroeg ik me af of ik me aanstelde. Wat vinden jullie?
zondag 5 januari 2020 om 20:59
Kijk, dat is nog eens humor! Kom op, die gast kan toch ook niet weten dat die ander jou kent. En op zo'n app staan dan weet je dat je zelf je recht op privacy opgeeft.noumoe2019 schreef: ↑05-01-2020 20:56Dat vind ik dus best een awkward ding. Ik had pas een raar ding op happn. Ik was hartstikke leuk met iemand aan het kletsen; krijg ik ineens een bericht: je raadt nooit met wie ik nu sta te kletsen en diegene zegt dat jij echt een hartstikke leuke meid bent. Heeft die dus op een feestje mijn foto’s staan showen en er was dus iemand bij die mij kende. Ik reageerde met; dit is niet tof, tot ziens!! (Rapporteer en blokkeer). Krijg ik 5 minuten later een facebookvriendschapsverzoek van die gast. Ook verwijderd meteen. Heel raar; voelde me zo in mijn privacy “aangetast”. Later vroeg ik me af of ik me aanstelde. Wat vinden jullie?
Ik had gezegd dat hij die meid moest complimenteren, omdat ze iig een goede smaak heeft en hij dus ook.
spell68 wijzigde dit bericht op 05-01-2020 21:00
5.61% gewijzigd
zondag 5 januari 2020 om 21:00
Hmm, nou ik denk dat ik even moest slikken. Maar zou zeker niet gelijk blokkeren nee. Die jongen was blijkbaar erg enthousiast en kreeg ook nog eens de bevestiging van een bekende van jou dat je leuk bent. Klinkt in mijn oren eigenlijk wel positief, zeker als je zegt dat het hartstikke leuk kletsen was.noumoe2019 schreef: ↑05-01-2020 20:56Dat vind ik dus best een awkward ding. Ik had pas een raar ding op happn. Ik was hartstikke leuk met iemand aan het kletsen; krijg ik ineens een bericht: je raadt nooit met wie ik nu sta te kletsen en diegene zegt dat jij echt een hartstikke leuke meid bent. Heeft die dus op een feestje mijn foto’s staan showen en er was dus iemand bij die mij kende. Ik reageerde met; dit is niet tof, tot ziens!! (Rapporteer en blokkeer). Krijg ik 5 minuten later een facebookvriendschapsverzoek van die gast. Ook verwijderd meteen. Heel raar; voelde me zo in mijn privacy “aangetast”. Later vroeg ik me af of ik me aanstelde. Wat vinden jullie?
zondag 5 januari 2020 om 21:04
@Qijara: Dankje, ik wacht denk ik nog een aantal weken want om het voor 2e keer af te kappen is gewoon niet eerlijk ten opzichte van hem. Eigenlijk had ik hem gewoon de beste wensen moeten wensen bij oud en nieuw. Alleen ik had even een diepte punt. Al hoop ik stiekem wel dat het een keer tot een date komt want zo lang heeft een jongen nog nooit mijn interesse gehad.
@Noumoe2019: Lijkt me wel even ongemakkelijk dat hij je foto's heeft laten zien. Maar als hij het met een positieve insteek heeft gedaan omdat hij je echt leuk vindt dan zou ik het minder erg vinden. Ik had hem niet gelijk geblokkeerd omdat het wel een positieve reactie was eigenlijk. Al had ik het wel een beetje ongemakkelijk gevonden denk ik.
@Noumoe2019: Lijkt me wel even ongemakkelijk dat hij je foto's heeft laten zien. Maar als hij het met een positieve insteek heeft gedaan omdat hij je echt leuk vindt dan zou ik het minder erg vinden. Ik had hem niet gelijk geblokkeerd omdat het wel een positieve reactie was eigenlijk. Al had ik het wel een beetje ongemakkelijk gevonden denk ik.
zondag 5 januari 2020 om 21:09
zondag 5 januari 2020 om 21:23
@Dwarrel: Ken je die mensen dan via via of zijn het echt volslagen vreemde die je dan aanspreken? Wat is bij jou de reden dat je wil afhaken als het dichterbij komt? Ik ken het gevoel van als het tegen afspreken aankomt dat ik af wil/ga haken. Dan weet ik opeens allemaal redenen waarom ik die jongen niet leuk vind.
Knappen jullie ook af op spellingsfouten? Dat heb ik dus heel erg. Als een jongen niet fatsoenlijk Nederlands kan typen hou ik het eigenlijk al voor gezien.
Knappen jullie ook af op spellingsfouten? Dat heb ik dus heel erg. Als een jongen niet fatsoenlijk Nederlands kan typen hou ik het eigenlijk al voor gezien.
zondag 5 januari 2020 om 21:36
@Shiverrr,soms sturen ze ineens pb omdat ik bijvoorbeeld op een reactie van hun heb gereageerd op fb. De reden dat ik afhaak is denk ik omdat ze dan te dichtbij komen. Ik zit nu in mijn veilige coconnetje en dan moet ik mij openstellen. Beetje ouwehoeren of kletsen via app is toch anders dan int echie.
Ik kan wel afknappen op hoe iemand dingen schrijft of typt. Heel veel verkleinwoordjes ofzo....brrr niet echt op spelfouten, kan dislectie zijn denk ik dan.
Ik kan wel afknappen op hoe iemand dingen schrijft of typt. Heel veel verkleinwoordjes ofzo....brrr niet echt op spelfouten, kan dislectie zijn denk ik dan.
zondag 5 januari 2020 om 22:18
Jeetje wat een intense reactie. Die dude bedoelde het vast goed en als hij een bekende van jou kent en op een feestje is met hen, dan betekent dat hij ook normaal is. Ik had het geen probleem gevonden en zijn enthusiasme kunnen waarderen. En privacy.. Als je met je hoofd op Happn staat en je hebt jezelf erop gezet, dan kan je de wereld ingeslingerd worden met 1 screenshot.noumoe2019 schreef: ↑05-01-2020 20:56Dat vind ik dus best een awkward ding. Ik had pas een raar ding op happn. Ik was hartstikke leuk met iemand aan het kletsen; krijg ik ineens een bericht: je raadt nooit met wie ik nu sta te kletsen en diegene zegt dat jij echt een hartstikke leuke meid bent. Heeft die dus op een feestje mijn foto’s staan showen en er was dus iemand bij die mij kende. Ik reageerde met; dit is niet tof, tot ziens!! (Rapporteer en blokkeer). Krijg ik 5 minuten later een facebookvriendschapsverzoek van die gast. Ook verwijderd meteen. Heel raar; voelde me zo in mijn privacy “aangetast”. Later vroeg ik me af of ik me aanstelde. Wat vinden jullie?
zondag 5 januari 2020 om 22:36
@Dwarrel: Ah op die manier leer je ze kennen. Wel een leuke manier om zo met iemand in contact te komen. Ik vind het zelf ook altijd een grote stap om echt een date af te spreken. Daarom heb ik ook zo weinig dates. Ene kant bevalt het me goed alleen zijn en geen verantwoording af hoeven te leggen aan iemand. Andere kant mis ik wel het dagelijkse contact via de app. Al is dat nu niet helemaal aan de orde omdat ik veel praat met een jongen die ik jaren geleden via internet heb leren kennen en pas weer ben tegen gekomen. Daar app ik nu hele dagen mee dus dan is de motivatie om te daten ook weer kleiner geworden.
Ja oke dyslexie kan wel, maar als ik 'ik wordt' zie dan heb ik dus geen zin meer. Of wanneer ze echt nog in msn taal praten. We zijn geen 16 meer denk ik dan.
Ja oke dyslexie kan wel, maar als ik 'ik wordt' zie dan heb ik dus geen zin meer. Of wanneer ze echt nog in msn taal praten. We zijn geen 16 meer denk ik dan.
zondag 5 januari 2020 om 22:50
Ben het met jullie eens hoor, twijfelde later ook aan mezelf.
Maar toch....had er een gek gevoel bij, dus geen spijt van mijn actie. Blijf het raar vinden dat je op een personeelsfeestje staat en zomaar aan mensen laat zien wie je op happn zoal tegenkomt, helemaal omdat ze weten/ kunnen zien dat je in elkaars space woont. Voor hetzelfde geld was hij collega van m’n vader ofzo...
Maar toch....had er een gek gevoel bij, dus geen spijt van mijn actie. Blijf het raar vinden dat je op een personeelsfeestje staat en zomaar aan mensen laat zien wie je op happn zoal tegenkomt, helemaal omdat ze weten/ kunnen zien dat je in elkaars space woont. Voor hetzelfde geld was hij collega van m’n vader ofzo...
zondag 5 januari 2020 om 22:53
Ah ik snap het.spell68 schreef: ↑05-01-2020 20:49Ja, dat zou wel raar zijn idd. Maar was hij nu wel enthousiaster trouwens?
Nee, ik ben geen chemicus. Ik wil het ook niet zijn. Wat ik wil is diepgaande kennis hebben van een aantal zaken die ik belangrijk vind in het leven en onderdelen daarvan hebben met chemie te maken, dus ik heb er wel veel tijd in geïnvesteerd. Mijn leven draait eigenlijk maar om één woord en dat is gezondheid.
Ja, we hebben nu uitvoerig geappt dus dat is leuk.
zondag 5 januari 2020 om 23:13
Leuk topic! Heb wel eens wat gepost in het andere topic en blijven meelezen, maar dit sluit wel iets meer op mij aan
Ben al tijdje aan het daten, de ene keer leuker dan de andere keer.. Vorige maand nog een behoorlijke teleurstelling achter de rug toen ik na een paar dates verliefd werd maar hij het afkapte omdat hij ‘het gevoel’ miste. Alles leek juist zo leuk te zijn, dus was wel even van slag.
Toch maar weer begonnen met daten, via de app Bumble (vind ik zelf leuker dan tinder). En nu twee dates gehad met een leuke man sinds vorige week! Nog wel spannend, heb nog niet het ‘wow gevoel’ (wat ik bij die ander wel gelijk had). Maar het klikt wel heel leuk en geeft meer rust. Ook gewoon netjes contact vanuit zijn kant etc en geen red flags. Maar het verliefde gevoel is wel belangrijk, hoe gaan jullie hier mee om?
Verliefdheid is voor mij niet altijd goed geweest, dit was toch vaak bij de onbereikbare types..
Ben al tijdje aan het daten, de ene keer leuker dan de andere keer.. Vorige maand nog een behoorlijke teleurstelling achter de rug toen ik na een paar dates verliefd werd maar hij het afkapte omdat hij ‘het gevoel’ miste. Alles leek juist zo leuk te zijn, dus was wel even van slag.
Toch maar weer begonnen met daten, via de app Bumble (vind ik zelf leuker dan tinder). En nu twee dates gehad met een leuke man sinds vorige week! Nog wel spannend, heb nog niet het ‘wow gevoel’ (wat ik bij die ander wel gelijk had). Maar het klikt wel heel leuk en geeft meer rust. Ook gewoon netjes contact vanuit zijn kant etc en geen red flags. Maar het verliefde gevoel is wel belangrijk, hoe gaan jullie hier mee om?
Verliefdheid is voor mij niet altijd goed geweest, dit was toch vaak bij de onbereikbare types..
maandag 6 januari 2020 om 06:33
Nou ik zou dat ook niet zo tof vinden hoor. Natuurlijk zal hij geen verkeerde bedoelingen hebben gehad, maar toch.noumoe2019 schreef: ↑05-01-2020 22:50Ben het met jullie eens hoor, twijfelde later ook aan mezelf.
.
maandag 6 januari 2020 om 06:54
Ik meld me ook hier! In het andere topic liet ik al vallen dat ik gisteren een date had en het was leuk! Heel leuk. We hebben ergens iets gegeten en daarna zijn we nog een stukje gaan lopen en heb ik hem naar het station gebracht. Daar hebben we nog een hele tijd gekletst en gezoend
wederom wil ik niet te hard van stapel lopen, maar we hebben veel gemeen, vooral onze humor is echt eng hetzelfde. Hij vroeg al of ik vandaag wilde afspreken, helaas laat werk dat niet toe...
maandag 6 januari 2020 om 07:13
Oh ja RedRoseThorn! Dat was gisteren. Wat ontzettend leuk zeg! Super fijn dat het klikt. Jullie hadden best lang al contact toch? Ik ben dan altijd bang dat ik teleurgesteld raak in mijn eigen verwachtingen. Maar leuk hoor. En inderdaad niet te hard van stapel, elkaar vandaag alweer zien is echt snel. Maar hij is heerlijk enthousiast. Fijn.