Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
hondenmens schreef:
05-01-2020 17:31
Ik zie dat toch anders. Niet alleen bij mezelf trouwens. Maar als je vroeger gepest bent (ik ook) om je uiterlijk, karakter of wat dan ook, dan is dat in mijn ogen toch een teken dat anderen je niet oké vinden.
Ben zelf enorm gepest en ja dat heeft mijn eigenwaarde ook lange tijd aangetast. Tot ik van mijzelf leerde houden, wat maakt mij een leuk mens? Wat vind ik aan mijzelf aantrekkelijk? Etc.
Anderen, weet je hoeveel miljarden anderen er op de wereld wonen? En maar 1 jij.
Al die anderen kun je nooit tevreden stellen, jouzelf wel. En er zijn altijd anderen die jou te gek vinden, maar ook anderen die jou helemaal niks vinden. Er is maar 1 jij die blij met zichzelf kan zijn en dat vond ik een veel makkelijker uitgangspunt.
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:40
Kort, 175cm, blijkbaar te kort om ooit een vriendin te krijgen. Feels bad man.
Rustaaaag,... 1,75 is niet groot maar ook zeker geen kabouter.
Als je zelf op lange vrouwen valt, dan kan het lastiger worden.
Maar mijn vriendinnen en ik vinden 1.75 helemaal prima met onze lengte (wij zijn tussen de 1.55 en 1.60 #asian).
Dus denk niet dat het daar aan ligt en zou daar vooral niet de nadruk op leggen.
anoniem_222595 wijzigde dit bericht op 05-01-2020 17:52
4.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:45
Ja maar hebben ze ook een vriendin?

Als het niet mijn lengte is heb ik echt geen idee waarom ik alleen afwijzingen krijg. Knappen vrouwen af op bruine ogen? Bruin haar? Ik kan echt niets bedenken, alleen mijn lengte kan een reden zijn.
Ik heb geen idee waar vrouwen allemaal precies op afknappen. Dat kan heel divers zijn. We halen onszelf heb ik het gevoel erg naar beneden door te bedenken waar mensen bij ons op afknappen. Ik vraag me ook vaak af waarom het me nog niet gelukt is een relatie aan te gaan. Ik ben er denk ik te lang in mijn hoofd te obsessief mee bezig geweest met de behoefte aan een relatie.
Dat het er niet in zit om de meest uiteenlopende redenen. Ik denk dat ik de juiste persoon nog niet ben tegengekomen (om mijn gemoedsrust een beetje te houden ;-) ).
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:40
Kort, 175cm, blijkbaar te kort om ooit een vriendin te krijgen. Feels bad man.
Ik ben 1,70 en heb altijd mannen gehad die minstens een paar cm kleiner dan mij waren. Dus denk niet dat het aan je lengte ligt, want met jouw lengte is werkelijk niks mis.
Pff daten.. Breek me de bek niet open. Heb 1 iemand ontmoet nadat mijn laatste relatie uit was gegaan. Was qua uiterlijk niet echt mijn type, maar hij was eerlijk, lief en serieus.
Ik hoopte zo om verliefd op hem te worden, maar ik voelde het gewoon niet.bij hem. Maar voornamelijk ook omdat hij beetje claimgedrag ging vertonen en best wel jaloers was. Als ik hem minder dan 1x per week zag dan wist hij wel welke "plaats" hij stond.. Vond dat zo'n enorme afknapper..
Heb het afgeketst en nu krijg ik te horen dat ik hem gebruikt heb, terwijl ik al op de eerste date vertelde dat ik nog in mijn verwerking zit en niet weet wat ik wil.. Vervolgens ging hij akkoord met fwb.. Maar vertelde er wel bij dat hij hoop had dat het toch misschien iets kon worden. Toen was ik er helemaal klaar mee..
Wil me wel binnenkort weer op de datemarkt wagen, maar vind het idd heel vermoeiend. Gesprekken vallen vaak dood. Alleen mannen die serieus in je geïnteresseerd zijn merk je de klik.

Veel mannen vind ik ook claimerig en bezitterig.. En dat is voor.mij echt een dikke rode vlag!!
Zo'n man heb ik 1 keer meegemaakt, en dat was meer dan genoeg !!
anoniem_64479b42c77fd wijzigde dit bericht op 05-01-2020 17:56
0.44% gewijzigd
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:45
Ja maar hebben ze ook een vriendin?

Als het niet mijn lengte is heb ik echt geen idee waarom ik alleen afwijzingen krijg. Knappen vrouwen af op bruine ogen? Bruin haar? Ik kan echt niets bedenken, alleen mijn lengte kan een reden zijn.
Ben je zo op uiterlijk gefixeerd? Nu weet ik weer waar jouw profielnaam mij bekend van voor kwam. Je had een foto gepost van 1 of andere bekende gespierde gast die nu is overleden.
Uiterlijk is echt niet zo belangrijk hoor. Het innerlijk daar moet je het mee doen. En die gast die jij gepost had, daar zou ik keihard voor wegrennen, wat een lelijke man was dat.
syntax18 schreef:
05-01-2020 17:45
Ja maar hebben ze ook een vriendin?

Als het niet mijn lengte is heb ik echt geen idee waarom ik alleen afwijzingen krijg. Knappen vrouwen af op bruine ogen? Bruin haar? Ik kan echt niets bedenken, alleen mijn lengte kan een reden zijn.
Nou iedereen heeft een eigen smaak. Ik val wel op bruine ogen en donker haar.
Ach.. zoekt en gij zult vinden :-)
Qiyara schreef:
05-01-2020 17:54
Het innerlijk daar moet je het mee doen.
Dan waarom hoor ik van sommige vrouwen dat ik te kort ben. Hier online zegt iedereen "het is niet erg" maar in het echt hoor ik "je bent wat te kort". En ik heb het niet over lange vrouwen, één iemand was ~155cm en vertelde me dat ik te kort voor haar ben.

Ik denk dat het in echt veel meer uitmaakt dan ik al dacht.

En over Zyzz gesproken, jij kan dan wegrennen maar hij kon gemakkelijk elke dag verschillende vrouwen zijn bed in krijgen. Dus lengte en spieren lijken toch te werken i.v.m daten.

Ik zou niet op uiterlijk fixeren als vrouwen zeggen "je bent mijn type niet" of "het is je karakter". Maar dat is het nooit, of ze geven geen reden of het is "je bent te kort". Meestal is het geen reden though.

Het pijnlijkste was één vrouw die mij vertelde dat mijn lichaam mooi was en ze graag meer wilde, als ik maar wat langer was.
Syntax hij was beroemd, dat speelt mee.

En dat vrouwen om lengte afwijzen is bizar en kortzichtig. En dat is wat internet daten doen, kunnen schiften op kortzichtige dingen. Wees blij dat die vrouwen als vanzelf afhaken, heb je toch niks aan?
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
05-01-2020 17:49
Ben zelf enorm gepest en ja dat heeft mijn eigenwaarde ook lange tijd aangetast. Tot ik van mijzelf leerde houden, wat maakt mij een leuk mens? Wat vind ik aan mijzelf aantrekkelijk? Etc.
Anderen, weet je hoeveel miljarden anderen er op de wereld wonen? En maar 1 jij.
Al die anderen kun je nooit tevreden stellen, jouzelf wel. En er zijn altijd anderen die jou te gek vinden, maar ook anderen die jou helemaal niks vinden. Er is maar 1 jij die blij met zichzelf kan zijn en dat vond ik een veel makkelijker uitgangspunt.
Rot dat je ook enorm gepest bent. Maar verder een mooie post.
Ik heb trouwens ASS en werk op een Sociale werkplaats. Dus uiterlijk is niet mijn enige punt.
@ Syntax Je klinkt overigens nog erg jong, kan me voorstellen dat uiterlijk dan nog een groot ding is.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 05-01-2020 18:10
4.62% gewijzigd
hondenmens schreef:
05-01-2020 18:07
Rot dat je ook enorm gepest bent. Maar verder een mooie post.
Ik heb trouwens ASS en werk op een Sociale werkplaats. Dus uiterlijk is niet mijn enige punt.
Wat goed en fijn dat je een leuke werkplek hebt. Ik snap dat het daten lastiger wordt als je je beperkt voelt op meerdere gebieden.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
05-01-2020 18:03
Dan waarom hoor ik van sommige vrouwen dat ik te kort ben. Hier online zegt iedereen "het is niet erg" maar in het echt hoor ik "je bent wat te kort". En ik heb het niet over lange vrouwen, één iemand was ~155cm en vertelde me dat ik te kort voor haar ben.

Ik denk dat het in echt veel meer uitmaakt dan ik al dacht.

En over Zyzz gesproken, jij kan dan wegrennen maar hij kon gemakkelijk elke dag verschillende vrouwen zijn bed in krijgen. Dus lengte en spieren lijken toch te werken i.v.m daten.

Ik zou niet op uiterlijk fixeren als vrouwen zeggen "je bent mijn type niet" of "het is je karakter". Maar dat is het nooit, of ze geven geen reden of het is "je bent te kort". Meestal is het geen reden though.

Het pijnlijkste was één vrouw die mij vertelde dat mijn lichaam mooi was en ze graag meer wilde, als ik maar wat langer was.
Verschilt toch per persoon. Genoeg vrouwen die 1,75 prima vinden.
Ik val zelf wel op lange mannen maar dat geldt echt niet voor elke vrouw.
En daarbij, het gaat niet alleen om het uiterlijk. Het is het totale plaatje waar iemand voor valt.. en het klikt of het klikt niet
.
isa__88 schreef:
05-01-2020 18:13
Verschilt toch per persoon. Genoeg vrouwen die 1,75 prima vinden.
Na bijna 100 afwijzingen kan ik zeggen, of ze bestaan niet of ik vond toevallig alle die dat te kort vinden. Ze bestaan, zover ik het zie, alleen op viva blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
05-01-2020 16:52
hoe THE FUCK krijg ik een vriendin. wtf waarom is het zo moeilijk om een vriendin te krijgen.

Heb een sterk lichaam met spieren, bijna geen standaarden, gedraag me sociaal en nogsteeds krijg ik alleen afwijzingen. wtf, ik denk echt dat mijn lengte het verpest.
Begin hier maar eens mee. Je moet nog heel veel over vrouwen leren, dat is wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Syntax, je mag wel standaarden hebben. Ik vind het niet respectvol om bij het iemand afwijzen erbij te vermelden dat het om een kenmerk gaat waar iemand niets aan kan doen. Bovendien geloof ik ook niet dat je lengte dan de echte reden is. Misschien wel hun eventuele rotkarakter.
Syntax, zet je standaard in elk geval op vrouwen die interesse en respect tonen. Dat verdien je. En waardeer jezelf eens een stuk meer. Hierbij een mooie dooddoener: de belangrijkste relatie heb je met jezelf.

Happy new topic, loopt mooi al. Ik probeer met mijn verslaafde tengeltjes van het toetsenbord af te blijven...
Leuk topic!
Spell, Joysjuh, Julus leuk! Welkom ook hier.

Joysjuh klets gezellig met die tengeltjes mee hoor :nerd:
Syntax, vreemd zeg. Ik kan je zeggen dat ik als redelijk kleine vrouw niet bezig ben met lengte. Vaak beginnen mannen daar over. Voor mij is klik veel belangrijker.
Jij hebt een hele mooie lengte voor veel vrouwen. Ben je er niet teveel op gefocust en dat het een selffulfilling prophecy wordt?
ViveMarie schreef:
05-01-2020 17:01
Hey! Lees en schrijf mee.

Ik heb de komende week een aantal dates staan. Let you guys know.

Meeste succes op happn momenteel alle andere apps verwijderd.
Op Tinder ben ik normale mannen, maar voornamelijk gekkies tegen gekomen. Die je als achtbaan zien waar ze kunnen instappen en uitstappen. Dat zeggen ze je dan ook zo letterlijk, daar was ik op gegeven moment echt klaar mee. Overigens kon ik de eerlijkheid wel waarderen, voorkomt tijdverspilling voor beiden.

Wellicht een leuk artikel uit Volkskrant over app daten: https://www.volkskrant.nl/cs-b595c7e1

X
Leuk, jij komt de week prima door :)
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
05-01-2020 19:11
Spell, Joysjuh, Julus leuk! Welkom ook hier.

Joysjuh klets gezellig met die tengeltjes mee hoor :nerd:
Hola!

Het lijkt wel een spontane volksverhuizing hier!
Alle reacties Link kopieren
Haha Qiyara, ik zal af en toe wat van me laten horen. Heb nu zo'n reageeruurtje.
Maar stiekem heb ik nu mijn eerste relatie sinds twee maanden na een letterlijk eeeeeuwig vrijgezellenbestaan. Via Tinder. Na 5 jaar op en af tientallen mensen daten en ik weet niet hoe veel miljoen gesprekjes.
Ben bezig met een weekendje weg plannen... :heart:
Dat is fijn Joysjuh, geniet van jullie weekend weg. En hopelijk is dit een blijvertje!
It-is-joysjuhhh schreef:
05-01-2020 19:23
Haha Qiyara, ik zal af en toe wat van me laten horen. Heb nu zo'n reageeruurtje.
Maar stiekem heb ik nu mijn eerste relatie sinds twee maanden na een letterlijk eeeeeuwig vrijgezellenbestaan. Via Tinder. Na 5 jaar op en af tientallen mensen daten en ik weet niet hoe veel miljoen gesprekjes.
Ben bezig met een weekendje weg plannen... :heart:
Dat gaat dus goed, lekker samen een weekendje weg. Is het erg wennen?
Mijn date appte. Over de tweede date. Ik had hem verkeerd begrepen, want hij had het over deze week. Voor nu staat hij op vrijdagavond. Omdat date 1 zo leuk was wil ik aankijken hoe date twee gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven