Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 19 januari 2020 om 22:12
We hebben het in het licht van zijn professie wel over wat dingen in die richting gehad, maar juist dan verwacht ik dat je dingen in de juiste context en het juiste perspectief kunt plaatsen. Maar zo ver was hij duidelijk nog niet. Sowieso niet voor een relatie, denk ik.
zondag 19 januari 2020 om 22:20
Of wilde die moeite niet doen. Sowieso mis ik dat erg vaak. Echt moeite willen doen. Je echt willen leren kennen. Alles blijft oppervlakkig.coolpack2 schreef: ↑19-01-2020 22:12We hebben het in het licht van zijn professie wel over wat dingen in die richting gehad, maar juist dan verwacht ik dat je dingen in de juiste context en het juiste perspectief kunt plaatsen. Maar zo ver was hij duidelijk nog niet. Sowieso niet voor een relatie, denk ik.
zondag 19 januari 2020 om 22:38
Hij had aanvankelijk wel grote woorden daarover, ook op een kaart bij een cadeautje dat hij meebracht. Maar ik wist dat hij nieuw is in het online daten, dus ik had al rekening gehouden met de luchtkasteelvalkuil.terecht denk ik.
zondag 19 januari 2020 om 23:10
Ugh even frustratie. Date en ik hadden dacht ik duidelijk gemaakt dat we elkaar wel nog een keer wilden zien. Hij komt alleen niet met concrete voorstellen. Ik wil gewoon weten of ik misschien een dag vrij moet houden, dus ik vraag of hij komend weekend tijd heeft om af te spreken. Ik krijg een lijstje met activiteiten die hij gepland heeft, dus dat het niet kan. Maar dat hij dat weekend erna wel de zondagavond kan. Wauw, een hele zondagavond, ik voel me vereerd
zondagavond is voor mij echt niet ideaal omdat werk weer gewoon vroeg begint op maandag, dat ga ik dus echt niet doen. Krijg een beetje het gevoel dat hij het wel makkelijk vindt zo. Heb ook even niet de behoefte om nu zelf nog moeite te doen om af te spreken. Terwijl ik het typ vind ik mezelf een enorme dramaqueen
maandag 20 januari 2020 om 09:21
Ok, het juiste voorbeeld over datgene wat jij verdient zei hij, in welk opzicht dan?Still-i-Rise schreef: ↑19-01-2020 17:12Zo heeft hij dat totaal niet gezegd en ik weet niet waar het woord liefde ineens vandaan komt maar daar heeft niemand over gesproken..
Je verdient iemand die volledig voor je gaat. In je berichten de afgelopen tijd lees ik je angst en onzekerheid.
Ook om deze situatie voor jezelf zo goed mogelijk te kunnen plaatsen en jezelf voor te houden dat jij ook nog niet toe bent aan iets. Is dat ook echt zo, of is dat zo omdat deze man dat niet is?
Mijn bericht was niet rot bedoeld, als ik je ervaringen lees op mannen gebied heb je het zwaar te verduren gehad. Dat vind ik oprecht rot voor je.
Ik hoop dat deze man je niet heel veel verdriet gaat bezorgen. Als ik het als buitenstaander zo lees, is die kans groots aanwezig. Zeker omdat je hier in dit topic veel over de situatie praat, daarmee krijg ik de indruk dat je er eigenlijk al tot over je oren in zit en het allemaal weg rationaliseert.
Hopelijk over een paar maanden, kunnen jullie elkaar beide niet meer loslaten en groeit er iets moois. Dat zou ik je gunnen.
Of dat je het uiteindelijk goed kan loslaten. Pas gewoon op jezelf.
maandag 20 januari 2020 om 12:27
Lastig! Ik zit soms ook beetje in zo’n fase met mijn date, vaak op laatste moment pas echt concreet en niet gelijk een vervolgafspraak. Gewoon je eigen grenzen blijven aangeven, maar ook niet erg om zelf anders iets voor te stellen. Anders toch keer doordeweeks?RedRoseThorn schreef: ↑19-01-2020 23:10Ugh even frustratie. Date en ik hadden dacht ik duidelijk gemaakt dat we elkaar wel nog een keer wilden zien. Hij komt alleen niet met concrete voorstellen. Ik wil gewoon weten of ik misschien een dag vrij moet houden, dus ik vraag of hij komend weekend tijd heeft om af te spreken. Ik krijg een lijstje met activiteiten die hij gepland heeft, dus dat het niet kan. Maar dat hij dat weekend erna wel de zondagavond kan. Wauw, een hele zondagavond, ik voel me vereerdzondagavond is voor mij echt niet ideaal omdat werk weer gewoon vroeg begint op maandag, dat ga ik dus echt niet doen. Krijg een beetje het gevoel dat hij het wel makkelijk vindt zo. Heb ook even niet de behoefte om nu zelf nog moeite te doen om af te spreken. Terwijl ik het typ vind ik mezelf een enorme dramaqueen
![]()
maandag 20 januari 2020 om 12:56
Herkenbaar. Voor mij ook een no go. Had ook zo'n date die alleen kon afspreken op de toevallige vrije gaatjes in zijn agenda. Nou, het is graag of niet hoor. Als je serieuze interesse hebt, maak je tijd voor iemand. En dat betekent voor mij inderdaad geen zondagavond.RedRoseThorn schreef: ↑19-01-2020 23:10Ugh even frustratie. Date en ik hadden dacht ik duidelijk gemaakt dat we elkaar wel nog een keer wilden zien. Hij komt alleen niet met concrete voorstellen. Ik wil gewoon weten of ik misschien een dag vrij moet houden, dus ik vraag of hij komend weekend tijd heeft om af te spreken. Ik krijg een lijstje met activiteiten die hij gepland heeft, dus dat het niet kan. Maar dat hij dat weekend erna wel de zondagavond kan. Wauw, een hele zondagavond, ik voel me vereerdzondagavond is voor mij echt niet ideaal omdat werk weer gewoon vroeg begint op maandag, dat ga ik dus echt niet doen. Krijg een beetje het gevoel dat hij het wel makkelijk vindt zo. Heb ook even niet de behoefte om nu zelf nog moeite te doen om af te spreken. Terwijl ik het typ vind ik mezelf een enorme dramaqueen
![]()
Heb mezelf ook een tijdje afgevraagd of ik me nou aanstelde, inflexibel was enzo, maar nee, voor mij is het echt een afknapper.
Dat is dus ook niks geworden
maandag 20 januari 2020 om 13:56
Zelf vind ik nu het verwachtingspatroon in de beginfase van het daten wat lastig..
Het gaat opzich goed tussen mij en mijn date, van het weekend normaal contact gehad (deels op zijn initiatief) nadat we donderdagavond voor eerste keer intiem zijn geweest. Er is verder nog geen nieuwe date gepland en merk dat ik alles nu aan het analyseren ben. Vooral nu de kriebels beginnen te komen, dan komt de onzekerheid bij mij.
Afgelopen vrijdag en zaterdag is hij beide avonden gaat stappen, dus niet veel contact. Appt altijd wel netjes als hij weer gaat slapen. Gister had ik beetje verwacht dat we wel konden afspreken, maar dan merk ik weer wat afstand van zijn kant en is het stil gebleven.
M’n gevoel gaat soms alle kanten op en dan ook bepaalde angst dat ik dan toch weer een berichtje krijg dat hij ‘het niet voelt’. Trek snel m’n conclusies, door dingen die ik vroeger heb meegemaakt aan teleurstellingen. Laat het initiatief nu even bij hem.
Sorry voor lange bericht.. Even ventileren en gedachten opschrijven
Het gaat opzich goed tussen mij en mijn date, van het weekend normaal contact gehad (deels op zijn initiatief) nadat we donderdagavond voor eerste keer intiem zijn geweest. Er is verder nog geen nieuwe date gepland en merk dat ik alles nu aan het analyseren ben. Vooral nu de kriebels beginnen te komen, dan komt de onzekerheid bij mij.
Afgelopen vrijdag en zaterdag is hij beide avonden gaat stappen, dus niet veel contact. Appt altijd wel netjes als hij weer gaat slapen. Gister had ik beetje verwacht dat we wel konden afspreken, maar dan merk ik weer wat afstand van zijn kant en is het stil gebleven.
M’n gevoel gaat soms alle kanten op en dan ook bepaalde angst dat ik dan toch weer een berichtje krijg dat hij ‘het niet voelt’. Trek snel m’n conclusies, door dingen die ik vroeger heb meegemaakt aan teleurstellingen. Laat het initiatief nu even bij hem.
Sorry voor lange bericht.. Even ventileren en gedachten opschrijven
maandag 20 januari 2020 om 14:54
RedRose hij klinkt niet erg enthousiast. En zelf lijk je daar ook geen zin in te hebben. Kan je enkel gelijk geven.
Vivi denk dat het heel normaal is dat je een beetje ongerust bent. Zou het in jouw plaats zelfs niet leuk vinden als ik met iemand voor het eerst intiem ben geweest en hij het weekend daarop niet even tijd voor ons vrijmaakt maar wel 2 keer gaat stappen... De beginfase kan zo vervelend zijn.
Vivi denk dat het heel normaal is dat je een beetje ongerust bent. Zou het in jouw plaats zelfs niet leuk vinden als ik met iemand voor het eerst intiem ben geweest en hij het weekend daarop niet even tijd voor ons vrijmaakt maar wel 2 keer gaat stappen... De beginfase kan zo vervelend zijn.
maandag 20 januari 2020 om 14:57
Dat mag...is juist goed om de gedachten op te schrijven. Dan kan je het soms daarna beter relativeren.Vivi3338 schreef: ↑20-01-2020 13:56Zelf vind ik nu het verwachtingspatroon in de beginfase van het daten wat lastig..
Sorry voor lange bericht.. Even ventileren en gedachten opschrijven![]()
Ik snap je gevoel helemaal, die onzekerheid is heel vervelend. Helemaal als je al slechte ervaringen hierin hebt. Maar onthoud niet alle mannen bedoelen het verkeerd en misschien heeft hij het op het moment druk. Ik zou nog even afwachten en anders zelf de stoute schoenen aantrekken en vragen hoe de vork in de steel zit. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
maandag 20 januari 2020 om 15:25
Ik had gisteren nog even mijn "date"gezien en hij had aan alle kanten uitgelegd hoe het zat en ging.
Ik merk dat ik er een soort van afknapper van heb gekregen, en de kriebels die ik na de eerste date had zijn ook ineens weer spontaan weg..
Ik had dat dus ook bij mijn vorige date.
Ineens bij de 2de date voel ik niks meer en kap ik het af.
Mijn exdate appt wel veel en had het over een relatie blabla. Maar ik ben blij dat ik voor de 2de keer voor mezelf kies en op tijd aan de bel trek. Vind het alleen zo jammer dat je denkt dat het leuk gaat worden, maar het toch weer anders loopt.
Zondag heb ik een date met iemand anders. Mocht ik weer dit gevoel houden, dan ben ik er wel weer even klaar mee.
Ik merk dat ik er een soort van afknapper van heb gekregen, en de kriebels die ik na de eerste date had zijn ook ineens weer spontaan weg..
Mijn exdate appt wel veel en had het over een relatie blabla. Maar ik ben blij dat ik voor de 2de keer voor mezelf kies en op tijd aan de bel trek. Vind het alleen zo jammer dat je denkt dat het leuk gaat worden, maar het toch weer anders loopt.
Zondag heb ik een date met iemand anders. Mocht ik weer dit gevoel houden, dan ben ik er wel weer even klaar mee.
maandag 20 januari 2020 om 15:36
Ik had dus gisteren die man via messenger op fb. Hij stuurde vandaag weer berichtjes. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, gisteren compleet vragenvuur, vandaag legde hij uit dat hij best onzeker is en soms ook wat verlegen. (Zo kwam hij in eerste instantie niet over) dus toch nog ff met hem op messenger gezeten. Met de “ afspraak” om later nog ff verder te praten. Ik ben boodschappen gaan doen ed. Ondertussen stuurde hij dus steeds berichtjes en kreeg ik “ je bent moeilijk bereikbaar vandaag”. Ik zit dus echt niet de hele dag op mijn phone!! Dat heb ik hem ook toen direct verteld en dat ik niet altijd kan appen en daar ook geen zin in heb. Kreeg ik terug” sorry, zal erom denken maar je wilt nu toch niet stoppen?”
Ik weet niet wat ik ervan denken moet? Aan de ene kant komt hij vrij onzeker over maar de andere kant lijkt hij gelijk wat claimerig. Hij vroeg nl ook nog of ik met nog meer kerels aan het chatten was want hij hoopte dat hij de enige was. Red Flags of....??
Ik weet niet wat ik ervan denken moet? Aan de ene kant komt hij vrij onzeker over maar de andere kant lijkt hij gelijk wat claimerig. Hij vroeg nl ook nog of ik met nog meer kerels aan het chatten was want hij hoopte dat hij de enige was. Red Flags of....??
maandag 20 januari 2020 om 15:50
Ik had er inderdaad wel zin in om hem weer te zien, maar als ik aldoor degene ben die moet schuiven en "blij mag zijn" met een plekje op de zondagavond (dat heeft hij niet gezegd maar zo voelt het voor mij) dan laat maar. Om even terug te grijpen op iets wat hier genoemd is: if you're not a priority, don't be an option. Dus hij mag nu wel even moeite gaan doen.Attraverso schreef: ↑20-01-2020 14:54RedRose hij klinkt niet erg enthousiast. En zelf lijk je daar ook geen zin in te hebben. Kan je enkel gelijk geven.
redrosethorn wijzigde dit bericht op 20-01-2020 15:53
4.02% gewijzigd
maandag 20 januari 2020 om 16:01
Goed dat je nu gelijk helemaal klaar mee bent en een date met ander hebt gepland! Hopelijk nu wel succesvolSnow2018 schreef: ↑20-01-2020 15:25Ik had gisteren nog even mijn "date"gezien en hij had aan alle kanten uitgelegd hoe het zat en ging.