Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 8 februari 2020 om 12:58
Jezelf kunnen zijn en verbinding voelen, dat is waar het om draait. De ingredienten om iets moois op te bouwen inderdaad. Het is je gegund, na alle debacles en jaren van zoeken!Qiyara schreef: ↑08-02-2020 12:24Julus ik voel me stukken zekerder. Deze date was er echt verbinding. We voelen ons zoooo echt helemaal onszelf bij elkaar. Echt dezelfde denkwijze etc. Mooi! Nu rustig laten ontwikkelen
Still, zou kunnen. Misschien hebben hun niet door dat een subtiele wijziging in contact door ons echt wel keihard wordt opgemerkt
Dan moet je dus ineens kwetsbaar zijn als je dames als ons tegenover je hebt die dat dan gelijk open gooien
Zorgt wel voor de verbinding die nodig is he, fijn hoor!
zaterdag 8 februari 2020 om 13:10
Het is heerlijk om hier te lezen hoe iets ontstaat en zich verder ontwikkelt tot een mooie relatie. De insteek is dat eenieder uit dit topic uiteindelijk niet meer single is. En na 5 jaar is het echt jouw beurt
En dan ook nog Still, dat zijn er alweer 2.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:15
Qiyara,
Ja blijkbaar hebben ze dat zelf niet in de gaten dan, zoals Julus zegt; ze analyseren minder en leven in het nu.
Ik weet nu voor de volgende x dat er minder achter schuilt dan dat ik vreesde, dat zorgt wel voor rust.
Julus, ik heb een kind ja
In de 6jr dat ik single moeder ben heb ik 3 x gedate waarvan de 3e de huidige is en de eerste leverde een relatie van 3jr op. Ik ben geen ervaren dater eigenlijk.
Ja blijkbaar hebben ze dat zelf niet in de gaten dan, zoals Julus zegt; ze analyseren minder en leven in het nu.
Ik weet nu voor de volgende x dat er minder achter schuilt dan dat ik vreesde, dat zorgt wel voor rust.
Julus, ik heb een kind ja
In de 6jr dat ik single moeder ben heb ik 3 x gedate waarvan de 3e de huidige is en de eerste leverde een relatie van 3jr op. Ik ben geen ervaren dater eigenlijk.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:18
5jaar is inderdaad genoeg aan single jaren. En hoop dat deze positieve flow zich heerlijk voortzet bij iedereen hier!
Attra, wat leuk weer een date. Zin in en goed gevoel over hem?
Still, wees blij. Heb zelf het gevoel als je je eenmaal laat mee slepen in die malle date wereld het een gebed zonder eind wordt bijna. Tenminste zo was het voor mij. De meeste die net uit een relatie komen hebben ook vrij snel weer een volgende partner valt me op.
Still, wees blij. Heb zelf het gevoel als je je eenmaal laat mee slepen in die malle date wereld het een gebed zonder eind wordt bijna. Tenminste zo was het voor mij. De meeste die net uit een relatie komen hebben ook vrij snel weer een volgende partner valt me op.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:24
Qiyara,
Dat is dus precies waarom mijn date nu niet direct een vaste relatie wilt, omdat hij er net uitkomt. En ik vind het mooi dat hij dus niet voor de makkelijke weg kiest (mijn ex van 9jr relatie bijv had 3 mnd na onze breuk alweer een nieuwe vriendin. Hij is nu bij de 3e na mij en is sinds onze breuk dus van relatie in relatie gestapt. Kan niet ok zijn imo).
Mn huidige date denkt gelukkig hetzelfde als ik over de malle date wereld dus ik moet er van uit kunnen gaan dat deze langzame opbouw alleen maar goed zal zijn.
Dat is dus precies waarom mijn date nu niet direct een vaste relatie wilt, omdat hij er net uitkomt. En ik vind het mooi dat hij dus niet voor de makkelijke weg kiest (mijn ex van 9jr relatie bijv had 3 mnd na onze breuk alweer een nieuwe vriendin. Hij is nu bij de 3e na mij en is sinds onze breuk dus van relatie in relatie gestapt. Kan niet ok zijn imo).
Mn huidige date denkt gelukkig hetzelfde als ik over de malle date wereld dus ik moet er van uit kunnen gaan dat deze langzame opbouw alleen maar goed zal zijn.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:25
Dankjewel! Hoop dat je date het ook leuk gaat hebben.
En ik denk zeker dat ie niet van me af kan blijven haha. Alleen hij kent daar nogal wat mensen dus die zal hij ook opzoeken, maar dat geeft niet.
De rest ook bedankt voor jullie plezierwensen
zaterdag 8 februari 2020 om 13:44
Jawel hoor, enige minpunt is dat Nederlands niet zijn moedertaal is, dat krijg je in een piepklein landje met 3 landstalen. Hij heeft een heel lange relatie met een Vlaamse achter de rug, woont in Vlaanderen, vlakbij dus en hij ziet op dat vlak geen probleem. Ben benieuwd.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:45
Hehe, ook fijn na die vorige afzegging. Hopelijk dan nu die ene echte klik.Attraverso schreef: ↑08-02-2020 13:12Veel plezier Flaffy!
Mijn date gaat in de vooravond door. Ben benieuwd.
zaterdag 8 februari 2020 om 13:47
Jij mazzelaar! Het is je gegund! En je date, heeft hij kinderen en hoe denkt hij daar over?Still-i-Rise schreef: ↑08-02-2020 13:15Qiyara,
Julus, ik heb een kind ja![]()
zaterdag 8 februari 2020 om 13:48
Het lijkt echt zo te zijn: of men heeft snel weer een nieuwe relatie, of is al heel wat jaren single. Ik behoorde tot de eerste categorie. En sommigen hebben een overlap, dus 2 partners tegelijkertijdQiyara schreef: ↑08-02-2020 13:185jaar is inderdaad genoeg aan single jaren. En hoop dat deze positieve flow zich heerlijk voortzet bij iedereen hier!
zaterdag 8 februari 2020 om 13:53
Hahaha mazzelaar in welke zin?
Mijn date heeft geen kinderen, houdt wel van kids maar weet niet of hij zelf kinderen zou willen. Hij heeft vanaf het eerste contact altijd geïnteresseerd geïnformeerd naar mijn kind en ik heb tot nu toe niet gemerkt dat hij dit een struikelblok vindt. Ook niet dat ik maar op bepaalde dagen kan afspreken buiten de deur. Kind en date hou ik strikt gescheiden btw.
zaterdag 8 februari 2020 om 14:06
Heerlijke positieve verhalen allemaal weer! Toch erg fijn om zo het weekend in te gaan. Het is jullie zeker gegund, Qiyara en Still! (@Still, hoe lang zijn jullie ook alweer aan het daten?).
Hier ook alles stabiel met mijn date, loopt nog goed na 7 dates en elke dag leuk contact. ‘Still going strong’, om maar zo te zeggen haha. Wellicht zien we elkaar morgen, maar mijn zieke opa is net geopereerd dus dat gaat even voor.
Attra en Flaffy, heeeel veel plezier vandaag! Gelukkig nog geen storm
Redrose, jij nog iets gehoord van hem nadat hij had afgezegd?
Hier ook alles stabiel met mijn date, loopt nog goed na 7 dates en elke dag leuk contact. ‘Still going strong’, om maar zo te zeggen haha. Wellicht zien we elkaar morgen, maar mijn zieke opa is net geopereerd dus dat gaat even voor.
Attra en Flaffy, heeeel veel plezier vandaag! Gelukkig nog geen storm
Redrose, jij nog iets gehoord van hem nadat hij had afgezegd?
zaterdag 8 februari 2020 om 14:10
Die storm gooit roet in het eten. Denk dat velen lekker binnen blijven morgen, inclusief moi.
Geen ideale datedag, alhoewel het je nog lang zal nablijven. Ik had jaren geleden een eerste date terwijl de sneeuw 10 cm hoog stond. Het had echt iets en ik zal het nooit meer vergeten. Arm in arm schuifelend door de sneeuw
Tof om te horen dat het lekker loopt! Dat maakt er al 3!
Geen ideale datedag, alhoewel het je nog lang zal nablijven. Ik had jaren geleden een eerste date terwijl de sneeuw 10 cm hoog stond. Het had echt iets en ik zal het nooit meer vergeten. Arm in arm schuifelend door de sneeuw
Tof om te horen dat het lekker loopt! Dat maakt er al 3!
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 08-02-2020 14:11
8.42% gewijzigd
zaterdag 8 februari 2020 om 14:11
Dit denk ik ook wel ja! Sowieso het minder analyseren en gewoon lekker hun eigen ding doen. Daar kan ik soms wel eens jaloers op zijn, ik kan soms ook wel eens iets in mijn hoofd opblazen terwijl er achteraf niks aan de hand is. Ben ook benieuwd hoe de mannen hier tegenaan kijken.Julus schreef: ↑08-02-2020 12:55Ik denk dat mannen in het algemeen wat minder bezig zijn met hun dates tussen afspraken door. Ze analyseren minder en leven in het moment. En gaan door met wat ze deden. Pas als ze ergens last van krijgen zullen ze eens nadenken. Ben benieuwd of er mannen zijn die zich hierin herkennen?
zaterdag 8 februari 2020 om 14:16