Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Het klinkt leuk! Hij lijkt in elk geval enthousiast. En wat jij erbij gaat voelen komt ook vanzelf. Je wilt in elk geval ook nog eens afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren heel gezellig gegeten met een vriendin en ook de situatie tussen hem en mij besproken. Dat was wel fijn. Vanochtend even wat gesprekken teruggelezen en ik moet zeggen dat ik me een beetje heb lopen aanstellen. De eerste date is door hem voorgesteld, de tweede hebben we samen geprikt en de derde kwam dus vooral vanuit mij.
Heeft hij al een voorstel gedaan? Hoop dat het contact zich gaat verdiepen!

Mijn date, zo lief vanochtend op de app. Over twee weken heeft hij een idee voor een weekendje weg en of ik dan kan. Dus dat wordt nu gepland :)
Attraverso schreef:
09-02-2020 07:13
Oh, dat is lief!
Ja het was best gezellig. Hij was wel heel anders dan op de app, wat door de taalbarrière komt. Zijn geschreven NL is niet zo goed als gesproken.
Hij is dus veel vlotter, leuker en spraakzamer dan ik had verwacht.
En heel charmant. Misschien wel té. Weet niet of hij relatie materiaal is maar daar kom ik gaandeweg misschien wel achter. Hij was onderweg naar huis meteen al aan het appen en deze morgen al terug. Wil vandaag of morgen al weer afspreken maar denk dat ik met de storm na het werk gewoon (alleen!) thuis blijf. We zien een van de komende dagen wel. Handig als je amper op 20 min rijden woont.
Dit zijn de betere berichten. Leuk dat hij leuker bleek en dat hij zo enthousiast is. Ben jij ook zo enthousiast?
Qiyara schreef:
09-02-2020 09:10

Mijn date, zo lief vanochtend op de app. Over twee weken heeft hij een idee voor een weekendje weg en of ik dan kan. Dus dat wordt nu gepland :)
:)
Fijn Attra! Enthousiasme en charme klinkt goed, maar snap dat je ook niet gelijk vandaag of morgen weer wil afspreken. Even rustig aan.

En een weekendje weg klinkt wel heel veelbelovend Qiyara 😊 Al idee waarheen?

Werd beetje teleurgesteld wakker vandaag.. Ik liet mijn date gister weten dat het toch wel zwaar was met mijn opa (was gister langs ziekenhuis) en hij stelde lief voor om mij mee uit lunchen te nemen vandaag ter afleiding. Zei dat ik dat erg fijn vond! Nu kreeg ik net appje dat een feestje uit de hand was gelopen gister, nu ziek is en het wil verplaatsen..

Ik ben nu behoorlijk geïrriteerd 😅 Gezien de storm was het misschien niet zo handig, maar de reden daarentegen. Beetje onvolwassen, als je weet dat er iets is afgesproken. Ga dat nu ook wel even laten merken, dat ik ernaar uitkeek en sarcastisch ‘succes met je herstel’ zeggen. Dan snapt ie het wel denk ik..
Iemand een date op het strand vandaag? O_O
Even lekker uitwaaien, elkaar stevig vasthoudend :-D
Vivi3338 schreef:
09-02-2020 10:07
Fijn Attra! Enthousiasme en charme klinkt goed, maar snap dat je ook niet gelijk vandaag of morgen weer wil afspreken. Even rustig aan.

En een weekendje weg klinkt wel heel veelbelovend Qiyara 😊 Al idee waarheen?

Werd beetje teleurgesteld wakker vandaag.. Ik liet mijn date gister weten dat het toch wel zwaar was met mijn opa (was gister langs ziekenhuis) en hij stelde lief voor om mij mee uit lunchen te nemen vandaag ter afleiding. Zei dat ik dat erg fijn vond! Nu kreeg ik net appje dat een feestje uit de hand was gelopen gister, nu ziek is en het wil verplaatsen..

Ik ben nu behoorlijk geïrriteerd 😅 Gezien de storm was het misschien niet zo handig, maar de reden daarentegen. Beetje onvolwassen, als je weet dat er iets is afgesproken. Ga dat nu ook wel even laten merken, dat ik ernaar uitkeek en sarcastisch ‘succes met je herstel’ zeggen. Dan snapt ie het wel denk ik..
Ik snap je teleurstelling wel. Hij stelde het juist voor om jou even af te leiden. Als hij het heeft over een feestje wat uitliep, wetende dat hij met jou afsprak en nu afzegt wegens ziek..niet tof. Is hij een erge feestganger?
Vivi wees duidelijk en niet zo passief agressief. Je vindt het niet leuk, dat mag. Dat kan je dan toch zeggen dat je je teleurgesteld voelt en het jammer vindt dat hij geen rekening heeft gehouden met jullie plan.
Julus schreef:
09-02-2020 10:10
Iemand een date op het strand vandaag? O_O
Even lekker uitwaaien, elkaar stevig vasthoudend :-D
Hier waait het trouwens amper :)
O? Hier wel al stevig. Misschien valt het wel mee allemaal. Ik hoef niet meer naar buiten gelukkig.
Qiyara schreef:
09-02-2020 10:14
Vivi wees duidelijk en niet zo passief agressief. Je vindt het niet leuk, dat mag. Dat kan je dan toch zeggen dat je je teleurgesteld voelt en het jammer vindt dat hij geen rekening heeft gehouden met jullie plan.
Dit. Ik zou geen sarcastische steek onder water geven. Voor je het weet belandt je in een spelletje en dat leidt nooit tot iets.
@Julus, hij houdt wel van een feestje met zijn vrienden, maar niet ieder weekend. Al merk ik wel dat het nog beetje voor mij gaat soms. Het voorstel gister was erg lief en keek er echt naar uit, dus behoorlijke domper nu.

Je hebt gelijk Qiyara, kan nooit zo snel boos worden dus ga ik meer passief agressief reageren. Maar wil nu wel duidelijk maken dat ik teleurgesteld ben inderdaad!

Hier waait het al behoorlijk (randstad), nog wel droog voorlopig. Het strand zou ik maar vermijden haha
Vivi, dat is ook niet zo heel gek denk ik. Je bent nog niet helemaal een prioriteit na een aantal dates. Het is ook goed dat hij niet gelijk alles laat vallen, maar hij had wel een afspraak met jou. Op eigen initiatief ook nog eens. Die domper is legitiem en dat kun je ook zo zeggen. Hij zal tegen eind middag heus uitgebrakt zijn. Misschien voorstellen om dan even af te spreken?
Julus schreef:
09-02-2020 10:23
Dit. Ik zou geen sarcastische steek onder water geven. Voor je het weet belandt je in een spelletje en dat leidt nooit tot iets.
Dat is waar, goed om dat even onder ogen te zien nu! Vaak val ik dan toch week naar m’n oude patronen. De opmerking maar achterwege gelaten, nu gestuurd dat ik ernaar uitkeek na hoe ik me gister voelde en rekening mee had gehouden, dus jammer dat het plan niet doorgaat.

Toch fijn dat ik het hier bij jullie even kwijt kan, dat doet me weer goed 🙂
Ben benieuwd naar zijn reactie. Daarmee kan je ook weer peilen wat voor soort man hij is en of dat bij je past.
Qiyara schreef:
09-02-2020 10:45
Ben benieuwd naar zijn reactie. Daarmee kan je ook weer peilen wat voor soort man hij is en of dat bij je past.
Ja ik ook! Voorlopig is ie nog van de wereld volgens mij. Maar door gewoon eerlijk mijn gevoelens te uiten kan ik het wel beter peilen inderdaad. Besef dat als ik vaag blijf doen, hij ook niet de grenzen weet en denkt dat alles wel ok is bij mij. Aantal keer meegemaakt, maar nu wil ik wel dicht bij mezelf blijven en niet meer pleasen!
Goed besef!! Helemaal waar en je bent het waard om grenzen te hebben.
Vivi3338 schreef:
09-02-2020 10:43
Dat is waar, goed om dat even onder ogen te zien nu! Vaak val ik dan toch week naar m’n oude patronen. De opmerking maar achterwege gelaten, nu gestuurd dat ik ernaar uitkeek na hoe ik me gister voelde en rekening mee had gehouden, dus jammer dat het plan niet doorgaat.

Toch fijn dat ik het hier bij jullie even kwijt kan, dat doet me weer goed 🙂
Beter! Is soms best handig, om een klankbord te hebben.
Vivi3338 schreef:
09-02-2020 11:00
Ja ik ook! Voorlopig is ie nog van de wereld volgens mij. Maar door gewoon eerlijk mijn gevoelens te uiten kan ik het wel beter peilen inderdaad. Besef dat als ik vaag blijf doen, hij ook niet de grenzen weet en denkt dat alles wel ok is bij mij. Aantal keer meegemaakt, maar nu wil ik wel dicht bij mezelf blijven en niet meer pleasen!
Knap van je! Oude patronen doorbreken is heel lastig maar je hebt inzicht en doet er iets mee. Het levert je hoe dan ook iets op. Ben benieuwd naar zijn reactie straks.
Qiyara schreef:
09-02-2020 09:10

Wat een heerlijk vooruitzicht! En dat met de lente/zomer voor de deur.
Klinkt misschien raar maar ik vind het in de winter minder jammer om single te zijn dan in de zomer.
RedRoseThorn schreef:
09-02-2020 08:57
Ik heb gisteren heel gezellig gegeten met een vriendin en ook de situatie tussen hem en mij besproken. Dat was wel fijn. Vanochtend even wat gesprekken teruggelezen en ik moet zeggen dat ik me een beetje heb lopen aanstellen. De eerste date is door hem voorgesteld, de tweede hebben we samen geprikt en de derde kwam dus vooral vanuit mij.
Kijk, dat is positief! Iets bespreken met een vriendin en appjes teruglezen (doe ik ook wel eens) kan verhelderend zijn.
Oh niet raar, herkenbaar juist! Heb ik ook. In de winter is iedereen meer in winterslaap. In de zomer/lente ligt het vrijgezel zijn er weer zo dik bovenop met al die zonnige dagen en iedereen er op uit.
Eens. In de lente en zomer is het heerlijk om buitenactiviteiten te doen. Lekker samen lopen, naar een festival of terras.
Julus schreef:
09-02-2020 09:45
Dit zijn de betere berichten. Leuk dat hij leuker bleek en dat hij zo enthousiast is. Ben jij ook zo enthousiast?
Gelukkig niet :mrgreen: Ik heb het liever zo dan omgekeerd.
Hij is een charmeur, aantrekkelijk en weet het van zichzelf.
Hij stuurt wel elke dag minstens één selfie, is erg zelfzeker. Is voor werk vaak in het buitenland over heel de wereld (echt de hele wereld, zelfs tot in Australië). Weet dus wel wat boeiends te vertellen ook. Hij wil een vaste relatie, iemand waarmee hij vooral van het leven kan genieten.
Hij is aangenaam gezelschap, kijk er dus naar uit om leuke dingen samen te doen en hem beter te leren kennen maar ben voor dit type mannen erg op mijn hoede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven