Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 19 maart 2009 om 21:23
ben ik nog even! Dank jullie wel, ik hoop ook dat het een lekkere vakantie gaat worden!
Jullie lekker genieten van het zonnetje hier en niet teveel schrijven he anders moet ik weer zoveel bijlezen!
Haha... en waar komen plots al die nieuwe singles vandaan Gezellig hoor!! Welkom!!
Ik spreek jullie weer over een weekje!
Tot die tijd, dikke knuffels!!
Jullie lekker genieten van het zonnetje hier en niet teveel schrijven he anders moet ik weer zoveel bijlezen!
Haha... en waar komen plots al die nieuwe singles vandaan Gezellig hoor!! Welkom!!
Ik spreek jullie weer over een weekje!
Tot die tijd, dikke knuffels!!
donderdag 19 maart 2009 om 21:38
Zo, nieuwe en zeer actieve mensen leuk!
Ik zit lekker op de bank, vandaag goede werkdag gehad en toch nog om 21.00 thuis, niet verkeerd!
Ik heb trouwens geen poezebeest meer. Had er ooit een met m'n inmiddels ex-vriendin en die is naar een vriend gegaan, dus zie haar nog vaak
Zodra ik meer tijd heb ga ik er zeker weer een nemen!
Ik zit lekker op de bank, vandaag goede werkdag gehad en toch nog om 21.00 thuis, niet verkeerd!
Ik heb trouwens geen poezebeest meer. Had er ooit een met m'n inmiddels ex-vriendin en die is naar een vriend gegaan, dus zie haar nog vaak
Zodra ik meer tijd heb ga ik er zeker weer een nemen!

donderdag 19 maart 2009 om 21:42
Nu durf ik mijn lijstje wel te posten 
Ben 24,V, 2 jaar single na een relatie van bijna 5 jaar, ben niet aan het daten (ik vind mezelf veel te jong voor internetdaten, maar in het dagelijks leven kom ik weinig vrijgezelle mannen tegen), relatiewens is 5-6, hobby's zijn lezen, sporten, zingen en afspreken met vriendinnen voor van alles en nog wat!
@ woozie, ik heb geen huisdier. Is ook niets voor mij.

Ben 24,V, 2 jaar single na een relatie van bijna 5 jaar, ben niet aan het daten (ik vind mezelf veel te jong voor internetdaten, maar in het dagelijks leven kom ik weinig vrijgezelle mannen tegen), relatiewens is 5-6, hobby's zijn lezen, sporten, zingen en afspreken met vriendinnen voor van alles en nog wat!
@ woozie, ik heb geen huisdier. Is ook niets voor mij.
donderdag 19 maart 2009 om 22:57
Hey Indi, ik ga je alvast een heel fijne verjaardag wensen!!!! Ik ga zo naar bed. Merk dat mn verkoudheid/hooikoorts wel ernstigere vormen aanneemt, mn hoofd loopt helemaal vol!
Vleer, outfit is goedgekeurd. En voor Ingel, ik denk dat die spiegel van de Xenos komt! Hopelijk heeft Vleer het leuk!!!!
Welkom voor de nieuwelingen! Waarschijnlijk heeft dat te maken met de nieuwe start na de 5000 berichten. Gezellig! Blijf lekker meeschrijven en als je eens een keer iets niet snapt (qua afkortingen ofzo) gewoon vragen hoor!
Oh ja, er zijn hier onder de singles veel tweelingen, veel juffen en veel kattenliefhebbers, Ik heb twee katten: Popkater en Poppoes!
Vleer, outfit is goedgekeurd. En voor Ingel, ik denk dat die spiegel van de Xenos komt! Hopelijk heeft Vleer het leuk!!!!
Welkom voor de nieuwelingen! Waarschijnlijk heeft dat te maken met de nieuwe start na de 5000 berichten. Gezellig! Blijf lekker meeschrijven en als je eens een keer iets niet snapt (qua afkortingen ofzo) gewoon vragen hoor!
Oh ja, er zijn hier onder de singles veel tweelingen, veel juffen en veel kattenliefhebbers, Ik heb twee katten: Popkater en Poppoes!
donderdag 19 maart 2009 om 23:48