Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 10 april 2009 om 20:34
vrijdag 10 april 2009 om 20:42
Oh dat was mn semi-verkering die ik leerde kennen vlak voor ik op vakantie ging. Heb je denk ik niet meegekregen. Heb hem zondag voor het eerst sinds 5 maanden weer gezien. Was gezellig en ben blijven slapen, had even behoefte aan een arm enzo. Hij is vreselijk lief en een leuke vent, maar ben nooit verliefd geworden op hem.
vrijdag 10 april 2009 om 20:56
Is voorlopig nog wel goed hoor..
Wel gezellig zo'n meneer op de chat..
Ik heb een paar keer gemaild met die RP-man, maar die laat niets meer horen..beetje raar..
En sinds ik hier heb verteld dat ik 's morgens een leuke man tegenkom op het station, heb ik 'm niet meer gezien..
Het gaat de goede kant op hier!
Wel gezellig zo'n meneer op de chat..
Ik heb een paar keer gemaild met die RP-man, maar die laat niets meer horen..beetje raar..
En sinds ik hier heb verteld dat ik 's morgens een leuke man tegenkom op het station, heb ik 'm niet meer gezien..
Het gaat de goede kant op hier!
vrijdag 10 april 2009 om 20:57
Ja vind t heel vervelend voor mn vriend. Moeilijke is ook dat ie zo nuchter er over doet, hij moet t nog verwerken denk ik. Had t er gisteren met zn ouders over, die zeiden t zelfde. Normailiter is hij een hypochonder, is al panisch bij een verkoudheidje. En nu heeft ie echt iets ernstigs en doet ie zo nuchter, laconiek bijna. Ben echt bang dat ie binnen no time in gaat storten....
vrijdag 10 april 2009 om 21:02