Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 6 november 2020 om 16:21
Ik vind online daten erg lastig omdat (bijna) iedereen heel snel in het echt iets wil doen. En daar heb ik niet zo veel behoefte aan. Een gesprek met iemand die ik amper ken voelt voor mij als een sollicitatiegesprek. Ik heb veel liever dat we een tijdje (ook al is het maar over koetjes en kalfjes) appen of zo...
vrijdag 6 november 2020 om 16:29
Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
Niet geschoten....
vrijdag 6 november 2020 om 16:33
Ik vind online daten als rondkijken in de kroeg, als je iemand ziet die je leuk vind en je hebt de indruk dat het wederzijds is dan ga je samen wat drinken en praten. Dan ga je niet nummers uitwisselen en appen, dat doe je pas als er inderdaad een klik was bij dat praten..
dus..ik wil niet lang of veel chatten met iemand die ik niet in het echt ken
dus..ik wil niet lang of veel chatten met iemand die ik niet in het echt ken
vrijdag 6 november 2020 om 16:34
Ik heb Tinder eraf gegooid. De matches die ik had.....nou je die verdwenen weer.
Paiq gaat er binnenkort ook af. Paar gesprekken gehad, maar meestal blijft het bij het 1 gesprek of men zoek sex.
Fb. Nog geen match gehad. De likes die ik had waren Indiërs.
Okcupid, valt ook niks te beleven. Paar likes en comments gegeven.
Ben ik te veeleisend?( Er staan geen voorwaarden in mijn profiel)
Te lelijk?
Op Happy pancake kreeg ik meestal van simpele zielen berichten.
Blurp...
Zo het is weekend. Eff bijslapen en bijtrekken. En ik zie uit naar de knuffel vanavond. Beste vriendin komt.
Oh ja vrouw en geen gamer.
Wel type gadgets.
Paiq gaat er binnenkort ook af. Paar gesprekken gehad, maar meestal blijft het bij het 1 gesprek of men zoek sex.
Te lelijk?
Blurp...
Zo het is weekend. Eff bijslapen en bijtrekken. En ik zie uit naar de knuffel vanavond. Beste vriendin komt.
Wel type gadgets.
vrijdag 6 november 2020 om 16:40
fb bij mij ook niks, 1 match en die geeft geen antwoord, tinder nog 1 actief contact en die zie ik eerdaags en daarna gaat tinder er ook af..paiq..tja..dooie boel..okcupid..geen idee wat ze daar verwachten hoe je in contact zou komen..gewoon lukraak berichten sturen?..ik word maar coronakluizenaar denk ik..
Maar tegelijk vind ik het nu echt weer even superkut dat alleen binnen zitten...ik wil een feestje..de sublime 500 is ook al saai vanuit een lege ziggodome..waarom zenden ze dat uit op tv..niks te zien.....ik ga maar een fles wijn opentrekken straks denk ik...het is tenslotte vrijdag..wat je ook bijna zou vergeten als je elke dag thuiswerkt..
Maar tegelijk vind ik het nu echt weer even superkut dat alleen binnen zitten...ik wil een feestje..de sublime 500 is ook al saai vanuit een lege ziggodome..waarom zenden ze dat uit op tv..niks te zien.....ik ga maar een fles wijn opentrekken straks denk ik...het is tenslotte vrijdag..wat je ook bijna zou vergeten als je elke dag thuiswerkt..
vrijdag 6 november 2020 om 16:59
Ja, je hebt gelijk, wat is de doorslaggevende factor ook. Soms denk ik eerder dat het erop neerkomt dat je voor iemand kiest, en dat dat op Tinder nog willekeuriger is dan in het echt. Maar ik wil het gevoel hebben dat ik geen keuze heb. Ik bedoel, dat mijn gevoel alles overstemt. Maar Tinder is wat dat betreft weinig romantisch. Ik weet niet of je me volgt trouwens.Antoon69 schreef: ↑06-11-2020 16:03Denk je? Er zal zeker een spreiding zitten in wat gemiddeld wordt beschouwd als de meest aantrekkelijke partner. Maar bij mannen bijvoorbeeld is die spreiding in hun voorkeur ook weer niet zo groot.
Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om je populariteit maar om juist die ene persoon te vinden.
wij slapen nooit.
vrijdag 6 november 2020 om 17:00
That's the spirit!Attraverso schreef: ↑06-11-2020 16:29Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
Niet geschoten....![]()
wij slapen nooit.
vrijdag 6 november 2020 om 17:16
Hier nog een gamer, al kijk ik ook veel mee met mijn gamende dochter. Zelf speel ik graag de Sims. Ook een anime en manga fan trouwens. Mijn vakantie naar Japan was dan ook fantastisch!
Vanavond weer een nachtje weg met mijn Duitser. We chatten nu hele dagen en hebben deze week 3x gevideochat. Het wordt alleen maar leuker. Ik bof!
Vanavond weer een nachtje weg met mijn Duitser. We chatten nu hele dagen en hebben deze week 3x gevideochat. Het wordt alleen maar leuker. Ik bof!
vrijdag 6 november 2020 om 17:27
Jij gaat best lekkerAttraverso schreef: ↑06-11-2020 16:29Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
Niet geschoten....![]()
vrijdag 6 november 2020 om 17:27
Yeahhh lekker bezig! Ben ook wel benieuwd of de mannen in kwestie die een ‘populair’ profiel hebben dat zelf überhaupt doorhebben hahaAttraverso schreef: ↑06-11-2020 16:29Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
Niet geschoten....![]()
vrijdag 6 november 2020 om 17:29
Ik had dit ook en heb toen dus alles er af gegooid. Ik was uitgespeeld voor mijn gevoel. Want voor die ene match ga ik niet mijn tijd er in stoppen. Duidelijk signaal om er klaar mee te zijn.Julia_20 schreef: ↑06-11-2020 16:34Ik heb Tinder eraf gegooid. De matches die ik had.....nou je die verdwenen weer.
Te lelijk?
Blurp...
Wel type gadgets.
vrijdag 6 november 2020 om 17:30
Jij hebt best regelmatig een date. Dat is toch positief?tomcat schreef: ↑06-11-2020 16:40fb bij mij ook niks, 1 match en die geeft geen antwoord, tinder nog 1 actief contact en die zie ik eerdaags en daarna gaat tinder er ook af..paiq..tja..dooie boel..okcupid..geen idee wat ze daar verwachten hoe je in contact zou komen..gewoon lukraak berichten sturen?..ik word maar coronakluizenaar denk ik..
vrijdag 6 november 2020 om 17:31
Oeh dat krijgt al vorm. Zo cute, die wittebroodsweken.Hyphen schreef: ↑06-11-2020 17:16Hier nog een gamer, al kijk ik ook veel mee met mijn gamende dochter. Zelf speel ik graag de Sims. Ook een anime en manga fan trouwens. Mijn vakantie naar Japan was dan ook fantastisch!
vrijdag 6 november 2020 om 17:33
Grappig. Dus toch een goeie match voor haar.
Jij moet gewoon geduld hebben. Je wil toch ook niet met zomaar iemand een weekend weg?
vrijdag 6 november 2020 om 17:34
Nee nee, ik knuffel niet niks. Werk ook in de zorg dus dat zou ik niet zomaar doen. Straks heb ik het mee genomen zonder het te merken. Dus ja, ik mis het contact,de aanrakingen en iemand die oprecht geïnteresseerd is.
vrijdag 6 november 2020 om 17:37
Snap ik. Maar ga je wel heel selectief op date? Dus met iemand waar je echt heel enthousiast over bent? Als je met iedereen gaat daten is het logisch dat je het mwah vindt natuurlijk. Heeft totaal geen nut.