Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julus schreef:
06-11-2020 11:16
Nee niks van te snappen :-D

Ik heb Liar achter elkaar zitten kijken. Ik werd er helemaal in gezogen.
Goeie serie.
Inmiddels ook een seizoen 2
Ik vind online daten erg lastig omdat (bijna) iedereen heel snel in het echt iets wil doen. En daar heb ik niet zo veel behoefte aan. Een gesprek met iemand die ik amper ken voelt voor mij als een sollicitatiegesprek. Ik heb veel liever dat we een tijdje (ook al is het maar over koetjes en kalfjes) appen of zo... :-?
Vivi3338 schreef:
06-11-2020 12:24

Ook weer nieuw op tinder blijkbaar; krijg ineens een melding ‘’ je liked een profiel wat erg populair is, gebruik een super like om op te vallen’’. Nou dan ben ik er alweer snel klaar mee..
Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
Niet geschoten.... :mrgreen:
Ik vind online daten als rondkijken in de kroeg, als je iemand ziet die je leuk vind en je hebt de indruk dat het wederzijds is dan ga je samen wat drinken en praten. Dan ga je niet nummers uitwisselen en appen, dat doe je pas als er inderdaad een klik was bij dat praten..

dus..ik wil niet lang of veel chatten met iemand die ik niet in het echt ken
Ik heb Tinder eraf gegooid. De matches die ik had.....nou je die verdwenen weer.
Paiq gaat er binnenkort ook af. Paar gesprekken gehad, maar meestal blijft het bij het 1 gesprek of men zoek sex.
Fb. Nog geen match gehad. De likes die ik had waren Indiërs.
Okcupid, valt ook niks te beleven. Paar likes en comments gegeven.

Ben ik te veeleisend?( Er staan geen voorwaarden in mijn profiel)
Te lelijk?

Op Happy pancake kreeg ik meestal van simpele zielen berichten.

Blurp...

Zo het is weekend. Eff bijslapen en bijtrekken. En ik zie uit naar de knuffel vanavond. Beste vriendin komt.

Oh ja vrouw en geen gamer.
Wel type gadgets.
fb bij mij ook niks, 1 match en die geeft geen antwoord, tinder nog 1 actief contact en die zie ik eerdaags en daarna gaat tinder er ook af..paiq..tja..dooie boel..okcupid..geen idee wat ze daar verwachten hoe je in contact zou komen..gewoon lukraak berichten sturen?..ik word maar coronakluizenaar denk ik..
Maar tegelijk vind ik het nu echt weer even superkut dat alleen binnen zitten...ik wil een feestje..de sublime 500 is ook al saai vanuit een lege ziggodome..waarom zenden ze dat uit op tv..niks te zien.....ik ga maar een fles wijn opentrekken straks denk ik...het is tenslotte vrijdag..wat je ook bijna zou vergeten als je elke dag thuiswerkt..
Antoon69 schreef:
06-11-2020 16:03
Denk je? Er zal zeker een spreiding zitten in wat gemiddeld wordt beschouwd als de meest aantrekkelijke partner. Maar bij mannen bijvoorbeeld is die spreiding in hun voorkeur ook weer niet zo groot.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om je populariteit maar om juist die ene persoon te vinden.
Ja, je hebt gelijk, wat is de doorslaggevende factor ook. Soms denk ik eerder dat het erop neerkomt dat je voor iemand kiest, en dat dat op Tinder nog willekeuriger is dan in het echt. Maar ik wil het gevoel hebben dat ik geen keuze heb. Ik bedoel, dat mijn gevoel alles overstemt. Maar Tinder is wat dat betreft weinig romantisch. Ik weet niet of je me volgt trouwens.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
06-11-2020 16:29
Ben ik ook een paar keer tegen gekomen, ik like die toch wel gewoon en ben met een van hen al een hele dag (nouja, was aan het werk, om de paar uur paar berichtjes) aan de babbel....
That's the spirit!
wij slapen nooit.
Hier nog een gamer, al kijk ik ook veel mee met mijn gamende dochter. Zelf speel ik graag de Sims. Ook een anime en manga fan trouwens. Mijn vakantie naar Japan was dan ook fantastisch!

Vanavond weer een nachtje weg met mijn Duitser. We chatten nu hele dagen en hebben deze week 3x gevideochat. Het wordt alleen maar leuker. Ik bof!
Mijn date van jeweetwel wat jullie gezien hebben die gaat nu ook een weekendje weg met haar nieuwe vlam..en die was onze tijdelijke buurman bij jeweetwel..vraag me toch af waar onze tijdelijke buurvrouw dan is en waarom ik daar niet een weekendje mee weg ga nu :rofl:
Waar is Sabbiehh eigenlijk? heb haar al een tijd niet gezien..toch niet ook stiekem met de buurman er vandoor? :|
Julia_20 schreef:
06-11-2020 16:20
Inmiddels ook een seizoen 2
Yes ! Heb ik gezien. Alles in 1 keer zitten kijken. Nu weer iets nieuws vinden.
Attraverso schreef:
Jij gaat best lekker
Attraverso schreef:
Yeahhh lekker bezig! Ben ook wel benieuwd of de mannen in kwestie die een ‘populair’ profiel hebben dat zelf überhaupt doorhebben haha
Julia_20 schreef:
06-11-2020 16:34
Ik heb Tinder eraf gegooid. De matches die ik had.....nou je die verdwenen weer.
Paiq gaat er binnenkort ook af. Paar gesprekken gehad, maar meestal blijft het bij het 1 gesprek of men zoek sex.
Fb. Nog geen match gehad. De likes die ik had waren Indiërs.
Okcupid, valt ook niks te beleven. Paar likes en comments gegeven.

Ben ik te veeleisend?( Er staan geen voorwaarden in mijn profiel)
Te lelijk?

Op Happy pancake kreeg ik meestal van simpele zielen berichten.

Blurp...

Zo het is weekend. Eff bijslapen en bijtrekken. En ik zie uit naar de knuffel vanavond. Beste vriendin komt.

Oh ja vrouw en geen gamer.
Wel type gadgets.
Ik had dit ook en heb toen dus alles er af gegooid. Ik was uitgespeeld voor mijn gevoel. Want voor die ene match ga ik niet mijn tijd er in stoppen. Duidelijk signaal om er klaar mee te zijn.
tomcat schreef:
06-11-2020 16:40
fb bij mij ook niks, 1 match en die geeft geen antwoord, tinder nog 1 actief contact en die zie ik eerdaags en daarna gaat tinder er ook af..paiq..tja..dooie boel..okcupid..geen idee wat ze daar verwachten hoe je in contact zou komen..gewoon lukraak berichten sturen?..ik word maar coronakluizenaar denk ik..
Maar tegelijk vind ik het nu echt weer even superkut dat alleen binnen zitten...ik wil een feestje..de sublime 500 is ook al saai vanuit een lege ziggodome..waarom zenden ze dat uit op tv..niks te zien.....ik ga maar een fles wijn opentrekken straks denk ik...het is tenslotte vrijdag..wat je ook bijna zou vergeten als je elke dag thuiswerkt..
Jij hebt best regelmatig een date. Dat is toch positief?
tomcat schreef:
06-11-2020 17:24
Waar is Sabbiehh eigenlijk? heb haar al een tijd niet gezien..toch niet ook stiekem met de buurman er vandoor? :|
Misschien net als ik weinig te melden?
Ik vraag me ook nog af hoe het met Karratha gaat! Had eindelijk een leuke match met een bekende dame en wat dates, maar sindsdien is hij verdwenen 🤪
Hyphen schreef:
06-11-2020 17:16
Hier nog een gamer, al kijk ik ook veel mee met mijn gamende dochter. Zelf speel ik graag de Sims. Ook een anime en manga fan trouwens. Mijn vakantie naar Japan was dan ook fantastisch!

Vanavond weer een nachtje weg met mijn Duitser. We chatten nu hele dagen en hebben deze week 3x gevideochat. Het wordt alleen maar leuker. Ik bof!
Oeh dat krijgt al vorm. Zo cute, die wittebroodsweken.
Vivi3338 schreef:
06-11-2020 17:31
Ik vraag me ook nog af hoe het met Karratha gaat! Had eindelijk een leuke match met een bekende dame en wat dates, maar sindsdien is hij verdwenen 🤪
Dan weten we het wel he?
Die zien we vast weer als het niks is geworden.
tomcat schreef:
06-11-2020 17:20
Mijn date van jeweetwel wat jullie gezien hebben die gaat nu ook een weekendje weg met haar nieuwe vlam..en die was onze tijdelijke buurman bij jeweetwel..vraag me toch af waar onze tijdelijke buurvrouw dan is en waarom ik daar niet een weekendje mee weg ga nu :rofl:
Grappig. Dus toch een goeie match voor haar.
Jij moet gewoon geduld hebben. Je wil toch ook niet met zomaar iemand een weekend weg?
Julus schreef:
06-11-2020 17:30
Jij hebt best regelmatig een date. Dat is toch positief?
niet als ze allemaal niet leuk genoeg zijn..ik wil een vast iemand..geen losse dates.
Qiyara schreef:
06-11-2020 12:50
Gelukkigworden, kan me voorstellen dat je aanrakingen mist. Daar heb ik natuurlijk 8 maanden flink van kunnen genieten met m'n ex.

M'n vriendinnen en familie blijf ik ook knuffelen. Jij ook?
En ik heb katten die voorzien ook enorm in m'n knuffel behoefte.
Nee nee, ik knuffel niet niks. Werk ook in de zorg dus dat zou ik niet zomaar doen. Straks heb ik het mee genomen zonder het te merken. Dus ja, ik mis het contact,de aanrakingen en iemand die oprecht geïnteresseerd is.
Sabieh jij zit ook alweer klaar voor vanavond neem ik aan?
The masked singer, vaste prik op vrijdagavond. Dat vinden jullie niks :-D
tomcat schreef:
06-11-2020 17:33
niet als ze allemaal niet leuk genoeg zijn..ik wil een vast iemand..geen losse dates.
Snap ik. Maar ga je wel heel selectief op date? Dus met iemand waar je echt heel enthousiast over bent? Als je met iedereen gaat daten is het logisch dat je het mwah vindt natuurlijk. Heeft totaal geen nut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven