Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 22 november 2020 om 23:21
hahaaaaa zoals ze in blok C zouden zeggen "wat errug!! wat errug!!"Qiyara schreef: ↑22-11-2020 23:18Pff ik heb nieuwe onderburen. Behoorlijk luidruchtige mensen. Ook met seks, lijkt wel of ik er naast lig
Weet ik dat ook weer... Heb dus jaren onderburen gehad die ik nooit hoorde alleen als ze visite hadden. Ben benieuwd wat ze van mij allemaal wel niet gehoord hebben dan. Ai aiii.
Ik wil slapen![]()
ik heb (gelukkig) nog nooit luidruchtige sexburen gehad..lijkt me echt dramatisch..en ze dan weer vriendelijk gedag zeggen als je ze tegenkomt haha
Ik heb wel luidruchtige buren gehad trouwens..van die liefhebbers van volksmuziek en vrienden met bulderende lach enzo..superirritant als je probeert te slapen.

zondag 22 november 2020 om 23:27
Ooh ja, dat bulderend lachen, ik heb zijburen met aangrenzende tuin. Die hebben in de zomer altijd buiten etentjes tot een uur of 1. En daar zit een man die werkelijk continu, om alles bulderend lacht.
Ik snap dat niet?!
hoe kan je nou de hele tijd om alles lachen?? Hoe grappig zijn zulke etentjes wel niet
Ik snap dat niet?!

zondag 22 november 2020 om 23:31
Qiyara schreef: ↑22-11-2020 23:27Ooh ja, dat bulderend lachen, ik heb zijburen met aangrenzende tuin. Die hebben in de zomer altijd buiten etentjes tot een uur of 1. En daar zit een man die werkelijk continu, om alles bulderend lacht.
Ik snap dat niet?!hoe kan je nou de hele tijd om alles lachen?? Hoe grappig zijn zulke etentjes wel niet
![]()
Wil je mijn vlammenwerper lenen?

zondag 22 november 2020 om 23:44
And now throw your hands in the airtomcat schreef: ↑22-11-2020 23:05Now I understand
What you tried to say to me
And how you suffered for your sanity
And how you tried to set them free
They would not listen, they did not know how
Perhaps they'll listen now
For they could not love you
But still your love was true
And when no hope was left in sight
On that starry, starry night
You took your life, as lovers often do
But I could've told you Vincent
This world was never meant for
One as beautiful as you
And wave 'em like you just don't care
And if you like fish and grits and all that pimp shit
Then everybody let me hear you say O-Yea-yer

wij slapen nooit.

zondag 22 november 2020 om 23:46
Nog gefeliciteerd Julus!
Zo te horen heb je het toch nog beetje kunnen vieren.
En welkom alle nieuwe schrijvers
Ah wat vervelend Qiyara! Zou daar ook wel beetje vreemd van opkijken, moet nu in mijn nieuwe appartement ook erg wennen aan de gehorigheid. Hiervoor nieuwbouw, nu jaren ‘30 en die houten vloeren geven niet mee haha. Gelukkig nog alleen ‘woongeluiden’, geen verhitte sessies
Maar wat je zegt, wellicht hebben ze jou ook wel eens gehoord en bedenk me nu ook dat ze wellicht op gegeven moment ook gaan horen.. Toch beetje gek idee, maar beter dan ruzie
En welkom alle nieuwe schrijvers
Ah wat vervelend Qiyara! Zou daar ook wel beetje vreemd van opkijken, moet nu in mijn nieuwe appartement ook erg wennen aan de gehorigheid. Hiervoor nieuwbouw, nu jaren ‘30 en die houten vloeren geven niet mee haha. Gelukkig nog alleen ‘woongeluiden’, geen verhitte sessies

zondag 22 november 2020 om 23:47
Clap your hands everybodyalongwiththesunshine schreef: ↑22-11-2020 23:44And now throw your hands in the air
And wave 'em like you just don't care
And if you like fish and grits and all that pimp shit
Then everybody let me hear you say O-Yea-yer
![]()
if you got what it takes
cause i'm curtis blow
and i want you to know
that these are the breaks

zondag 22 november 2020 om 23:55
Follow me into a solo, get in the flow
And you could picture, like a photo
Music makes mellow, maintains to make
Melodies for MCs, motivates the breaks
Lijkt wel Pitch Perfect

Julus nog van harte gefeliciteerd!
wij slapen nooit.
maandag 23 november 2020 om 00:01
Hahah zou ook niet kunnen laten om even te benoemen inderdaad! Wellicht hebben ze het dan beetje door

maandag 23 november 2020 om 00:02
Hey tarzan, wat is ie groot, zelfs je vrouw weet niet wat je met haar doet maar dat hoef ik niet te allemaal te horen

maandag 23 november 2020 om 00:03
And you can dancealongwiththesunshine schreef: ↑22-11-2020 23:55Follow me into a solo, get in the flow
And you could picture, like a photo
Music makes mellow, maintains to make
Melodies for MCs, motivates the breaks
Lijkt wel Pitch Perfect![]()
Julus nog van harte gefeliciteerd!
For inspiration
Come on
I'm waiting
Get into the groove
Boy you've got to prove
Your love to me,
yeah
Get up on your feet,
yeah Step to the beat
Boy what will it be
maandag 23 november 2020 om 00:30

Watch me now
Feel the groove
Into something
Gonna make you move
Day or night
Dynamite
We had fun
But it's just begun
It's just begun
It's just begun
wij slapen nooit.

maandag 23 november 2020 om 08:23
Goedemorgen! Prachtige dag vandaag (hier schijnt de zon)
Qiyara: meestal wordt de seks frequentie in de loop der tijd wel minder joh
Maar wel irritant als je er niet van kunt slapen.
Tomcat: klinkt echt als een enorm probleem; zo knap zijn
Ik ga me de komende twee uur lekker uitleven in de sportschool, zin in!
Voor de werkenden onder ons: succes vandaag!
Qiyara: meestal wordt de seks frequentie in de loop der tijd wel minder joh

Maar wel irritant als je er niet van kunt slapen.
Tomcat: klinkt echt als een enorm probleem; zo knap zijn

Ik ga me de komende twee uur lekker uitleven in de sportschool, zin in!
Voor de werkenden onder ons: succes vandaag!
Your ego is not your amigo!

maandag 23 november 2020 om 08:32
This sucks. Zeker als het al de derde keer is. Ik denk dat dit het probleem anno 2020 is. Men bindt zich niet meer zo heel graag. Echt rot voor je, sterkte!PhiIae schreef: ↑22-11-2020 21:40Mag ik hier mijn frustraties spuien?
Sinds vandaag behoor ik ook weer tot de groep van singles. Waarom willen mannen ineens alleen maar vrienden zijn na een lange periode van samen zijn waarin de mannen meestal na 3 maanden daten al over een relatie beginnen.... Dit is potverdikke de derde keer. Het voelt nu alsof ze al die tijd alleen maar met mij waren voor de seks terwijl ik mijn gevoelens toeliet om te groeien door de dingen die ze zeiden![]()

maandag 23 november 2020 om 08:35
Oei..
Ineens ander gedrag en druk op werk.
Zou me niet verbazen als hij iemand anders is tegen gekomen.