Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Mag ik hier mijn frustraties spuien?

Sinds vandaag behoor ik ook weer tot de groep van singles. Waarom willen mannen ineens alleen maar vrienden zijn na een lange periode van samen zijn waarin de mannen meestal na 3 maanden daten al over een relatie beginnen.... Dit is potverdikke de derde keer. Het voelt nu alsof ze al die tijd alleen maar met mij waren voor de seks terwijl ik mijn gevoelens toeliet om te groeien door de dingen die ze zeiden :thunder:
wiriehorn schreef:
22-11-2020 21:19
......... en ik heel dichtbij een ander huis heb kunnen kopen zijn ze vrij relaxt.
Ik sluit ook niet uit dat we als kerngezin geregeld nog dingen samen zullen doen. Bijvoorbeeld feestdagen en/of (korte) vakanties.

Als je het een tijd lang zo kan houden ben je een rijk mens. En welkom natuurlijk!
PhiIae schreef:
22-11-2020 21:40

Sinds vandaag behoor ik ook weer tot de groep van singles. Waarom willen mannen ineens alleen maar vrienden zijn na een lange periode van samen zijn waarin de mannen meestal na 3 maanden daten al over een relatie beginnen.... Dit is potverdikke de derde keer. Het voelt nu alsof ze al die tijd alleen maar met mij waren voor de seks terwijl ik mijn gevoelens toeliet om te groeien door de dingen die ze zeiden :thunder:
Welkom phileu

Ik denk ... eigenlijk kunnen we het beter de heren vragen ...

Om "gezeik/gedoe" voor te zijn...???
Welkom allen die erbij zijn gekomen. Gezellig.

Julus gefeliciteerd!!
Balen van je hoofdpijn, nachtje slaap doet hopelijk wonderen.

Tomcat, wat rot al die gevoelens voor wat je je kinderen niet meer kunt bieden. Denk dat je kinderen niet zouden willen dat jij je verdrietig voelt voor hen. Liever een blije papa, jullie zijn vast niet zomaar uit elkaar gegaan.
En nu daten, die snap ik dan niet zo goed. Wat maakt dat je niet eerst volledig gaat verwerken? En naast dat je er zelf nog niet helemaal klaar voor bent, is het ook niet fijn voor je date.

Om deze reden ga ik ook niet meer internet daten. Heb zelf vroeger ook vanuit leegte gedate of vanuit een nog
niet goed verwerkt verdriet. En lees het in dit topic ook vaak. Internet daten is zo laag drempelig dat ik het idee heb dat je daar toch wel voor 90% uit 'gebroken' mensen vist.

Maar dat is maar mijn theorie. Klopt misschien niks van maar dat is inmiddels wel m'n beeld. Ook als ik kijk naar mijn date verleden wie ik allemaal ben tegengekomen en hoe ik er zelf jaren heb ingestaan 😅
Philae: wat vervelend dat het zo vaak zo gelopen is. Heb je aan de betreffende mannen gevraagd waarom ze uiteindelijk toch geen relatie willen?

Antoon: Ik ga ervan uit dat ik zonder problemen gewoon nog even hier kan wonen. Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik heel erg verlang naar een eigen plek.
Een half jaar is nog te overzien (ik ga nog grondig renoveren en verbouwen in de nieuwe woning) en mochten ex of ik het niet volhouden om zo samen te leven dan kan ik altijd nog ergens iets gaan huren. Vakantiehuisjes te over hier in de omgeving.
Your ego is not your amigo!
Julus schreef:
22-11-2020 21:24
Dank je! Verkeerde kant van de 40 nu :|

Toch een dikke pakkerd van mij ook Julus! Proficiat! Voor mij juist aan de goede kant :)
wiriehorn schreef:
22-11-2020 21:58
....
Antoon: Ik ga ervan uit dat ik zonder problemen gewoon nog even hier kan wonen. Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik heel erg verlang naar een eigen plek.
Een half jaar is nog te overzien (ik ga nog grondig renoveren en verbouwen in de nieuwe woning) en mochten ex of ik het niet volhouden om zo samen te leven dan kan ik altijd nog ergens iets gaan huren. Vakantiehuisjes te over hier in de omgeving.

Meestal is de relatie met de ex een jaar na de scheiding op zijn dieptepunt. Dus als je dan nog steeds door een deur kunt zou dat supergoed zijn. Maakt alles uit voor de kinderen.
wiriehorn schreef:
22-11-2020 21:58
Philae: wat vervelend dat het zo vaak zo gelopen is. Heb je aan de betreffende mannen gevraagd waarom ze uiteindelijk toch geen relatie willen?

Natuurlijk heb ik dat gevraagd. Antwoord was meestal iets in de trant van “ik ben nog niet toe aan een relatie”. Dat antwoord klopt dus niet met hun eerdere gedrag waarin zij vaak al spraken van een (beginnende) relatie na een paar maanden daten. Ik vermoed dat ze een leuker exemplaar vonden en dus ingeruild werd. Ik laat het online daten voor wat het is en hopelijk kom ik ooit iemand tegen in de supermarkt ofzo :roll:
Philae hoe lang waren jullie samen?
Wat rot en verdrietig voor je dat het zo loopt. Pijnlijk is het. Soms kom je er naar heel wat maanden achter dat iemand toch niet past. En dan lijkt me de uitspraak dat iemand nog niet toe is aan een relatie, meer een onhandig verzachtende manier van een relatie beëindigen.
De vader van mijn dochter en ik hebben geen ruzie. Hier heb ik heel bewust voor gezorgd. Ondanks dat hij nooit allimentatie heeft betaald heb ik de keuze gemaakt dat hij in haar leven hoort. Twee jaar geleden was ze voor het eerst met haar verjaardag bij hem. Ik ben toen met hem, dochter en hond wezen lunchen en wandelen. Ik had haar geen betere verjaardag kunnen geven. Dit jaar ook weer gedaan. We zijn ook met zijn allen naar uni's gaan kijken.
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 22:14
0.22% gewijzigd
Qiyara schreef:
22-11-2020 22:10
Philae hoe lang waren jullie samen?
Wat rot en verdrietig voor je dat het zo loopt. Pijnlijk is het. Soms kom je er naar heel wat maanden achter dat iemand toch niet past. En dan lijkt me de uitspraak dat iemand nog niet toe is aan een relatie, meer een onhandig verzachtende manier van een relatie beëindigen.
Bijna een jaar... vreemde blijft wel dat we praktisch samenwoonde tot de laatste 2 weken. Zijn gedrag werd ineens anders maar hij gooide het op onrust op werk. De waarheid zullen we nooit te weten komen denk ik.
Welkom alle nieuwe :cheer:
:gift: :rose: :daisy: gefeliciteerd Julus!!!
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 22:17
2.13% gewijzigd
PhiIae schreef:
22-11-2020 22:12
Bijna een jaar... vreemde blijft wel dat we praktisch samenwoonde tot de laatste 2 weken. Zijn gedrag werd ineens anders maar hij gooide het op onrust op werk. De waarheid zullen we nooit te weten komen denk ik.
Dan was het toch gewoon een relatie? Waarschijnlijk kwam hij erachter dat je niet bij hem paste. Zonde dat hij niet eerlijk naar je kon zijn wat z'n beweegreden echt is. Wellicht komt dat nog, als ik je goed begrijp is de breuk gisteren of vandaag pas gebeurt toch?

In elk geval een dikke knuffel! Kan me zo voorstellen dat je nu nog in ongeloof zit.
wiriehorn schreef:
22-11-2020 21:19
Ik heb twee kinderen in de puber leeftijd. Ze hebben het zwaar met de scheiding (duh) maar omdat de sfeer goed is thuis tussen ex en mij en ik heel dichtbij een ander huis heb kunnen kopen zijn ze vrij relaxt.
Ik sluit ook niet uit dat we als kerngezin geregeld nog dingen samen zullen doen. Bijvoorbeeld feestdagen en/of (korte) vakanties.
Fijn dat het in goede samenwerking gaat, zo ging mijn scheiding ook. Maar om nou nog samen sint of kerst te doen..nee dat zit er toch ook niet in blijkt nu. Wel fijn dat je ex in het huis kan blijven, wij moesten alletwee verhuizen dus de hele boel echt flink op zijn kop ook voor de kinderen, andere huizen, andere scholen, en dan ook nog corona..lekker jaartje voor ze.
Julus schreef:
22-11-2020 21:20
Veeel geschreven zeg.

Ik had vandaag mijn verjaardagsvisite: mijn vriendin. Was gezellig maar helaas had ik al sinds het opstaan hoofdpijn.
Nu nog niet over helaas.
Heb me wel jarig gevoeld vanwege de vele felicitaties, visite en cadeaus.

Tom: zong je date take my breath away? :puh:
Wijntje Julus? Gefeliciteerd !!
Datertje: wat goed dat je je best zo doet voor een goede relatie met je ex ten behoeve van je kind. Dat is echt goud waard!

Philae: Jeetje na een jaar en al half samenwonen nog met zo’n halfslachtige reden een relatie beëindigen. Kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.

Tomcat: zo, dat is inderdaad erg pittig dat je beide moest verhuizen. Dan moet je als ouders beide opnieuw beginnen en de kinderen eigenlijk dubbel; die moeten wennen op twee nieuwe plekken. Ik ben ook heel blij dat mijn ex hier kan blijven wonen, voor de kinderen maar ook voor hem. Hij is meer gehecht aan dit huis dan ik.
wiriehorn wijzigde dit bericht op 22-11-2020 22:31
35.05% gewijzigd
Your ego is not your amigo!
PhiIae schreef:
22-11-2020 21:40

tja..geen idee..na 3 maanden daten "al" over een relatie beginnen? ik begin er nooit over maar na 2 maanden daten zou ik het al een relatie noemen zelf..ik snap alleen dat vrienden zijn dan weer niet..dat weet je na 1 maand toch al of er meer gevoel is of alleen vrienden.

Je bent vast nog onder de 30..ik zeg generatiekloof ;-D
Datertje schreef:
22-11-2020 22:11
De vader van mijn dochter en ik hebben geen ruzie. Hier heb ik heel bewust voor gezorgd. Ondanks dat hij nooit allimentatie heeft betaald heb ik de keuze gemaakt dat hij in haar leven hoort. Twee jaar geleden was ze voor het eerst met haar verjaardag bij hem. Ik ben toen met hem, dochter en hond wezen lunchen en wandelen. Ik had haar geen betere verjaardag kunnen geven. Dit jaar ook weer gedaan. We zijn ook met zijn allen naar uni's gaan kijken.
Wat knap en wat goed van je.
Viva paait jullie dames "Dit is dé reden waarom de allerleukste vrouwen single zijn tijdens de feestdagen" maar ja..als je dan het artikel eronder leest.. "Let’s try… Zo bereid je je voor op anale seks" :rofl:
:HA:
Now I understand
What you tried to say to me
And how you suffered for your sanity
And how you tried to set them free

They would not listen, they did not know how
Perhaps they'll listen now

For they could not love you
But still your love was true
And when no hope was left in sight
On that starry, starry night

You took your life, as lovers often do
But I could've told you Vincent
This world was never meant for
One as beautiful as you
🤭
Pff ik heb nieuwe onderburen. Behoorlijk luidruchtige mensen. Ook met seks, lijkt wel of ik er naast lig O_O

Weet ik dat ook weer... Heb dus jaren onderburen gehad die ik nooit hoorde alleen als ze visite hadden. Ben benieuwd wat ze van mij allemaal wel niet gehoord hebben dan. Ai aiii.

Ik wil slapen :sheep:
Is ook op mannen van toepassing trouwens
"Qua uiterlijk ben je bloedmooi en aantrekkelijk. Mannen of vrouwen durven daardoor vaak niet op jou af te stappen. Ze zijn bijna té bang voor jouw mooie koppie! Maar aan aandacht heb jij geen gebrek. Waar je ook loopt, iedereen werpt een blik naar je. Maar jij bent daar niet snel van onder de indruk."

ja..dat heb ik nou ook altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven