Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
tomcat schreef:
22-11-2020 22:50
Viva paait jullie dames "Dit is dé reden waarom de allerleukste vrouwen single zijn tijdens de feestdagen" maar ja..als je dan het artikel eronder leest.. "Let’s try… Zo bereid je je voor op anale seks" :rofl:
Ik heb het gelezen. Het is waar! :) :-D
Hoi allen,
Jules nog gefeliciteerd. Weer een hoop geschreven. Leuk om te lezen allemaal. Leuk om ook weer een paar nieuwe schrijvers te zien.

Ik heb in het vorige deel ook een ‘relatie’ gekregen. Gaat nog steeds goed. Het hangt van kneuterigheid aan elkaar. Dat komt natuurlijk ook door Corona. Terrasje, uit eten of iets anders zit er nu natuurlijk niet in. We brengen de weekenden samen door en doen dan kneuterige dingen. Samen boodschappen doen, koken, wandelen met de hond, lekker eten en veel wijn drinken. Tv kijken, lachen en uren vrijen. Zaterdag samen naar het tuincentrum en wat kerstspullen gekocht voor zijn huis.

Gister (eigenlijk een beetje om de kinderen te pesten) onze status op Facebook aan gepast. We zijn nu dus Facebook official 🤣 .

Ik geniet met volle teugen.
Dat klinkt heel fijn Pavlova. Niks mis met kneuterigheid. Het is een goed teken dat jullie het zo fijn kunnen hebben zonder allerlei afleiding!
Pavlova wat klinkt dat heerlijk!!! Niks mis met kneuterigheid... straks als de poorten weer open gaan kan je alsnog los.

Ik heb straks een gesprekje met een nieuwe collega die mijn nieuwe functie nu uitvoert. Daarna gaat mijn nieuwe manager met mijn huidige manager in conclaaf over de datum en is het officieel.
pavlova schreef:
23-11-2020 09:05
Hoi allen,
Jules nog gefeliciteerd. Weer een hoop geschreven. Leuk om te lezen allemaal. Leuk om ook weer een paar nieuwe schrijvers te zien.

Ik heb in het vorige deel ook een ‘relatie’ gekregen. Gaat nog steeds goed. Het hangt van kneuterigheid aan elkaar. Dat komt natuurlijk ook door Corona. Terrasje, uit eten of iets anders zit er nu natuurlijk niet in. We brengen de weekenden samen door en doen dan kneuterige dingen. Samen boodschappen doen, koken, wandelen met de hond, lekker eten en veel wijn drinken. Tv kijken, lachen en uren vrijen. Zaterdag samen naar het tuincentrum en wat kerstspullen gekocht voor zijn huis.

Gister (eigenlijk een beetje om de kinderen te pesten) onze status op Facebook aan gepast. We zijn nu dus Facebook official 🤣 .

Goed dat het zo fijn is! Hebben jullie beide kinderen en van hoe oud?
Bij mij is het nog behoorlijk onrustig in mijn hoofd. Wat betreft 'nieuwe' date en situatie met ex.

Nieuwe date wil graag samenzijn en meer samen slapen. Begon over kerst de laatste keer, dat haar ouders vragen of er nu zes mensen aan tafel zouden zitten.

De relatie met ex is eigenlijk vooral stuk gegaan door externe factoren en niet meer (goed) met elkaar praten. En juist dit het ik de afgelopen jaren heel goed geleerd door de ervaringen met dates en een partner. Doordat er nooit ruzie is geweest en er in de relatie niemand vreemd is gegaan, besef je je ook wel dat het gras niet groener is aan de overkant. We hebben elkaar en andere relaties ook gerespecteerd de afgelopen drie jaar. We hebben dit weekend ook weer gesproken en eerlijk en open naar elkaar geweest.

Het is lastig alles op een rijtje te krijgen.
LaCasa schreef:
23-11-2020 12:32
Bij mij is het nog behoorlijk onrustig in mijn hoofd. Wat betreft 'nieuwe' date en situatie met ex.

Nieuwe date wil graag samenzijn en meer samen slapen. Begon over kerst de laatste keer, dat haar ouders vragen of er nu zes mensen aan tafel zouden zitten.

De relatie met ex is eigenlijk vooral stuk gegaan door externe factoren en niet meer (goed) met elkaar praten. En juist dit het ik de afgelopen jaren heel goed geleerd door de ervaringen met dates en een partner. Doordat er nooit ruzie is geweest en er in de relatie niemand vreemd is gegaan, besef je je ook wel dat het gras niet groener is aan de overkant. We hebben elkaar en andere relaties ook gerespecteerd de afgelopen drie jaar. We hebben dit weekend ook weer gesproken en eerlijk en open naar elkaar geweest.

De date staat er iets anders in dan jij heb ik het gevoel.

Bij jou lees ik twijfel....in een vorige posting.
En zij is al bezig met alle regelingen voor jullie beiden.
La cash, we hebben beiden kinderen. Hij 2 puberjongens, ik 2 meiden waarvan de jongste 20 is.

Wat betreft jouw dat, lekker doen waar jij je prettig bij voelt. Ook als dat betekent dat je je date teleur moet stellen. Niets zo vervelend als een date in beginsel overal in meegaat en later terug krabbelt. Ik ben een groot voorstander van duidelijkheid.

Met mijn nieuwe vriend hebben we in de eerste paar weken al heel duidelijk besproken hoe we de toekomst zagen. Dus hoe vaak we elkaar wilden zien enz. Kan maar beter meteen duidelijk zijn.
Pavlova: wat heerlijk voor je! Lekker verder kneuteren samen..

LaCasa: ik sluit me aan bij Julia. Date lijkt op een ander spoor te zitten dan jij. Hoe zou het zijn als je even tijd voor jezelf neemt en ook eens gaat kijken of de relatie hersteld kan worden met je ex? Want ik meen ook wel een verlangen daarnaar te lezen in je post.

Datertje: stap je intern over naar een andere functie?

Julus: hoe was de wandeling met je collega’s?
Your ego is not your amigo!
pavlova schreef:
23-11-2020 12:49
Met mijn nieuwe vriend hebben we in de eerste paar weken al heel duidelijk besproken hoe we de toekomst zagen. Dus hoe vaak we elkaar wilden zien enz. Kan maar beter meteen duidelijk zijn.
Wat goed zeg.
Hey allemaal :)

Nu door corona kom ik weer wat meer bij vriendinnen thuis. Normaal spreken we toch vooral buitenshuis af, in het café bijvoorbeeld.

Hoewel ik het hen erg gun, vind ik het ook wel confronterend, omdat ik merk dat ik het ook zo graag zou willen. Zij wonen echt in een leuk, gezellig, knus dorpje (met welbekend gezellig oud centrum, warme bakker, speeltuin om de hoek, veel natuur).

Ze hebben een vriend, en kleine kindjes. Een mooi ''echt grote mensen huis'' met voor- en achtertuin. En dan kom ik bij hen binnen, en dan merk je dat er gewoon écht sfeer is in dat huis : er leven mensen. Een jong gezinnetje. Een baby'tje.

Dan frustreert het me toch soms wel, als ik dan terug thuis kom in mijn appartement. In een typische nieuwbouwwijk, weinig groen, weinig sfeer. Het ziet er allemaal gelikt uit hoor : moderne keuken, strak in de verf, lekker nieuw allemaal. Maar wel drie hoog achter en bovendien : alleen. Dan denk ik wel eens : jeetje ik word ook al 31, het lijkt me ook fantastisch om gewoon lekker burgerlijk met mijn vriend in een leuk hoekhuisje in een dorpje te wonen ofzo :D maar dat voelt soms zo onbereikbaar allemaal. Zelfs een normaal gesprek op Tinder gaande houden lukt nauwelijks haha.
Kai_koura schreef:
23-11-2020 13:47

Nu door corona kom ik weer wat meer bij vriendinnen thuis. Normaal spreken we toch vooral buitenshuis af, in het café bijvoorbeeld.

Hoewel ik het hen erg gun, vind ik het ook wel confronterend, omdat ik merk dat ik het ook zo graag zou willen. Zij wonen echt in een leuk, gezellig, knus dorpje (met welbekend gezellig oud centrum, warme bakker, speeltuin om de hoek, veel natuur).

Ze hebben een vriend, en kleine kindjes. Een mooi ''echt grote mensen huis'' met voor- en achtertuin. En dan kom ik bij hen binnen, en dan merk je dat er gewoon écht sfeer is in dat huis : er leven mensen. Een jong gezinnetje. Een baby'tje.

Dan frustreert het me toch soms wel, als ik dan terug thuis kom in mijn appartement. In een typische nieuwbouwwijk, weinig groen, weinig sfeer. Het ziet er allemaal gelikt uit hoor : moderne keuken, strak in de verf, lekker nieuw allemaal. Maar wel drie hoog achter en bovendien : alleen. Dan denk ik wel eens : jeetje ik word ook al 31, het lijkt me ook fantastisch om gewoon lekker burgerlijk met mijn vriend in een leuk hoekhuisje in een dorpje te wonen ofzo :D maar dat voelt soms zo onbereikbaar allemaal. Zelfs een normaal gesprek op Tinder gaande houden lukt nauwelijks haha.
Heel begrijpelijk. Maar je bent pas 31 jaar. Corona maakt het contrast ook wel heel helder. En vergeet ook niet je kan niet verder kijken dan wat je ziet, het is vaak niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Kai_koura schreef:
23-11-2020 13:47

Je hebt hier wel eens eerder gepost, toen was je al 31 en man en praatte je over het benaderen van vrouwen? Als je een leuke vriend wil mag ook natuurlijk haha, maar viel me even op 😇

En verder is niks onbereikbaar, je kan uiteraard ook zelf de stap zetten qua huis en gezelligheid! Dat heb ik in ieder geval onlangs gedaan, van nieuwbouw naar jaren ‘30 gezellige wijk in de stad en voel mij als vrijgezel ook happy hier 😁
LaCasa schreef:
23-11-2020 12:32

Vervelende situatie! Maar denk dat het wel zo eerlijk is tegenover je date om het te stoppen, of in ieder geval de twijfels te bespreken. Niks zo vervelender als andere verwachtingen hebben, maar deze niet uitspreken. Vooral nu je ex weer door je gedachte heen spookt, klinkt alsof er nog 1 en ander verwerkt moet worden. Of een doorstart..
Julus schreef:
23-11-2020 08:36
Ik heb het gelezen. Het is waar! :) :-D
Welke van de 2 is waar 40'er ?
ik vind dat slechte adem ding wel moeilijk..verder is ze best leuk en zou het misschien wel iets kunnen worden..maar ik vind zoenen toch ook wel heel erg belangrijk en dat gaat hem echt niet worden zo..

Moet ik nou iets tegen haar zeggen erover? ze zal het zelf ok wel weten en kan er misschien niks aan doen..jeetje wat lullig zeg..zijn er geen mondhygienisten hier in de zaal die er iets over kunnen zeggen qua oplosbaarheid van zoiets?
tomcat schreef:
23-11-2020 14:41
ik vind dat slechte adem ding wel moeilijk..verder is ze best leuk en zou het misschien wel iets kunnen worden..maar ik vind zoenen toch ook wel heel erg belangrijk en dat gaat hem echt niet worden zo..

Moet ik nou iets tegen haar zeggen erover? ze zal het zelf ok wel weten en kan er misschien niks aan doen..jeetje wat lullig zeg..zijn er geen mondhygienisten hier in de zaal die er iets over kunnen zeggen qua oplosbaarheid van zoiets?
Hoe vaak heb je haar al ontmoet? Mss had ze net toevallig iets gegeten zoals kaas of melk gedronken. Als het telkens zo is dan zou ik er denk ik wel heel voorzichtig iets van zeggen. Mss heeft ze het niet in de gaten. Zoenen is super belangrijk en weerzin daarbij is niet oké.
tomcat schreef:

Ik had ook een vriendin met slechte adem en het was duidelijk een probleem met haar tanden/kiezen, ze was ook al jaren niet bij de tandarts geweest. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg op afknapt (ik vond het ook moeilijk te verdragen). Misschien weet ze het zelf écht niet, anders zou ze het toch tenminste zelf ter sprake brengen. Het is heel moeilijk om erover te beginnen, maar ik zou het wél doen, zeker als je haar een leuk persoon vindt. Uiteindelijk doe je haar daar een plezier mee.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Lijkt mij inderdaad een lastig onderwerp om over te beginnen Tom! Je hebt haar 2x gezien toch? Wellicht wat het toevallig.. Geen idee helaas, maar zou wel een dealbreaker kunnen zijn ja. Al helemaal als je niet aan moet denken om te zoenen. Geen raad verder helaas
Ik was jullie even kwijt :P En wat hebben jullie alweer veel geschreven zeg!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
tomcat schreef:
23-11-2020 14:35
Welke van de 2 is waar 40'er ?
Dat wij singles hartstikke leuk zijn!
En dat we single zijn omdat we zorgvuldig selecteren en heel onafhankelijk en niet needy zijn.
tomcat schreef:

Lastig zeg. Wat ook nog kan is dat ze haar tong niet ( goed) schoonmaakt. Zeker als je zuivel eet of drinkt is het goed om je tong ook te poetsen. Dat haalt al veel weg. Of het is een gebitsprobleem.

Wat een dilemma voor jou, want hoe zeg je tegen je date dat ze uit haar mond ruikt? En moet je zoiets wel zeggen? Vind je haar leuk genoeg om mee te blijven daten en zie je echt iets in haar? Dan zul je er iets mee moeten. Anders zou ik niks zeggen.
Ik ben helemaal opgeladen en vol energie. We hebben met zijn vieren een toer door de stad gedaan en collega's hadden koffie, thee en koek meegenomen. Ik ben 3 uur buiten geweest en gloei nog na.

Woensdag ga ik dit weer doen. Heerlijk om zo je dag te beginnen en daarna te werken.
Ik ben voor open en eerlijk zeggen dat je vind dat ze uit haar mond ruikt. Vaak hebben mensen daar echt geen idee van. Alhoewel nu met de mondkapjes bijna niet meer voor kan komen als je slechte adem hebt dan word je daar mee geconfronteerd lijkt me als je zo’n mondkapje op hebt.
Er zijn natuurlijk vele manieren waarop je het ter sprake kunt brengen dus als je het een beetje vriendelijk brengt dan doe je haar (en waarschijnlijk ook jezelf) een groot plezier.
Your ego is not your amigo!
pavlova schreef:
23-11-2020 09:05
Hoi allen,

Goed nieuws pavlova 😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven