Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 21 december 2020 om 10:43
Heee Limo, welkom terug!
Mannen die hun leeftijd bijstellen naar beneden heb ik ook meegemaakt. Hij vertelde het tijdens de eerste date. Ool hij wilde een jongere vrouw want vrouwen van zijn leeftijd vond hij vaak niks. Hij was 50. We gingen op date voor iets vrijblijvends, daar was hij duidelijk over. Daarom deed ik er niet moeilijk over. We hebben een half jaar gescharreld en meer was het niet.
Maar ik vond het best sneu gedrag. En een afknapper. Het zou nooit iets geworden zijn als we serieuze intenties hadden gehad.
Mannen die hun leeftijd bijstellen naar beneden heb ik ook meegemaakt. Hij vertelde het tijdens de eerste date. Ool hij wilde een jongere vrouw want vrouwen van zijn leeftijd vond hij vaak niks. Hij was 50. We gingen op date voor iets vrijblijvends, daar was hij duidelijk over. Daarom deed ik er niet moeilijk over. We hebben een half jaar gescharreld en meer was het niet.
Maar ik vond het best sneu gedrag. En een afknapper. Het zou nooit iets geworden zijn als we serieuze intenties hadden gehad.
maandag 21 december 2020 om 11:21
Limo welkom terug.
Ik heb het artikel ook zitten lezen in het AD.
Op Tinder volgens mij kwam ik ook jonge gasten tegen met 99 als leeftijd
Wat ik het kloterige aan Tinder ook vond dat als boven de 54 wil, ik ben 52, je dan 55 jaar en ouder ziet. Dus de zeventigers en tachtigers kwamen ook voorbij.
En daardoor kwam ik waarschijnlijk ook bij hun voorbij waardoor ze dachten....
.
Terwijl ik eigenlijk alleen tot 56 of zo wilde zoeken die ook nog wat jonge uitstraling had ipv opa uitstraling.
Voor wat betreft dat artikel. Zou voor mij een enorme afknapper zijn. Ik hou van eerlijkheid. Zet het dan in je profiel je werkelijke leeftijd als dat je werkwijze is om in die groep onder de aandacht te komen.
Wat ik het kloterige aan Tinder ook vond dat als boven de 54 wil, ik ben 52, je dan 55 jaar en ouder ziet. Dus de zeventigers en tachtigers kwamen ook voorbij.
En daardoor kwam ik waarschijnlijk ook bij hun voorbij waardoor ze dachten....
Terwijl ik eigenlijk alleen tot 56 of zo wilde zoeken die ook nog wat jonge uitstraling had ipv opa uitstraling.
Voor wat betreft dat artikel. Zou voor mij een enorme afknapper zijn. Ik hou van eerlijkheid. Zet het dan in je profiel je werkelijke leeftijd als dat je werkwijze is om in die groep onder de aandacht te komen.

maandag 21 december 2020 om 11:31
Julia_20 schreef: ↑21-12-2020 11:21Limo welkom terug.
En daardoor kwam ik waarschijnlijk ook bij hun voorbij waardoor ze dachten.....
55+ is dus 1 leeftijdsbak, haha, maakt niet uit of je 55 of 85 bent. Je zit gewoon in de bak "Oud"

maandag 21 december 2020 om 11:36
Zo bedoelde ik het niet. Het is juist een compliment en staat helemaal los van wel of niet een man. Jullie zullen nooit afhankelijk zijn van een man. Dat bedoelde ik.Attraverso schreef: ↑21-12-2020 08:53Datertje ik ben blij dat ik in deze periode mijn date tegenkwam.
Dat ik voor mezelf kan zorgen bewijs ik al jaren, jaren single geweest, meerdere grote beslissingen in mijn eentje genomen... Het is niet omdat je graag samen wil zijn met iemand dat je niet voor jezelf kan zorgen. Of dat je niet voor jezelf moet zorgen, je lief/partner neemt het niet allemaal van je over. Stel dat ik langere tijd met deze man date, dat moet ik nog steeds alles hier in mijn eentje draaiende houden hoor.

maandag 21 december 2020 om 11:43
Zo ik ben kerstpakketten aan het maken. Mijn ouders krijgen dit jaar voor het eerst geen pakket. Mijn moeder vertelde dat een pakket uitpakken voor extra vreugde zorgt. Het idee dat iemand aan je gedacht heeft.
Op mijn werk was nog een pakket over dus nu maak ik twee kerstpakketten voor mijn ouders. Een voor mijn vriendin en een voor mijn lieve viervoeter oppas.
Hopen dat mijn kerstcadeau voor mijn dochter op tijd zijn.
Morgen IKEA joepie. Maandag alles ophangen en woensdag lekker een paar daagjes weg.
Op mijn werk was nog een pakket over dus nu maak ik twee kerstpakketten voor mijn ouders. Een voor mijn vriendin en een voor mijn lieve viervoeter oppas.
Morgen IKEA joepie. Maandag alles ophangen en woensdag lekker een paar daagjes weg.

maandag 21 december 2020 om 12:20
Dank allemaal voor het welkom!
Ik heb veel rare dingen op tinder meegemaakt maar nog geen leugens over leeftijd...............denk ik dan
Overigens is de enige 50er de andere niet. Gisteren een verjaardag waarbij de vader van een vriendin van mij handstand ging doen, die man is 62 en als je zegt dat hij 48 is geloof je het ook
Ik heb veel rare dingen op tinder meegemaakt maar nog geen leugens over leeftijd...............denk ik dan

Overigens is de enige 50er de andere niet. Gisteren een verjaardag waarbij de vader van een vriendin van mij handstand ging doen, die man is 62 en als je zegt dat hij 48 is geloof je het ook

maandag 21 december 2020 om 13:43
Oh maar hier ben ik nog niet oud en lelijk
En bij Tinder kan je tm 54 per jaar ingeven en daarna 55-
maandag 21 december 2020 om 13:47
Vorig weekend zei iemand 40 tegen mij...heel lief, maar denk dat je aan de bril moetLimo76 schreef: ↑21-12-2020 12:20Dank allemaal voor het welkom!
Ik heb veel rare dingen op tinder meegemaakt maar nog geen leugens over leeftijd...............denk ik dan![]()
Overigens is de enige 50er de andere niet. Gisteren een verjaardag waarbij de vader van een vriendin van mij handstand ging doen, die man is 62 en als je zegt dat hij 48 is geloof je het ook![]()
Toen vroeg ze het aan mij en ik ben er een 2 jaar onder gaan zitten.
Maar ik had voorinformatie

maandag 21 december 2020 om 16:47
Datertje schreef: ↑21-12-2020 11:43Zo ik ben kerstpakketten aan het maken. Mijn ouders krijgen dit jaar voor het eerst geen pakket. Mijn moeder vertelde dat een pakket uitpakken voor extra vreugde zorgt. Het idee dat iemand aan je gedacht heeft.
Wat lief!
maandag 21 december 2020 om 20:42
Ze hebben die instelling gelukkig aangepast bij Tinder, vanaf 55 maken ze nu sprongen van 5 jaar, je krijgt dus niet meer alles boven de 55 te zien.
Datertje misverstand, sorry.
Heerlijk die paar dagen weg! Zou ik ook willen.
Ik werk vooral met mensen die 30+ jaar ouder zijn, ik voel me dus vaak nog een jong blaadje daar
en zij schatten me vaak 10-15 jaar jonger dan ik ben, larie natuurlijk maar toch wel leuk.
Datertje misverstand, sorry.
Heerlijk die paar dagen weg! Zou ik ook willen.
Ik werk vooral met mensen die 30+ jaar ouder zijn, ik voel me dus vaak nog een jong blaadje daar

maandag 21 december 2020 om 21:50
Eens! Leuk tomcat!
maandag 21 december 2020 om 22:12

maandag 21 december 2020 om 23:01
ik had hoop dat niemand het gelezen had

eerst een week met de kinderen kerst..en daarna zie ik wel
ik ben de laatste dagen zonder kinderen vooral nogal depri geworden..maar heb net weer een feelgood movie gezien die welliswaar erg EO was maar tegelijk ook wel de boodschap had dat je altijd bent waar je moet zijn..niet moet twijfelen en niet bang moet zijn..het plan loopt altijd het enige dat wij moeten doen is vertrouwen houden en zonder angst handelen.. ik geloof niet in de bijbel, maar wel in dat andere deel..dat er "een plan" is en dat het niet zomaar gaat zoals het gaat.

maandag 21 december 2020 om 23:28
Ergens ja...niks voor niks en toch soms...he waarom nou...waarom nou ik..nu..hoe dan...tomcat schreef: ↑21-12-2020 23:01ik had hoop dat niemand het gelezen had![]()
eerst een week met de kinderen kerst..en daarna zie ik wel
ik ben de laatste dagen zonder kinderen vooral nogal depri geworden..maar heb net weer een feelgood movie gezien die welliswaar erg EO was maar tegelijk ook wel de boodschap had dat je altijd bent waar je moet zijn..niet moet twijfelen en niet bang moet zijn..het plan loopt altijd het enige dat wij moeten doen is vertrouwen houden en zonder angst handelen.. ik geloof niet in de bijbel, maar wel in dat andere deel..dat er "een plan" is en dat het niet zomaar gaat zoals het gaat.
En dan vind ik het weer zo'n dooddoener dat plan en niks is voor niks en zo..

maandag 21 december 2020 om 23:38
oh jee..ja Julia..ik snap dat dat voor jou natuurlijk nu echt kut is..waarom jij inderdaad nu dat gekloot met je oog..ja..dat snap ik ook wel weer. Dat is ook gewoon superstom en superkut en super niet nodig..
IK heb zelf het afgelopen jaar regelmatig steun gehad aan het idee dat alles liep zoals het moest..en op zulke momenten ging het voor mij ook vaak lopen..dat je net even een badkamermeubel als showroommodel goedkoop kan meenemen dat dan precies weer op de cm past in je badkamer en dat soort dingen. aar het heeft net zo goed tegen gezeten met de verbouwingen..
maar ik heb natuurlijk ook genoeg shit in mijn leven gehad en nog steeds die absoluut nergens op lijkt te slaan..en je moet ook niet elke splinter in je vinger een nut willen geven.. waarom nu dit met je oog..geen idee..als iemand het ooit tot op een hoogte een nut kan geven dan ben jij het.
ik heb ook wel eens gezegd dat spiritualiteit vooral mensen aanspreek als het slecht met ze gaat..als ze steun en hoop nodig hebben.. Als je net 10 miljoen hebt gewonnen heb je niet zo'n behoefte aan gebed of kaarten laten leggen
IK heb zelf het afgelopen jaar regelmatig steun gehad aan het idee dat alles liep zoals het moest..en op zulke momenten ging het voor mij ook vaak lopen..dat je net even een badkamermeubel als showroommodel goedkoop kan meenemen dat dan precies weer op de cm past in je badkamer en dat soort dingen. aar het heeft net zo goed tegen gezeten met de verbouwingen..
maar ik heb natuurlijk ook genoeg shit in mijn leven gehad en nog steeds die absoluut nergens op lijkt te slaan..en je moet ook niet elke splinter in je vinger een nut willen geven.. waarom nu dit met je oog..geen idee..als iemand het ooit tot op een hoogte een nut kan geven dan ben jij het.
ik heb ook wel eens gezegd dat spiritualiteit vooral mensen aanspreek als het slecht met ze gaat..als ze steun en hoop nodig hebben.. Als je net 10 miljoen hebt gewonnen heb je niet zo'n behoefte aan gebed of kaarten laten leggen