Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zaterdag 17 april 2021 om 08:02
Ja maar op basis waarvan moet ik dan swipen? Je vind iemand er leuk uitzien of niet..Attraverso schreef: ↑17-04-2021 07:56Het ding is dat je dat onmogelijk kan zien aan een Tinder profiel. Tussen diegenen die jij zo kritisch beoordeelt en links swipet kan de perfecte match zitten mocht je het een kans geven... en er een beetje losser in staan.
zaterdag 17 april 2021 om 08:06
Moeras hoe leuk! Heb ook al aangename gesprekken gehad met leuke mannen terwijl ik er met de hond op uit trek maar nog nooit een date van gekomen...
Hier geen nieuws op date-vlak, vandaag en morgen wandelafspraken. Sta te popelen om nieuwe mensen leren kennen, maar word gevraagd door kennissen en nu ook familie om te gaan wandelen en durf dan niet echt weigeren...
Hier geen nieuws op date-vlak, vandaag en morgen wandelafspraken. Sta te popelen om nieuwe mensen leren kennen, maar word gevraagd door kennissen en nu ook familie om te gaan wandelen en durf dan niet echt weigeren...
zaterdag 17 april 2021 om 08:45
Als ik swipete keek ik niet naar de ‘standaard knappe’ mannen. Kan het niet beter uitleggen, sorry. Maar ik keek juist vaak naar het gezicht en beoordeelde of ik hem er vriendelijk uit vond zien, mooi gebit, lieve ogen, etc. Ik likete ook mannen die ik niet per se heel knap vond maar er gewoon aardig uit vond zien en waarvan ik dacht dat ik ze niet afstotelijk vond

Want eerlijk: geen van mijn exen hebben gedeelde kenmerken qua uiterlijk en vond ik vooral aantrekkelijk door wie ze waren.
Dat houd ik altijd in mijn achterhoofd, dat ik altijd al verliefd word op personen en nooit op een mooie kop of een lekker lichaam.
Dus als ik iemand op de foto niet onaantrekkelijk vond (maar dus ook niet direct heel aantrekkelijk) kreeg hij ook een like.
zaterdag 17 april 2021 om 09:07
Maar dat doe ik ook niet hoor, ik like mannen niet omdat ze superknap zijn of een mooi lijf hebben, ik kijk echt wel verder.. Maar er moet wel iets zijn wat mee aanspreekt..en wat dat voor mij is kan voor iemand anders weet anders zijn..manisha-362 schreef: ↑17-04-2021 08:45Als ik swipete keek ik niet naar de ‘standaard knappe’ mannen. Kan het niet beter uitleggen, sorry. Maar ik keek juist vaak naar het gezicht en beoordeelde of ik hem er vriendelijk uit vond zien, mooi gebit, lieve ogen, etc. Ik likete ook mannen die ik niet per se heel knap vond maar er gewoon aardig uit vond zien en waarvan ik dacht dat ik ze niet afstotelijk vond![]()
Want eerlijk: geen van mijn exen hebben gedeelde kenmerken qua uiterlijk en vond ik vooral aantrekkelijk door wie ze waren.
Dat houd ik altijd in mijn achterhoofd, dat ik altijd al verliefd word op personen en nooit op een mooie kop of een lekker lichaam.
Dus als ik iemand op de foto niet onaantrekkelijk vond (maar dus ook niet direct heel aantrekkelijk) kreeg hij ook een like.
Ik heb het idee dat er gedacht word dat ik alleen maar superknappe perfecte mannen like of zoek maar dat is dus niet zo..
Ik ben ondertussen wel op een leeftijd dat ik door dingen heen kan kijken..
zaterdag 17 april 2021 om 09:42
Helemaal mee eens.mijn lief geswiped toen ik er wat losser in ging staan. Heb dat laatst ook naar hem eerlijk benoemd. Dat ik hem een jaar geleden waarschijnlijk niet geswiped had. Ik ging voor langer dan ik, hij is 5 cm kleiner. Ik ging voor iets ouder, hij is iets jonger dan ik. Ik hing voor slank of hoogstens een klein buikje, hij heeft een BUIK.Attraverso schreef: ↑17-04-2021 07:56Het ding is dat je dat onmogelijk kan zien aan een Tinder profiel. Tussen diegenen die jij zo kritisch beoordeelt en links swipet kan de perfecte match zitten mocht je het een kans geven... en er een beetje losser in staan.
Lengte valt me nu niet eens meer op, leeftijd valt weg, buik vind ik heerlijk (hoef me niet meer ongemakkelijk te voelen over die van mij). Daarnaast heeft hij 15 jaar geleden iets medisch gehad waardoor hij enigszins onhandig loopt. Volgens de doktoren zou hij nooit meer uit de rolstoel zou komen, nooit meer zou kunnen werken enz. Hij loopt als een kievit (enigszins mank), kletst me de oren van mijn hoofd en heeft een top functie. Dat zegt in mijn ogen iets over zijn karakter en dat was het eerste waar ik als een blok voor viel. En ik vind zijn lichaam heerlijk.
zaterdag 17 april 2021 om 12:53
Dat klinkt echt super fijn Pavlova!
Hier een match waar ik gisteren de hele avond mee aan het chatten ben, nu maar mijn telefoonnummer gegeven. Ben benieuwd of het op de app ook zo lekker kletst!
Verder nog twee gesprekjes lopen, waarvan ik er 1tje ook wel leuk vind, maar woont iets verder weg. We gaan het zien.. Door het lekkere zonnetje sta ik er in iedergeval weer positief in!
Geniet allemaal van het heerlijke weer
Hier een match waar ik gisteren de hele avond mee aan het chatten ben, nu maar mijn telefoonnummer gegeven. Ben benieuwd of het op de app ook zo lekker kletst!
Verder nog twee gesprekjes lopen, waarvan ik er 1tje ook wel leuk vind, maar woont iets verder weg. We gaan het zien.. Door het lekkere zonnetje sta ik er in iedergeval weer positief in!
Geniet allemaal van het heerlijke weer

zaterdag 17 april 2021 om 20:08
Met online daten heb ik niet zo snel dat ik teleurgesteld wordt. Ik denk dat ik er vrij luchtig insta. Soms tot ergernis van de mannen met wie ik chat.Vivi3338 schreef: ↑16-04-2021 21:56Ik heb dit ook wel een beetje hoor! Ik swipe ook alleen maar als iemand mij echt aanspreekt en kan weleens balen als er geen goed gesprek uitkomt. Dat gevoel vervliegt dan wel weer, maar jammer is het wel. Ook na een date, maar ik denk dat de teleurstelling ook menselijk is. Ga me ook niet groter voordoen dan dat ik ben.. Nog wel iets van je match gehoord?
En super leuk verhaal Moeras! Erg fijn dat het dus nog wel gewoon in het wild gebeurdEn goed dat jullie morgen gaan wandelen, dan weet je gelijk meer.

zaterdag 17 april 2021 om 20:11
Dat gebeurd zeker niet vaak, 2 leuke dates achter elkaar.Julus schreef: ↑16-04-2021 22:18Er zijn in korte tijd al meerdere succesverhalen. Datertje, Dido, Limo en deze van Moeras vind ik ook hoopvol klinken. En Attra had ook al 2x een relatie.
Op de 1 of andere manier is dit de goede tijd, lijkt wel.
Ik had ook 2x achter elkaar dates met leuke mannen, dat gebeurt ook niet elke maand.
We blijven positief![]()
Ik denk trouwens dat veel singles er achter zijn gekomen door deze corona crisis dat het toch wel fijn zou zijn om opzoek te gaan naar een relatie. Deze corona crisis laat me wel zien dat single zijn best eenzaam is in crisis tijd.
Wellicht daardoor wat meer positieve verhalen? Wie weet

zaterdag 17 april 2021 om 20:12
Ik zou daar nog wel wat van kunnen leren, ik zeg bijna altijd wel interesse te hebben in een vervolg date terwijl dat niet altijd zo is.Julus schreef: ↑16-04-2021 22:55Zo gaat het bij mij ook vaak. Je bedankt elkaar en wenst elkaar nog een fijne avond verder. Maar als het zo eindigt weet je eigenlijk al dat het niet verder gaat. Want het is beleefdheid en vrij lauw voor een date.
Als je op het einde het al hebt over nog een date, ( of hij zegt: ik wil je graag nog eens zien) is het een ander verhaal.
Dit moet dan wel gepaard gaan met oprecht enthousiasme natuurlijk. Het is woorden en daden.
Aan de manier van afscheid nemen kun je al goed zien of het een go of no go wordt, is mijn ervaring.

zaterdag 17 april 2021 om 20:13
Ja dat zal zeker meespelen. Je ziet ook veel staan dat men een maatje zoekt deze tijd door te komen. Iedereen zoekt hoe dan ook een speciaal contact, in welke vorm dan ook.moeras schreef: ↑17-04-2021 20:11Dat gebeurd zeker niet vaak, 2 leuke dates achter elkaar.
Ik denk trouwens dat veel singles er achter zijn gekomen door deze corona crisis dat het toch wel fijn zou zijn om opzoek te gaan naar een relatie. Deze corona crisis laat me wel zien dat single zijn best eenzaam is in crisis tijd.
Wellicht daardoor wat meer positieve verhalen? Wie weet![]()

zaterdag 17 april 2021 om 20:17
Dat is dus precies waar teleurstelling ( en evt bijbehorend gedrag) vandaan kan komen. Die ander krijgt dan hoop, die eigenlijk vals is.
Ik kan je verzekeren dat men veel liever gelijk duidelijkheid krijgt. Dan kun je verder en hoef je niet te hangen.
Wat ik altijd doe als ik het niet voel en niet verder wil daten: ik zeg dan dus wat ik schreef ( was gezellig, fijne avond). Ik beloof dus niks en ben beleefd. Daarna via de app: ik geef een compliment ( je bent een leuke en grappige man) maar ik voel geen chemie. Sorry. Succes verder!
Daar kan echt niemand iets van zeggen

zaterdag 17 april 2021 om 20:18
Zo daar ben ik weer
Wat heb ik een heerlijke dag gehad, de date was geweldig. En wat zo schattig was, hij had vega muffins gebakken, zomaar voor tijdens onze wandeldate.
We hebben zoveel raakvlakken lang gekletst zonder van die enge stiltes, jullie kennen ze vast
We denken over veel dingen het zelfde, dat maak je niet zo vaak mee, hij is wel een beetje verlegen en dat maakt hem zooo aantrekkelijk, zucht
Volgende date staat al in de planning, volgende week zaterdag.

Wat heb ik een heerlijke dag gehad, de date was geweldig. En wat zo schattig was, hij had vega muffins gebakken, zomaar voor tijdens onze wandeldate.
We hebben zoveel raakvlakken lang gekletst zonder van die enge stiltes, jullie kennen ze vast

We denken over veel dingen het zelfde, dat maak je niet zo vaak mee, hij is wel een beetje verlegen en dat maakt hem zooo aantrekkelijk, zucht

Volgende date staat al in de planning, volgende week zaterdag.

zaterdag 17 april 2021 om 20:20
Dit ga ik echt even onthouden, ik ben nogal een draaikont en wek vaak (lees altijd) verkeerde verwachtingenJulus schreef: ↑17-04-2021 20:17Dat is dus precies waar teleurstelling ( en evt bijbehorend gedrag) vandaan kan komen. Die ander krijgt dan hoop, die eigenlijk vals is.
Ik kan je verzekeren dat men veel liever gelijk duidelijkheid krijgt. Dan kun je verder en hoef je niet te hangen.
Wat ik altijd doe als ik het niet voel en niet verder wil daten: ik zeg dan dus wat ik schreef ( was gezellig, fijne avond). Ik beloof dus niks en ben beleefd. Daarna via de app: ik geef een compliment ( je bent een leuke en grappige man) maar ik voel geen chemie. Sorry. Succes verder!
Daar kan echt niemand iets van zeggen![]()

zaterdag 17 april 2021 om 20:22
Ja dat denk ik dus ook. Deze crisis heeft wel mijn ogen geopend. Ik dacht, ik fladder gewoon een beetje door maar op de lange termijn niet fijn merk ik nu.