Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

zaterdag 17 april 2021 om 20:26

zaterdag 17 april 2021 om 20:30
Ja een week is wel lang hahaha.
Appen doe ik niet, ik wordt onrustig van appen, te veel prikkels en te veel moeten.
Ik heb wel whatsapp maar alleen voor vrienden en familie voor bv nood en eventueel afspraken inplannen maar niet voor koetjes kalfjes

zaterdag 17 april 2021 om 20:35
Oh dat lijkt me moeilijk ja..
En het risico bestaat natuurlijk dat ze het niet gelooft is dat haar vriend het ontkent..
Ben je niet bang dat het een vriendschap gaat kosten?
zaterdag 17 april 2021 om 20:36
Dus nu heb je geen contact met hem tot de date van volgende week?

zaterdag 17 april 2021 om 20:37
Ik heb bewijs, dus geloven zal ze me wel. Maar ik vraag me idd af wat het met onze vriendschap zal doen.

zaterdag 17 april 2021 om 20:53
Ik vind het juist wel fijn om voor de date nog wat contact te hebben. Ik bedoel, je vindt elkaar leuk dus dan wil je toch contact? Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Je zou ook kunnen bellen. En zeker na een geslaagde date wil ik juist contact. Enthousiasme delen, stem horen etc.
Daten draait om het creeren van een band.
Je zou ook kunnen bellen. En zeker na een geslaagde date wil ik juist contact. Enthousiasme delen, stem horen etc.

zaterdag 17 april 2021 om 20:55
Daar zit ook wel wat in idd.Julus schreef: ↑17-04-2021 20:53Ik vind het juist wel fijn om voor de date nog wat contact te hebben. Ik bedoel, je vindt elkaar leuk dus dan wil je toch contact? Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik vind het juist leuk om naar een nieuwe ontmoeting uit te kijken zonder elkaar continu te "spreken"

zaterdag 17 april 2021 om 21:13
Fijn om te lezen Moeras! Toch wel fijn dat er geen apps aan te pas zijn gekomen en er zo’n goede klik is
Ik ben ook wel iemand die graag app contact heeft tussendoor om de verbinding te blijven voelen, maar iedereen is anders natuurlijk. Zolang jullie beide op dezelfde lijn hiermee zitten, is het prima!
Net zoals bij jou Julus, is het hier ook rustig. Weinig nieuwe matches en ze praten niet. Dus dat schiet lekker op
En toch ook wel weer vaak dezelfde gezichten.. Dat zullen ze wellicht ook wel over mij denken overigens haha. Ik swipe niet veel naar rechts, alleen als ik er enthousiast van word en daadwerkelijk een gesprek met die persoon wil aangaan. Vorig jaar stond ik daar wat flexibeler in en sprak snel af, maar ging dan vaak met een ‘mwah’ gevoel erheen en kwam ook met datzelfde gevoel weer terug.

Net zoals bij jou Julus, is het hier ook rustig. Weinig nieuwe matches en ze praten niet. Dus dat schiet lekker op

zaterdag 17 april 2021 om 21:23
Jammer dat er even niks leuks tussen zit, is ook wel moeilijk vind ik. Swipen sowieso, ik date dan liever via een datingsite dan via bv tinder.Vivi3338 schreef: ↑17-04-2021 21:13Fijn om te lezen Moeras! Toch wel fijn dat er geen apps aan te pas zijn gekomen en er zo’n goede klik isIk ben ook wel iemand die graag app contact heeft tussendoor om de verbinding te blijven voelen, maar iedereen is anders natuurlijk. Zolang jullie beide op dezelfde lijn hiermee zitten, is het prima!
Net zoals bij jou Julus, is het hier ook rustig. Weinig nieuwe matches en ze praten niet. Dus dat schiet lekker opEn toch ook wel weer vaak dezelfde gezichten.. Dat zullen ze wellicht ook wel over mij denken overigens haha. Ik swipe niet veel naar rechts, alleen als ik er enthousiast van word en daadwerkelijk een gesprek met die persoon wil aangaan. Vorig jaar stond ik daar wat flexibeler in en sprak snel af, maar ging dan vaak met een ‘mwah’ gevoel erheen en kwam ook met datzelfde gevoel weer terug.
zaterdag 17 april 2021 om 21:27
Ik heb nog geen vervolg dates gehad, maar aan 1 date heb ik een fwb overgehouden,tussendoor hadden we ook contact, dat is nu soort van over maar daar app ik nog steeds af en toe mee..
En ik zou dat ook met een date doen denk ik na eerste date..
zaterdag 17 april 2021 om 21:28
Ja dat heb ik dus ook..Julus schreef: ↑17-04-2021 20:53Ik vind het juist wel fijn om voor de date nog wat contact te hebben. Ik bedoel, je vindt elkaar leuk dus dan wil je toch contact? Maar ieder zijn ding natuurlijk.