Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Klinkt goed! Nu "even" een weekje wachten 😉

Wat doen jullie trouwens na een leuke
date, appen jullie dan al snel weer of wachten jullie tot de andere kant appt?
Julus schreef:
17-04-2021 20:25
Dit klinkt gewoon precies zoals het moet zijn. En jullie hadden elkaar al gesproken en vonden elkaar leuk. Dat is een hele andere basis.
Ja dat klopt wel, elkaar in het wild tegen komen is toch echt heel anders heb ik gemerkt. Wel een stuk fijner ook
Mimali schreef:
17-04-2021 20:26
Klinkt goed! Nu "even" een weekje wachten 😉

Wat doen jullie trouwens na een leuke
date, appen jullie dan al snel weer of wachten jullie tot de andere kant appt?
Ja een week is wel lang hahaha.

Appen doe ik niet, ik wordt onrustig van appen, te veel prikkels en te veel moeten.

Ik heb wel whatsapp maar alleen voor vrienden en familie voor bv nood en eventueel afspraken inplannen maar niet voor koetjes kalfjes
Morgen afspraak met een vriendin, dan moet ik haar vertellen dat haar vriend op een datingsite staat. Zie er best tegenop.
moeras schreef:
17-04-2021 20:31
Morgen afspraak met een vriendin, dan moet ik haar vertellen dat haar vriend op een datingsite staat. Zie er best tegenop.
Oh dat lijkt me moeilijk ja..
En het risico bestaat natuurlijk dat ze het niet gelooft is dat haar vriend het ontkent..
Ben je niet bang dat het een vriendschap gaat kosten?
Dubbel
moeras schreef:
17-04-2021 20:30
Ja een week is wel lang hahaha.

Appen doe ik niet, ik wordt onrustig van appen, te veel prikkels en te veel moeten.

Ik heb wel whatsapp maar alleen voor vrienden en familie voor bv nood en eventueel afspraken inplannen maar niet voor koetjes kalfjes
Dus nu heb je geen contact met hem tot de date van volgende week?
Mimali schreef:
17-04-2021 20:35
Oh dat lijkt me moeilijk ja..
En het risico bestaat natuurlijk dat ze het niet gelooft is dat haar vriend het ontkent..
Ben je niet bang dat het een vriendschap gaat kosten?
Ik heb bewijs, dus geloven zal ze me wel. Maar ik vraag me idd af wat het met onze vriendschap zal doen.
Mimali schreef:
17-04-2021 20:36
Dus nu heb je geen contact met hem tot de date van volgende week?
Ja klopt, wel leuk toch? Heb je iets om naar uit te kijken en heb je elkaar een hoop te vertellen. Anders deel je alles al over de app.
moeras schreef:
17-04-2021 20:37
Ik heb bewijs, dus geloven zal ze me wel. Maar ik vraag me idd af wat het met onze vriendschap zal doen.
Sterkte alvast..
moeras schreef:
17-04-2021 20:38
Ja klopt, wel leuk toch? Heb je iets om naar uit te kijken en heb je elkaar een hoop te vertellen. Anders deel je alles al over de app.
Ja daar is ook wat voor te zeggen idd..
Mimali schreef:
17-04-2021 20:47
Ja daar is ook wat voor te zeggen idd..
App jij wel tussendoor?
Mimali schreef:
17-04-2021 20:46
Sterkte alvast..
Dank je
Ik vind het juist wel fijn om voor de date nog wat contact te hebben. Ik bedoel, je vindt elkaar leuk dus dan wil je toch contact? Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Je zou ook kunnen bellen. En zeker na een geslaagde date wil ik juist contact. Enthousiasme delen, stem horen etc.
Daten draait om het creeren van een band.
moeras schreef:
17-04-2021 20:31
Sterkte..niet makkelijk. Maar jij hebt het beste met haar voor en dat zal zij ook weten.
Julus schreef:
17-04-2021 20:53
Ik vind het juist wel fijn om voor de date nog wat contact te hebben. Ik bedoel, je vindt elkaar leuk dus dan wil je toch contact? Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Je zou ook kunnen bellen. En zeker na een geslaagde date wil ik juist contact. Enthousiasme delen, stem horen etc.
Daar zit ook wel wat in idd.

Ik vind het juist leuk om naar een nieuwe ontmoeting uit te kijken zonder elkaar continu te "spreken"
Zo zie je maar dat iedereen weer anders is. Vind het wel leuk te lezen hoe iedereen het weer op een andere manier aanpakt.
Julus schreef:
17-04-2021 20:54
Sterkte..niet makkelijk. Maar jij hebt het beste met haar voor en dat zal zij ook weten.
Dank je, och ik hoop het maar. Ik vind het maar moeilijk, maar niets zeggen kan ook niet voor mijn gevoel
Fijn om te lezen Moeras! Toch wel fijn dat er geen apps aan te pas zijn gekomen en er zo’n goede klik is :) Ik ben ook wel iemand die graag app contact heeft tussendoor om de verbinding te blijven voelen, maar iedereen is anders natuurlijk. Zolang jullie beide op dezelfde lijn hiermee zitten, is het prima!

Net zoals bij jou Julus, is het hier ook rustig. Weinig nieuwe matches en ze praten niet. Dus dat schiet lekker op 😂 En toch ook wel weer vaak dezelfde gezichten.. Dat zullen ze wellicht ook wel over mij denken overigens haha. Ik swipe niet veel naar rechts, alleen als ik er enthousiast van word en daadwerkelijk een gesprek met die persoon wil aangaan. Vorig jaar stond ik daar wat flexibeler in en sprak snel af, maar ging dan vaak met een ‘mwah’ gevoel erheen en kwam ook met datzelfde gevoel weer terug.
Vivi3338 schreef:
17-04-2021 21:13
Fijn om te lezen Moeras! Toch wel fijn dat er geen apps aan te pas zijn gekomen en er zo’n goede klik is :) Ik ben ook wel iemand die graag app contact heeft tussendoor om de verbinding te blijven voelen, maar iedereen is anders natuurlijk. Zolang jullie beide op dezelfde lijn hiermee zitten, is het prima!

Net zoals bij jou Julus, is het hier ook rustig. Weinig nieuwe matches en ze praten niet. Dus dat schiet lekker op 😂 En toch ook wel weer vaak dezelfde gezichten.. Dat zullen ze wellicht ook wel over mij denken overigens haha. Ik swipe niet veel naar rechts, alleen als ik er enthousiast van word en daadwerkelijk een gesprek met die persoon wil aangaan. Vorig jaar stond ik daar wat flexibeler in en sprak snel af, maar ging dan vaak met een ‘mwah’ gevoel erheen en kwam ook met datzelfde gevoel weer terug.
Jammer dat er even niks leuks tussen zit, is ook wel moeilijk vind ik. Swipen sowieso, ik date dan liever via een datingsite dan via bv tinder.
moeras schreef:
17-04-2021 20:47
App jij wel tussendoor?
Ik heb nog geen vervolg dates gehad, maar aan 1 date heb ik een fwb overgehouden,tussendoor hadden we ook contact, dat is nu soort van over maar daar app ik nog steeds af en toe mee..

En ik zou dat ook met een date doen denk ik na eerste date..
Julus schreef:
17-04-2021 20:53
Ja dat heb ik dus ook..
Klinkt goed Moeras jullie date.
Hoe staat hij erin dat jullie nu een week geen contact hebben?
Hier verder ook rustig, die ene heeft niet meer gereageerd, en ik had een match op Tinder vanochtend, die heb ik eind van de dag een berichtje gestuurd.. Ook nog niks terug helaas..
Zo te lezen ben ik de enige die niet appt tussendoor.

Appen gaat zoveel tijd in zitten en geeft zoveel misverstanden.
Maar ja ik leef sowieso het liefste zonder telefoon, dus dat zal ook wel gewoon aan mij liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven