Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
fwb is niks voor mij. Ik vind het knap als iemand dat kan maar ik trek dat echt niet. Bij mij gaan er toch gevoelens mee spelen. Zomaar seks met iemand lukt mij niet.
Is het ook. Daarom wil ik het echt niet meer. Hoe gezellig of leuk het ook kan zijn.
Julus schreef:
16-04-2021 18:08
Pb terug!
Ben net terug van de wandeling en helemaal rozig. Wat was het lekker!

En dan overal die bloesem..love it.
Wat heerlijk genieten is de natuur nu hè! Vooral op zo'n dag als vandaag met de zon erbij.

Mijn wandeling was wel aardig, maar voelde geen bijzondere klik. Dus laat het hierbij.

Fwb doe ik ook niet aan. Dat lukt mij niet.
Oh jammer!
Ow ik heb wat leuks te vertellen.

Ik was met mijn hond gaan wandelen en toen zag ik een beschut plekje in het zonnetje en ben daar gaan zitten met mijn hond aan mijn voeten. Genietend van het zonnetje, komt er toch een leuke man naast me zitten aan de andere kant van het bankje. We raakte aan de praat en ik denk dat ik zeker een uur heb gepraat met deze man. Helemaal mijn type.

En ik denk dat hij er het zelfde over denkt, we hebben morgen een wandeldate :loveys:

Zit hem vast in het voorjaar hoor maar heb wel wat vlindertjes vliegen in mijn buik :-O$
Julus schreef:
16-04-2021 19:17
Is het ook. Daarom wil ik het echt niet meer. Hoe gezellig of leuk het ook kan zijn.
Ik snap je volkomen, dat heb ik ook
moeras schreef:
16-04-2021 19:21

Ik was met mijn hond gaan wandelen en toen zag ik een beschut plekje in het zonnetje en ben daar gaan zitten met mijn hond aan mijn voeten. Genietend van het zonnetje, komt er toch een leuke man naast me zitten aan de andere kant van het bankje. We raakte aan de praat en ik denk dat ik zeker een uur heb gepraat met deze man. Helemaal mijn type.

En ik denk dat hij er het zelfde over denkt, we hebben morgen een wandeldate :loveys:

Zit hem vast in het voorjaar hoor maar heb wel wat vlindertjes vliegen in mijn buik :-O$
Ohhh dat klinkt leuk!
En gewoon ouderwets in het wild tegengekomen!
fladder wijzigde dit bericht op 16-04-2021 19:25
9.82% gewijzigd
moeras schreef:

Wat goeeeeeeeed! En gewoon into the wild, spontaan. Hier word ik blij van. Leuk voor je!
moeras schreef:
16-04-2021 19:17
fwb is niks voor mij. Ik vind het knap als iemand dat kan maar ik trek dat echt niet. Bij mij gaan er toch gevoelens mee spelen. Zomaar seks met iemand lukt mij niet.
Mij ook niet.

Wel eens geprobeerd, maar dat werd niks.
moeras schreef:

🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Leuk
Julus schreef:
16-04-2021 19:25
Wat goeeeeeeeed! En gewoon into the wild, spontaan. Hier word ik blij van. Leuk voor je!
Dank je, had ik ook niet verwacht.

Iemand zo in het wild ontmoeten gebeurd niet zo vaak.
moeras schreef:

Wat leuk! Zo willen we het allemaal graag
moeras schreef:
16-04-2021 19:29
Dank je, had ik ook niet verwacht.

Iemand zo in het wild ontmoeten gebeurd niet zo vaak.
Nope. Bij mij niet iig. Ja, wel sjans als in wat langer oogcontact of iemand die breed gaat lachen. Maar daar komt geen date uit.
En hij is je type ook nog!
Het voelt gewoon raar om iemand zo te ontmoeten in het wild.
Hij is een beetje een alternatieve man, daar hou ik wel van.
Julus schreef:
16-04-2021 19:31
Nope. Bij mij niet iig. Ja, wel sjans als in wat langer oogcontact of iemand die breed gaat lachen. Maar daar komt geen date uit.
En hij is je type ook nog!
Bij mij meestal ook niet.

Maar de klik was er en de aantrekkingskracht ook.
Rubberlaars schreef:
16-04-2021 19:29
Wat leuk! Zo willen we het allemaal graag
Ja he, dit is zoveel fijner dan internet daten.
moeras schreef:
16-04-2021 19:31
Het voelt gewoon raar om iemand zo te ontmoeten in het wild.
Hij is een beetje een alternatieve man, daar hou ik wel van.
Terwijl dit juist het meest natuurlijke is. Alternatieve types vind ik ook vaak leuk.
Rubberlaars schreef:
16-04-2021 19:18
Wat heerlijk genieten is de natuur nu hè! Vooral op zo'n dag als vandaag met de zon erbij.

Mijn wandeling was wel aardig, maar voelde geen bijzondere klik. Dus laat het hierbij.

Fwb doe ik ook niet aan. Dat lukt mij niet.
Jammer dat er geen klik was.
moeras schreef:
16-04-2021 19:33
Ja he, dit is zoveel fijner dan internet daten.
Er zijn jou heel veel mismatches bespaard!
Julus schreef:
16-04-2021 19:34
Terwijl dit juist het meest natuurlijke is. Alternatieve types vind ik ook vaak leuk.
Dan zal je hem ook wel erg leuk vinden :)
anoniem_403694 wijzigde dit bericht op 16-04-2021 19:37
0.50% gewijzigd
Julus schreef:
16-04-2021 19:35
Er zijn jou heel veel mismatches bespaard!
Nou idd, vind internet daten maar moeilijk.

Hij trouwens ook, weet ook niet hoe we op dat gesprek zijn gekomen hahaha
moeras schreef:
16-04-2021 19:35
Dan zal je heb ook wel erg leuk vinden :)
Vast wel. Maar jullie vinden elkaar leuk😀😀
Tof zeg moeras!
Julus schreef:
16-04-2021 19:36
Vast wel. Maar jullie vinden elkaar leuk😀😀
Dat is waar :-D :-D :-D :-D
Ik ben zenuwachtig , lijk wel een puber :whoops:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven