Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zondag 30 mei 2021 om 13:13
Lovely, wat heerlijk!
Hier gister derde date gehad met een man, maar ik twijfel nog steeds. Ik ga er even over nadenken, maar ik ben bang dat dit hem niet wordt. Z'n verlegenheid maakt me zo ongemakkelijk en het lijkt maar niet over te gaan. Wil ik dan te snel of passen we gewoon niet helemaal bij elkaar?
Hier gister derde date gehad met een man, maar ik twijfel nog steeds. Ik ga er even over nadenken, maar ik ben bang dat dit hem niet wordt. Z'n verlegenheid maakt me zo ongemakkelijk en het lijkt maar niet over te gaan. Wil ik dan te snel of passen we gewoon niet helemaal bij elkaar?

zondag 30 mei 2021 om 13:17

zondag 30 mei 2021 om 13:23
Dat is anders een waarheid als een koe Chemimoya. En dat geldt in het algemeen voor mannen meer nog dan voor vrouwen. Maakt dat het beter te verdragen?

zondag 30 mei 2021 om 13:26
Heel simpel: als iemand je een ongemakkelijk gevoel geeft is het hem niet. De bedoeling is juist dat je je enorm op je gemak moet voelen bij elkaar. De allerbelangrijkste graadmeter.hagelslagjes schreef: ↑30-05-2021 13:13Lovely, wat heerlijk!

zondag 30 mei 2021 om 13:28
Niks verwaarloosd. Maar niet meer zo strak en fris als 20 jaar geleden natuurlijk. Ik ben hartstikke hip, slank enz maar toch, je ziet dat ik mid 40 ben.
zondag 30 mei 2021 om 13:28
Welnee beetje zelfspot
En inderdaad niet zo strak ...nooit geweest ook.
Terwijl als ik nu foto's terug kijk...muts...
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-05-2021 13:30
14.86% gewijzigd

zondag 30 mei 2021 om 13:29
Dus de enige reden dat je op oudere leeftijd minder aandacht trekt, is volgens jou dat je jezelf hebt verwaarloosd?
Heeft niets te maken met bijvoorbeeld biologische of sociale redenen?
Ga toch weg met je mansplaining waarom wij viva-vrouwtjes op latere leeftijd minder aandacht van mannen zouden krijgen.

zondag 30 mei 2021 om 13:33
Cherim0ya schreef: ↑30-05-2021 13:29Dus de enige reden dat je op oudere leeftijd minder aandacht trekt, is volgens jou dat je jezelf hebt verwaarloosd?
Heeft niets te maken met bijvoorbeeld biologische of sociale redenen?
Ga toch weg met je mansplaining waarom wij viva-vrouwtjes op latere leeftijd minder aandacht van mannen zouden krijgen.
Nee zonnestraaltje, dat laatste maak jij er van. Ik vind juist dames van mijn eigen leeftijd heel mooi en aantrekkelijk. Maar jezelf verwaarlozen daarentegen doet weinig goeds voor je hoor.

zondag 30 mei 2021 om 13:36

zondag 30 mei 2021 om 13:42
Ik had dat ook bij de dames hoor. Die waren zo stijfgespoten van de botox dat ze niet eens meer konden glimlachen. Ik heb verder niks met het amerikaanse schoonheidsideaal (altijd maar zo "jong" mogelijk er uit moeten zien).
zondag 30 mei 2021 om 13:49
Julia,
Ik zelf ben onlangs 43 geworden.
Bijstellen naar eind 30 is bij nader inzien handiger.
Potpouri,
Profielen zijn lastig, ik zie ze dan van de vrouwen en in de regel staat er wel iets in vermeld.
Ik heb zelf wat meer over wie ik ben en hoe ik in het leven sta, waar ik mij in mijn vrije tijd mee bezig ben en dat ik voor iets duurzaams actief ben.
Interesses zijn dan weer niet vermeld aangezien er geen ruimte meer was.
Het is maar net hoe of wat iemand leest, als het al gelezen wordt.
Misschien is het anders in de Randstad.
Ik zelf ben onlangs 43 geworden.
Bijstellen naar eind 30 is bij nader inzien handiger.
Potpouri,
Profielen zijn lastig, ik zie ze dan van de vrouwen en in de regel staat er wel iets in vermeld.
Ik heb zelf wat meer over wie ik ben en hoe ik in het leven sta, waar ik mij in mijn vrije tijd mee bezig ben en dat ik voor iets duurzaams actief ben.
Interesses zijn dan weer niet vermeld aangezien er geen ruimte meer was.
Het is maar net hoe of wat iemand leest, als het al gelezen wordt.
Misschien is het anders in de Randstad.
zondag 30 mei 2021 om 13:50
Daarom vind ik de meeste Amerikaanse series ook niks.
zondag 30 mei 2021 om 14:37
Ah ja! Was gezellig op het terras maar verder geen Vonk of klik. Gewoon een aardige vent maar meer dan dat zit er voor mij niet in.Attraverso schreef: ↑30-05-2021 12:37Lovely klinkt heerlijk!
Hebben we RedRose al gehoord?
Jij had toch een date gisteravond? Hoe was het?

zondag 30 mei 2021 om 14:49
Ahh dat is jammer! Als het in elk geval maar gezellig was.RedRoseThorn schreef: ↑30-05-2021 14:37Ah ja! Was gezellig op het terras maar verder geen Vonk of klik. Gewoon een aardige vent maar meer dan dat zit er voor mij niet in.

zondag 30 mei 2021 om 15:25
Precies dit.. En dat staat los van jezelf verwaarlozen, de jaren ga je nu eenmaal zien of je moet jaarlijks naar de plastisch chirurg..

zondag 30 mei 2021 om 15:27
Ja was het maar zo. Misschien als man tot je 35ste? Vanaf die leeftijd wordt langzaam (als je niets doet) je lijf steeds dikker, je spieren steeds minder, je tanden steeds bruiner, je hoofd steeds kaler/grijzer en je kop steeds rimpeliger. Na je 50ste helemaal. Als je geluk hebt gaat het wat minder snel dan bij andere mannen. Maar je kunt zelf wel een hoop aan je lijf en bijv. je tanden doen.
zondag 30 mei 2021 om 15:29
Heeft dat er ook niet mee te maken dat je nu jezelf anders ziet dan als je jong bent?hagelslagjes schreef: ↑30-05-2021 14:29Ik vind mijn lijf en gezicht nu juist veel knapper dan vroeger. Hoera voor de laatbloeiers!
Ik was vroeger zo onzeker over mijn uiterlijk en dat heb ik nu helemaal niet meer.
Dit is het, take it or leave it.

zondag 30 mei 2021 om 15:59