Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Lovely, wat heerlijk!

Hier gister derde date gehad met een man, maar ik twijfel nog steeds. Ik ga er even over nadenken, maar ik ben bang dat dit hem niet wordt. Z'n verlegenheid maakt me zo ongemakkelijk en het lijkt maar niet over te gaan. Wil ik dan te snel of passen we gewoon niet helemaal bij elkaar?
Wat is er dan met jullie gebeurd dames? Looks een beetje verwaarloosd? Hoe ouder je wordt hoe beter je op jezelf moet letten hoor.
Antoon69 schreef:
30-05-2021 13:13
Wat is er dan met jullie gebeurd dames? Looks een beetje verwaarloosd? Hoe ouder je wordt hoe beter je op jezelf moet letten hoor.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord... :bonk:
Ga maar snel doen alsof het een grapje was, want dit is wel heel treurig
Cherim0ya schreef:
30-05-2021 13:17
Hoe krijg je het uit je toetsenbord... :bonk:
Ga maar snel doen alsof het een grapje was, want dit is wel heel treurig
Dat is anders een waarheid als een koe Chemimoya. En dat geldt in het algemeen voor mannen meer nog dan voor vrouwen. Maakt dat het beter te verdragen?
hagelslagjes schreef:
Lovely, wat heerlijk!

Hier gister derde date gehad met een man, maar ik twijfel nog steeds. Ik ga er even over nadenken, maar ik ben bang dat dit hem niet wordt. Z'n verlegenheid maakt me zo ongemakkelijk en het lijkt maar niet over te gaan. Wil ik dan te snel of passen we gewoon niet helemaal bij elkaar?
Heel simpel: als iemand je een ongemakkelijk gevoel geeft is het hem niet. De bedoeling is juist dat je je enorm op je gemak moet voelen bij elkaar. De allerbelangrijkste graadmeter.
Antoon69 schreef:
Niks verwaarloosd. Maar niet meer zo strak en fris als 20 jaar geleden natuurlijk. Ik ben hartstikke hip, slank enz maar toch, je ziet dat ik mid 40 ben.
Antoon69 schreef:
😂😂😂😂

Welnee beetje zelfspot 😜

En inderdaad niet zo strak ...nooit geweest ook.
Terwijl als ik nu foto's terug kijk...muts...
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-05-2021 13:30
14.86% gewijzigd
Antoon69 schreef:
30-05-2021 13:23
Dat is anders een waarheid als een koe Chemimoya. En dat geldt in het algemeen voor mannen meer nog dan voor vrouwen. Maakt dat het beter te verdragen?
Dus de enige reden dat je op oudere leeftijd minder aandacht trekt, is volgens jou dat je jezelf hebt verwaarloosd?
Heeft niets te maken met bijvoorbeeld biologische of sociale redenen?
Ga toch weg met je mansplaining waarom wij viva-vrouwtjes op latere leeftijd minder aandacht van mannen zouden krijgen.
Cherim0ya schreef:
30-05-2021 13:29
Dus de enige reden dat je op oudere leeftijd minder aandacht trekt, is volgens jou dat je jezelf hebt verwaarloosd?
Heeft niets te maken met bijvoorbeeld biologische of sociale redenen?
Ga toch weg met je mansplaining waarom wij viva-vrouwtjes op latere leeftijd minder aandacht van mannen zouden krijgen.

Nee zonnestraaltje, dat laatste maak jij er van. Ik vind juist dames van mijn eigen leeftijd heel mooi en aantrekkelijk. Maar jezelf verwaarlozen daarentegen doet weinig goeds voor je hoor.
Je zag het aan de heren bij de Friends reunie ook. Ze zijn niet meer die knappe en strakke mannen van weleer. Doe je niks aan, het is de tijd. Destijds kwijlde iedereen bij een jonge Brad Pitt, en nu is dat al veel minder.
Antoon69 schreef:
30-05-2021 13:33
Nee zonnestraaltje, dat laatste maak jij er van. Ik vind juist dames van mijn eigen leeftijd heel mooi en aantrekkelijk. Maar jezelf verwaarlozen daarentegen doet weinig goeds voor je hoor.
Wie zegt dat we ons verwaarlozen?? Waarom trek je die conclusie?
Julus schreef:
30-05-2021 13:36
Wie zegt dat we ons verwaarlozen?? Waarom trek je die conclusie?

Ik trek niet die conclusie maar vraag het me af omdat je zegt dat je vroeger veel aandacht kreeg en nu niet meer.
Julus schreef:
30-05-2021 13:34
Je zag het aan de heren bij de Friends reunie ook. Ze zijn niet meer die knappe en strakke mannen van weleer. Doe je niks aan, het is de tijd. Destijds kwijlde iedereen bij een jonge Brad Pitt, en nu is dat al veel minder.
Ik had dat ook bij de dames hoor. Die waren zo stijfgespoten van de botox dat ze niet eens meer konden glimlachen. Ik heb verder niks met het amerikaanse schoonheidsideaal (altijd maar zo "jong" mogelijk er uit moeten zien).
Julia,
Ik zelf ben onlangs 43 geworden.
Bijstellen naar eind 30 is bij nader inzien handiger.

Potpouri,

Profielen zijn lastig, ik zie ze dan van de vrouwen en in de regel staat er wel iets in vermeld.
Ik heb zelf wat meer over wie ik ben en hoe ik in het leven sta, waar ik mij in mijn vrije tijd mee bezig ben en dat ik voor iets duurzaams actief ben.
Interesses zijn dan weer niet vermeld aangezien er geen ruimte meer was.
Het is maar net hoe of wat iemand leest, als het al gelezen wordt.

Misschien is het anders in de Randstad.
Antoon69 schreef:
30-05-2021 13:42
Ik had dat ook bij de dames hoor. Die waren zo stijfgespoten van de botox dat ze niet eens meer konden glimlachen. Ik heb verder niks met het amerikaanse schoonheidsideaal (altijd maar zo "jong" mogelijk er uit moeten zien).
Daarom vind ik de meeste Amerikaanse series ook niks.
Klinkt goed Loverly.
Aan jullie hoe je het aan pakt maar wees er op bedacht als kinderen er redelijk vroeg bij betrokken worden.
Ik vind mijn lijf en gezicht nu juist veel knapper dan vroeger. Hoera voor de laatbloeiers!
Attraverso schreef:
30-05-2021 12:37
Lovely klinkt heerlijk!

Hebben we RedRose al gehoord?
Jij had toch een date gisteravond? Hoe was het?
Ah ja! Was gezellig op het terras maar verder geen Vonk of klik. Gewoon een aardige vent maar meer dan dat zit er voor mij niet in.
RedRoseThorn schreef:
30-05-2021 14:37
Ah ja! Was gezellig op het terras maar verder geen Vonk of klik. Gewoon een aardige vent maar meer dan dat zit er voor mij niet in.
Ahh dat is jammer! Als het in elk geval maar gezellig was.
Oh grappig, ik vind de meeste mannen juist knapper worden naar mate ze ouder worden. En vrouwen charismatischer qua gezicht en lichaamstaal. Zelfvertrouwen en rust uitstralen is sowieso aantrekkelijk en dat zie je bij twintigers minder juist.
Mats mijn lief (40 jaar) zegt 46 prachtige leeftijd. Goed libido (vrouwen zijn dan op hun top) geen kinderwens, baan, woning helemaal top zegt hij.

Pssst 47 jaar kan ook prima hoor :proud:
Julus schreef:
30-05-2021 13:28
Niks verwaarloosd. Maar niet meer zo strak en fris als 20 jaar geleden natuurlijk. Ik ben hartstikke hip, slank enz maar toch, je ziet dat ik mid 40 ben.
Precies dit.. En dat staat los van jezelf verwaarlozen, de jaren ga je nu eenmaal zien of je moet jaarlijks naar de plastisch chirurg..
Potpourri schreef:
30-05-2021 15:01
Oh grappig, ik vind de meeste mannen juist knapper worden naar mate ze ouder worden.
...

Ja was het maar zo. Misschien als man tot je 35ste? Vanaf die leeftijd wordt langzaam (als je niets doet) je lijf steeds dikker, je spieren steeds minder, je tanden steeds bruiner, je hoofd steeds kaler/grijzer en je kop steeds rimpeliger. Na je 50ste helemaal. Als je geluk hebt gaat het wat minder snel dan bij andere mannen. Maar je kunt zelf wel een hoop aan je lijf en bijv. je tanden doen.
hagelslagjes schreef:
30-05-2021 14:29
Ik vind mijn lijf en gezicht nu juist veel knapper dan vroeger. Hoera voor de laatbloeiers!
Heeft dat er ook niet mee te maken dat je nu jezelf anders ziet dan als je jong bent?
Ik was vroeger zo onzeker over mijn uiterlijk en dat heb ik nu helemaal niet meer.
Dit is het, take it or leave it.
Mimali schreef:
30-05-2021 15:29
Heeft dat er ook niet mee te maken dat je nu jezelf anders ziet dan als je jong bent?
Ik was vroeger zo onzeker over mijn uiterlijk en dat heb ik nu helemaal niet meer.
Dit is het, take it or leave it.
Dit denk ik ook. Ik ken ook geen onzekerheid (meer) gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven