Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@Redrosethorn: Ja we zien elkaar nog steeds en we hebben echt een hele goede klik op alle gebieden, zijn ook exclusief. Maar ik denk niet dat er een relatie in zit om bepaalde redenen. Alleen wie weet, we zullen zien waar het schip strand en anders hebben we sowieso een leuke tijd samen. We willen geen van beide stoppen op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Onverwachts een leuke match op Happn...tenminste hij lijkt leuk..
Maar nu weer in dubio, afwachten of zelf iets sturen?🤔
Iets sturen als je hem leuk vindt. Anders wacht je misschien allebei af. Wie niet waagt..

Ik merk dat er op Happn veel matches alweer verdwenen zijn voordat ik ze gezien heb. Dan hebben ze de match direct opgeheven.
Echt, sommige mensen op tinder.


''Hoi''

drie uur later:

''Hallo''

Een beetje meer moeite mag ook wel hoor.
Hi !

Ik ben nieuw hier en lees al eventjes mee, leuk om de succes verhalen te lezen!
Ik zit al een tijdje op tinder maar bumble ook sindskort gedownload heb alleen het idee dat de profielen daar veel minder actief op zijn, weet niet of dat aan mij ligt maar dat idee heb ik wel als ik het met tinder vergelijk.
Welkom! Tinder bestaat langer en heeft veel meer gebruikers. Maar op Bumble zitten er ook al veel. En binnenkort komt Thursday er nog bij als datingapp. Geheel nieuw concept!
Mimali schreef:
14-04-2021 07:47
Onverwachts een leuke match op Happn...tenminste hij lijkt leuk..
Maar nu weer in dubio, afwachten of zelf iets sturen?🤔
Gewoon zelf iets sturen. Kan nooit kwaad toch!
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-04-2021 10:42
Echt, sommige mensen op tinder.


''Hoi''

drie uur later:

''Hallo''

Een beetje meer moeite mag ook wel hoor.
Je kan toch ook gewoon niet heel de dag tijd hebben om te reageren? Ik lees hier eigenlijk alleen maar negatieve dingen van je, die je niet leuk vindt aan Tinder. Het hoeft niet he.

Ik vind het ook leuker als mensen snel reageren, maar die verwachting heb ik niet bij een tindermatch als ik eerlijk ben. Je kent elkaar niet eens, dus reageer je toch alleen op een tijd dat jij daar zin in hebt/uitkomt?
Shiverrr schreef:
14-04-2021 13:58
Je kan toch ook gewoon niet heel de dag tijd hebben om te reageren? Ik lees hier eigenlijk alleen maar negatieve dingen van je, die je niet leuk vindt aan Tinder. Het hoeft niet he.

Ik vind het ook leuker als mensen snel reageren, maar die verwachting heb ik niet bij een tindermatch als ik eerlijk ben. Je kent elkaar niet eens, dus reageer je toch alleen op een tijd dat jij daar zin in hebt/uitkomt?
Mee eens, ik vind het best een afknapper als iemand iets van je verwacht die je niet eens kent.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-04-2021 10:42
Echt, sommige mensen op tinder.


''Hoi''

drie uur later:

''Hallo''

Een beetje meer moeite mag ook wel hoor.
Geef eens een voorbeeld van wat je zelf zou zeggen tegen een wildvreemde? Wat zou jou wel triggeren? Want als een gewone ‘hoi’ of ‘hallo’ niet origineel genoeg is, heb je dan wel zin in Tinder en zo nee, wat doe je er dan op?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg gister bericht op tinder; ‘nou zullen we dit hele gedoe maar overslaan en neuken?’

.. Doe dan maar liever een hoi 😂
Ja dan toch liever normaal dan doen mannen al gek genoeg he XD

Ik zit even in dubio met mezelf wat handig is. Het liefst zou ik rustig aan weer eens ga daten, maar ik denk niet dat ik mijn type man op Tinder ga tegenkomen. Ben zelf wat alternatiever (sorry, ik haat die term maar weet ff niet hoe het anders te verwoorden). Houd van gamen, metal en anime en val ook op mannen die wat nerdier zijn en het liefst deels dezelfde interesses. Of in ieder geval niet afknappen op mijn hobbies. Tinder lijkt dan wel weer het populairst in de leeftijdscategorie waar ik in zoek (26 - 32 jaar ongeveer). En betaalde datingsites zijn meteen weer zo gewichtig ofzo? Heb het idee dat de gemiddelde leeftijd op sites ook een stuk hoger ligt dan bij de apps.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-04-2021 10:25
Iets sturen als je hem leuk vindt. Anders wacht je misschien allebei af. Wie niet waagt..

Ik merk dat er op Happn veel matches alweer verdwenen zijn voordat ik ze gezien heb. Dan hebben ze de match direct opgeheven.
Gedaan! Hij had een heel enthousiast profiel en kwam serieus over dus in dacht ik waag het erop.. Nog geen reactie naar volgens mij ook nog niet online geweest.. 🤞

Ik heb dat op Tinder vaak, dat de match al weg is voor ik het bekeken heb..
mimali wijzigde dit bericht op 14-04-2021 16:53
7.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-04-2021 10:42
Echt, sommige mensen op tinder.


''Hoi''

drie uur later:

''Hallo''

Een beetje meer moeite mag ook wel hoor.
Vreselijk is dat hé.. Ik reageer daar ook niet op hoor, want vaak moet je dan zo trekken..
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
14-04-2021 15:37
Ik kreeg gister bericht op tinder; ‘nou zullen we dit hele gedoe maar overslaan en neuken?’

.. Doe dan maar liever een hoi 😂
:HA:
Mimali schreef:
14-04-2021 16:19
Gedaan! Hij had een heel enthousiast profiel en kwam serieus over dus in dacht ik waag het erop.. Nog geen reactie naar volgens mij ook nog niet online geweest.. 🤞
Mooi! Nu afwachten. Maar mannen vinden het volgens mij ook wel fijn als een vrouw hun interesse laat blijken. Als je niks hoort is het jammer, maar dat hou je toch. Je kunt niet ieders type zijn.

Ik heb nu geen matches meer, en ben dus niet meer erg actief.
Vivi3338 schreef:
14-04-2021 15:37
Ik kreeg gister bericht op tinder; ‘nou zullen we dit hele gedoe maar overslaan en neuken?’

.. Doe dan maar liever een hoi 😂
Inderdaad, alles beter dan zo'n vraag.

Afgelopen zomer jouw ervaring met je date gevolgd en ik zat in diezelfde periode in dezelfde situatie met een date. Het was net of je mijn verhaal schreef.
Mimali schreef:
14-04-2021 16:19
Gedaan! Hij had een heel enthousiast profiel en kwam serieus over dus in dacht ik waag het erop.. Nog geen reactie naar volgens mij ook nog niet online geweest.. 🤞

Ik heb dat op Tinder vaak, dat de match al weg is voor ik het bekeken heb..
Leuk, ben benieuwd!
Julus schreef:
14-04-2021 16:33
Mooi! Nu afwachten. Maar mannen vinden het volgens mij ook wel fijn als een vrouw hun interesse laat blijken. Als je niks hoort is het jammer, maar dat hou je toch. Je kunt niet ieders type zijn.

Ik heb nu geen matches meer, en ben dus niet meer erg actief.
Een match kan er maar zo ineens weer zijn. Welke sites gebruik jij ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Potpourri schreef:
14-04-2021 16:02
Ja dan toch liever normaal dan doen mannen al gek genoeg he XD

Ik zit even in dubio met mezelf wat handig is. Het liefst zou ik rustig aan weer eens ga daten, maar ik denk niet dat ik mijn type man op Tinder ga tegenkomen. Ben zelf wat alternatiever (sorry, ik haat die term maar weet ff niet hoe het anders te verwoorden). Houd van gamen, metal en anime en val ook op mannen die wat nerdier zijn en het liefst deels dezelfde interesses. Of in ieder geval niet afknappen op mijn hobbies. Tinder lijkt dan wel weer het populairst in de leeftijdscategorie waar ik in zoek (26 - 32 jaar ongeveer). En betaalde datingsites zijn meteen weer zo gewichtig ofzo? Heb het idee dat de gemiddelde leeftijd op sites ook een stuk hoger ligt dan bij de apps.
Ik zag ook wel alternatievere mannen voorbij komen hoor. Het is wss wel wat beter zoeken, maar ik zou het gewoon proberen. Je hebt niks te verliezen.

@vivi: hahha ja dan kan je beter gewoon een simpele hoi krijgen
Vraag nav OP.

Wat is er gebeurd met Aurelius?
Niks. Hij is even met andere dingen bezig.
Rubberlaars schreef:
14-04-2021 17:11
Een match kan er maar zo ineens weer zijn. Welke sites gebruik jij ook alweer?
Ja klopt. Alhoewel ik nu weinig leuks zie.
Bumble, Happn en Paiq maar vaak ook dagenlang niet actief. Het staat op mijn telefoon voor je weet nooit.
Oh, hahaha. Dacht ef.

Hij is misschien aan het daten.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
14-04-2021 10:42
Echt, sommige mensen op tinder.


''Hoi''

drie uur later:

''Hallo''

Een beetje meer moeite mag ook wel hoor.
Maar alleen een hoi nodigt ook niet echt uit om uitgebreid terug te reageren.

Dus hallo terug is niet zo raar.

"Je krijgt wat je geeft" 😉

Maak een opmerking of stel een vraag of iemand s dergelijks.

Tijdens mijn webinar moesten we een lijstje maken wat we zochten in de ander.

Dus wat staat op jouw lijstje sodermalm en wat heb je daarvan zelf ook in de aanbieding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven