Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ik had een match op Bumble gisteren. Hij heeft gereageerd en daarna zijn profiel verwijderd. So be it.
Alle reacties Link kopieren
Haha zo had ik ook een paar matches, of ze verwijderen de match, of er komt een gesprek en deze loopt dood na een '' hoe is het'' gesprek... :facepalm:
Gebeurt veel he? Alsof men het al heel snel weer zat is. Of sowieso geen trek heeft om te daten. Daarom is het nu ook minder leuk. Denk dat het aandeel mensen dat echt op zoek is nu stukken kleiner is.
Ik ga vanmiddag wandelen en zondag met NMLK een activiteit waar ook een vriend van mij aan meedoet.
Het komt weer lekker op gang.

De rest ook nog plannen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen schrijven.

Na een relatie van 2 jaar, waarin ik behoorlijk bedonderd ben, zou ik graag weer willen beginnen met afspreken. Alweer 1.5 jaar alleen nu.

Beetje huiverig voor Tinder maar heb er in het verleden ook leuke mensen gevonden.

Lees jullie verhalen graag!
Welkom! Benieuwd naar je ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
16-04-2021 13:45
Welkom! Benieuwd naar je ervaringen.
Dank je! Merk zelf wel nog wat voorzichtig te zijn maar juist ken ik vanuit het verleden als je het niet te zwaar oppakt er gewoon ook leuke contacten kunnen ontstaan. Al zijn ze niet altijd geschikt voor relatie :)
Klopt. Ik merk dat er veel zijn die alleen fwb zoeken. Net ook eentje die dat meteen aangaf. Dus je moet door heel veel profielen heen.
Mimali schreef:
15-04-2021 14:33
Daar ben ik het niet mee eens hoor, ik sta met een doel op een site en like heel kieskeurig..
Dus ik heb weinig matches en van mijn kant is die match dus oprecht .
Niet reageren omdat ik nog met anderen in gesprek ben herken ik niet en als dat wel zo zou zijn dan zou ik toch een berichtje sturen van sorry maar ben nog met iemand in gesprek en wil dat eerst aankijken of zoiets..

Ik ga toch niet matches verzamelen voor de lol?
Het gaat toch om echte mensen, en we zijn toch ook geen pubers meer ofzo..

@rubberlaars leuk een wandeldate, veel plezier alvast!

Ik vraag me echt af of het heel zorgvuldig doorspitten van Tinderprofielen in de hoop preciés de juiste te vinden, veel zin heeft Mimali. Kans is groot dat je toch bij diezelfde mannen uitkomt die door alle andere vrouwen ook geliked worden. En daar zit die perfecte match voor jou niet tussen denk ik. Ik zou als ik jou was wat 'losser' liken. Als je maar 1 op de 100 in jouw leeftijdscategorie liket (afgezien van de sociopaten, sexdaters enz.) dan is de kans zo klein dat diegene jou ook als perfecte match ziet lijkt mij. De indruk die je van een tinderprofiel krijgt zegt maar bijvoorbeeld 30% over iemand. De overige 70% zie je pas later, en dan blijkt pas of diegene echt leuk is en bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
16-04-2021 14:08
Ik vraag me echt af of het heel zorgvuldig doorspitten van Tinderprofielen in de hoop preciés de juiste te vinden, veel zin heeft Mimali. Kans is groot dat je toch bij diezelfde mannen uitkomt die door alle andere vrouwen ook geliked worden. En daar zit die perfecte match voor jou niet tussen denk ik. Ik zou als ik jou was wat 'losser' liken. Als je maar 1 op de 100 in jouw leeftijdscategorie liket (afgezien van de sociopaten, sexdaters enz.) dan is de kans zo klein dat diegene jou ook als perfecte match ziet lijkt mij. De indruk die je van een tinderprofiel krijgt zegt maar bijvoorbeeld 30% over iemand. De overige 70% zie je pas later, en dan blijkt pas of diegene echt leuk is en bij je past.
Denk dat de kans sowieso klein is als ik het hier zo lees.. En misschien ben ik te kritisch, maar er moet wel iets zijn wat me aanspreekt..
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
16-04-2021 15:01
Denk dat de kans sowieso klein is als ik het hier zo lees.. En misschien ben ik te kritisch, maar er moet wel iets zijn wat me aanspreekt..
Dat snap ik wel, maar ik denk dat je dan toch andere verwachtingen moet laten varen (een reactie op jouw berichtje, bijv.), dat je daar in ieder geval de luchtigheid in houdt.
Ik moet morgen werken en morgenavond uiteraard videobellen met lief. Zondag naar vriendin. Hopelijk doet mijn vriezer goed en snel werk, want ik wil met rose op balkon zitten.
Wat een heerlijk weer....
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
15-04-2021 14:33
Daar ben ik het niet mee eens hoor, ik sta met een doel op een site en like heel kieskeurig..
Dus ik heb weinig matches en van mijn kant is die match dus oprecht .
Niet reageren omdat ik nog met anderen in gesprek ben herken ik niet en als dat wel zo zou zijn dan zou ik toch een berichtje sturen van sorry maar ben nog met iemand in gesprek en wil dat eerst aankijken of zoiets..

Ik ga toch niet matches verzamelen voor de lol?
Het gaat toch om echte mensen, en we zijn toch ook geen pubers meer ofzo..

@rubberlaars leuk een wandeldate, veel plezier alvast!
Ik zou wat minder waarde aan tinder hechten. Je maakt het jezelf volgens mij erg lastig met deze verwachtingen. Uiteraard zat ik er niet om matches te verzamelen en like ik redelijk kieskeurig. Maar ik vind niet dat ik me hoef te verantwoorden tegen iemand omdat ik met een ander aan het praten ben. Wie weet wordt dat niks en wil je alsnog met de ander praten? Of liken hun mij terwijl ik ze bewijs van spreken 4 maanden geleden heb geliked.

Zoals eerder werd geopperd ik zou wat meer liken, meer kans op gesprekken en meer kans op een date. Je hoeft toch niet alleen de perfecte man te liken? En word je een match met iemand die je achteraf niet zo leuk vindt is dat ook niet erg hè.

Je bent niks verplicht op tinder zolang je elkaar nog niet kent. Stel ik begin met praten en dat doe ik enkele keer, verwacht ik ook niet van iedereen reactie. Wss hebben hun ook wel meerdere matches, geen zin of vinden mij bij nader in zien niet leuk genoeg. Kan en mag allemaal. Maar het maakt het voor jezelf een stuk makkelijker als je er zo in staat.

En ja praat ik langer met iemand of date gehad, dan kan je evt verwachtingen gaan krijgen. Maar eerder vind ik dat niet terecht.
Alle reacties Link kopieren
Wat verstaan jullie precies onder fwb. Ik bedoel dus wat verwacht je en wat kan je niet verwachten van elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Julus je hebt een pb ;)
Alle reacties Link kopieren
Onder fwb versta ik een bepaalde connectie met iemand waar, al dan niet, oo dat moment niet meer in zit.
Een beetje diepgang, leuke dingen ondernemen, gesprekken, eventueel helpen met een klusje, intimiteit ( en van mijn kant uit zou het exclusief zijn, ik ben niet zo goed in delen :-D )


Deel 8 alweer, hou het amper en ben oo de achtergrond nog met van alles bezig.
Het daten zie ik nog steeds niet zitten ondanks het kriebelt, heel dat gewauwel weer door moeten schrikt af ondanks ik zeker weer behoefte heb aan iemand om me heen.

Genoeg succes verhalen hier, ondertussen 🙂
dido68 schreef:
16-04-2021 17:57
Julus je hebt een pb ;)
Pb terug!
Ben net terug van de wandeling en helemaal rozig. Wat was het lekker!

En dan overal die bloesem..love it.
Datertje schreef:
16-04-2021 16:19
Ik moet morgen werken en morgenavond uiteraard videobellen met lief. Zondag naar vriendin. Hopelijk doet mijn vriezer goed en snel werk, want ik wil met rose op balkon zitten.
Wat een heerlijk weer....
Leuk hoor. Het gevoel dat je leeeeeft.
Zie je je lief weer snel?
Shiverrr schreef:
16-04-2021 17:01
Wat verstaan jullie precies onder fwb. Ik bedoel dus wat verwacht je en wat kan je niet verwachten van elkaar?
Dat is iets wat je samen afspreekt. Er zijn fwb's die elkaar 2x per week zien, en anderen vinden 1x per maand genoeg zonder contact tussendoor. Dat bepaal je echt samen, maar in de basis is het zonder verwachtingen ( dat het een relatie wordt) en zonder verplichting. En je kunt ieder op elk moment stoppen.

Ik begin er nooit meer aan. Vreselijk.
mats schreef:
16-04-2021 18:05
Onder fwb versta ik een bepaalde connectie met iemand waar, al dan niet, oo dat moment niet meer in zit.
Een beetje diepgang, leuke dingen ondernemen, gesprekken, eventueel helpen met een klusje, intimiteit ( en van mijn kant uit zou het exclusief zijn, ik ben niet zo goed in delen :-D )


Deel 8 alweer, hou het amper en ben oo de achtergrond nog met van alles bezig.
Het daten zie ik nog steeds niet zitten ondanks het kriebelt, heel dat gewauwel weer door moeten schrikt af ondanks ik zeker weer behoefte heb aan iemand om me heen.

Genoeg succes verhalen hier, ondertussen 🙂
Hoe mooi zou het zijn als je geheel onverwacht iemand tegenkomt. Daar hopen we allemaal op. Zo te lezen verveel je je niet.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
16-04-2021 18:11
Dat is iets wat je samen afspreekt. Er zijn fwb's die elkaar 2x per week zien, en anderen vinden 1x per maand genoeg zonder contact tussendoor. Dat bepaal je echt samen, maar in de basis is het zonder verwachtingen ( dat het een relatie wordt) en zonder verplichting. En je kunt ieder op elk moment stoppen.

Ik begin er nooit meer aan. Vreselijk.
Mij lijkt het ook totaal niks.

Ik deel niet net als Mats 😂 en ja voor de sex heb ik toch een bepaald gevoel nodig.

Gaat niet werken dus.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
16-04-2021 17:01
Wat verstaan jullie precies onder fwb. Ik bedoel dus wat verwacht je en wat kan je niet verwachten van elkaar?
Ligt er echt aan wat je afspreekt. Ik ken mensen die kijken samen serie, gaan wandelen samen, knuffelen en friemelen samen.

En mensen die sec voor de seks afspreken

En van alles daartussen.

Dus is 100%afhankelijk van wat je afspreekt.
En soms wil de ene meer dan de ander en dan werkt het dus al niet.
Het voelt al gauw scheef, vind ik. Niet gelijkwaardig. Dus de kunst is om een fwb te vinden met wie je helemaal op 1 lijn zit.
Ik was jullie kwijt, maar heb jullie weer gevonden :-D
Julus schreef:
16-04-2021 19:01
En soms wil de ene meer dan de ander en dan werkt het dus al niet.
Het voelt al gauw scheef, vind ik. Niet gelijkwaardig. Dus de kunst is om een fwb te vinden met wie je helemaal op 1 lijn zit.
Dat lijkt me altijd moeilijk, vaak speelt er bij 1 van de 2 toch wat meer of ontwikkeld er wat meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven