Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
13-04-2021 14:04
Het is zo herkenbaar allemaal!
Zo vermoeiend, frustrerend en tegelijkertijd ja maar ik wil ook niet opgeven.. En steeds weer dat wachten als je zelf initiatief neemt om gesprek te starten en erkomt weer niks terug..
In staat zijn om alle apps eraf te gooien maar ja aanbellen doen ze ook niet..
En zo modderen we maar door haha
En de huidhonger (vreselijk woord 🙈) is groot!
Of een scharrel overwegen? Dan heb je iig iets en er zijn legio mannen die dat heel graag willen😁
Julus schreef:
13-04-2021 18:16
Welkom! Als ik je een tip mag geven: ga geen weken chatten. Als het niet tot een date komt zou ik afkappen.
Dan is er iets.
Heb je gelijk in hoor. Date zou ook eigenlijk al eerder zijn, maar kon niet doorgaan door die test (of waarschijnlijk toch andere reden achteraf gezien).
Probeer ook altijd zo snel mogelijk af te spreken.
@Julus, heb ik ook wel eens overwogen, daar is vanuit de mannen genoeg animo voor😋
Maar ook daar is het moeilijk een geschikte kandidaat te vinden
Julus schreef:
13-04-2021 18:17
Of een scharrel overwegen? Dan heb je iig iets en er zijn legio mannen die dat heel graag willen😁
Heb ik idd gehad, van november tot begin maart ongeveer..
Was leuk en fijn,maar ik wilde vaker afspreken dan hij en hij zit niet helemaal goed in zijn vel, dus dat ging mis..nog wel af en toe app contact maar weet niet of we nog gaan afspreken,wil niet allemaal aan hem trekken..
En ik ben denk ik ook niet zo geschikt om te scharrelen😉
Gek dagje vandaag. Eerst appte mijn ex. En net zag ik dat een ex date ( hij stuurde een connectieverzoek) mijn post heeft geliked. Ik zoek er niks achter, maar toch..
Rubberlaars schreef:
13-04-2021 18:29
Heb je gelijk in hoor. Date zou ook eigenlijk al eerder zijn, maar kon niet doorgaan door die test (of waarschijnlijk toch andere reden achteraf gezien).
Probeer ook altijd zo snel mogelijk af te spreken.
Snap ik. Want dan denk je nog dat die date er wel komt. Als dit niet zo is... dikke doei want dan wil iemand niet.
Jole schreef:
13-04-2021 18:35
@Julus, heb ik ook wel eens overwogen, daar is vanuit de mannen genoeg animo voor😋
Maar ook daar is het moeilijk een geschikte kandidaat te vinden
Ja want je wil toch die klik. En dan moet je ook nog op 1 lijn zitten mbt contactfrequentie etc. Ik begin er niet meer aan.
Mimali schreef:
13-04-2021 18:53
Heb ik idd gehad, van november tot begin maart ongeveer..
Was leuk en fijn,maar ik wilde vaker afspreken dan hij en hij zit niet helemaal goed in zijn vel, dus dat ging mis..nog wel af en toe app contact maar weet niet of we nog gaan afspreken,wil niet allemaal aan hem trekken..
En ik ben denk ik ook niet zo geschikt om te scharrelen😉
Ja herkenbaar. Uiteindelijk schuurt het enorm en heb je er meer gedoe van dan geluk.
Julus schreef:
13-04-2021 19:04
Ja herkenbaar. Uiteindelijk schuurt het enorm en heb je er meer gedoe van dan geluk.
Ja dat idd.. Jammer dat hij niet voor meer open staat want hij is wel echt een goeie "kandidaat" zeg maar..

Ff een vraag over Bumble.. Ik krijg maar heel weinig profielen te zien of ik moet steeds de afstand aanpassen maar dat wil ik niet want wil niet te ver van mijn woonplaats (max 60 km ongeveer) hebben jullie dat ook?
Mimali schreef:
13-04-2021 19:11
Ja dat idd.. Jammer dat hij niet voor meer open staat want hij is wel echt een goeie "kandidaat" zeg maar..

Ff een vraag over Bumble.. Ik krijg maar heel weinig profielen te zien of ik moet steeds de afstand aanpassen maar dat wil ik niet want wil niet te ver van mijn woonplaats (max 60 km ongeveer) hebben jullie dat ook?
[/quote

Dat viel mij ook al op van bumble.
Julus schreef:
13-04-2021 19:00
Gek dagje vandaag. Eerst appte mijn ex. En net zag ik dat een ex date ( hij stuurde een connectieverzoek) mijn post heeft geliked. Ik zoek er niks achter, maar toch..
Oh dat is idd"gek".. Snap dat dat je dan toch weer even bezig houd op één of andere manier..
Rubberlaars schreef:
13-04-2021 19:26
Ligt het niet aan mij dus haha
Bij happn trouwens hetzelfde, bij tinder heb ik dat nooit eigenlijk..
Mimali schreef:
13-04-2021 19:11

Toen ik voor het eerst was kreeg ik behoorlijk wat profielen maar al snel was ik er gauw doorheen. Het is maar net wat er in je buurt zit.
Mimali schreef:
13-04-2021 19:27
Oh dat is idd"gek".. Snap dat dat je dan toch weer even bezig houd op één of andere manier..
Ja en dat wil ik niet. Verleden is verleden en zo blijf ik er aan herinnerd worden.
Ex appte over totaal iets onzinnigs ook. Zo van: joeh, ik leef nog.
Julus schreef:
13-04-2021 19:41
Ja en dat wil ik niet. Verleden is verleden en zo blijf ik er aan herinnerd worden.
Ik begrijp ook nooit zo goed waarom ze dat doen, of wat ze ermee hopen te bereiken. Gewoon weer wat aandacht?
Ik denk aandacht inderdaad. Dat je ze niet vergeet. Het lijntje behouden. Zoiets? Van mijn ex ben ik dat al gewend sinds het uitging. Dit doet hij al jaren. En elke keer vraag ik me af..why?
Moet eerlijk toegeven dat ik heeel soms ook iets stuur. Van de 10x ben ik degene die 1x zelf iets stuurt. Dan ben ik benieuwd hoe het gaat.
Julus schreef:
13-04-2021 19:41
Snap ik ja, klaar is klaar..
Ik denk dat Happn en Bumble minder profielen in de bak hebben zitten waardoor je sneller klaar bent. En ik denk ook dat Tinder vaker sjoemelt met de locatie. Want als ik mijn locatie op 15 km had staan dan kwamen er alsnog vaak profielen voorbij die op 150+ km bij me vandaan zaten. Zulke grapjes had ik bij Happn en Bumble nooit.
manisha-362 schreef:
13-04-2021 19:54
Ik denk dat Happn en Bumble minder profielen in de bak hebben zitten waardoor je sneller klaar bent. En ik denk ook dat Tinder vaker sjoemelt met de locatie. Want als ik mijn locatie op 15 km had staan dan kwamen er alsnog vaak profielen voorbij die op 150+ km bij me vandaan zaten. Zulke grapjes had ik bij Happn en Bumble nooit.
Het kan ook zo zijn dat die personen in de buurt zijn he of dat ze gewoon betaald lid zijn en hun woonplaats hebben veranderd.
Hoe gaat het met hou en je date Shiverr? Still going Strong?
Shiverrr schreef:
13-04-2021 20:20
Het kan ook zo zijn dat die personen in de buurt zijn he of dat ze gewoon betaald lid zijn en hun woonplaats hebben veranderd.
In ieder geval vind ik het irritant.
manisha-362 schreef:
13-04-2021 21:09
In ieder geval vind ik het irritant.
Ik ook, heel irritant..
Morgen ga ik ergens heen drie kwartier van mijn huis vandaan, kijken of ik dan wat leuks op kan vangen 😉
Ik ook. Ik ga naar kantoor en vrijdag ga ik wandelen in een andere stad. Dus dan pik ik vast weer eea op.
Heeft het gesprek met PZ nog goed uitgepakt RedRose? Wel knap dat je het hebt aangegeven, kan begrijpen dat je er misschien wat huiverig voor was.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven