Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 13 april 2021 om 18:17
Of een scharrel overwegen? Dan heb je iig iets en er zijn legio mannen die dat heel graag willenMimali schreef: ↑13-04-2021 14:04Het is zo herkenbaar allemaal!
Zo vermoeiend, frustrerend en tegelijkertijd ja maar ik wil ook niet opgeven.. En steeds weer dat wachten als je zelf initiatief neemt om gesprek te starten en erkomt weer niks terug..
In staat zijn om alle apps eraf te gooien maar ja aanbellen doen ze ook niet..
En zo modderen we maar door haha
En de huidhonger (vreselijk woord) is groot!

dinsdag 13 april 2021 om 18:29
Heb je gelijk in hoor. Date zou ook eigenlijk al eerder zijn, maar kon niet doorgaan door die test (of waarschijnlijk toch andere reden achteraf gezien).
Probeer ook altijd zo snel mogelijk af te spreken.
dinsdag 13 april 2021 om 18:53
Heb ik idd gehad, van november tot begin maart ongeveer..
Was leuk en fijn,maar ik wilde vaker afspreken dan hij en hij zit niet helemaal goed in zijn vel, dus dat ging mis..nog wel af en toe app contact maar weet niet of we nog gaan afspreken,wil niet allemaal aan hem trekken..
En ik ben denk ik ook niet zo geschikt om te scharrelen

dinsdag 13 april 2021 om 19:02
Snap ik. Want dan denk je nog dat die date er wel komt. Als dit niet zo is... dikke doei want dan wil iemand niet.Rubberlaars schreef: ↑13-04-2021 18:29Heb je gelijk in hoor. Date zou ook eigenlijk al eerder zijn, maar kon niet doorgaan door die test (of waarschijnlijk toch andere reden achteraf gezien).
Probeer ook altijd zo snel mogelijk af te spreken.

dinsdag 13 april 2021 om 19:03
Ja want je wil toch die klik. En dan moet je ook nog op 1 lijn zitten mbt contactfrequentie etc. Ik begin er niet meer aan.

dinsdag 13 april 2021 om 19:04
Ja herkenbaar. Uiteindelijk schuurt het enorm en heb je er meer gedoe van dan geluk.Mimali schreef: ↑13-04-2021 18:53Heb ik idd gehad, van november tot begin maart ongeveer..
Was leuk en fijn,maar ik wilde vaker afspreken dan hij en hij zit niet helemaal goed in zijn vel, dus dat ging mis..nog wel af en toe app contact maar weet niet of we nog gaan afspreken,wil niet allemaal aan hem trekken..
En ik ben denk ik ook niet zo geschikt om te scharrelen![]()
dinsdag 13 april 2021 om 19:11
Ja dat idd.. Jammer dat hij niet voor meer open staat want hij is wel echt een goeie "kandidaat" zeg maar..
Ff een vraag over Bumble.. Ik krijg maar heel weinig profielen te zien of ik moet steeds de afstand aanpassen maar dat wil ik niet want wil niet te ver van mijn woonplaats (max 60 km ongeveer) hebben jullie dat ook?

dinsdag 13 april 2021 om 19:26
Mimali schreef: ↑13-04-2021 19:11Ja dat idd.. Jammer dat hij niet voor meer open staat want hij is wel echt een goeie "kandidaat" zeg maar..
Ff een vraag over Bumble.. Ik krijg maar heel weinig profielen te zien of ik moet steeds de afstand aanpassen maar dat wil ik niet want wil niet te ver van mijn woonplaats (max 60 km ongeveer) hebben jullie dat ook?
[/quote
Dat viel mij ook al op van bumble.
dinsdag 13 april 2021 om 19:27
dinsdag 13 april 2021 om 19:28
Ligt het niet aan mij dus haha
Bij happn trouwens hetzelfde, bij tinder heb ik dat nooit eigenlijk..

dinsdag 13 april 2021 om 19:40
Toen ik voor het eerst was kreeg ik behoorlijk wat profielen maar al snel was ik er gauw doorheen. Het is maar net wat er in je buurt zit.Mimali schreef: ↑13-04-2021 19:11Ja dat idd.. Jammer dat hij niet voor meer open staat want hij is wel echt een goeie "kandidaat" zeg maar..

dinsdag 13 april 2021 om 19:41

dinsdag 13 april 2021 om 19:46

dinsdag 13 april 2021 om 19:54
Ik denk dat Happn en Bumble minder profielen in de bak hebben zitten waardoor je sneller klaar bent. En ik denk ook dat Tinder vaker sjoemelt met de locatie. Want als ik mijn locatie op 15 km had staan dan kwamen er alsnog vaak profielen voorbij die op 150+ km bij me vandaan zaten. Zulke grapjes had ik bij Happn en Bumble nooit.
dinsdag 13 april 2021 om 20:20
Het kan ook zo zijn dat die personen in de buurt zijn he of dat ze gewoon betaald lid zijn en hun woonplaats hebben veranderd.manisha-362 schreef: ↑13-04-2021 19:54Ik denk dat Happn en Bumble minder profielen in de bak hebben zitten waardoor je sneller klaar bent. En ik denk ook dat Tinder vaker sjoemelt met de locatie. Want als ik mijn locatie op 15 km had staan dan kwamen er alsnog vaak profielen voorbij die op 150+ km bij me vandaan zaten. Zulke grapjes had ik bij Happn en Bumble nooit.
dinsdag 13 april 2021 om 21:38
Ik ook, heel irritant..
Morgen ga ik ergens heen drie kwartier van mijn huis vandaan, kijken of ik dan wat leuks op kan vangen