Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
moeras schreef:
05-05-2021 21:25
Foto krijgen van iemand waar je al mee date is echt wel anders.

Die berusting had ik ook ergens wel gevonden zo van ik blijf waarschijnlijk alleen en dat is ook goed. En toen ontmoete ik de man waar ik nu al een paar positieve dates mee heb gehad. Hoop begint te groeien dat het er toch wel in zit, misschien
Zo gaat het vaak geloof ik. Alhoewel ik het al een hele tijd heb losgelaten en er komt niks op mijn pad. Dus het is geen wetmatigheid.

Wel is het zo dat ik totaal niet toe was aan iets, toen een relatie uitging. En juist toen kwam er iemand die werk van me maakte en met hem heb ik jaren .samengewoond. Te leuk om te laten lopen.
Mats, jij bent helemaal niet meer actief qua daten? Bezig met een nieuw huis?
Vivi3338 schreef:
05-05-2021 21:22
Haha bizar hoe sommige zo ‘uitnodigend’ over kunnen komen 😅

Hoe zat het eigenlijk met het meisje met wie je aan daten was die in horeca werkte? Kan me herinneren dat je hier schreef over jouw angst als ze eenmaal weer aan werk zou gaan en iets met een broer met eigen onderneming? Niks geworden dus ben ik bang..
Echt he, terwijl ze wel vriendelijke foto's heeft verder... Zal wel met de nodige tinder teleurstellingen te maken gehad hebben. Maargoed, haven't we all.. Kijk maar naar de meest recente Paiq verhalen van Jules.

Aah ja! Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf toch heb besloten dat ik ook het leeftijdsverschil te groot vond. Ik ben net 32 geworden en zij is 7,5 jaar jonger. Dat vind ik in deze fase toch wel een groot verschil.

Uiteindelijk ben ik nu toch echt wel op zoek naar iemand met wie ik serieus iets kan opbouwen, en iemand die ook echt daarnaar op zoek is. En misschien een beetje klinisch gezegd: met iemand van rond mijn eigen leeftijd met ''haar boeltje op orde'' kun je toch meer een vliegende start maken dan met iemand van half 20 die nog op kamers woont, nog studeert, nog wil reizen etcetera etcetera.

Ze was/is nog steeds. erg leuk, maar ik ben ook weer niet iemand die gelooft dat er maar één ware is, Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn waar ik goed bij pas en die goed bij mij passen die beter passen bij mijn eigen wensen/dromen voor de komende paar jaar..
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 21:39
Het was een grapje
Ik heb de grapjes niet altijd door zo te lezen :$
Julus schreef:
05-05-2021 21:47
Dat lijkt me wel goed. Je hoeft niet constant te appen maar om verbinding te houden is af en toe even elkaar horen wel nodig. Soms een berichtje om te laten weten dat je aan elkaar denkt. Dat vonkje wat je tijdens date voelt moet wel warm gehouden worden.
Ja misschien heb je gelijk. Maar wil niet te veel appen want daar word ik onrustig van.
Sodermalm schreef:
05-05-2021 21:53
Echt he, terwijl ze wel vriendelijke foto's heeft verder... Zal wel met de nodige tinder teleurstellingen te maken gehad hebben. Maargoed, haven't we all.. Kijk maar naar de meest recente Paiq verhalen van Jules.

Aah ja! Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf toch heb besloten dat ik ook het leeftijdsverschil te groot vond. Ik ben net 32 geworden en zij is 7,5 jaar jonger. Dat vind ik in deze fase toch wel een groot verschil.

Uiteindelijk ben ik nu toch echt wel op zoek naar iemand met wie ik serieus iets kan opbouwen, en iemand die ook echt daarnaar op zoek is. En misschien een beetje klinisch gezegd: met iemand van rond mijn eigen leeftijd met ''haar boeltje op orde'' kun je toch meer een vliegende start maken dan met iemand van half 20 die nog op kamers woont, nog studeert, nog wil reizen etcetera etcetera.

Ze was/is nog steeds. erg leuk, maar ik ben ook weer niet iemand die gelooft dat er maar één ware is, Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn waar ik goed bij pas en die goed bij mij passen die beter passen bij mijn eigen wensen/dromen voor de komende paar jaar..
Klinkt verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
05-05-2021 21:05
''Niet terugchatten is verwijderen en rapporteren!!!''


Aldus een dame op tinder. Jeetje hoe passief-agressief wil je het hebben :D ?
Die durf ik niet eens te swipen haha.
Haha laat dat passief maar weg, dat is gewoon agressief
Alle reacties Link kopieren
Mijn match stelt nu weer een ingewikkelde date voor. Ik heb maar gezegd dat ik dat heel leuk vind, voor een 2e date. Eerste date wil ik gewoon simpel, zodat ik ook weg kan als het niets is.
Als er iets bijzonders gepland is, voel ik me toch iets te verplicht
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam zojuist op Tinder de ex van een blogster tegen die ik volg :'). Best ongemakkelijk (voor mij tenminste). Wel een knappe jongeman, dat wel. Dus geliked :").

Ik stuitte ook nog op twee mannen met papegaai en één met zeehond (no joke). Die laatste is ook geliked.
wij slapen nooit.
moeras schreef:
05-05-2021 22:04
Klinkt verstandig.
Yep denk het ook. Plus ik merk gewoon aan mezelf dat ik nu na ruim een jaar thuis werken, dag-in-dag-uit achter een computer, alleen in mijn appartement, weinig dingen om op te verheugen/naar uit te kijken, 90% van de tijd grauw/regenachtig weer etc. gewoon even op een vrij ''laag'' level zit. Qua communicatie, qua dagelijkse bezigheden.

Ik denk dat daten mij op dit moment gewoon te veel energie kost en dat de spontaniteit/vrolijkheid momenteel van té ver moet komen. Komt wel weer goed, trekt wel weer bij straks als er weer wat meer kan en als het eindelijk weer wat leuker weer wordt. Maar voor nu zit ik in een soort sleur van thuiswerken, bankhangen, slapen en eten, en ik blijf daar voorlopig graag in omdat de tijd dan snel voorbij gaat.

Niet echt ideaal om te daten :P
Alle reacties Link kopieren
Datertje/Julus,

Niet echt meer op huizenjacht en ik hoef ook niet maar als ik toch ergens tegen aan loop?
De markt is bizar en ik ben best kritisch in de zoektocht omdat mijn woning ruim, goed aangekleed en gunstig gelegen is.
Kan ik goed voor beuren maar dan met er wel voor iets voorbij komen wat mijn aandacht trekt en dat is amper gebeurd.
En ik ga niet mee in de kolder om enorm te overbieden.

Ik date niet sinds mijn relatie over is.
Het kriebelt wel maar als ik toch terug denk aan de hel wat ze daten noemen..?
Alle reacties Link kopieren
Thanks Moeras,

Succes met het delen van jouw nummer.
Sodermalm schreef:
05-05-2021 21:05
''Niet terugchatten is verwijderen en rapporteren!!!''


Aldus een dame op tinder. Jeetje hoe passief-agressief wil je het hebben :D ?
Die durf ik niet eens te swipen haha.

Ik zou dit interpreteren als geintje maar ben ik nou de enige? Ik vond hem wel grappig juist.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 22:43
Ik kwam zojuist op Tinder de ex van een blogster tegen die ik volg :'). Best ongemakkelijk (voor mij tenminste). Wel een knappe jongeman, dat wel. Dus geliked :").

Ik stuitte ook nog op twee mannen met papegaai en één met zeehond (no joke). Die laatste is ook geliked.
Whaha toevallig! Ik heb dit ook keer gehad, een ex van een YouTuber/‘influencer’ die ik van tv kende. Hij had haar heel lullig gedumpt net nadat ze samen huis hadden gekocht, maar vond ‘m qua uiterlijk wel wat hebben en toen via bumble met hem gekletst en zelfs nog videobellen daarna. Maar was niet echt een klik verder, moest toch ook elke keer aan haar en de situatie denken 😂

Zeehond man klinkt leuk hahah
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
05-05-2021 23:01
Whaha toevallig! Ik heb dit ook keer gehad, een ex van een YouTuber/‘influencer’ die ik van tv kende. Hij had haar heel lullig gedumpt net nadat ze samen huis hadden gekocht, maar vond ‘m qua uiterlijk wel wat hebben en toen via bumble met hem gekletst en zelfs nog videobellen daarna. Maar was niet echt een klik verder, moest toch ook elke keer aan haar en de situatie denken 😂

Zeehond man klinkt leuk hahah
Zeehond man, haha. Hij had ook nog een kat.
En welke YouTuber was dat (als je dat wilt mededelen)?
Trouwens, ken jij dan toevallig ook Bonnie? (Altijd al een keer aan jou willen vragen, haha, omdat zij ook van Rotterdam is.)
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@Sodermalm, jammer dat uiteindelijk toch niks is geworden! Maar zelfde fase is belangrijk ja, dat heeft soms niet eens echt met leeftijd te maken. Zelf ook regelmatig mannen van 10 jaar ouder gedate, maar wellicht ook verschil dat ik al eigen huis heb, reizen gemaakt en jaren werk. Dan zit je wel aardig op hetzelfde niveau.

En snap dat je gevoel hebt weinig mee te maken en te geven tijdens een date, maar denk dat je ergens ook onder ogen moet zien dat deze situatie nu wel even zo zal blijven. Je kan daten ook juist zien als leuke manier om weer wat nieuwe mensen te leren kennen en andere verhalen te horen. Door fulltime thuiswerken vind ik dat juist leuk, een wandeling met nieuw persoon en uiteraard een grote plus als er ook romantisch gevoel is. Merk aan je posts hier dat je namelijk best graag een relatie wilt, maar alles beetje aan het overpeinzen bent. Niks mis mee om wat dingen los te laten!
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 23:09
Zeehond man, haha. Hij had ook nog een kat.
En welke YouTuber was dat (als je dat wilt mededelen)?
Trouwens, ken jij dan toevallig ook Bonnie? (Altijd al een keer aan jou willen vragen, haha, omdat zij ook van Rotterdam is.)
Oh ook nog een kat, dan al helemaal een plus! Zou je voor openstaan om weer af te spreken met iemand?

YouTuber was Lotte van Leeuwen, heb haar toen keer bij love island gezien. Knappe meid, wel een vervelende stem 😂 Ze had hele YouTube video gemaakt over de break-up, voelde beetje gek om met hem toen te videobellen haha.

Bonnie heb ik wel eens voorbij zien komen op Instagram! Zij had toevallig net in dezelfde periode ook jaren ‘30’ woning in Rotterdam gekocht, dus toen ben ik haar wat meer gaan volgen :)

Volgende week ga ik uiteraard vol trots het songfestival kijken haha
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
05-05-2021 23:18
Oh ook nog een kat, dan al helemaal een plus! Zou je voor openstaan om weer af te spreken met iemand?

YouTuber was Lotte van Leeuwen, heb haar toen keer bij love island gezien. Knappe meid, wel een vervelende stem 😂 Ze had hele YouTube video gemaakt over de break-up, voelde beetje gek om met hem toen te videobellen haha.

Bonnie heb ik wel eens voorbij zien komen op Instagram! Zij had toevallig net in dezelfde periode ook jaren ‘30’ woning in Rotterdam gekocht, dus toen ben ik haar wat meer gaan volgen :)

Volgende week ga ik uiteraard vol trots het songfestival kijken haha
Voor nu nog even niet. Maar die zeehond was gewoon grappig.

Oh die Lotte van Leeuwen ken ik wel ja, dat is nu inderdaad zo'n "gevestigde" influencer. Ik heb die ex even opgezocht, ik snap wel wat je in hem zag en ook een beetje het type waar je meestal op valt volgens mij. En supergrappig dat je Bonnie kent. Love Poppy & Sjakie. :d

Het songfestival volg ik ook nog elk jaar ja. Guilty pleasure tv.
wij slapen nooit.
Ik ook groot songfestival fan. Kunnen we hier die zaterdag niet een songfestival avond houden...
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
05-05-2021 23:44
Ik ook groot songfestival fan. Kunnen we hier die zaterdag niet een songfestival avond houden...
Als topicstarter is dat bij deze afgesproken :p
Niet-gerelateerde songfestivalberichten zullen die avond verwijderd en gerapporteerd worden.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 05-05-2021 23:57
17.58% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@Along, hahah je kent mijn type inmiddels erg goed inderdaad 😂 Hij was ook echt een ‘mannetje’ en heel bijdehand, daar was ik iets minder van onder de indruk 🙈 Poppy en Sjakie zijn inderdaad heel cute! Geweldige namen ook.

@Datertje, jaa leuk!! Ik heb de liedjes van dit jaar nog niet geluisterd, laat me verrassen haha. Hier in de stad zijn wel wat leuke dingen, onder andere verkeerslichten waar Waterloo wordt afgespeeld als het groen is haha.
Geweldig dames... Laptop op schoot en kijken maar. Ik heb ook geen idee wat er voorbij gaat komen hoor Viv.

Along ik pies in mijn broek van het lachen om jou opmerking.

Keken Julie vroeger als kind ook met je ouders? Wij zaten dan met gewassen haren en een bak chips voor de tv.
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 23:47
Als topicstarter is dat bij deze afgesproken :p
Niet-gerelateerde songfestivalberichten zullen die avond verwijderd en gerapporteerd worden.
Wanneer is dat dan, dat songfestival? Dan weet ik wanneer ik hier die avond niet mag komen :cry:
Ik vind het songfestival vreselijk. Geef mij maar een lekkere pot voetbal.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
06-05-2021 07:04
Geweldig dames... Laptop op schoot en kijken maar. Ik heb ook geen idee wat er voorbij gaat komen hoor Viv.

Along ik pies in mijn broek van het lachen om jou opmerking.

Keken Julie vroeger als kind ook met je ouders? Wij zaten dan met gewassen haren en een bak chips voor de tv.
Ja! En ik kijk het nog steeds bij mijn ouders haha. M’n moeder is ook groot fan :)
Alle reacties Link kopieren
Ondanks het slechte weer zijn er blijkbaar lente kriebels, krijg een app van een ex date. Van begin vorig jaar, ook over gepost volgens mij. Leuke man, maar hij investeerde op het laatst niet zoveel meer en uiteindelijk een belletje dat hij ‘het gevoel’ miste. Hij ging mij paar maanden geleden al ineens volgen op Instagram, maar hij plaatste een foto met een meisje dus prima verder dacht ik. Blijkbaar gaat het wellicht toch niet zo prima 😂 Ben benieuwd wat erachter zit..

Met huidige date vind ik het lastig, met name dan het geen app contact. Dat is er sinds de date niet meer geweest namelijk en merk aan mezelf dat ik het vervelend vind. Had toch op z’n minst wel iets verwacht, ookal hou je niet van appen.. Maar de dates waren bijzonder gezellig, dus ergens wil ik het ook weer niet laten gaan. Lastig 😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven