Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 6 mei 2021 om 16:35
Morgen twee maanden bij elkaar en nog steeds intens veel contact op de app. Tuurlijk wordt er gewoon gewerkt of cursus gevolgd en dan is het minder, maar over de gehele linie veel contact.
Voor mij is dit zeker geen onzekerheid maar gewoon van beide kanten fijn. Voor mij heel fijn omdat mijn sprietjes haarfijn eruit halen hoe zijn pet staat en of er iets is. We zien elkaar niet veel dus is dit een fijne manier om in verbinding te blijven.
Voor mij is dit zeker geen onzekerheid maar gewoon van beide kanten fijn. Voor mij heel fijn omdat mijn sprietjes haarfijn eruit halen hoe zijn pet staat en of er iets is. We zien elkaar niet veel dus is dit een fijne manier om in verbinding te blijven.

donderdag 6 mei 2021 om 16:36
Je kunt je afvragen hoe het kan dat ze hele dagen tijd hebben. Daar werd ik me pas later van bewust. Ik appte hele dagen als dat kon vanwege vrije dag of in het weekend.
Tijdens werkdagen lukt het om af en toe iets te appen. Maar zij bleven appen en ook niet weinig. Daar kon ik dan best wel stress van krijgen.
Zij hadden kennelijk weinig te doen. Ik wil geen man die niet werkt of die zijn werk niet serieus neemt.

donderdag 6 mei 2021 om 16:38
Niet meer dan logisch, maar het is wel gedoseerd neem ik aan. En alleen wanneer het kan. Geen hele lappen om elkaars levensverhaal te appen, maar even checken hoe het gaat. Zeggen dat je aan hem denkt. Zoiets?Datertje schreef: ↑06-05-2021 16:35Morgen twee maanden bij elkaar en nog steeds intens veel contact op de app. Tuurlijk wordt er gewoon gewerkt of cursus gevolgd en dan is het minder, maar over de gehele linie veel contact.

donderdag 6 mei 2021 om 17:38
De ochtend doe ik met uitlaten een audio en voor het slapen doet hij een audio. Dat is wat we elke dag doen. Voor de rest zien we wel hoe de dag verloopt. Als het lukt bellen we bij de laatste ronde hond. We appen idd geen lappen tekst gewoon iets liefs dat je aan elkaar denkt. Wij werken vaak ook contra hij overdag en ik in de avond. Dan is er minder contact. Of we zijn bij vrienden dan uiteraard ook minder contact. Het leuke is vaak dat ik denk ooo effe iets sturen en dan krijg ik net iets van hem.
Wij voelen ons er fijn bij en dat maakt het contact leuk. Afgelopen weekend hebben we Netflix gekeken met videobellen was ook erg leuk. Kunnen we toch samen van onze serie genieten.
Wij voelen ons er fijn bij en dat maakt het contact leuk. Afgelopen weekend hebben we Netflix gekeken met videobellen was ook erg leuk. Kunnen we toch samen van onze serie genieten.

donderdag 6 mei 2021 om 17:43
Ik denk overigens dat het heel belangrijk is dat je samen in dezelfde modus zit. Zeker als je niet veel bij elkaar kan zijn.
Dus dat online daten en iemand vinden die bij je past en ook nog iemand vinden waarbij het in contact zoeken past is echt een pittig klusje. Ik ben zooo niet jaloers op jullie. Ik realiseer mij ook steeds meer hoe ontzettend ik in mijn handjes mag klappen dat we elkaar hebben gevonden.
Dus dat online daten en iemand vinden die bij je past en ook nog iemand vinden waarbij het in contact zoeken past is echt een pittig klusje. Ik ben zooo niet jaloers op jullie. Ik realiseer mij ook steeds meer hoe ontzettend ik in mijn handjes mag klappen dat we elkaar hebben gevonden.
donderdag 6 mei 2021 om 17:55
RedRoseThorn schreef: ↑06-05-2021 14:05Ik zou daar ook moeite mee hebben Vivi. Ik had dat met een date en hoewel ik het deels wel fijn vond realiseerde ik me na een aantal dates dat ik het fijn vond omdat ik niets voor hem voelde.
wij slapen nooit.
donderdag 6 mei 2021 om 17:55
Prachtig om jouw verhaal te lezen, Datertje.
Wat eerder dacht ik ‘ oh, dit gaat heel hard’ maar als je in dezelfde modus zit helemaal prima toch!
Beter dan de ervaringen die anderen hier op doen in hun eerste contact.
Als man kan ik daar met mijn hoofd ook niet bij, de arrogantie soms ook van sommige kerels..
Wat eerder dacht ik ‘ oh, dit gaat heel hard’ maar als je in dezelfde modus zit helemaal prima toch!
Beter dan de ervaringen die anderen hier op doen in hun eerste contact.
Als man kan ik daar met mijn hoofd ook niet bij, de arrogantie soms ook van sommige kerels..
donderdag 6 mei 2021 om 18:04
Zaterdag 22 mei finale. Je mag wel komen, je wordt alleen geboycot geheel in songfestival style. Nee grapje.Rubberlaars schreef: ↑06-05-2021 09:43Wanneer is dat dan, dat songfestival? Dan weet ik wanneer ik hier die avond niet mag komen![]()
Ik vind het songfestival vreselijk. Geef mij maar een lekkere pot voetbal.
wij slapen nooit.

donderdag 6 mei 2021 om 19:37
Haha ik vind het al heel lang leuk om jullie te lezen, dus misschien vind ik jullie zelfs leuk over het songfestival!alongwiththesunshine schreef: ↑06-05-2021 18:04Zaterdag 22 mei finale. Je mag wel komen, je wordt alleen geboycot geheel in songfestival style. Nee grapje.

donderdag 6 mei 2021 om 20:33
Ik heb ook niets met het songfestival, wel goede herinnering aan als kind, lekker lang opblijven ( mijn moeder vond het vreselijk maar er was niets anders waarschijnlijk:)).
Mijn kinderen vinden het heel leuk, dus we kijken, en halen het einde meestal niet.
Ik hou heel erg van muziek, en de muziek van het songfestival doet vaak echt pijn aan mijn muziekgevoel.
( liedje van Duncan Laurence kon ik trouwens wel aan, net als dat van Anouk een tijdje geleden, dat vond ik echt mooi)
Mijn kinderen vinden het heel leuk, dus we kijken, en halen het einde meestal niet.
Ik hou heel erg van muziek, en de muziek van het songfestival doet vaak echt pijn aan mijn muziekgevoel.
( liedje van Duncan Laurence kon ik trouwens wel aan, net als dat van Anouk een tijdje geleden, dat vond ik echt mooi)

donderdag 6 mei 2021 om 20:56

donderdag 6 mei 2021 om 21:06
Ik heb wel eens begrepen dat ABBA echt goed geschreven muziek is.Julus schreef: ↑06-05-2021 20:56Ik hou ook erg van muziek. Het Songfestival is voor mij puur ( leed) vermaak. Lekker luchtig. As we speak kijk ik naar Mama mia deel 2. Lekker romantisch en vol ABBA muziek.
En de setting is zo mooi.
Fladder wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben. Straks fladder je hier nog het topic uit!

donderdag 6 mei 2021 om 21:51
Ik twijfel niet echt aan mijn date maar aan mijn gevoel die ik heb voor een andere man.
Die man is getrouwd en ik ga er niks mee doen maar het gevoel voor hem wil maar niet echt weg gaan. En ik vind het dus gek dat ik en gevoel voor die getrouwde man heb en gevoel voor mijn date. Ik ben bang dat ik mijn date te kort doe hierdoor.