Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
07-05-2021 22:50
Lees net een profiel van een Engelse man, zoekt iemand om sex mee te hebben als hij in Amsterdam is!? Dan ga je toch naar de hoeren? Mijn hemel, en dan zo’n saaie nietszeggende kop met zonnebril.
Wel eerlijk om dat meteen in je profiel te zeggen.
Maar ik verlies zo steeds meer de zin om op dating apps te gaan.
Tja...waarom betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen. Niet dat ik denk dat ook maar iemand op zo'n soort type zit te wachten. Zelfs als je als vrouw wel enkel seks wilt valt er nog een beter exemplaar te vinden.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
08-05-2021 07:45
Dat is natuurlijk een niet onbelangrijk gegeven wat de zaak helemaal verandert.
Maar wat bedoel je met niet zo lang uit elkaar? Na een huwelijk van 19 jaar met 3 kinderen en koophuis of een lat relatie van 2 jaar?
Dat eerste. Wel alles rond en een eigen plek. Maar nog niet zo heel lang.
Ze doen aan birdnesting, heel sympathiek maar dat betekent dus ook dat ze nog een huis delen. Lijkt me best ongemakkelijk
Oeps verkeerde topic
Ik ga me ondertussen afvragen of heteromannen eigenlijk vrouwen wel leuk vinden...
Shug schreef:
08-05-2021 17:39
Ik ga me ondertussen afvragen of heteromannen eigenlijk vrouwen wel leuk vinden...
Daar zeg je wat..
Shug schreef:
Waarom denk je dat? Omdat ze een irreëel verwachtingspatroon in hun hoofd kunnen hebben? Misschien hebben wij die ook wel van hen.

Ik ben wel benieuwd wat jullie graag in een man zien wat vaak onrealistisch bleek. En voor de mannen de omgekeerde vraag. (Ik verwacht een aantal grapjes.)
wij slapen nooit.
Hoog libido bij de man :yawnee:
Mijn ervaring met single mannen van mijn leeftijd (50+)
Diegene die graag willen hebben meestal weinig te bieden, vind ik een beetje saai, ik ga graag reizen, ontdekken, nieuwe dingen proberen op allerlei vlakken.
Mannen die ook zo in het leven staan en die ik daarom leuk vind willen zich vaak niet (meer) binden, hebben een lange (monogame) relatie achter de rug en willen ook op dat vlak blijven ontdekken.
Datertje schreef:
08-05-2021 18:56
:P
Shug schreef:
08-05-2021 19:11
:P
Bij lief hoor je mij niet klagen :flirting:
Datertje schreef:
08-05-2021 18:56
Volgens mij heb jij niks te klagen :p
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
08-05-2021 19:00
Mijn ervaring met single mannen van mijn leeftijd (50+)
Diegene die graag willen hebben meestal weinig te bieden, vind ik een beetje saai, ik ga graag reizen, ontdekken, nieuwe dingen proberen op allerlei vlakken.
Mannen die ook zo in het leven staan en die ik daarom leuk vind willen zich vaak niet (meer) binden, hebben een lange (monogame) relatie achter de rug en willen ook op dat vlak blijven ontdekken.
Herkenbaar Attra maar dat was ook al bij 40+. Mannen hebben dan kids, auto, huis en een baan. Ze willen zich niet binden, maar lekker rond daten.
Hmm, goede vraag.

Misschien komt het door Corona, maar ik zie mannen veel eisen stellen. Maar ook bij mannen die dat in eerste instantie niet in hun profiel zetten, laten wel heel snel blijken dat je als vrouw willig moet zijn en verder als persoon niet zo interessant bent.
alongwiththesunshine schreef:
08-05-2021 19:14
Volgens mij heb jij niks te klagen :p
Neeeee nu niet hoor ik kan hem net bijhouden hahaha. Mss was jonger een goede zet
Datertje schreef:
08-05-2021 19:15
Herkenbaar Attra maar dat was ook al bij 40+. Mannen hebben dan kids, auto, huis en een baan. Ze willen zich niet binden, maar lekker rond daten.
En als ze niet rond willen daten, dan willen ze dat je heel snel onderdeel van hun hele leven uit gaat maken. Die zoeken eigenlijk een nieuwe huishoudster die bij hen in bed mag slapen...
Shug schreef:
08-05-2021 19:18
En als ze niet rond willen daten, dan willen ze dat je heel snel onderdeel van hun hele leven uit gaat maken. Die zoeken eigenlijk een nieuwe huishoudster die bij hen in bed mag slapen...
Brrrrr run forster run
Ik zit nu bij te komen... Lief is aan het koken. Effe voedsel erin voor de volgende ronde.
Datertje schreef:
08-05-2021 19:20
Ik zit nu bij te komen... Lief is aan het koken. Effe voedsel erin voor de volgende ronde.
Succes! Hup, je kan het!
alongwiththesunshine schreef:
08-05-2021 17:56
Waarom denk je dat? Omdat ze een irreëel verwachtingspatroon in hun hoofd kunnen hebben? Misschien hebben wij die ook wel van hen.

Ik ben wel benieuwd wat jullie graag in een man zien wat vaak onrealistisch bleek. En voor de mannen de omgekeerde vraag. (Ik verwacht een aantal grapjes.)

Weinig eigenlijk, het is vaker voorgekomen dat ik niet aan de verwachtingen voldeed (en daar hadden die vrouwen achteraf doorgaans wel gelijk in).

Het enige dat ik bij veel vrouwen mis is een zekere intellectuele interesse en nieuwsgierigheid.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
permafrost schreef:
08-05-2021 19:49
Weinig eigenlijk, het is vaker voorgekomen dat ik niet aan de verwachtingen voldeed (en daar hadden die vrouwen achteraf doorgaans wel gelijk in).

Het enige dat ik bij veel vrouwen mis is een zekere intellectuele interesse en nieuwsgierigheid.
Dat mis ik bij de mannen!
Ik ga maar weer van Tinder af
Lijkt wel of ze een blik met ex-delinquenten hebben opengetrokken
Dat mis ik ook bij de mannen. Ze zijn niet geïnteresseerd in mij, maar enkel in mijn lijf en hoe snel dat tot hun beschikking kan staan.

Om over intellectuele interesse maar te zwijgen....
Shug schreef:
Dat denk ik ook wel eens van de hetero vrouw. Om dan ook maar niet te beginnen over de lesbische vrouw of de bi vrouw. dan wordt het zeker niet beter. Tijdje geleden dat ik hier heb meegeschreven, in tussentijd veel date ervaring met mannen vrouwen en alles daar tussen in. Leuke vriendschappen aan overgehouden (ook minder leuke trouwens).

En zo pruttel ik mooi door. Daten met mannen echt super makkelijk, met vrouwen mwah wat minder makkelijk. Wat ik wel weet op maandag, dinsdag en woensdag wil ik lekker alleen zijn. Niemand om mij heen heerlijk.
fietsen varen vrouwelijk doen
Shug schreef:
08-05-2021 20:22
Dat mis ik ook bij de mannen. Ze zijn niet geïnteresseerd in mij, maar enkel in mijn lijf en hoe snel dat tot hun beschikking kan staan.

Om over intellectuele interesse maar te zwijgen....
Dat intellectuele is sowieso een lastige, wat dat betreft valt 50% van de mannen en vrouwen al af. Dus dat laat ik maar gaan tenminste voor korte dates. Voor langere termin wordt dat hem niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
07-05-2021 23:16
Dido, ik weet niet of je nog meeleest maar ik ga er vanuit dat het nog steeds leuk is met lover?
Julus, lief dat je aan me denkt !
Ja, ik ben er nog en alles oke hier.
Nog steeds rustig aan, ook door kinderen, maar het voelt nog steeds erg goed.

Heb vorig weekend weer 2x geweldig leuke NMLK activiteiten gehad trouwens. Heel erg genoten.

Hij staat er ook zo in dat we er nog een leven naast houden. Omdat je anders zo in een gat valt, als het ineens toch over is. Dat laatste willen we beiden niet hoor. Maar we kennen elkaar net een maandje.
Niet alleen oud worden en nog leuke dingen doen samen is wel mijn droom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven