Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Mimali het lijkt of het extra bij je binnenkomt door de andere omstandigheden. Je menstruatie, moederdag zonder je moeder en kind. Hij is er in elk geval wel eerlijk over geweest dat hij geen relatie wil. En wat hij precies zoekt op Tinder zou niet uit moeten maken.
Ik zou er mee stoppen als ik jou was. Het gaat je niets meer opleveren dan hartepijn. Heel erg rotgevoel.
Sterkte vandaag!
anoniem_339873 wijzigde dit bericht op 09-05-2021 19:43
Reden: Foutje
0.51% gewijzigd
Attraverso schreef:
09-05-2021 18:33
Mimali nooit scharrelen met iemand waar je gevoelens voor hebt.
Sterkte
Ik weet het, dank je!
Shug schreef:
08-05-2021 19:23
Succes! Hup, je kan het!
Vele rondes verder zit ik uitgeput op de bank met een pizza. Nog 95 uur en dan zie ik hem weer.
:jump:
Rubberlaars schreef:
09-05-2021 18:56
Mimali het lijkt of het extra bij je binnenkomt door de andere omstandigheden. Je menstruatie, moederdag zonder je moeder en kind. Hij is er in elk geval wel eerlijk over geweest dat hij geen relatie wil. En wat hij precies zoekt op Tinder zou niet uit moeten maken.
Ik zou er mee stoppen als ik jou was. Het gaat je niets meer opleveren dan hartelijk. Heel erg rotgevoel.
Sterkte vandaag!
Ja dat is ook zo, ik ga het laten bezinken...

Dank je!
Mimali schreef:
09-05-2021 19:02
Ik weet het, dank je!
Dus weet je ook wat het beste is wat voor jezelf kan doen?
Ik zou dat gesprek over Tinder niet eens aangaan. Hij hoeft zich niet te verantwoorden.
Attraverso schreef:
09-05-2021 19:58
Dus weet je ook wat het beste is wat voor jezelf kan doen?
Ik zou dat gesprek over Tinder niet eens aangaan. Hij hoeft zich niet te verantwoorden.
Mijn verstand weet dat zeker, maar mijn gevoel zegt iets anders..

Nee dat hoeft hij ook niet, maar kan wel zeggen wat het met mij doet...
En snap ook niet dat hij me naar rechts swiped..
Mimali, het is gewoon een rotsituatie waar jij in zit. Een rot positie. Ik weet er alles van helaas. Helaas ga je nooit krijgen wat je graag wil van hem. Dit is de allergrootste valkuil: hopen dat hij alsnog gevoelens krijgt en een relatie wil, maar dat gebeurt zelden. Je kunt alles met een scharrel hebben, zelfs zoveel dat het op een relatie lijkt. Dat je denkt: alles klopt, waarom wil hij nou niet? En dat is frustrerend en pijnlijk en hoe langer je doorgaat, hoe moeilijker om los te laten. Hij is single. En zit dus op Tinder. Hij hoeft zich niet te verantwoorden, want er is geen relatie. Jij moet bedenken wat zwaarder weegt: de leuke afspraakjes en contact, of rust in je hoofd en ruimte voor een ander.
Een fwb is verneukeratief omdat je je gaat hechten en het vaak erg leuk hebt samen, maar zonder dat je iemands pioriteit bent en zonder toekomstperpectief. En zodra hij verliefd wordt zet hij jou meteen aan de kant. En dat mag en kan want je hebt niks samen.

Tuurlijk swipet hij je naar rechts. Het zou raar zijn om je scharrel naar links te swipen, want er is goed contact. Een vriendschap met wat extra's. Dan ga je elkaar niet negeren natuurlijk. Jullie komen elkaar tegen ( net als in real life zou je iemand dan ook niet negeren als je hem tegenkomt).

Niet leuk dat dit nu net vandaag gebeurt, op deze lastige dag voor jou.
Datertje schreef:
09-05-2021 19:04
Vele rondes verder zit ik uitgeput op de bank met een pizza. Nog 95 uur en dan zie ik hem weer.
:jump:
😄😋
Julus schreef:
09-05-2021 20:30
Mimali, het is gewoon een rotsituatie waar jij in zit. Een rot positie. Ik weet er alles van helaas. Helaas ga je nooit krijgen wat je graag wil van hem. Dit is de allergrootste valkuil: hopen dat hij alsnog gevoelens krijgt en een relatie wil, maar dat gebeurt zelden. Je kunt alles met een scharrel hebben, zelfs zoveel dat het op een relatie lijkt. Dat je denkt: alles klopt, waarom wil hij nou niet? En dat is frustrerend en pijnlijk en hoe langer je doorgaat, hoe moeilijker om los te laten. Hij is single. En zit dus op Tinder. Hij hoeft zich niet te verantwoorden, want er is geen relatie. Jij moet bedenken wat zwaarder weegt: de leuke afspraakjes en contact, of rust in je hoofd en ruimte voor een ander.
Een fwb is verneukeratief omdat je je gaat hechten en het vaak erg leuk hebt samen, maar zonder dat je iemands pioriteit bent en zonder toekomstperpectief. En zodra hij verliefd wordt zet hij jou meteen aan de kant. En dat mag en kan want je hebt niks samen.

Tuurlijk swipet hij je naar rechts. Het zou raar zijn om je scharrel naar links te swipen, want er is goed contact. Een vriendschap met wat extra's. Dan ga je elkaar niet negeren natuurlijk. Jullie komen elkaar tegen ( net als in real life zou je iemand dan ook niet negeren als je hem tegenkomt).

Niet leuk dat dit nu net vandaag gebeurt, op deze lastige dag voor jou.
Jij beschrijft mijn verhaal precies zoals het is..

En in deze corona tijd, en omdat er niks gebeurd op de apps kan ik hem zo moeilijk los laten..
Ook dat herken ik wel. Het is toch die leegte of dat gat waar je in valt als je er mee stopt. Maar het wrange is dat dit contact je ook in de war maakt. Als je samen bent zul je volop genieten van de gezelligheid en aandacht, maar tussendoor is het alleen maar onrust, en je van alles afvragen. Je wil dat hij je wil. Het is uitkijken dat je niet over je grenzen heengaat om hem te behouden..
Het zal ook nog pijnlijker gaan worden als hij je mededeelt dat hij iemand heeft ontmoet en dat jullie stoppen.
Wil je dat afwachten? Je komt er nu redelijk ongeschonden uit. Het zal afkicken zijn. Maar ook veel rust geven!

Niks meer om te analyseren. Niet wachtend op een appje of een datevoorstel. Geen hoop meer. Eigenlijk leef je met het idee dat het ieder moment kan stoppen vanuit hem. Die onzekerheid is killing. Je kunt beter zelf het heft in handen nemen.
Wat rot allemaal Mimali.

Hier ook weer iets raars. Ging van tinder af, toch maar nummers uitgewisseld met dat ene leuke contact.
Krijg ik al twee berichten op de vroege ochtend met een soort humor die ik niet grappig vindt. Ik reageer nog netjes, krijg ik terug dat we dan niet bij elkaar passen en dan iets sarcastisch over mijn hoge morele waarden. Pffff wat een weirdo,
fladder schreef:
09-05-2021 21:17
Wat rot allemaal Mimali.

Hier ook weer iets raars. Ging van tinder af, toch maar nummers uitgewisseld met dat ene leuke contact.
Krijg ik al twee berichten op de vroege ochtend met een soort humor die ik niet grappig vindt. Ik reageer nog netjes, krijg ik terug dat we dan niet bij elkaar passen en dan iets sarcastisch over mijn hoge morele waarden. Pffff wat een weirdo,
permafrost wijzigde dit bericht op 09-05-2021 21:47
Reden: verkeerd gelezen
3.88% gewijzigd
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
MiMail
Ik zou eerlijk zijn hoe je je voelt.
En dat je hem de ruimte geeft dat hij erover nadenkt? Want wie weet durft hij zich niet te openen. Aan ander kan is het ook inderdaad fwb... Dan heb je wel duidelijkheid.

Denk niet dat het je menstruatie is of je kind etc.
Maar je gaat over je grenzen heen, je luistert niet naar je hart gok ik.

Ik weet niet of het aan deze tijd is.
Of aan deze tijdperk.
Maar ik merk wel dat jongens sneller oordelen en ermee klaar zijn. Als je ze via tinder leert kennen.
Of als je met iemand gaat appen.

Ik ben beetje saai op de app. Maar met bellen of video bellen meer open. Maar dan heb je weer types die klaar met je zijn, want het whatsappen is niet snel, leuk of sexy genoeg.
Attraverso schreef:
09-05-2021 19:58
.....

Hoezo niet? Zij zit hier toch mee?

Hij heeft toch een soort relatie met haar en dan luister je naar de ander. Anders moet hij van haar af blijven.
Julus schreef:
09-05-2021 20:53
Ook dat herken ik wel. Het is toch die leegte of dat gat waar je in valt als je er mee stopt. Maar het wrange is dat dit contact je ook in de war maakt. Als je samen bent zul je volop genieten van de gezelligheid en aandacht, maar tussendoor is het alleen maar onrust, en je van alles afvragen. Je wil dat hij je wil. Het is uitkijken dat je niet over je grenzen heengaat om hem te behouden..
Het zal ook nog pijnlijker gaan worden als hij je mededeelt dat hij iemand heeft ontmoet en dat jullie stoppen.
Wil je dat afwachten? Je komt er nu redelijk ongeschonden uit. Het zal afkicken zijn. Maar ook veel rust geven!

Niks meer om te analyseren. Niet wachtend op een appje of een datevoorstel. Geen hoop meer. Eigenlijk leef je met het idee dat het ieder moment kan stoppen vanuit hem. Die onzekerheid is killing. Je kunt beter zelf het heft in handen nemen.
Die onrust was ik tot vandaag juist kwijt, maar is nu wel beetje terug ja..
Hij heeft me nu alweer aantal keer geappt om me op te vrolijken omdat hij weet dat ik me rot voel over moederdag.. ik heb dat zo nodig dat er iemand aan me denkt, lief voor me is pff..
Ik denk dat ik eerlijk ga zijn over wat ik voel en waar ik bang voor ben....
En het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik iemand tegen kom..
fladder schreef:
Wat rot allemaal Mimali.

Ja het is heel rot, ga het maar laten bezinken even..

Nou ja zeg,rare man...
Ilovefairytales schreef:
09-05-2021 21:46
MiMail
Ik zou eerlijk zijn hoe je je voelt.
En dat je hem de ruimte geeft dat hij erover nadenkt? Want wie weet durft hij zich niet te openen. Aan ander kan is het ook inderdaad fwb... Dan heb je wel duidelijkheid.

Denk niet dat het je menstruatie is of je kind etc.
Maar je gaat over je grenzen heen, je luistert niet naar je hart gok ik.

Ik weet niet of het aan deze tijd is.
Of aan deze tijdperk.
Maar ik merk wel dat jongens sneller oordelen en ermee klaar zijn. Als je ze via tinder leert kennen.
Of als je met iemand gaat appen.

Ik ben beetje saai op de app. Maar met bellen of video bellen meer open. Maar dan heb je weer types die klaar met je zijn, want het whatsappen is niet snel, leuk of sexy genoeg.
Ja dat ga ik doen.... Anders blijft het in mijn hoofd zitten..
Mimali schreef:
09-05-2021 21:53
.....
Ik denk dat ik eerlijk ga zijn over wat ik voel en waar ik bang voor ben....
En het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik iemand tegen kom..

Ja dat zou ik doen. En hij luistert maar. En "geen relatie willen", "niet exclusief zijn", "altijd eerlijk geweest", fuck that shit. Hij had seks met je en daarmee gaat hij automatisch iets met je aan. En anders houdt zijn poten thuis in het vervolg.
Mee eens. Als hij respectvol is kan hij minstens naar je luisteren en vertellen hoe hij het ziet en voelt. En dan is het aan jou of dat genoeg is, of dat je ermee wil stoppen. Niet 1 partij bepaalt de voorwaarden, dat doe je samen. En beide partijen mogen voor zichzelf besluiten dat het niet meer werkt.

Ik vind hem wel attent over komen. Hij appt je, omdat hij weet dat je een rotdag hebt. Klinkt niet als iemand die je gebruikt. De F van Fwb doet hij iig goed😊

Sowieso ga je zelf akkoord met de voorwaarden van deze constructie ( je weet dat hij geen relatie / verplichting wil dus er is geen sprake van gebruiken. Maar dat kan wel zo voelen, weet ik.
fladder schreef:
Wat rot allemaal Mimali.

Het is wel weer raak zeg, de laatste week. Alle gekkies weer tot leven😅
Ik had dus gechat met die man van Paiq en we zouden gisteravond nog eventjes kijken of we online waren allebei.
Hij stuurde een bericht dat het niet ging lukken, vanwege onverwachte visite.
En ik weet dat hij bijna op vakantie gaat, in NL.

Denk niet dat we elkaar nog spreken. Ook goed. Verder is het rustig.
Antoon69 schreef:
09-05-2021 22:01
Ja dat zou ik doen. En hij luistert maar. En "geen relatie willen", "niet exclusief zijn", "altijd eerlijk geweest", fuck that shit. Hij had seks met je en daarmee gaat hij automatisch iets met je aan. En anders houdt zijn poten thuis in het vervolg.
Oei jij klinkt wel een beetje verbitterd..
Hij is echt heel lief en respectvol hoor..
Julus schreef:
09-05-2021 22:17
Mee eens. Als hij respectvol is kan hij minstens naar je luisteren en vertellen hoe hij het ziet en voelt. En dan is het aan jou of dat genoeg is, of dat je ermee wil stoppen. Niet 1 partij bepaalt de voorwaarden, dat doe je samen. En beide partijen mogen voor zichzelf besluiten dat het niet meer werkt.

Ik vind hem wel attent over komen. Hij appt je, omdat hij weet dat je een rotdag hebt. Klinkt niet als iemand die je gebruikt. De F van Fwb doet hij iig goed😊

Sowieso ga je zelf akkoord met de voorwaarden van deze constructie ( je weet dat hij geen relatie / verplichting wil dus er is geen sprake van gebruiken. Maar dat kan wel zo voelen, weet ik.
Hij is zeker heel lief, attent en respectvol.. Net appte hij alweer, gaat het weer een beetje...
Dus een waardevolle vriend is het zeker.. Ik schaam me nu eigenlijk wel voor mijn gedachten van vanmiddag want dat verdient hij niet..

Ik wist ook waar ik aan begon, en kan hem niks verwijten..
Jij voelt het zo en dat mag. Het ene sluit het andere niet uit. Hoe respectvol en lief hij ook is..hij wil geen relatie en dat is lastig voor je toch?

Wat moet je met een klootzak? Juist omdat hij zo leuk en lief is zou je meer willen.
Julus schreef:
09-05-2021 22:21
Ik had dus gechat met die man van Paiq en we zouden gisteravond nog eventjes kijken of we online waren allebei.
Hij stuurde een bericht dat het niet ging lukken, vanwege onverwachte visite.
En ik weet dat hij bijna op vakantie gaat, in NL.

Denk niet dat we elkaar nog spreken. Ook goed. Verder is het rustig.
Wel netjes dat hij het nog even laat weten..
Waarom denk je niet dat jullie elkaar nog gaan spreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven