Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Shug schreef:
08-05-2021 20:22
Dat mis ik ook bij de mannen. Ze zijn niet geïnteresseerd in mij, maar enkel in mijn lijf en hoe snel dat tot hun beschikking kan staan.

Om over intellectuele interesse maar te zwijgen....
Dit inderdaad.. Mis ook vaak dat ze écht wil weten wie ik ben en daar moeite voor doen. Heb nu best vaak meegemaakt dat het alleen om hun eigen pleziertje ging, vooral intimiteit en volgens hun schema. Nu kan ik dat gelukkig sneller herkennen, maar het blijft wel rot.

Het zijn vaak mooie woorden geweest, maar uiteindelijk blijf ik toch teleurgesteld achter en gaan ze weer vrolijk door naar de volgende alsof het niks was. Oprechtheid is soms ver te zoeken :(
Vivi3338 schreef:
08-05-2021 21:33
Dit inderdaad.. Mis ook vaak dat ze écht wil weten wie ik ben en daar moeite voor doen. Heb nu best vaak meegemaakt dat het alleen om hun eigen pleziertje ging, vooral intimiteit en volgens hun schema. Nu kan ik dat gelukkig sneller herkennen, maar het blijft wel rot.

Het zijn vaak mooie woorden geweest, maar uiteindelijk blijf ik toch teleurgesteld achter en gaan ze weer vrolijk door naar de volgende alsof het niks was. Oprechtheid is soms ver te zoeken :(

Ja Vivi, maar je kiest ze toch zelf uit. Daar zit dan ook iets wat niet helemaal goed gaat.
Antoon69 schreef:
08-05-2021 22:37
Ja Vivi, maar je kiest ze toch zelf uit. Daar zit dan ook iets wat niet helemaal goed gaat.
Jawel, maar de eerste paar dates hoor je de mooie woorden dat ze écht op zoek zijn naar iets serieus, alle aandacht geven en dan word ik als een prinses behandeld. Dan denk ik elke keer, ‘nu is het anders’ 🙈 Helaas gebeurd dat dan na aantal dates en intimiteit de moeite ineens afneemt.. Dus meer voor de jacht was 😅 Maar mijn voelsprieten kunnen ook zeker beter, dat ben ik nu steeds meer aan het proberen!

En ergens geloof ik ook dat die mannen ook gewoon op zoek zijn naar ‘iets’, dat het persé altijd met slechte intenties is. Maar het is jammer hoe sommigen dat dan oplossen, bijv door ghosten of toch even eigen pleziertje uithalen.
Ik geloof inderdaad ook niet dat dat soort types enkel op zoek zijn naar seks. Ik denk ook dat veel mensen moeite hebben om echte commitment aan te gaan, seks en jagen is natuurlijk nog leuk en makkelijk, maar daarna begint het echte werk pas, dat werkt voor veel mensen toch beangstigend. En daarbij zijn er veel mensen die altijd willen dat het op hun manier gaat en weinig rekening houden met een ander. Als je een meegaand type bent zul je eerder aan het kortste eind trekken (id zin dat je dan over je heen laat lopen).
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-05-2021 23:06
5.12% gewijzigd
wij slapen nooit.
permafrost schreef:
08-05-2021 19:49
Weinig eigenlijk, het is vaker voorgekomen dat ik niet aan de verwachtingen voldeed (en daar hadden die vrouwen achteraf doorgaans wel gelijk in)(...)
En aan welke verwachtingen voldeed je dan niet?
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
08-05-2021 21:33
(...)
Ik weet niet of dat echt met onoprechtheid te maken heeft, dat is ook het gemak van online daten, dat je binnen no time weer een nieuw iemand treft. Dat heb jij ook.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-05-2021 23:33
0.34% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-05-2021 23:02
Ik geloof inderdaad ook niet dat dat soort types enkel op zoek zijn naar seks. Ik denk ook dat veel mensen moeite hebben om echte commitment aan te gaan, seks en jagen is natuurlijk nog leuk en makkelijk, maar daarna begint het echte werk pas, dat werkt voor veel mensen toch beangstigend. En daarbij zijn er veel mensen die altijd willen dat het op hun manier gaat en weinig rekening houden met een ander. Als je een meegaand type bent zul je eerder aan het kortste eind trekken (id zin dat je dan over je heen laat lopen).
Ja precies dit! Het waren allemaal niet persé slechte/foute mannen, maar die het heel slecht aanpakken als het om verwachtingen gaat en iets willen investeren. Het doet dan wel extra zeer als ik zie dat die persoon dan daarna wel met iemand is waarbij het allemaal ‘klopt’, maar dat probeer ik maar niet te persoonlijk op te vatten. Gevoel kan je uiteindelijk niet forceren, maar sommige geven je de kans niet eens..
alongwiththesunshine schreef:
08-05-2021 23:03
En aan welke verwachtingen voldeed je dan niet?
Lui, niet ambitieus genoeg, weinig communicatief onder andere.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
permafrost schreef:
08-05-2021 23:15
Mkay
wij slapen nooit.
permafrost schreef:
08-05-2021 23:15
En dit zei letterlijk je date?
Ilovefairytales schreef:
09-05-2021 10:02
En dit zei letterlijk je date?

Het is meer de samenvattende conclusie van het concilie van exen.
Nou dit moet ik toch even kwijt..
Scharrel waar ik pas weer geweest ben, heeft al die tijd dat we contact hebben (al meer dan een jaar) gezegd dat hij geen relatie wil, en mij dus niet alles kan geven wat ik verdien en zou willen..
Heb ik me sinds kort eindelijk bij neer kunnen leggen..

Kom ik hem net tot mijn verbazing tegen op Tinder, ik weet hij is vrij om te doen wat hij wil, maar toch was het een klap in mijn gezicht, en voel me wel een beetje gebruikt..(al is dat niet helemaal reëel dat weet ik)
Vooral ook omdat ik de deur altijd op een kier heb gehouden mocht hij van gedachten veranderen dat weet hij ook..
Vanochtend vroeg stuurde hij nog een gifje om fijne moederdag te wensen, ik stuurde terug wat lief en vroeg hoe hij geslapen had.. Hij is continu online maar opent mijn app niet.. Zal wel aan het appen zijn met een match denk ik dan..

Ik ben nu best een beetje verdrietig maar besef me ook dat ik geen recht van spreken heb..
Of wat vinden jullie?

Hoe is het verder met jullie, nog iemand op date geweest dit weekend?
Mimali schreef:
09-05-2021 15:36
Scharrel waar ik pas weer geweest ben, heeft al die tijd dat we contact hebben (al meer dan een jaar) gezegd dat hij geen relatie wil, en mij dus niet alles kan geven wat ik verdien en zou willen..

Kom ik hem net tot mijn verbazing tegen op Tinder, ik weet hij is vrij om te doen wat hij wil, maar toch was het een klap in mijn gezicht, en voel me wel een beetje gebruikt..(al is dat niet helemaal reëel dat weet ik)
Vooral ook omdat ik de deur altijd op een kier heb gehouden mocht hij van gedachten veranderen dat weet hij ook..
Vanochtend vroeg stuurde hij nog een gifje om fijne moederdag te wensen, ik stuurde terug wat lief en vroeg hoe hij geslapen had.. Hij is continu online maar opent mijn app niet.. Zal wel aan het appen zijn met een match denk ik dan..

Ik ben nu best een beetje verdrietig maar besef me ook dat ik geen recht van spreken heb..
Of wat vinden jullie?

Ligt er aan; is hij op zoek naar vertier, waren jullie exclusief of is hij op zoek naar de ware?

En voel jij je rot omdat het pijn doet aan je hart of aan je ego?

Pijn is helemaal niet fijn, maar als deze man jou niet kan zien voor wat je waard bent, wil je hem dan wel?
Ik had hem trouwens naar rechts geswiped, want voelde gek om naar links te doen..
En krijg nu net de melding, je hebt een en nieuwe match, nou 3 keer raden..

Mannen ik snap ze echt niet..
Mimali schreef:
09-05-2021 15:36

Of wat vinden jullie?

Je hebt gevoelens voor hem, en hij mag idd doen en laten wat hij wilt.
Ik begrijp wel dat je verdrietig bent...
Wil je dit echt? Dat je zulke gevoelens krijgt van wat scharrelen met iemand, die geen relatie met je wil?

Laat het verdrietige gevoel even toe, en laat hem maar even links liggen.

En als het goed voelt voor je zeker je ogen open houden voor andere mannen, en daar je energie in steken.
Er zullen vast mannen bij zijn die je wel geven wat je eigenlijk zou willen.

Sorry dat ik zo even inbreek, ben een stille mee-lezer.
Levensgenieter ;)
Maar wie zegt dat hij een relatie wil als hij op tinder zit? Misschien wil hij gewoon gesprekken of is hij op zoek naar seks. Of hoe rot het ook is, ziet hij het toch niet met jou zitten en wil verder kijken. Ik snap dat het rot is om te zien, vooral als je zelf gevoelens voor hem hebt. Maar je kan er weinig van zeggen, want jullie waren niet exclusief toch? Als dat wel het geval is, dan is het natuurlijk anders.
We hebben het er nooit over gehad dat we exclusief zijn nee..
Toen ik laatst bij hem was vroeg hij hoe het op Tinder was, ik zei dat het niks was en alleen maar over sex ging..
Toen vroeg ik of hij er ook weer op zat, toen zei hij nee want ik word er alleen maar onrustig van..
En een week later dit..

En ja ik weet het, ik zit er zelf ook op maar dat is omdat hij niet op zoek was naar iets vast of serieus..

Maar ik merk nu dus dat ik het niet trek als hij met anderen zou gaan daten.. Dus het is wel duidelijk dat het pijn doet aan mijn hart..
Dat jaar dat we elkaar nu kennen hebben we het allebei al een paar keer losgelaten maar we komen toch steeds weer bij elkaar terug..
Of hij begint weer met appen of ik..

Misschien is hij niet op zoek naar een relatie op Tinder , maar als het seks is dan haak ik af..
Ik wil niet 1 van de zijn waar hij seks mee heeft, maar weet niet zo goed of ik dat nu moet zeggen tegen hem..

Ik had nog gevraagd of hij dit weekend af wilde spreken maar dat hield hij af..
(met een reden die ik begreep)

Maar snap er dan weer niks van dat hij me toch naar rechts swiped..
Dus als ik het goed begrijp scharrel je al een jaar met hem, maar jullie zijn niet exclusief? Waarom hebben jullie dat nooit besproken eigenlijk? Het lijkt mij niet fijn om te weten dat de ander ook gewoon met anderen bezig kan zijn in de tijd dat wij ook seks hebben.

Nu lijkt het me erg lastig om nog daarover in gesprek te gaan. Vooral omdat je weet dat hij eigenlijk niks vasts zoekt en jij zoals ik lees meer van hem wil dan alleen seks. Want je zegt je wil niet alleen iemand zijn waarmee hij seks heeft, alleen in die situatie zit je toch al? Omdat jullie geen relatie hebben en niet exclusief zijn?

Lastige situatie wel. Het is makkelijk om te zeggen ga in gesprek en zodra hij aangeeft dat dit het wel is, zou ik het stoppen. Alleen als buitenstaander lijkt mij dat wel de beste optie. Of wat wil je zelf eigenlijk het liefste?
Shiverrr schreef:
09-05-2021 17:05
Dus als ik het goed begrijp scharrel je al een jaar met hem, maar jullie zijn niet exclusief? Waarom hebben jullie dat nooit besproken eigenlijk? Het lijkt mij niet fijn om te weten dat de ander ook gewoon met anderen bezig kan zijn in de tijd dat wij ook seks hebben.

Nu lijkt het me erg lastig om nog daarover in gesprek te gaan. Vooral omdat je weet dat hij eigenlijk niks vasts zoekt en jij zoals ik lees meer van hem wil dan alleen seks. Want je zegt je wil niet alleen iemand zijn waarmee hij seks heeft, alleen in die situatie zit je toch al? Omdat jullie geen relatie hebben en niet exclusief zijn?

Lastige situatie wel. Het is makkelijk om te zeggen ga in gesprek en zodra hij aangeeft dat dit het wel is, zou ik het stoppen. Alleen als buitenstaander lijkt mij dat wel de beste optie. Of wat wil je zelf eigenlijk het liefste?
Tussen neus en lippen door weleens gezegd dat we alleen met elkaar afspreken maar niet echt besproken nee..

Nee het is nu niet alleen seks, we hebben het ook heel gezellig, kunnen uren kletsen over vanalles, en hebben redelijk wat app contact..
Zijn ook weleens een middag samen geweest dat het niet eens tot seks kwam..

Ik bedoelde dat als hij nu op Tinder op zoek is naar (meer) seks dat ik dan afhaak, want ik wil niet 1 van de zijn..

Het allerliefste zou ik willen dat hij er 100 % voor wil gaan maar had me er al bij neergelegd dat dat hem niet ging worden.
Dacht ik dat ik het aankon om het gewoon leuk te hebben maar blijkbaar is dat toch niet zo.. Want ik ben dus gewoon jaloers 🙈
Hoe ... ook dat fwb gedoe werkt meestal niet. Ik vind het het heel naar voor je. Ik zou wel de vraag stellen waarom nu wel Tinder?
Maar ik denk dat je diep in je hart wel weet wat je moet doen, omdat dat uiteindelijk het beste is voor jou.
Maar pijn doet het, dus wees lief voor jezelf nu.
Ja, eens met Datertje, ik zou het ook aan hem vragen. Dan is het waarschijnlijk tussen jullie waarschijnlijk wel meteen klaar maar anders ga je jezelf alleen maar opvreten.
Mimali nooit scharrelen met iemand waar je gevoelens voor hebt.
Sterkte
Ik heb ook gewoon een k dag vandaag..
Moederdag, mijn kind is bij haar vader, dat kon ik altijd prima aan als dat zo uitkwam, dan vieren we het de week ervoor..Maar dit is nu de tweede keer dat mijn eigen moeder er ook niet meer is en merk dat ik het daardoor wat slechter trek om alleen te zijn..
En ben ook nog ongesteld dus zo labiel als de pest..

Hadden net weer appcontact , dus ik zei dat ik een rotdag had vanwege moederdag, en hij was weer zo lief dat ik het niet uit mijn strot kreeg om iets over Tinder te zeggen..
Hij stelde voor om van de week af te spreken, dus hoop dat het me dan lukt om het erover te hebben, lijkt me ook beter dan op de app..
Maar mijn keel word dichtgeknepen bij het idee dat ik hem zou moeten laten gaan...
Hij is zich van geen kwaad bewust denk ik hoor, en dat ik zei dat ik me gebruikt voel is niet eerlijk want weet bijna zeker dat dat zijn intentie niet is...
Maar was gewoon een eerste reactie toen hij voorbij kwam op Tinder..
Hij is altijd eerlijk erover geweest dat hij niet open staat voor meer..
En ik heb dat geaccepteerd, ook omdat ik er eigenlijk van overtuigd was dat hij alleen met mij afsprak..weet niet waarom maar dat zei mijn gevoel gewoon..
Maar je zit zelf toch ook op tinder?

Je weet dat hij geen relatie wilt, hij heeft verder niet uitgesproken alleen met jou bezig te zijn en jij bent ook actief op tinder...

Wel vervelend dat je zo’n nare Moederdag hebt. Je kind niet bij je hebben, en je moeder moeten missen lijkt me heel zwaar. :(
Levensgenieter ;)
MissButterflyyy schreef:
09-05-2021 18:39
Maar je zit zelf toch ook op tinder?

Je weet dat hij geen relatie wilt, hij heeft verder niet uitgesproken alleen met jou bezig te zijn en jij bent ook actief op tinder...

Wel vervelend dat je zo’n nare Moederdag hebt. Je kind niet bij je hebben, en je moeder moeten missen lijkt me heel zwaar. :(
Klopt omdat hij niet openstaat voor wat ik uiteindelijk wel wil, heb dat een tijd niet gedaan, maar sinds een maand of twee dacht ik, ik kan beter ook wel verder kijken omdat ik ander mijn focus zo op hem heb..
En dacht als er iets op mijn pad komt ga ik daar eerlijk over zijn..
Ik snap dat het allemaal heel apart klinkt voor jullie, maar als we samen zijn is het gewoon zo fijn, relaxed enz... En dat was meteen zo vanaf de eerste date..

Maar ik ga het er over hebben met hem van de week..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven