Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 29 april 2021 om 21:47
Ik heb zondag een tweede date
Dit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.
Gaan jullie weer wandelen Moeras? Lief dat je iets voor hem wilt meebrengen dit keer!

Gaan jullie weer wandelen Moeras? Lief dat je iets voor hem wilt meebrengen dit keer!

donderdag 29 april 2021 om 21:49
Hier is het weer heel stil op de app.
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.
Hebben jullie dat ook? Soms zo'n behoefte aan fysiek contact?
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.

donderdag 29 april 2021 om 21:50
Klinkt goed, alvast veel plezier gewenst zondag. Kan je misschien niet beter wandelen ipv op een terrasje te gaan zitten? Mijn ervaring is dat het snel koud is als je een tijdje gaat zitten.Vivi3338 schreef: ↑29-04-2021 21:47Ik heb zondag een tweede dateDit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.
Wij gaan idd weer wandelen, ja ik dacht misschien ook wel fijn als hij merkt dat ik ook aan hem gedacht hem deze week

donderdag 29 april 2021 om 21:52
Snap wel dat je daarvoor kiest, geeft ook wel een veilig gevoel.Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 21:49Hier is het weer heel stil op de app.
Ik mis zeker ook lichamelijk contact, maar het is voor nu niet anders helaas

donderdag 29 april 2021 om 21:53
Dat is niet verkeerd!Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 21:49Hier is het weer heel stil op de app.
Ik heb daar lang geen behoefte aan gehad en is een jaar geleden. Toen had ik een eenmalig avontuurtje. Het jaar daarvoor ook eenmalig. Dus ja, nu begint het wel te knagen. In de afgelopen 3 jaar heb ik amper fysiek contact gehad. Dat had ik nooit kunnen bedenken.

donderdag 29 april 2021 om 21:53
Leuk dat de 2de date staat!Vivi3338 schreef: ↑29-04-2021 21:47Ik heb zondag een tweede dateDit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.

donderdag 29 april 2021 om 21:55
3 jaar is wel echt lang hè. Bij mij was afgelopen zomer voor het laatst. Misschien heb ik ook wel de lente kriebels!Julus schreef: ↑29-04-2021 21:53Dat is niet verkeerd!
Ik heb daar lang geen behoefte aan gehad en is een jaar geleden. Toen had ik een eenmalig avontuurtje. Het jaar daarvoor ook eenmalig. Dus ja, nu begint het wel te knagen. In de afgelopen 3 jaar heb ik amper fysiek contact gehad. Dat had ik nooit kunnen bedenken.

donderdag 29 april 2021 om 21:56
Ik heb ook al een poos geen fysiek contact gehad. Vraag me af hoe het zal zijn om weer eens een echt fijn avontuurtje te beleven.Julus schreef: ↑29-04-2021 21:53Dat is niet verkeerd!

donderdag 29 april 2021 om 22:00
Ja en afgelopen zomer is ook al best lang. Maar het voelt anders als het met iemand is voor wie je gevoelens hebt. Ik had een paar avontuurtjes met mannen voor wie ik niks voelde en dat had ik prima kunnen missen.Rubberlaars schreef: ↑29-04-2021 21:553 jaar is wel echt lang hè. Bij mij was afgelopen zomer voor het laatst. Misschien heb ik ook wel de lente kriebels!

donderdag 29 april 2021 om 22:05
donderdag 29 april 2021 om 22:13
Wat leuk! Alvast veel plezier!Vivi3338 schreef: ↑29-04-2021 21:47Ik heb zondag een tweede dateDit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.