Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
02-05-2021 16:18
Echt ruk want je weet dus nooit ( zeker) of ze single zijn en of ze iets serieus zijn. Dat maakt de kansen nu wel kleiner.
Daarom denk ik ook dat ik volgend jaar meer succes zal hebben, als ik wil.
Ja precies.

En weet je het is gewoon echt rot want iedere keer stel je jezelf kwetsbaar op en als iemand dan gewoon getrouwd blijkt te zijn voel je je altijd in de maling genomen. Tenminste zo voelt dat voor mij. Herkenbaar?
moeras schreef:
02-05-2021 16:22
Ja precies.

En weet je het is gewoon echt rot want iedere keer stel je jezelf kwetsbaar op en als iemand dan gewoon getrouwd blijkt te zijn voel je je altijd in de maling genomen. Tenminste zo voelt dat voor mij. Herkenbaar?
Nee ik heb dat nooit meegemaakt. Kennelijk screen ik dat heel goed ofzo. Of ik had mazzel. Zoiets merk ik vrij snel op in chats maar als iemand heeel goed kan liegen wordt dat lastig. Ik spreek sowieso niet af als ik twijfels heb over de status of als ze vaag doen. Dat is altijd een indicatie.
Julus schreef:
02-05-2021 16:16
Verbaast me niks. Die spendeert gewoon weinig aan kleding. Doet ie goed, want velen blijven shoppen.
Ik ook, sinds corona. Daarvoor jarenlang geen kleding gekocht.

Ik vind alto's leuke types. Was ik vroeger ook en ik vond dat altijd de leukste jongens.
Alto's zijn ook echt mijn types
Ik heb zelf ook niet veel kleding maar wat ik heb is nog wel gangbaar zeg maar zoals een spijkerbroek.
Julus schreef:
02-05-2021 16:25
Nee ik heb dat nooit meegemaakt. Kennelijk screen ik dat heel goed ofzo. Of ik had mazzel. Zoiets merk ik vrij snel op in chats maar als iemand heeel goed kan liegen wordt dat lastig. Ik spreek sowieso niet af als ik twijfels heb over de status of als ze vaag doen. Dat is altijd een indicatie.
Verstandig, ik ben soms iets te goedgelovig denk ik. Mij is het wel overkomen, helaas.
Dat moet je jezelf niet aanrekenen hoor. Dat is die man aan te rekenen die jou heeft voorgelogen. Er zijn wel wat signalen waar je op kunt letten. Daar let ik altijd op. 1 van die signalen is als iemand via Kik wil appen. No go. Ik zie nu ook vaak een Kiknaam in een profiel staan. Zegt genoeg.
moeras schreef:
Ja precies.

Het is ook rot, vorig jaar ben ik maanden lang in de maling genomen.
Gaat je niet in de koude kleren zitten. Kan me ook voorstellen dat het je vertrouwen in mannen een deuk geeft. Ik ben keihard bedrogen door een ex, maar werd niet wantrouwend tot mijn eigen verbazing. Misschien omdat de partner van daarna enorm betrouwbaar was en uit alles bleek dat hij echt voor me ging. We leerden elkaar in het wild kennen, wat ook wel mee helpt.
Julus schreef:
02-05-2021 17:22
Gaat je niet in de koude kleren zitten. Kan me ook voorstellen dat het je vertrouwen in mannen een deuk geeft. Ik ben keihard bedrogen door een ex, maar werd niet wantrouwend tot mijn eigen verbazing. Misschien omdat de partner van daarna enorm betrouwbaar was en uit alles bleek dat hij echt voor me ging. We leerden elkaar in het wild kennen, wat ook wel mee helpt.
Je krijgt er echt een tik van, maar gelukkig kan ik mijzelf goed onder de kont schoppen :-)
Yep been there. Je krijgt er een enorme tik van dat klopt. Het speelt altijd ergens in je achterhoofd mee.

Ik ben wel meer op mijn hoede nu. Mocht mijn lief nu dingen verzwijgen waar ik later achter kom dan hebben we toch serieus een probleem. Ik haat het als iets wordt verzwegen.

En het komt altijd uit.
Zojuist zag ik een héle erge op Tinder; man, jaar of 44, hoofd half verborgen achter een dreumes. Uit zijn profiel blijkt meneer getrouwd te zijn, anoniem te willen blijven op de foto en wil graag een bijvrouwtje... en dan zet je jezelf verborgen achter je dreumes op de foto? Hoe zíek ben je dan?
moeras schreef:
Ja precies.

Ja en nee; tot nu toe kom ik er altijd op tijd achter, maar het voelt als een soort verlies van tijd en energie die je aan zo’n sneu geval besteedt.
Limo76 schreef:
02-05-2021 17:10
Het is ook rot, vorig jaar ben ik maanden lang in de maling genomen.
Wat rot voor je :hug:
Shug schreef:
02-05-2021 18:31
Ja en nee; tot nu toe kom ik er altijd op tijd achter, maar het voelt als een soort verlies van tijd en energie die je aan zo’n sneu geval besteedt.
Idd verlies van tijd maar ook verlies van vertrouwen. En vooral dat laatste werkt bij mij heel erg tegen me.

Ik ben wel een beetje het vertrouwen in mannen kwijt geraakt.
1 door een ex die me mishandelde en 2 door mannen die zich voor doen als single en dat uiteindelijk niet blijken te zijn.
Shug schreef:
02-05-2021 18:27
Zojuist zag ik een héle erge op Tinder; man, jaar of 44, hoofd half verborgen achter een dreumes. Uit zijn profiel blijkt meneer getrouwd te zijn, anoniem te willen blijven op de foto en wil graag een bijvrouwtje... en dan zet je jezelf verborgen achter je dreumes op de foto? Hoe zíek ben je dan?
Wat een sneu geval, ga dan naar die datingsite of app die daar speciaal voor zijn. En wat nog triester is is dat hij zich achter zijn kind verschuild. sukkel.
Datertje schreef:
02-05-2021 17:56
Yep been there. Je krijgt er een enorme tik van dat klopt. Het speelt altijd ergens in je achterhoofd mee.

Ik ben wel meer op mijn hoede nu. Mocht mijn lief nu dingen verzwijgen waar ik later achter kom dan hebben we toch serieus een probleem. Ik haat het als iets wordt verzwegen.

En het komt altijd uit.
Zo te lezen is jou vertrouwen ook geschaad
Yep ik had een pareltje wat vreemd ging. Ik heb zijn telefoon gehackt en toen kwam ik erachter. Hij beloofde dat het over was. Maar helaas zijn ze gewoon doorgegaan. Ik heb wel wraak genomen hahaha
Datertje schreef:
02-05-2021 20:31
Yep ik had een pareltje wat vreemd ging. Ik heb zijn telefoon gehackt en toen kwam ik erachter. Hij beloofde dat het over was. Maar helaas zijn ze gewoon doorgegaan. Ik heb wel wraak genomen hahaha

Je hebt haar een kopje kleiner gemaakt?
Antoon69 schreef:
02-05-2021 20:37
Je hebt haar een kopje kleiner gemaakt?
Waarom haar? 😄

Ik had ook diverse gedachten haha. Van haar vriend op de hoogte stellen tot...ik weet het niet meer.

Uiteindelijk niets gedaan.
Julia_20 schreef:
02-05-2021 20:46
Waarom haar? 😄

Ik had ook diverse gedachten haha. Van haar vriend op de hoogte stellen tot...ik weet het niet meer.

Uiteindelijk niets gedaan.

Dit soort woede richt zich inderdaad vaak op de verkeerde.
Antoon69 schreef:
02-05-2021 20:53
Klopt.
Ik heb zijn mooie auto twee dagen mee genomen zonder dat hij wist waar hij was. Dit vond hij overigens erger dan dat hij niet wist waar ik was :rofl:
Antoon69 schreef:
02-05-2021 20:53
Ja dat is vaak waar.
Er is er maar 1 fout en dat is de gene die vreemd gaat. Niet de minnaar of minnares, en al helemaal niet de bedrogene.

En het ergste is dat die gene die vreemd gaat ook nog gewoon beweerd van zijn/haar partner te houden. Het enige wat ik dan denk is, hoe dan? Hoe kan je vreemd gaan.
Mijn ex heeft mij jarenlang op alle mogelijke manieren bedrogen en meer. Ik dénk wel over wraak, maar het is zonde om daar mijn energie aan te verspillen.

Zelf doorleven en ze in hun sop gaar laten koken. Dat is het beste.
Wraak nemen is een gifbeker drinken in de overtuiging dat de ander gaat lijden

😎

Ik denk dan maar...karma is a bitch
Wraak nemen is zonde van je zuivere zijn, het maakt je een minder mooi mens.

Een zuiver geweten is heel wat waard. Ik wil mezelf graag in de spiegel aan kunnen kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven