Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 23:14
Ja Parachutes is ongelooflijk goed, heb ook onvergetelijke herinnering aan Trouble..Maar Rush of the blood to the head heeft wel the scientist and clocks....
CKTC sloeg beetje op je motto, erg fout idd, maar blijft leuk.
Ik ken Live niet....maar ja ben ook paar jaar over de grens geweest in een nogal chauvinistisch land, dus merk nu vaak dat ik veel bands/muziek niet ken
CKTC sloeg beetje op je motto, erg fout idd, maar blijft leuk.
Ik ken Live niet....maar ja ben ook paar jaar over de grens geweest in een nogal chauvinistisch land, dus merk nu vaak dat ik veel bands/muziek niet ken
maandag 16 februari 2009 om 23:15
maandag 16 februari 2009 om 23:18
quote:Xenia66 schreef op 16 februari 2009 @ 22:53:
en Q geniet in stilte van de vrouwen die vechten om zn aandacht, hoe wanhopig zijn we hier met zn allen he? haha, Q dit is niet persoonlijk hoor)Q als je hier op ze uitgekeken bent, dan wip je maar een keer over naar de Nietjes hoor, geen punt
en Q geniet in stilte van de vrouwen die vechten om zn aandacht, hoe wanhopig zijn we hier met zn allen he? haha, Q dit is niet persoonlijk hoor)Q als je hier op ze uitgekeken bent, dan wip je maar een keer over naar de Nietjes hoor, geen punt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 16 februari 2009 om 23:23
Ik ga nog eventjes douchen en dan ga ik mijn bed in. Bedankt en welterusten. Ik meld mij wel weer hier. Nog ruim een half uur voordat het middernacht is. Ik neem niet aan dat die kerel van TP nog gaat bellen, maar het zou natuurlijk nog kunnen. Heel hypothetisch, maar niet realistisch. Ben benieuwd.
maandag 16 februari 2009 om 23:24
maandag 16 februari 2009 om 23:26