Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ja..sorry! Dat is ook logisch....

Kan niet anders zeggen dan dat ik het een eikel vind...
Geef je helemaal gelijk Indi!

Ga nu maar met m'n staart tussen m'n benen naar bed...

Truste!...
Hoop dat je een beetje slaapt!! Trusten, Tp!
Goedemorgen TP : Laat hem het Rambam krijgen!~!!!

Je bent veel meer waard dan dat!!!
Precies Scorpia, maar zeer doet het wel!

En wil het ook zo graag snappen, dat stukje maakt me ook zo machteloos! Best kans dat ie nog een excuussms of whatever stuurt, met kutsmoesjes dat ie het druk heeft gehad blablabla, maar 3 maanden geleden had ie het ook druk, en toen kon het wel, dus da's onzin...
Pfffff...wat een klap in je gezicht moet dat zijn, Tp!

Weet anders ook even niets anders te zeggen..

Sterkte!
TP : dikke knuffffel ! Loser maar dat wist je waarschijnlijk ergens al wel.. Loslaten en komende nacht met opgeheven hoofd je bed instappen ipv staart tussen je benen.. Zijn gemis !

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest , vannacht weer drama in bed. Koud warm koud warm.

Luchtweginfectie ,voorhoofd/bijholte onsteking en bronchitis -> pufje gekregen om de luchtwegen te openen zodat ik wat minder piepende ademhaling heb.

Koorts moet ik in de gaten houden , daar kan hij mij alleen maar paracetamol voor geven om de koorts wat te tempen. Hij denkt door de luchtweginfectie en voorhoofd en bijholte ontsteking dat ik daarom koorts heb. In de gaten houden en z.n paracetamol slikken(maar dat deed ik alwel)

Kuurtje gekregen voor de luchtweginfectie en voorhoofd/bijholteontesteking.

Volgens huisarts gaat dit rond maar hij ziet dit ook veel bij mensen die gestopt zijn met roken.Op de een of andere manier schijnt je lichaam zich aan het herstellen te zijn van het niet roken..
Oh Vleer, beterschap!

Wat een ellende... Maar je bent wel gestopt met roken!!!

Knap hoor!

Ik ken meerdere mensen met jouw symptomen, en het schijnt een naar griepje te zijn.

TP, met de staart tussen de benen naar bed, maar hoe ben je opgestaan?

Scorpia, leuk at je weer even om de hoek kijkt!

Indi, wat ga jij vandaag doen? Ik ga zo mee kijken naar een trouwjurk, spannend he?
Ben uiteindelijk pas om 2.15 naar bed gegaan, zo slecht voor een mens, liefdesdrama's!! Maar goed, over een tijdje ben ik hier niet meer zo mee bezig als nu, zullen we maar hopen...

Toch nog redelijk geslapen, ben dan ook blij dat ik vandaag niet moet werken, das dan weer het voordeel van veel weekenden werken, kan je doordeweeks je wonden likken..;-)
Net het Asiel gebeld.. de katten kunnen a.s dinsdag terecht..
@Pop: Inderdaad spannend! ik mocht destijds ook met mijn beste vriendin mee..leuk hoor! Ik ga niet veel doen vandaag. Kom net van de markt en heb boodschappen gedaan en een bakje kibbeling meegenomen om mezelf te verwennen ;-P

Verder voel ik me niet helemaal fit..naar hoestje dus ik doe het rustig aan! Veel plezier in ieder geval!

@Vleer: Dat klinkt niet zo best...rustig aan en gauw weer opknappen!

@TP: Gelukkig idd dat je niet hoeft te werken..maak er een rustig dagje van en verwen jezelf maar lekker!
@TP: Het was helemaal geen liefdesdrama, althans..van zijn kant is er natuurlijk geen enkele sprake van liefde. Die kerel is jou gewoon niet waard, simpel zat. Afstand en afscheid nemen van je gevoel, leuke dingen doen en vervolgens doorgaan met je leven. Elk moment dat je nog aan hem denkt, is er eentje teveel. In feite is het niet moeilijk; je moet het alleen eventjes zien en vervolgens gaan doen.
Goeiemiddag Q!

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt wat betreft TP!

Ik wilde alleen dat loslaten zou makkelijk zou gaan..dat is hier niet helemaal het geval namelijk.
Klopt Q, liefdesdrama klinkt wel erg dramatisch, maar kwam zo gauw niet op een ander woord! Vind het wel fijn om een helder inzicht van een man te krijgen..
Q moet er niet gewerkt worden op dat eiland ?

Ik wil graag voldoende stookolie met dit koude weer !
Zo moeilijk hoeft het loslaten ook niet te zijn. Het is en blijft een kwestie van de knop omzetten. Afstand en afscheid nemen van je gevoel en je verstand gebruiken. Heel simpel. In iets blijven hangen dat het niet waard is, is én heel dom én kost je bergen energie die je beter voor leukere dingen kunt gebruiken. Het kan er bij mij niet in dat dit loslatingsproces nou zo moeilijk moet zijn en/of zoveel (lees: te veel) tijd kost.
@Vleer: mail mij eens eventjes op q-viva@hotmail. Dan kunnen we het eventjes over die levering hebben.
TP Wat een eikel... vooral zeggen 'ik bel je maandag' en het dan niet doen... alsof ze het expres doen ofzo (deed mijn zomerdate MRPD dus ook telkens... bah).

Dat niet weten waarom is klote. Hoop dat je het los kan laten, zo makkelijk als Q zegt, maar ja... loslaten met vragen in je hoofd is volgens mij gewoon moeilijker (is dat een vrouwentrekje?)

LM: al gelukt met de soa test? Ik kreeg het bij de GGD juist niet voor elkaar een tijdje geleden. Gingen ze zitten zeuren dat zo'n test toch wel erg duur is, en dat ze dat niet zomaar doen. De assistente vd huisarts deed het zonder gezeur, terwijl ik daar een paar jaar geleden dus er geen mocht. Raar gedoe vind ik het maar. En dan maar zeuren over dat zoveel mensen soa's oplopen...

Nog geen uitslag van PD (voor Q: mijn paiqdate, al 3 maanden). Het lukt me de laatste dagen best goed om mijn doemscenario-gedachten resoluut af te kappen.

Ik ga even lunchen. Tosti's maken denk ik. Lekker warm!
Hallo allemaal,

Zo te lezen hebben Indi en Xen nog een gezellige avond gehad met Q gisteravond!!

En dan nog een wanhopige VC, stalker van Q!

TP, wat een ontzettende eikel zeg... sorry dat ik het zeg, maar zeg dan niet dat je gaat bellen. Hij zal 1 deze dagen vast op de proppen komen met een excuus smsje, maar hoop dat je daar niet intrapt.

Mozz, de soa-test heb ik inmiddels gedaan (kon ik zelf thuis doen) en heb het vanmiddag naar het laboratorium gebracht. Nu dus even afwachten.

Raar hoor dat jij ook al iets dergelijks hebt meegemaakt. En dan vinden ze het idd gek dat mensen soa's oplopen...

Ga jij je nu helemaal niet meer laten checken en wacht je op de uitslag van PD? Was wat fout gegaan toch, want duurt ook wel erg lang.

Ik ga nog even denken over die hiv test, als ik me er toch niet helemaal lekker bij blijf voelen, ga ik wel weer even actie ondernemen.

Fijn in elk geval dat je het doem scenario even van je af hebt kunnen zetten.

Verder aan iedereen haaaaaaai!!
@Q: Dat ben ik toch niet helemaal met je eens..Zeker niet als je heel lang bij elkaar geweest bent. Het gaat nu al veel beter, maar het heeft me ontzettend veel moeite gekost. Misschien een vrouwending, inderdaad..

@Mozz: Was de tosti lekker??

En wat stom dat die uitslag er nou nog niet is...

@LM: Nu dus afwachten op de uitslag? Hoe lang gaat dat duren??

Hier een rustig middagje..ben niet helemaal lekker en heb net zitten lezen. Straks maar eens afwassen en wat andere klusjes doen....Of lekker naar Lost gaan kijken.. (dilemma )
Indi, lekker aan het genieten van je vrije dagen?

Vervelend dat je je niet zo lekker voelt, dus ik zou in dat geval gaan voor de laatste optie

Einde van de week of anders begin volg week is de uitslag er.
Heerlijk aan het genieten! Jammer dat ze hier beneden aan het klussen zijn

Nog even afwachten voor de uitslag dus..vind je het spannend?
mmh vervelend is dat, nu kun je niet ongestoord naar Lost kijken dus?

Het ene moment denk ik er wat meer over na dan het andere, en dus maak ik me het ene moment ook iets meer zorgen dan de andere. Uiteindelijk blijft het wel een beetje eng natuurlijk, maar bij een soa denk ik dan dat het in elk geval nog te behandelen is. (alleen als ik mijn 'vriendjes' zou moeten gaan bellen bij mogelijk infectiegevaar dan zou ik wat minder blij worden geloof ik ) Zou een hiv test wel enger vinden, heb ik al wel eens gehad, en toch zit je dan even in spanning/in de stress.

Ik ga zo ook eens een beetje opruimen hier, krijg zo ook nog even bezoek!
Dat zou ik ook echt erg vinden..als je je vriendjes moet gaan bellen.

Gewoon van het positieve uitgaan! Er is vast niets aan de hand..

Ik heb Lost nog maar niet aangezet..dat getimmer hier
@LM wat grappig dat je het zelf kon doen!

PD en ik waren allebei getest op van alles, maar door dat 3 maanden incubatietijd verhaal van hiv was ik ineens toch niet 100% gerust. (of wat lees ik nu?! 6 mnd?!) Ben beetje zenuwpees wat dat betreft, maar dat komt door een hele tijd geleden (had ik vorige week al eens getypt hier). En tja... iets fout gegaan... drukte bij het lab... ik weet het niet. Duurt naar mijn mening veels te lang! Was echt als geruststellingstestje bedoeld naar mij toe. PD zelf heeft echt zoiets van 'ik kan echt niks hebben, maak je nou maar geen zorgen'. Maar juist door zo'n lang durende uitslag ga je dan weer spoken zien en zitten zenuwen. Bah.

@Indi ja de tosti was heerlijk! Lekker Lost gaan kijken :-X Of nog beter: 1 klusje doen, en daarna als beloning Lost kijken. Heb je het ook gedownload / op dvd? Ik ben nu ergens halverwege serie 2...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven