Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

zondag 1 maart 2009 om 21:14
Xen, kut dat je je kut voelt! Komt dat omdat je sex met R. hebt gehad, of omdat je avondje uit niet zo gezellig was? Vind jou altijd zo sterk overkomen, maar je bent ook maar van vlees en bloed, en kan dus ook weleens een dip hebben! Dikke Knuff!
Het was idd een mededeling, misschien moet ik het dan maar zien dat ie m'n besluit respecteert!..
Het was idd een mededeling, misschien moet ik het dan maar zien dat ie m'n besluit respecteert!..
zondag 1 maart 2009 om 21:21
ik voel me kut omdat ik t (grotendeels) niet naar mn zin had, vreselijk veel heimwee naar gr.land voelde en zo anti-man was (en deed). Daarom denk ik ook dat ik met R mee gegaan ben, hij voelt zo vertrouwd en veilig, ik vond mezelf even een kutwijf en hij zegt dat ie van me houdt. Ik had dat echt even nodig, heb daar geen spijt van hoor.
Ga nu naar bed, ben nog zo duf als een konijn en ik maak jullie avond er toch niet gezellig op, sorry!
Truste lieverds!
X
Ga nu naar bed, ben nog zo duf als een konijn en ik maak jullie avond er toch niet gezellig op, sorry!
Truste lieverds!
X

zondag 1 maart 2009 om 21:32
zondag 1 maart 2009 om 21:33
Ik snap ut Xen, dat je geen leuke avond had, en dat R. op dat moment veilig en vertrouwd was, juist als je in die kroeg een irritante kerel treft, die denkt zomaar aan je te mogen zitten ( ook al is het de idiote stamgast van de kroeg) snap ik dat je daar zwaar opgefokt van raakt, zou ik ook hebben, en misschien ben je ook beetje teleurgesteld, omdat je vriendinnen het niet leuk vonden dat je zo bitchy deed, en had je liever dat ze achter je stonden op dat moment..
Maar je hebt iig een fijna nacht/ochtend gehad toch, en je bent het iig nog niet verleerd, zo ist maar net!....
Slaap lekker, misschien na een nachtje goed slapen, voel je je al beter, goede nachtrust doet wonderen!...
Maar je hebt iig een fijna nacht/ochtend gehad toch, en je bent het iig nog niet verleerd, zo ist maar net!....
Slaap lekker, misschien na een nachtje goed slapen, voel je je al beter, goede nachtrust doet wonderen!...
zondag 1 maart 2009 om 21:47
quote:misspoez schreef op 01 maart 2009 @ 21:11:
Ik zie bij jou post van 21.02 de link naar een plaatje en niet het plaatje, Of ben ik de enige?
Q, wil je me nog even uitleggen waarom je me adviseert afstand te nemen?
Ik dacht dat je ook into een of andere vage kerel was, maar blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen. Het zal wel aan mijn keukenzeil liggen.
@Indi: Pete Murray..leuk! Het nummer is ook wel goed trouwens, iets minder melancholisch dan Tom, maar zeker mooi.
* back to horizontal mode *
Ik zie bij jou post van 21.02 de link naar een plaatje en niet het plaatje, Of ben ik de enige?
Q, wil je me nog even uitleggen waarom je me adviseert afstand te nemen?
Ik dacht dat je ook into een of andere vage kerel was, maar blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen. Het zal wel aan mijn keukenzeil liggen.
@Indi: Pete Murray..leuk! Het nummer is ook wel goed trouwens, iets minder melancholisch dan Tom, maar zeker mooi.
* back to horizontal mode *
zondag 1 maart 2009 om 21:50
quote:misspoez schreef op 01 maart 2009 @ 21:32:
Haha, mijn lijflied was wel even wat anders!
http://www.youtube.com/watch?v=vs_pnhxs ... =relatedIk vind wel lekker voor in de sportschool, maar het is niet echt een nummer waar ik warm voor loop.
Haha, mijn lijflied was wel even wat anders!
http://www.youtube.com/watch?v=vs_pnhxs ... =relatedIk vind wel lekker voor in de sportschool, maar het is niet echt een nummer waar ik warm voor loop.