Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik zie bij jou post van 21.02 de link naar een plaatje en niet het plaatje, Of ben ik de enige?

Q, wil je me nog even uitleggen waarom je me adviseert afstand te nemen?
ik zie t plaatje wel, MP maar bij Q alleen een link. Als je F5 doet dan?
Xen, kut dat je je kut voelt! Komt dat omdat je sex met R. hebt gehad, of omdat je avondje uit niet zo gezellig was? Vind jou altijd zo sterk overkomen, maar je bent ook maar van vlees en bloed, en kan dus ook weleens een dip hebben! Dikke Knuff!

Het was idd een mededeling, misschien moet ik het dan maar zien dat ie m'n besluit respecteert!..
Hij is even horizontaal, MP..ik denk dat je even moet wachten
Shit!! Draadstaal gemist, vind die Jeroen van Koningsbrugge grandioos met z'n typetjes!...
ik voel me kut omdat ik t (grotendeels) niet naar mn zin had, vreselijk veel heimwee naar gr.land voelde en zo anti-man was (en deed). Daarom denk ik ook dat ik met R mee gegaan ben, hij voelt zo vertrouwd en veilig, ik vond mezelf even een kutwijf en hij zegt dat ie van me houdt. Ik had dat echt even nodig, heb daar geen spijt van hoor.

Ga nu naar bed, ben nog zo duf als een konijn en ik maak jullie avond er toch niet gezellig op, sorry!

Truste lieverds!

X
Slaap lekker, Xen! Morgen voel je je vast beter!
Dat is z'n allermooiste liedje Indi!...Ben helemaal weg van 'm!
Hij ziet er ook best leuk uit he??
Haha, mijn lijflied was wel even wat anders!

http://www.youtube.com/watch?v=vs_pnhxs ... re=related
Ik snap ut Xen, dat je geen leuke avond had, en dat R. op dat moment veilig en vertrouwd was, juist als je in die kroeg een irritante kerel treft, die denkt zomaar aan je te mogen zitten ( ook al is het de idiote stamgast van de kroeg) snap ik dat je daar zwaar opgefokt van raakt, zou ik ook hebben, en misschien ben je ook beetje teleurgesteld, omdat je vriendinnen het niet leuk vonden dat je zo bitchy deed, en had je liever dat ze achter je stonden op dat moment..

Maar je hebt iig een fijna nacht/ochtend gehad toch, en je bent het iig nog niet verleerd, zo ist maar net!....

Slaap lekker, misschien na een nachtje goed slapen, voel je je al beter, goede nachtrust doet wonderen!...
Maar dat vind ik ook een gaaf nummer! Goede tekst ook!
Hij is om op te vreten Indi!.....
Ieder de helft doen?
Ook een heel gaaf nummer MP, lekker om in de auto keihard mee te bléren....
Ik een beetje meer dan jou dan? hahaha.....
Vooruit dan maar
Vleer als je zo'n moment hebt kopen of sparen voor reisje moet je effe aan die vakantiebrochure denken dat helpt

Achteraf ben je toch blij met dat paar schoenen en mooie topje minder maar met mooie vakantieherinnering!!!
quote:misspoez schreef op 01 maart 2009 @ 21:11:

Ik zie bij jou post van 21.02 de link naar een plaatje en niet het plaatje, Of ben ik de enige?

Q, wil je me nog even uitleggen waarom je me adviseert afstand te nemen?

Ik dacht dat je ook into een of andere vage kerel was, maar blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen. Het zal wel aan mijn keukenzeil liggen.

@Indi: Pete Murray..leuk! Het nummer is ook wel goed trouwens, iets minder melancholisch dan Tom, maar zeker mooi.

* back to horizontal mode *
quote:misspoez schreef op 01 maart 2009 @ 21:32:

Haha, mijn lijflied was wel even wat anders!

http://www.youtube.com/watch?v=vs_pnhxs ... =relatedIk vind wel lekker voor in de sportschool, maar het is niet echt een nummer waar ik warm voor loop.
Ik houd ook niet alleen van melancholische muziek

Muse vind ik ook erg goed..
quote:Q-Q schreef op 01 maart 2009 @ 21:50:

[...]

Ik vind wel lekker voor in de sportschool, maar het is niet echt een nummer waar ik warm voor loop.'t Was de text die het hem deed, vlák na mijn nogal vervelende scheiding, snap je?
Ik snap 'm!
Goedenavond allemaal!

Ik is weer in het land! Heerlijke vakantie gehad en grotendeels alleen maar zon gehad!

Hoe is het hier? Er zijn veel pagina's geschreven.....Kan iemand hier een update geven?
Hee Wm! Welcome back!! Er is heeeeeeel veeeeel geschreven..kun je mooi een keer terug lezen als je zin hebt

Hoe was je vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven