Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Snap je gevoel!!

Maar lekker genoten dus...enne paranoide ben je niet!
quote:Erykah schreef op 05 maart 2009 @ 20:28:

Hi,

Ik ben er ook weer eens....heel druk gehad afgelopen dagen. Nou DE update....zaterdag was leuk, zondag was hij hier...was eigenlijk nog leuker. Voelde gewoon goed en vertrouwd, en ik heb dat dus echt niet snel met iemand. Dinsdagochtend smste hij of ik bij hem kwam slapen. Na schilderles ging ik naar hem, en voelde gelijk bepaalde afstand bij hem.Kan het niet goed omschrijven, heb het ook wel gezegd maar hij maakte het met een grapje af. Hij heeft de irritante neiging om overal een grapje van te maken als het op gevoelsdingen aankomt. Maar goed...in bed ook wel gesproken over wat ik voel en hoe ik erin sta. Hij maakte er weer grap over dus ik moest huilen...deed gewoon pijn dat hij me niet serieus nam. Heeft ie wel zijn excuses voor aangeboden. Hij gaf aan dat hij zijn leven niet op de rit heeft (tijdelijk huis, wil graag zelf huis kopen etc.) en dat hij dat eerst graag wil regelen..

Ja eigenlijk bullshit-reden vind ik, ik begrijp het wel maar vind ook onzin. Hij staat er anders in dan ik en dat gaat niet werken. Ik kies wel voor mezelf....ik wil best moeite doen voor iemand of investeren of hoe je het ook noemen wilt maar niet ondanks mezelf. Wat een gedoe zeg....liefde enzo. Zat vanmorgen in de auto....muziek op en de tranen liepen over mijn wangen. Doet toch beetje pijn dit maar voel me ook sterk en goed.....ik heb al zoveel gewonnen voor mezelf, laat ik me niet afnemen.

Sorry het is beetje lang verhaal geworden. :-)Ik vind dat je juist sterk bent, ondanks het kut-gevoel en het verdriet dat er ongetwijfeld is (en nog zal komen). Heel treurig en frustrerend is het als je dieper doorvraagt naar bepaalde gevoelsmatige dingen, waarop je antwoorden wilt hebben zodat je mentaal en spiritueel elkaar kunt vinden, en elke poging wordt met een grappige/jolige opmerking gepareerd. Als dat nu -in dit stadium- al zo is, dan weet je wat je voorland is en ook hoe het in een mogelijke toekomst samen zal zijn. Dat hij zijn leven niet op de rit heeft en een huis wil kopen, zegt niks (althans te weinig)over zijn gevoelswereld. Inderdaad: bullshit-redenen. Je hebt er denk ik goed aan gedaan om voor jezelf te kiezen; ratio boven gevoel van dat moment. Take care.
Q is echt een held!
Nee hoor...gewoon een liefhebber van hobby's...en zo.
Indi ik snap dat de moed je in de schoenen zakt, eerlijk gezegd heb ik dat ook wel even.. Dacht vanmorgen ...tuuuuurlijk het zal een keertje bij mij gelijk leuk en goed gaan...ik blijf wel alleen, ben dan ook happy hoor. Ik heb mijn leven nu prima op de rit en heb geen zin in dit gedoe. Tweede gedachte was ook wel nee tuurlijk blijf ik niet alleen! :-)

Vervelend dat je je zo alleen voelde in de stad.
Q...dank je wel! Kan ik heel erg waarderen wat je zegt! En die gedachte had ik ook.....als hij zo met gevoelens omgaat, dmv grapjes te maken het weg te wuiven...daar kan ik niet mee dealen en ik wil niet op zo'n level met iemand omgaan.

Hoe gaat met jou? Heb je inmiddels leuke match gehad op Paiq eigenlijk?
Ja Q..vertel eens!
Ik lees nu weer precies de kwestie die me erg (heeft) bezighoudt(gehouden) na RP2. Wat mist er nou al je me geweldig, leuk lief en lekker vindt? Ik was dit net een beetje aan het kwijtraken, dus ik discussieer er niet over mee.

Erykah en WM, dikke knuffel voor jullie beiden!
voor Pop!!
Grote Pop!!
Dank je Indi, dat vind ik lief!

Even een vorlijke noot: ik ben naar de kapper geweest en ben weer flink gekortwiekt en geverfd! En dat laatste is voor mij nogal ongebruikelijk. Ben blond van mezelf, van het type wit-door-de-zon. Dat verft vaak wat lastig (weinig pigment), dus zelf ga ik het niet eens proberen. Ik heb nu donkerbruine en platina plukjes. Moet elke keer even wennen als ik mezelf zie in de spiegel, want het ziet er toch wel heel anders uit dan mn witte/asblonde bosje!
Oh en WM, dank jou ook!
Klinkt wel goed die haarkleur, Pop!

Gewaagd ook wel! Heb je kort of lang haar??
Was half lang, nu net over mn oren. Eigenlijk wil ik lang haar maar dat lukt me nooit!

Sooo, lekker gesport!

Indi, ben je al gaan sporten en wat ga je dan doen?

Snap je gevoel van ex tegenkomen hoor, ik heb dat zelfs met dates dusss........tis nie paranoia!

Erykah, wat lastig lastig lastig. Goed dat je voor je zelf hebt kunnen kiezen. En wat je zelf ook zegt, best bereid 'rustig op te bouwen/kijken wat dies meer...." maar dan wel als volwassenen op een manier die past in de grote mensen wereld. En dat houdt in serieus praten zonder per sé dezelfde mening/gevoelens te hebben. Als je je nu al niet serieus genomen voelt, kun je net zo goed/beter inzetten voor die kans van de staatsloterij jackpot toch?!

WM, ik begrijp dat je zelf eerst je gedachten wilde ordenen. Maar is dat zo erg om dan hier dat te zeggen ipv te doen alsof alles koek en ei is. Je bent niemand wat verschuldigd, ik ga ervan uit dat het gerespecteerd word als je zou zeggen: Er is iets maar wil er ff nie over hebben. Heeft LM ook gedaan een paar dagen terug, no hard feelings. Ff goeie vrienden. Begrijpelijk..

Maar om te zeggen dat het goed gaat en drie dagen later is het uit is solliciteren naar veul meeur vragen. Mijn bescheiden mening.
Hi Pop.

Klinkt leuk die new look, zeker zo met de lente in aantocht (wishfull thinking). Lang over gedaan om knoop door te hakken en is reden dat je een haar metamorfose wou?

Xen, er is nu op tv reclame voor kaarten Coldplay duss..snel snel
Wuzzie,

Normaal had ik dat ook gedaan. Maar ik voel(de) gewoon veel spanningen hier op het forum dat ik dat niet wilde doen.

Ik voelde het niet alsof ik hier kon zeggen dat er iets was maar dat ik het er even niet over wilde hebben.

Dus kon ik het beter doen wanneer ik er helemaal uit was...
quote:winkelmandje schreef op 05 maart 2009 @ 22:00:

Wuzzie,

Normaal had ik dat ook gedaan. Maar ik voel(de) gewoon veel spanningen hier op het forum dat ik dat niet wilde doen.

Ik voelde het niet alsof ik hier kon zeggen dat er iets was maar dat ik het er even niet over wilde hebben.

Dus kon ik het beter doen wanneer ik er helemaal uit was...Ok, ikkeuh vattie (vat het/hem)
Thanks Wuzzie..... Fijn dat je het begrijpt!
Enne Pop, jouw haar klinkt echt heel gaaf!!!
Ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal!!

@Wuzz: Ben nog niet begonnen met sporten, maar ga denk ik bodybalance doen en misschien nog wat anders
Pop, ff oogjes dicht Wuzzie gaat een laatste (voor nu) spinsels over de klik/magie erin gooien....

Magie, Chemie, Klik.

Helemaal mee eens dat dit niet aan te duiden, sturen is. Zelf zou ik niet een relatie willen als er geen wederzijdse of klik/magie/chemie aanwezig is.

Wat ik heb is dat ik iemand errug leuk én lief én lekker vind als ik ook WOW heb. Heb het nog niet meegemaakt dat ik iemand echt heel erg leuk, lief en lekker vind maar geen wow. Bij mij als er geen WOW is is het omdat ik die ander gewoon leuk en aardig en lief vind (soms ook nog lekker).

De (retorische) vraag is heeft de man letterlijk gezegd dat hij je erg leuk, lief en lekker vindt?

Wat ook kan is dat iemand (meestal hoor je de man) in het begin als de HSL gaat qua uitingen/handelingen in de richting van ik vind je erg leuk, lief en lekker. En waarschijnlijk is het ook zo, alleen op moment dat de vrouw als co-machinist in de HSL gaat zitten vindt meneer het niet meer boeiend en mist hij iets. (Tis ook nie leuk als blijkt dat vrouwen ook een HSL kunnen rijden )

Ik zeg: Laat de man lekker in de HSL reizen, ik kom wel met de sprinter en I will meet him @ the final station .
Wuzz, zoals ik wel vaker heb, er komt een idee in me op, denk er even over na, laat het even rusten en dan inees doe ik het! Maandag dus een afspraak gemaakt bij de kapper en gisteren er lekker voor gaan zitten. Daarna gesalsaat en mn danspartner vond dat ik een filmsterrenlok had (kapper heeft een schuine pony/lok geknipt).

Heb het vandaag even gewassen, maar dan zit het toch altijd net iets anders dan wanneer je bij de kapper wegkomt. Moet even de nieuwe manier van stylen ontdekken.

Heb trouwens vreselijk gelachen gisteren om mn danspartner. Hij was in zo'n melige bui, dat ik hem op een gegeven moment heb aangeboden aan het meisje naast ons: "Wil jij hem hebben? Ik word gek van hem!"

Heerlijk, zo iemand die op hetzelde meligheidsiveau kan zitten als ik!

Ik ga Indi volgen, ik ga ook naar bed!

Morgen nog 1 dagje en dan is het weeeeeeeeeer weeeeeeeeekeeeeeeeend!!!!!!!!
Wuzzie....je omschrijving van de klik/chemie/magie is geweldig!!! En ik ben het ook helemaal met je eens. Dat wow-gevoel is toch iemand erg leuk en erg lief en erg lekker vinden. En dat het soms te snel gezegd wordt of gedacht te voelen....ja herkenbaar!

Poppie.....klinkt leuk je kapsel! Als je haar maar goed zit...is de basis vind ik. Als je haar kut zit, kan je de leukste kleding aantrekken maar komt niet over dan. Ik geef heel veel geld uit aan de kapper (schrik me soms rot als ik bedrag moet pinnen bij de kapper

Indi slaap lekker!
[quote]Wuzzie schreef op 05 maart 2009 @ 21:54:

Erykah, wat lastig lastig lastig. Goed dat je voor je zelf hebt kunnen kiezen. En wat je zelf ook zegt, best bereid 'rustig op te bouwen/kijken wat dies meer...." maar dan wel als volwassenen op een manier die past in de grote mensen wereld. En dat houdt in serieus praten zonder per sé dezelfde mening/gevoelens te hebben. Als je je nu al niet serieus genomen voelt, kun je net zo goed/beter inzetten voor die kans van de staatsloterij jackpot toch?!

Inderdaad...we zijn geen 12 jaar oud meer dus verwacht een volwassen manier van omgang met elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven