Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ja..alle dagen! Ik ben er twee keer geweest..Nu nog een slachtoffer dat mee wil :-)
Xen .. komt t zo over ? Nah ben juist heel rustig aan het rondkijken wat mijn mogelijkheden zijn wat betreft mijn werk, mijn opleidingsachtergrond.

Ik wil graag een stapje hogerop dit kan , mits ik financieel een stapje achteruit doe. Om dit te overbruggen wil mijn vader bijspringen(in de vorm van bv mijn ziekenfonds/autoverzekering te betalen). Geeft mij juist wat meer rust.

En wat RP betreft, ik heb gewoon leuk contact met 2 mannen.. Niets meer en niets minder. Oke 1 ga ik ontmoeten over 2 weken. Niets mis mee toch ? Of denk je dat ik te hard van stapel loop ?
Zeg niet dat er iets mis mee is of dat je te hard van stapel loopt, maar ik vind (met nadruk op ik) dat je beetje onrustig overkomt. Zal ook wel exttra opvallen na de periode met SB, waarin je zo opvallend rustig was :-)
Pinkpop = LEUK !!!! aanrader .. heel gezellig leuke mensen leuke bandjes ...

Misschien dat ik dit jaar ook ga
Ik wil ook!!!

Ik ga iemand zoeken die mee wil..hahaha
Indi .. Ik ga met je mee heur no problemo :P

Xen.. ooh misschien dat ik een beetje hyper overkom , RP brengt in die zin ook stukje onrust mee.. wanneer je een berichtje hebt gestuurd hoop je ook dat je er weer 1 terug krijgt.. Dus vol spanning achter de laptop in afwachting op weer een berichtje terug.. Niet dat ik steeds ga kijken maar af en toe ff gluren ja dat gebeurd nu wel idd..

WM: jammer dat je weer niet ingaat op vragen/reacties van mede forummers over je vakantie/relatie/vriendschap met je nieuwe vriendje
Misschien wel een goed idee Vleer! Een meeting op Pinkpop!

@WM: Vertel eens wat meer over VL..ben best nieuwsgierig!

Hoe gaat het tussen jullie??
Ja die onrust ken ik nog wel, Vleer :-) ik dacht dat je heel misschien heel diep in je hart SB beetje mist, maar ik zal er wel naast zitten
kan het antwoord van WM nu al voorspellen hoor, het begint met een g....en eindigt op ezellig
Ik krijg een oud-collega op bezoek zo..ik heb haar al heeel lang niet gezien. Aan de ene kant wel gezellig aan de andere kant heb ik helemaaaaal geen zin om het hele verhaal weer uit de doeken te doen Over hoe het is gekomen dat ik nu alleen ben..blegh.. Ben ik nu erg??
quote:Xenia66 schreef op 04 maart 2009 @ 19:48:

Ja die onrust ken ik nog wel, Vleer :-) ik dacht dat je heel misschien heel diep in je hart SB beetje mist, maar ik zal er wel naast zitten

nee die mis ik niet eerlijk gezegd..

Ik mis wel iemand die ook mijn bad laat vollopen met champagne of rose .. Iemand die naast mij wakker wordt en mij ook mooi vind met mijn haren in de war en die puist op mijn kin..
Indi nee hoor .. ik kan mij soms ook ergeren aan weer moeten melden dat ik single ben en waarom dat dan zo is en krijg dan t gevoel dat mensen je dan *zielig * vinden.. Alsof ik gehandicapt ben ofzow
je hebt toch geen bad?
HI Darlings

Tis wat met mij en jullie. Ben serieus niet eens 30min thuis en ik werk niet eens in mijn eigen toko (doe ik echt niet goed).

Heb sporten dus niet gehaald en lig met werktenue op de bank, wat een leven dat singlebestaan....

Was van plan alleen mee te lezen, maar bij bericht twee log ik al in....

Hoezo verslaafd...
Kan ook vervelend zijn hoor, ik heb dat meer met weer moeten vertellen waarom ik geemigreerd en geremigreerd ben en de achtergronden. Zo moeilijk uit te leggen aan mensen die niet bij mij op bezoek zijn geweest in Gr. land.

Ik ben al eeuwen single, dus dat hoef ik niemand meer uit te leggen gelukkkig.
quote:Xenia66 schreef op 04 maart 2009 @ 19:58:

je hebt toch geen bad? nee daarom kan ik nog heel lang wachten op dat champagne bad..
Welcome home Wuzz! erg soms he dat overwerken, gelukkig doe ik het hier niet al te veel meer, maar herinner me ook nog werkweken van 60 uur (in loondienst)...pas op jezelf he?
Xen, lief dat je dat zegt. Ben eigenlijk heul erg moe, op het werk is het ff nie anders, dat zie ik zelf ook wel in....
Maar jij bent dus ziekjes, beutje of richting beutje boel
HI Indi,

Dat je dat trekt bezoek doordeweeks 's avonds. Ik doe dat heul af en toe.

Maar misschien verschil dat jij iets eerder thuis bent. Ik wil 's avonds niet snel iemand bij mij thuis zien/hebben.

Weer voordeel van singlebestaan.

Maar iig, veel plezier vanaaf.
voel me nu weer richting boel...gooi er zo even een stoommaaltijdje in en weer vroeg naar bed. Thanks voor je medeleven!
Reizen: Naaien, hoezo ben je t gaan doen, it crossed my mind. Maar dan denk na cursus en toen? Hoe groot is kans dat ik verder wat mee doe?

Trouwens,

Ik vind dat we WM best met rust mogen laten. Ze heeft vaker aangegeven niet te weten wat ze nog meer moet vertellen. Het is leuk en verder valt er dan niet veel te melden zegt ze.

En ik vind het wel dapper van haar om een paar keer excuses aan te bieden en het op haar manier proberen goed te doen. Duss.....
Vleer,

Haha, beetje onrustig worden van RP, inhale-exhale ;)

Maar tof dat je probeert hogerop te komen. Als het kan, why not?!

Ik denk dat je 'onrust' komt uit het feit dat je niet meer wilt blijven waar je bent en nog geen knoop hebt doorgehakt qua opties.

Of werken-leren, of kantoorbaan (medisch) of in verzorging zelf doorleren etc. etc.

En omdat je het forum idd als digitaal dagboek hebt zien we alle spinsel voorbij komen. Prima.

Ik spinsel meestal eerst in stilte en als ik eruit ben, meld ik het aan omgeving. Maar ieder is anders he?!

Suc8!!
Wuzzie .. dat verwoordt je goed denk ik.. Ik zit idd met allerlei opties , waar ik eigenlijk al een aantal jaren mee worstel. Maar nu zoiets heb van .. Wil ik nog een opleiding o.d gaan doen , moet ik dat NU gaan doen.. En niet nog langer wachten . Nu duidelijk een keuze gaan maken , wil ik gewoon op dit niveau blijven werken of wil ik stapje verder komen.
Hee meisjes! (geen mannen te zien vanavond )

Het was onverwacht gezellig...vervolgafspraak staat alweer..

Nu ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven