Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Leaf schreef op 30 januari 2008 @ 12:19:

@Prinses: Leaf-ex heeft het uitgemaakt, maar ik kon me daar op dat moment wel grotendeels in vinden. Maar na gewoon veel nagedacht te hebben en na ons contact van de afgelopen weken zou ik het nog wel eens voorzihtig een kans willen geven. Ik weet alleen dus niet hoe Leaf-ex daar over denkt... Hij is wel met een meisje bezig, maar erg veel stelt dat allemaal niet voor.

En ja, dan heb ik iig duidelijkheid, nu hang ik er maar een beetje tussenin. Dan kan ik hopelijk eindelijk echt eens iets afsluiten.

Aha... zou dus inderdaad toch maar een poging wagen om jouw gevoel met L-ex te bespreken, zodat jij duidelijkheid hebt, en weet of je wel of niet kunt hopen op/denken aan een soort her-start...

Enne... niet rot bedoeld, maar ook al stelt het niet zoveel voor, dat scharrelen met een meisje... het kllinkt wel een beetje alsof hij doorgaat met z'n leven...?
Peas on earth!
Iedereen lekker eenschgezind over HM's ONS
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 12:21:

Ex presteert het altijd om actief te zijn wanneer ik het niet meer verwacht!! Grrr! Ik had immers gisteren hier nog verkondigd dat ik niet meer had verwacht iets van hem te horen: prompt belt ie mij savonds! Hoe die jongen dat ook altijd weer presteert?!

Ik ga proberen volgende week heel eerlijk te vertellen hoe ik me voel bij hem en zijn "acties". Daar neem ik een groot risico mee, want het is niet gemakkelijk om jezelf bloot te geven. Maar ik denk wel dat dat het beste is. We hebben nooit ruzie gehad of zo, maar het zou wel kunnen zijn dat dus naar aanleiding van mijn openheid volgende week (en mij pissigheid doordat ik zijn signalen niet begrijp) datgeen wat er nog is, stukgaat. Dat moet dan maar. Dan maar helemaal breken. (Daar ben ik absoluut niet goed in, wil geen mensen verliezen.) Hier ga ik ook onderdoor, dit heeft op deze manier geen zin. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij het snapt en goed opvat en uit zichzelf de juiste conclusies trekt. Dat ik dubbele signalen niet trek. Maar ja....

Lieve Sun, ik kan me niet voorstellen dat je door open en eerlijk te zijn juist ruzie gaat krijgen. Misschien ziet Ex wel helemaal niet wat hij met je doet. Het kan misschien confronterend en lastig voor hem zijn om dat te horen, maar als hij een beetje redelijk is, kan daardoor geen ruzie ontstaan. Je vertelt tenslotte alleen maar hoe je je voelt bij zijn pogingen tot contact en toenadering.

Misschien helpt dit je ook wel om hem op de lange duur juist NIET te missen, omdat er dan misschien over een tijdje (over een paar maanden, of over een jaar) WEL ruimte is voor vriendschappelijk contact, zonder die spanning.

En ja, eerlijk zijn betekent jezelf blootgeven, en dat is spannend. Maar misschien is het stiekum nog wel veel spannender omdat je dan ook vooral eerlijk naar JEZELF toe moet zijn in dat gesprek... want tot op heden heb jij ook voor jezelf nog veel hoop gehouden . Je weet allemaal hartstikke goed hoe het zit, hoe je je voelt en wat het beste voor je is. Komt vast goed
Peas on earth!

(sorry...moest het nog een keer kwijt.... )
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 12:27:

[afbeelding]

(sorry...moest het nog een keer kwijt.... )

Nou, nou Xan... verveel jij je ofzo...?

Peas on earth!
quote:Leaf schreef op 30 januari 2008 @ 12:19:

@Prinses: Leaf-ex heeft het uitgemaakt, maar ik kon me daar op dat moment wel grotendeels in vinden. Maar na gewoon veel nagedacht te hebben en na ons contact van de afgelopen weken zou ik het nog wel eens voorzihtig een kans willen geven. Ik weet alleen dus niet hoe Leaf-ex daar over denkt... Hij is wel met een meisje bezig, maar erg veel stelt dat allemaal niet voor.

En ja, dan heb ik iig duidelijkheid, nu hang ik er maar een beetje tussenin. Dan kan ik hopelijk eindelijk echt eens iets afsluiten.Ehh Leaf, jij zit redelijk in hetzelfde schuitje als ik. Met dat verschil dat jou ex aan het daten is met iemand anders en die van mij niet. Wat je misschien kunt doen is, net als ik, afspreken en het duidelijk naar hem uitspreken. Maar volgens mij heb je dat toch laatst al een keer gedaan en heeft ie toen al gezegd dat het niks meer kon worden? Leaf, please, ga niet zitten wachten op iemand die niet voor je gaat. (Hoor wie het zegt ) Jij krijgt op een of andere manier steeds weer (valse) hoop. En dat is zo rot! Ik heb ook valse hoop gekregen doordat Ex steeds smst dat ie mij mist. Maar als het puntje bij paaltje komt, en net als gisteren hij mij belt, spreken we pas volgende week ergens af! En de toon in het telefoongesprek is ook wel weer zo dat ik denk dat het vriendschappelijk is. Nu ben ik bang dat ik signalen van hem gewoon verkeerd geïnterpreteerd heb (al heeft ie ze wel heel overduidelijk afgegeven). Toch maar naar vragen dus volgende week. Misschien kun jij dat ook doen? Afspreken met hem en vragen of het klopt dat jij die signalen opvangt of dat je mis zit en dingen ziet/voelt die er niet zijn?
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 12:27:

[afbeelding]

(sorry...moest het nog een keer kwijt.... ) Helemaal mee eensch!!!
Gisteren op het werk die collega gezien waar ik van droomde dat ik ermee aan het flirten was. Hele rare gewaarwording, ik kreeg niet echt de kans om hem te spreken anders had ik misschien uit een geintje wel gevraagd wat hij in m'n droom moest

Maar vannacht droomde ik weer over een geweldige zoenpartij nu met iemand die ik niet ken. Dus niemand om daar op aan te spreken
@Sun: ik denk dat dat idd het beste is. De laatste keer dat ik het heb gehad over opnieuw beginnen was ergens in augustus. Toen twijfelde hij heel erg, maar omdat het een stijfkop is en UIT IS UIT is bij hem heeft hij het toen niet gewild. Daarna hebben we een aantal weken geen contact gehad en nu dus sinds half november wel weer. Sinds die tijd heb ik de afstand bewaard en waarschijnlijk heeft hij er ook geen idee van hoe ik er nu over denk...
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 12:29:

Afspreken met hem en vragen of het klopt dat jij die signalen opvangt of dat je mis zit en dingen ziet/voelt die er niet zijn?

Wat ik me afvraag... is het niet zo dat die exen proberen om jullie op die manier toch aan zich te binden?

De signalen zijn schijnbaar overduidelijk, maar als het erop aan komt blijkt nergens uit dat het echt serieus bedoeld is. En het is natuurlijk ook wel makkelijk om te zeggen dat je iemand mist en er op die manier voor te zorgen dat er geen ander op de proppen komt, het vuurtje blijft altijd aangewakkerd.
Hebben jullie allemaal lunchpauze ofzo?
Hahahaha

Prinses heeft excuus: ziek... dus hele dag ongegeneerd internetten
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 12:29:

[...]

Nou, nou Xan... verveel jij je ofzo...?

Neuhhh...
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 12:36:

Hebben jullie allemaal lunchpauze ofzo?

Nee Sun, nog niet....maar ga wel zo een broodje halen bij de texaco...

Stokbroodje filet met ei....njam
quote:4wheelsand1heart schreef op 30 januari 2008 @ 12:36:

[...]

Wat ik me afvraag... is het niet zo dat die exen proberen om jullie op die manier toch aan zich te binden?

De signalen zijn schijnbaar overduidelijk, maar als het erop aan komt blijkt nergens uit dat het echt serieus bedoeld is. En het is natuurlijk ook wel makkelijk om te zeggen dat je iemand mist en er op die manier voor te zorgen dat er geen ander op de proppen komt, het vuurtje blijft altijd aangewakkerd.

Dat zou idd kunnen 4w1h, dat is dus ook iets waarover ik het ga hebben (wil hebben) volgende week. Pffft dat wordt nog een pittig gesprek!! Ik heb in de tussentijd wel gedate met iemand anders. Toen mijn Ex dat hoorde reageerde hij wel erg fel. Merkte dat hij dat wel lastig vond. Maar ja, uit=uit .... (zeggen ze...)

Dromen over zoenen met andere mannen is altijd wel grappig. Ik heb dat ook wel een tijdje gehad. Maar of ik diegene erop aan zou spreken. Volgens mij schrikt diegene zich rot! Haha!
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 12:40:

Stokbroodje filet met ei....njam Ohhhh alsjeblieftttttttttt
Peas on earth!
Ik weet ook niet of ik iemand aan zou spreken als ik gedroomd heb over zoenen, maar de vorige droom was vrij onschuldig en dat kun je makkelijk aan iemand melden, kan ook een leuk gesprek op gang brengen en het contact voor de volgende keer gaande houden

Ik praat natuurlijk uit eigen ervaring, maar ik weet dat ik bij zo'n gesprek nooit de antwoorden krijg die ik zou willen hebben. In de meeste gevallen praten ze met je mee en vervolgens laten ze weer wat anders blijken, omdat ze zelf ook eigenlijk niet weten watar ze mee bezig zijn. En zeg zelf, misschien heb je zelf ook de ene keer een heel ander gevoel dan de andere keer. De ene keer weet je dat het beter is om defintitief te breken en de andere keer ben je er misschien toch nog niet zo zeker van. Dat kan bij je Ex natuurlijk ook zo zijn...

En nee, ik ben vanmiddag lekker vrij!
Duidelijke reacties over ex-ONS!

Waarom ik zou willen afspreken evt is dat we het ook gewoon goed konden vinden op vakantie en ik wel benieuwd ben hoe het nu met hem is. Verder echt totaal geen intenties vanuit mijn kant hoor. Voor zover ik weet is LJ trouwens ook niet zo jaloers.

Maar zoals ik al zei zie ik er aan de andere kant het nut ook niet zo van in. Ik denk dat ik hem maar ff een inbox berichtje terug stuur, zoiets als Sun zei. Dat ik het leuk vindt dat ie ff liet weten hoe het was, maar dat ik afspreken niet zo zie zitten (nog ff bedenken hoe ik dat netjes ga zeggen). Opzich lijkt het me geen 'moeilijke' jongen, dus ik denk dat hij er ook wel normaal op gaat reageren.

Maar goed, ik moet er nu vandoor, kwam er net achter dat ze mijn zijruit van mijn auto hebben ingeslagen en mijn radio hebben gejat. Echt bizar, ik heb een heel oud renault 5je en een hele oude autoradio. Als ze daar 2 tientjes voor kunnen vangen is het veel....

Eikels, want het kost mij hartstikke veel geld om die ruit te laten repareren! Dat wordt op een houtje bijten deze maand...
He balen HM!

Junks? (heb deze ervaring namelijk ook een keer gehad met een autoradio die ook niet meer waard was dan 20 euro, en dat waren waarschijnlijk junks)...
Peas on earth!
Stokbroodje filet mét gekookt eitje erop was heerlijk! (kotsmodus voor Prinses )

HM, bel de sloop...vraag om een zijruitje van een 5. Kost je misschien 15,00 euro, en laat LJ of je vader de ruit in je 5 zetten. Duschhhhh. niet op een houtje bijten deze maand. (of denk ik nu TE makkelijk? )
He, wat balen HM! Misschien dat de tip van Xander helpt? Al zou ik Xander dan ook bellen om het te fixen haha!
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 13:37:

Stokbroodje filet mét gekookt eitje erop was heerlijk! (kotsmodus voor Prinses )

Xan is NIET lief voor zieke prinses
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 13:41:

He, wat balen HM! Misschien dat de tip van Xander helpt? Al zou ik Xander dan ook bellen om het te fixen haha!Wat zal het schuiven?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 13:51:

[...]

Xan is NIET lief voor zieke prinses LIEF ben ik alleen in het weekeinde!
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 13:52:

LIEF ben ik alleen in het weekeinde!

Aha... dus waarschijnlijk had ik gewoon een verkeerde interpretatie van 'weekendrelatie'.... niet dat je elkaar dan alleen in't weekend ziet, maar OOK dat je alleen DAN lief tegen elkaar doet...

*prinses overweegt hierover een topic te openen*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven