Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Berichtje 9000 op Singles
En ehhh... Wheels? Is het nu een keer afgelopen met AUV dan?

Zo te horen nog steeds niet echt lekker he? Jammer natuurlijk, maar als het zo moet....toch?
quote:Leaf schreef op 07 mei 2008 @ 08:24:

Goedemorgen, nou ja, goed is het niet echt. Straks de crematie van opa. Zie er heel erg tegenop, gelukkis is het mooi weer.

Gisteren in de trein zat een leuk mannelijk exemplaar voor me. Het was steenkoud in de trein en hij bood me zijn jas aan. Maar in plaats dat Leaf dan eens een leuk gesprekje aanknoopt, houdt ze haar mond weer. Damn die verlegenheid

Hoest met iedereen hier?

Vleer: ben je sterk geweest en heb je RPO niet gebeld?

En waar is ons Sunneke toch?

Goedemorgen Leaf....tijdje niet gesproken he? Gecondoleerd met je opa en veel sterkte bij de crematie!

Leuk zo'n leuk exemplaar....mits je er werk van maakt natuurlijk , dan is het lastig om verlegen te zijn he?

En ja.....waar is Sun? 1 mei j.l. heeft ze volgens mij voor het laatst gepost....
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 07-05-2008 09:28
Reden: Even wat foutjes weggewerkt....
% gewijzigd
Heej Leafje,

Veel sterkte met de crematie van je opa vandaag!

Hoop dat het een mooi afscheid wordt

4W, ondanks dat je schrijft dat je nu beter ziet wat er gebeurt tussen jou en AUV en dat je meer afstand hebt, vraag ik me af of het je niet enorm veel energie kost om dit contact in stand te houden? Zelfs als ik je verhalen lees, voel ik bij mezelf een soort vermoeidheid.... Voel jij dat niet bij jezelf?

Je bent tenslotte tóch steeds weer opnieuw met hem bezig, wordt steeds met dit soort situaties geconfronteerd. Je kunt daarna dan wel weer de afleiding zoeken, maar het heeft je dan al energie gekost...

En waar is Sunneke inderdaad... hoop maar dat 't een beetje gaat allemaal
Peas on earth!
Ohhh m'n berichtje stond nog open (was weer andere (werk- )dingen aan't doen), maar zie dat ik nu een béetje achterhaald ben omdat Xan ook al gereageerd heeft op 4W.
Peas on earth!
Geeft niet hoor, in ieder geval bedankt dat jullie allebei gereageerd hebben.

Af en toe kost het energie, maar op dit moment toch niet. Ik laat hem maar. Afgelopen weekend hebben we ondanks het gedoe met onze exen toch samen wel een fijn weekend gehad.

Het klinkt misschien gek, maar ik heb er een soort berusting in gevonden. De berusting dat in deze relatie de problemen zullen blijven omdat we daar zelf voor blijven kiezen, want los van die problemen gaat het goed en delen we de leuke dingen met elkaar.

Ik heb al eens gezegd dat ik hier wat meer positieve dingen zou kunnen schrijven, maar als het goed gaat, dan heb ik juist eigenlijk niks te vertellen. Geen bericht, goed bericht zoiets... Nadeel daarvan is dat er gedacht wordt dat het alleen maar kommer en kwel is en dat is absoluut niet zo.

Ik lees ook mee om te kijken hoe het iedereen gaat, met huisjes zoeken, gesprek met ouders, dierenartsbezoekjes, etc..

Ben ook wel benieuwd hoe het met Sun gaat....
Vleer: gefeliciteerd met je huis!

Leaf: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Wel een beetje dubbel inderdaad... mooie crematie geweest wel? Moeilijk he, veel sterkte!

Vleer: F*ck RPO! Verwijderen, deleten, blokken, doodzwijgen.. hij is je niet waard. Hij maakt er gewoon een spelletje van, steeds contact met je blijven zoeken..

Prinses, je kat al gevangen?

Hamster (ja ik doe het zo, veel makkelijker dan 2wheelsand1head) laat gaan laat gaan.,... of niet? Hoe zit het met jou en AUV? Waar staan die letters voor anyway?

Update: ScharrelM en Linz zijn gestopt met scharrelen bij deze denk ik. Maandag was gezellig maar mijn schM deed een beetje raar, dat viel me meteen al op.... ligt aan haar nietsociale vermogen denk ik. Naja, ze ging weg zonder me ook maar met 1 vinger aangeraakt te hebben;(. Echt zo vaag, met koninginnedag wilde ze nog zo graag met mij samen wakker worden... 't is een grillige tante.

Maar Linzz heeft daar dan ook zo geen zin meer in.. iedere keer onzeker of ze me wel of niet wil. Dikke tranen natuurlijk maandag, maar nu gaat het wel weer met me. 't is alleen zo raar.. zij is de vrouw waardoor ik echt niet meer voor me kon houden dat ik op vrouwen val (en dat is nu 7jr geleden), zij is de eerste met wie ik in bed heb gelegen (in meerdere betekenissen van het woord), zij is de eerste op wie ik echt verliefd ben geworden. (volgens een vriendin is dat laatste trouwens het gevolg van de eerste 2)...

Naja, who knowes.

Op naar een nieuwe scharrel dan maar.. mijn lichaam wil, mijn hoofd sputtert nog even tegen
He Linza, wat k*t zeg

Wel goed van je dat die knoop dan nu écht is doorgehakt, want anders blijft dat onzekere in het contact en blijft het zo vaag. Maar... leuk is anders..

Knuffel dus maar

4W, ben blij dat het jou in ieder geval níet teveel energie kost, en dat je het op deze manier okee vindt.

Ohja, zie nu Linza's vraag over kattevangactie. PrinsesseKat is verhuisd . Vind het een beetje suf om hardop te zeggen dat ik daar best heel verdrietig over ben (geweest), juist nu Leaf's opa en vader van vriendin van Sun is overleden... maar ja...

PrinsesseKat was nog steeds ziek en blijkt ernstige oogontsteking te hebben. Is door de dierenarts doorverwezen naar een (dieren-)oogarts, maarrrr... ik heb haar afgelopen maandag naar haar nieuwe huis gebracht.

Wel een goed huis, volgens mij lieve nieuwe PrinsesseKatBezitter die goed voor haar zorgt.
Peas on earth!
Ben ff helemaal hyper ..

Hypotheek is bijna rond , had mijzelf armer gerekend dan ik had en hoef geen garantstelling van mijn ouders en ook geen geld van mijn ouders.. Whoehoee

Doe t helemaal alleen .. Dat klinkt onwijs stoer vind ik zelluf ..

1 juli de sleutel spannenddddd

ehh september maar housewarming party bij mij ? haha
Leaf hopelijk een mooie uitvaart voor je opa vandaag ??

Mooi klinkt zo alsof t iets prachtigs is , maar ik vind zelf altijd wanneer er een begrafenis is en de zon lekker schijnt de vogeltjes fluiten op een of andere manier iets vrediger mooier en zo dan wanneer t pijpestelen regend
Even een korte reactie van mij. Begrafenis zaterdag was erg mooi, maar ik ben daarna echt helemaal ingestort. Mijn ouders hebben mij meegenomen naar hun huis en daar blijf ik nu even een paar dagen. Sorry, ik kan gewoon echt even niet schrijven nu.

Leaf, veel sterkte in deze nare tijd. Verjaardag, vandaag begrafenis (of was het een crematie?), het is me toch wat..

Ik reageer een andere keer beter. Sorry.
Geeft niet lieve Sun, schrijf gewoon wanneer je daar wel aan toe bent. We denken in ieder geval allemaal aan je en leven met je mee (als je later een keer terugleest, kun je dat zien). Veel sterkte en neem de tijd om weer bij te komen en op te krabbelen.
Peas on earth!
Sun, kom even goed bij bij je ouders, heel erg veel sterkte! Het is ook niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal hebt mee gemaakt! En geen sorry, geeft niks als je het even niet allemaal kwijt kan. Als je wat kwijt wilt weet je dit topic te vinden!

Leaf, ik hoop dat het een beetje een mooi afscheid is geweest!

Prinses, je mag best verdrietig zijn om je kat. Zoals HM (toch??) al zei: iedereen heeft zn eigen verdriet, je kan het niet tegen elkaar afwegen.

Vleer, wat goed!!! Je hebt dus echt je eigen huis?? Gefeliciteerd!!

Ik heb morgen (waarschijnlijk) een date met mn Engelssprekende RPMan. Hij mailde me vandaag dat hij morgen wel wilde afspreken en ik heb hem een tijd terug gemaild, heb nog geen reactie. We gaan s middags lekker een eindje wandelen, lekker burgelijk!

Maar... Ben afgelopen week een leuke man tegen gekomen, het is een collega van de vriend van een vriendin. Heb hem op koninginnedag even gezien, en kwam hem vrijdagnacht in de stad tegen (ook maar kort gesproken). Hij vertelde aan zn collega dat hij mij was tegen gekomen en dat hij mij een leuke een spontane meid vond. WOEIIIIII!!!!! Kwam ik hem maandag weer tegen. Even kort mee gesproken, en nu gaat zn collega mijn nummer aan hem geven en ik vind het allemaal weer retespannend!

Morgenavond trouwens eetdate met de pokermeneer... Tjonge jonge het kan niet op!!!
Sun .. lekker idd ff bij je ouders bijkomen laat je maar goed verwennen..

Huil maar lekker uit bij ze !!

Pop: zoooo jij kan t idd niet beter hebben al die a.s dates haha

Hier is trustig op dating gebied.. Heb wel morgen een sexdate.. (tja moet ff haha ) Met een oude bekende dus das helemaal goed.. tenminste dat hoop ik ..

Zitten elkaar al de hele dag geile smsjes te sturen dussss dat beloofd wat morgen ..
Even een korte reactie: thanks for the hug prinses. Ja beter wel, want als ik niet weet hoe t zit word ik alleen maar onzeker en dat voelt niet prettig. Grrr en ik dacht dat mannen erg waren!

Ben hartstikke moe, sorry dat ik niet alles lees en reageer.

voor jullie allemaal!
Kerkdienst en crematie waren heel mooi! Heb het wel heel zwaar gehad moet ik eerlijk zeggen. Ik had echt een heel speciale band met mijn opa. Ga hem vreselijk missen

Voel me op dit moment dan ook best wel naar. Wil gewoon graag dat er eens iets positiefs gebeurd. Soms voelt het alsof er alleen maar ellende is, maar ja, er zullen vast wel betere tijden aanbreken...

Sorry dat ik nu ook ff niet reageer op jullie verhalen.

Voor Sun: we denken aan je en je komt hier gewoon weer lekker schrijven als je daar weer aan toe bent,
Ook voor Leaf: geeft nix dat je niet op anderen reageert, en ook een knuffel voor jou
Peas on earth!
Sunnetje, sterkte meid! Neem je tijd he?

Vleer, goed hoor dat alles rond is met je hypo! Stoer....G E F E L I C I T E E R D ! ! Heb je een lekkere sexdeet met MM?

Leaf, jij veel sterkte met het verwerken van alles!

Linza, ik kan met je meepraten...vrouwen kunnen ook hééél erg zijn

Pop, je hebt nu toch echt een luxeprobleem 3 mannen die een PK zijn?

Verder niemand vergeten, I guess

Truste allennnn!
Xan hahaha .. nee niet met MM ..

Heb zelfs een zwembad in de tuin ;)

zoals jullie kunnen zien ... wil ikdie vloerbedekking niet en wil andere kleur op die grijze muur

Slaapkamer worden de muren ook maar ander kleurtje.. die in de keuken vind ik wel funny .. die laat ik mooi zo

Helaas geen fotos van de badkamer maar goed die moet helemaal vernieuwd worden in de loop der tijd
@Vleer:

Heb je nou een zwembadje in je achtertuin?
Vleerrrrr
Peas on earth!
Jaaa duss jullie mogen allemaal komen zwemmen ;) haha

lachen he ?

Natuurlijk komt er nog een grote tennisbaan *kuch*

En een golfbaan ligt er al op steenworp afstand..En natuurlijk nog een groot kanaal met aanlegsteiger dus jullie kunnen ook gerust met boot langskomen hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven