Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sun .. i knowssss. maar ga gewoon nog eens met beide mannen daten en zonder je daarna ff een weekje af van beide en probeer dan eens te checken wat je nu precies wil en waarvan jij denkt die geeft mij t beste qua liefde , aandacht enzoww

Vleer snapt er ook weinig van hoor , de man die ik wil , wil mij niet , de man die ik niet wil , wil mij wel , de man die ik wil en die mij ook wil is slechte combi etc etc etc etc
Mannen... *Zucht* Vermoeiend...
Kan niet slapen ... zal de spanning wel wezen ..

Misschien is de notaris wel een lekker ding hahaha
Sun zijn t wel de mannen die zo vermoeiend zijn .. offe zijn we t niet gewoon zelluf !?! ;)

Vanavond lekker gechat met oud huisgenootje en een vriendin beide uut de grote stad.. Lekker herinneringen opgehaald aan die goede oude tijd... Leuk !!

MM belde mij nog vanuit t verre oosten, dat ie mij veel succes en plezier wenst met mijn huisje.. Errug lief!
Keek es weer ff op mijn RP profieltje en vraag me af waarom ik nog steeds dezelfde mannen tegen kom daar als paar maanden geleden toen ik er ook ff weer was ???
Domme vraag kan natuurlijk de zelfde reden zijn als ik die heb

Ik moet naar bed geloof ik
Ja Vleer, je moet naar bed.. Hahaha, net als ik! En RPmannen, ik zie vaak dezelfde mannen. Die moet je dus skippen, want niet interessant!

Ik heb verhelderende gesprekken gevoerd vanavond, die mij zeggen dat ik voor mezelf moet kiezen. Heb het niet eens over PMB gehad, omdat beide gesprekspartners hem kennen, maar ik weet gewoon verstandelijk dat ik niet voor PMB moet kiezen, omdat mij dat veel verdriet gaat doen. Maar nu.. Ik moet hem gaan vertellen dat ik geen serieuze plannen met hem wil ondernemen, wegens dat verdriet. Maar oh oh oh, wat is dat moeilijk! Het liefst kruip ik nu bij hem in bed!

Heb net een inpsiratie kaart getrokken en daar stond in:

"U gaat veranderen?"

Hoe zien jullie dit in relatie tot PMB? Ik heb er zelf een mening over, maar ben benieuwd hoe jullie dit zien.
Je gaat in zoverre veranderen dat je voor jezelf durft te kiezen !

Je eigen dromen en idealen achterna gaat en niet op t wachtbankje blijft zitten totdat je weet wat de ander wil of hoopt op beter of denkt zijn gedachtengang bij te kunnen sturen.

Het is een moeilijke keuze die je gaat maken , je weet dat het verstandelijk beter is , gevoel werkt niet altijd mee (waaaar heb ik dat eerder gelezen /gehoord ?;) )

De reden waarom je er mee moet kappen is niet de keuze voor een groene of gele plantenbank , maar een veel belangrijker iets namelijk je toekomst , je dromen je plannen.

Wees wel heel eerlijk en open tegen hem hierover , niet dat dat hem zal doen veranderen. Maar wel voor jezelf dat je er open en vooral eerlijk over bent geweest. Dat zal weer ten goede komen aan je eigen verwerking ervan.

Je weet waarom zijn ex het uitgemaakt heeft , jij maakt het om diezelfde reden uit. Jouw toekomstbeeld ziet er anders uit dan die van hem !

Succes en sterkte .. moeilijke maar zeer dappere beslissing !

Zoo op naar mien huus en noar de notaris.. Hoop maar dat die vent een beetje lekker is haha meestal zijn t van die oude knarren ;)
Dat het destijds tussen mij en MM niets geworden is oa dezelfde reden. Hij zei niet monogaam te kunnen zijn en wil geen kinderen. Nu niet, nooit niet !

Wegwezen was mijn gedachte , gevoelsmatig wilde ik blijven.

Maar mijn toekomstbeeld , beeld van een relatie e.d zag er anders uit dan die van hem.

Hij zoekt maar een vrouw die het zelfde wil als hij zelf, ik wil iets anders met mijn leven.

MM en ik zijn beter af als gewoon vrienden en dat lukt ons behoorlijk goed.
JOEHOEEEE BEN TROTSE EIGENARESSE VAN EEN APPARTEMENT

lalalala zo komende weken druk aan de klus :P
Gefeliciteerd Vleer! Top! En hoe was de notaris? Ik heb een vriendin die kandidaat-notaris is, piepjong, dus zeker geen oude knar, haha!

Pop, ik denk dat je het goed doet door deze beslissing te nemen. Je gevoel en verstand lopen uiteen, maar blijkbaar zegt je gevoel wel dat het in dit geval beter is je verstand te volgen. Toch gaat het straks wel pijn doen. (ik herken het nl met VL, zelfde soort uitmaakreden) Als je ermee stopt, zal je gevoel daarna laten weten dat ze het er niet mee eens is en zul je denken 'wat heb ik gedaan?!', maar dan komt je verstand om de hoek vertellen dat dit beter is. Hetzelfde geldt voor doorgaan: ook dan zul je verdrietig zijn, want jullie hebben beiden andere plannen. Daar zul je je ook niet fijn bij voelen. En dan is stoppen misschien wel de beste keuze, die pijn houdt namelijk wel weer op.

Sterkte Pop!
JEEEEJJ VLEEER GEFELICITEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!

Leuk man!!!

En ja, verstandelijk weet ik heel goed dat ik heel eerlijk en open moet zijn, dat ik dit niet wil. Denk dat hij het wel een beetje in de gaten heeft. Ik was namelijk heel diep aan het nadenken toen hij me het vertelde (we lagen nog in bed) en hij zei: het wordt wel heel stil aan de andere kant van het bed.

Maar klotezooi, ik wil dit helemaal niet!!!! En Sun, idd, de pijn gaat wel over, en ik kan het beter nu doen dan over een paar jaar. En de kwestie is idd serieuzer dan een groene of gele plantenbak!

Maar nu nog: wanneer ga ik het hem vertellen? Ik ga woensdag bij een gezamenljke vriend van ons eten, en dan moet ik het wel even voor die tijd tegen PMB zeggen. Als die vriend over PMB en mij begint kan ik toch de schijn niet ophouden. Het vervelende is dat ik morgenavond zelf niet kan, dus dan zou het vanavond moeten. Oh, en pfffff, daar heb ik geen zin in!
Vleertje...G E F E L I C I T E E R D ! ! ! Héééél véééél plezier in je nieuwe huisje! (zet het bier maar vast koud...bacoootje mag ook )

Zeg dames....is onderstaande iets voor jullie???

Gouden Kooi wordt liefdesnest

De opvolger van De Gouden Kooi wordt een afvalrace waarin de liefde bepaalt of deelnemers met de buit naar huis gaan. Het format van 'Can't buy me love' is nog niet tot in de details uitgewerkt, maar duidelijk is al wel dat de deelnemers door onder hun huisgenoten liefdespartners te zoeken kans maken op het grote geld. Dat zegt een woordvoerder van RTL maandag.

De deelnemers, naar wie RTL nog op zoek is, moeten single zijn en tussen de 18 en 35 jaar. Zodra ze de villa in Eemnes betreden, moeten ze snel op zoek gaan naar een partner. Dat het aantal deelnemers bij aanvang oneven is, maakt het volgens de woordvoerder extra pikant. "Wie alleen blijft moet het huis verlaten."

Iedere week gaat er een deelnemer naar huis. De ene week is dat degene die alleen overblijft en de andere week is het de deelnemer die het minste geld heeft verdiend in nog nader te bepalen opdrachten.

Of het een individuele strijd wordt of dat een koppel de uiteindelijke prijs wint, is nog niet zeker. "Daar moeten nog beslissingen over worden genomen." Net als in De Gouden Kooi worden de kandidaten weer van alle gemakken voorzien en leiden ze het leven van een 'miljonair'.

De deelnemers die zich vrijwillig laten opsluiten, doen dit niet voor onbepaalde tijd zoals het geval was in De Gouden Kooi. Het programma, dat vanaf september wordt uitgezonden, duurt twee tot drie maanden.
Is wel een goede reden om duidelijk te maken aan PMB dat ik weer single wil zijn! Hahaha! Nou nee, ik leen mij niet voor zulke programma's!
quote:pop1980 schreef op 30 juni 2008 @ 14:22:

Is wel een goede reden om duidelijk te maken aan PMB dat ik weer single wil zijn! Hahaha! Nou nee, ik leen mij niet voor zulke programma's! Ja, dat is dan wel weer makkelijk om het op die manier kenbaar te maken :-)
Haha Xan, nou ik heb al genoeg mannen aan mijn hoofd, hoef er niet meer bij hoor!
Nou ja, euhh...het was maar een suggestie

Leuk toch, in zo'n huis met allemaal singles?

(al zal ik me zelf ook niet lenen voor zo'n programma hoor...)

Hoe gaat het met je mannen trouwens?
Eh nou, je hebt het misschien wel gelezen hiero. Ik zit met NZ en CM. VL is natuurlijk geen optie meer, maar stiekem speelt hij nog wel door mijn hoofd. Het is gewoon erg spannend hoe de date met CM is vrijdag. Als die date leuk is, tsja, dan wordt het gecompliceerd. Is die date niet leuk, dan is er niets aan de hand, dan kan ik kijken hoe het met NZ komt. En als zowel CM als NZ niet leuk zijn om te daten, dan is het ook wel weer balen... Het is nu gewoon een beetje een dolle boel in mijn koppie.
Er is natuurlijk erg veel geschreven afgelopen dagen, dus als je het niet helemaal gevolgd hebt: ik heb zaterdagnacht gezoend met een hele goede vriend van mij (NZ). Echt heel apart en ik ben er helemaal beduusd en verward van. Maar ja, het is gebeurd, en ik geloof dat hij het ook nog wel echt leuk vond, gezien een smsje dat ik kreeg gisteravond.

Nu probeer ik alles op een rijtje te zetten. Is lastig.
Ik heb alles gelezen hoor ! Vandaar dat ik naar "je mannen" vroeg....

Lijkt mij inderdaad ook erg verwarrend allemaal....stel je voor, ik zoenen met een goede vriendin....lijkt me inderdaad erg vreemd.

Sun, vind je die goede vriend méér dan leuk? Is hij relatiemateriaal? Kan je je voorstellen met hem oud te worden?

En hoe zie jij CM? Ben je verliefd op hem? Of verwar je alles omdat je graag een lief vriendje wilt? (CM en/of NZ)

Een hoop vraagjes...maar ik ben wel benieuwd wat nu precies je gevoelens tegenover beide heren is...

Besef ook dat het op een teleurstelling uit kan lopen, lieve Sun...dus Xan's advies: Stel je niet te kwetsbaar op. maarre....geniet er wel van, met mate.....
hier is Klussmurf.. kolere .. vorige eigenaar heeft volgens mij 5jr niet afgestofd !!!

maaaar dankzij mams , zusje , en beste vriendin is t weer helemaal fris en fruitig.. Naja zo goed als dan , want nu kunnen we tenminste rustig beginnen met sausen zonder spinnen en ander ongedierte op de muur terug te vinden later..

Maar ja nu komt het .. weet nog niet welke kleuren er op de muren moeten komen .. Slaapkamer wordt vanille wit ??? Zusje hefet die kleur op een logeerkamer en die vind ik errug mooi..

Dus dat wordt van huidige RODE muur naar vanille wit (hoevaak mogen we daar over heen zodat t echt vanille kleur is ?)

Woonkamer alle muren zien er nog goed uit dussss daar doen we niets aan , maar 1 muur is donkergrijs en die wil ik ehhh lichtbruin hebben.. En aan de overkant van die muur een lang breed vlak in die kleur..

(gamma kleur IG 166-B hahaha)

Ehmm ga nu ff terug lezen , dat liefdesnest daar doe ik ook niet aan mee..Ik blijf toch over ;) En wat moet ik nou met zon villa , heb net de sleutels gekregen van mijn eigen villa(atje)
Hallo allemaal,

na het tig ker weer te hebben geprobeerd met de blower/ gokker ben ik weer een kersvese single en dat blijf ik ook voorlopig tot ik de juiste man tegenkom!

- Leeftijd? 24

- Hoe lang al single?vanaf 13 juni

- Langste relatie ? 3 jaar en een paar zinloze maanden

- Kortste relatie? paar weekjes

- Regio? Utrecht

- Aan het daten? Nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? Steenbok

- Kinderen of kinderwens ? Jazeker in een gelukkige relatie t liefst 2

- Hobby's (speciaal voor Q) Design, Vormgeven, computeren, van de natuur genieten, van de wereld genieten
Oh deze kwam ik net tegen op een weblog van iemand..

Als ik zo leuk ben,

waarom bel je me dan niet?

Als ik dan zo lief ben,

waarom doe je me dan pijn?

Als ik dan zo mooi ben,

waarom word ik dan niet

naast je wakker?

Als je me zo mist,

waarom ben je dan niet hier?

Als je zoveel van me houd..

waarom..

Ach laat maar..

zo Speciaal ben ik blijkbaar niet
MissLady welkom hier ..
Das een mooie Vleer!

Misslady, welkom! Enneh.. goed besluit van dat wachten op de juiste man! Vergeet tussendoor niet te genieten van bijna-net-zo-leuke-mannen!

Ik ga vanavond naar PMB.... Wish me luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven