Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 11 juli 2008 om 22:03
quote:sunshineforever schreef op 11 juli 2008 @ 18:41:
[...]
Hmm voor wie is het bedoeld? Voor mij ?
Niet van het pad afgaan? Op de weg blijven?
Of heeft Prinses met haar autootje in de berm gezeten?
Jááá, voor jou!
Laat aan je fantasie over hoe je deze tekst interpreteert.
En wat Prinses met bermen heeft...euhh..
Motto-tekst is inderdaad van Loesje....
Ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde....wees sterk, hou dicht die la!
[...]
Hmm voor wie is het bedoeld? Voor mij ?
Niet van het pad afgaan? Op de weg blijven?
Of heeft Prinses met haar autootje in de berm gezeten?
Jááá, voor jou!
Laat aan je fantasie over hoe je deze tekst interpreteert.
En wat Prinses met bermen heeft...euhh..
Motto-tekst is inderdaad van Loesje....
Ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde....wees sterk, hou dicht die la!
vrijdag 11 juli 2008 om 22:06
Prinses kan prima autorijden en heeft dus geen dergelijke ervaring met bermen
Xan interpreteert Loesje-tekst heel dubbelzinnig (hint: seks), maar volgens mij issie helemaal niet gericht op seks.... daarover verschillen we van mening!
Ik ben heel blij dat ik weekend heb, want ben de laatste tijd best moe. Alsof alle stress van afgelopen tijd (verhuizen etc) er nu pas uitkomt.... lekker relaxen!
Hoest met jou, Sunnetje?
Xan interpreteert Loesje-tekst heel dubbelzinnig (hint: seks), maar volgens mij issie helemaal niet gericht op seks.... daarover verschillen we van mening!
Ik ben heel blij dat ik weekend heb, want ben de laatste tijd best moe. Alsof alle stress van afgelopen tijd (verhuizen etc) er nu pas uitkomt.... lekker relaxen!
Hoest met jou, Sunnetje?
Peas on earth!
zaterdag 12 juli 2008 om 13:22
zaterdag 12 juli 2008 om 13:48
Rust in je hoofd is altijd fijn Pop. Ga je nog leuke dingen doen dit wekeend?
Dat sex-gerelateerde zie ik ook niet helemaal.
Hier gaat alles helemaal goed. Niks meer vernomen van ex date. Kennelijk toch de juiste beslissing genomen.
Moet nog steeds reageren op Miranda's verhaaltje, dat wordt wat later op de dag. Nu even drukjes aan 't werk.
Dat sex-gerelateerde zie ik ook niet helemaal.
Hier gaat alles helemaal goed. Niks meer vernomen van ex date. Kennelijk toch de juiste beslissing genomen.
Moet nog steeds reageren op Miranda's verhaaltje, dat wordt wat later op de dag. Nu even drukjes aan 't werk.
zaterdag 12 juli 2008 om 16:19
Pop : Succes met de beslissingen die je genomen hebt.. Welke dat ook moge wezen
Lafjoe : mooi rustig toch dat ex date neits meer van zich laat horen.
Hier alles lekker rustig , net ff nieuwe deurklinken gehaald bij de Gamma .. 5 euro stuk , koopje en ze zien er errug tof uit .
Straks nog wat deuren en kozijntjes met pa schilderen..
Maar eigenlijk ben ik onwijs moe van de bruiloft gister, die erg gezellig was.
Vreselijk gelachen met een collega die vroeger goede vriendin van mij was. Ouderwets gezellig.
Balen is wel dat ik gisteren in mijn auto stapte en er naast stapte en mijn schoen stuk ging. 2x gedragen.. Maar ff terug er mee naar de schoenenwinkel , beetje zonde dat ie na 2x dragen al stuk zijn.
(ik vertel ze maar niet dat ik met wat te veel wijn op beetje schommelde op mijn schoentjes hehe)
Lafjoe : mooi rustig toch dat ex date neits meer van zich laat horen.
Hier alles lekker rustig , net ff nieuwe deurklinken gehaald bij de Gamma .. 5 euro stuk , koopje en ze zien er errug tof uit .
Straks nog wat deuren en kozijntjes met pa schilderen..
Maar eigenlijk ben ik onwijs moe van de bruiloft gister, die erg gezellig was.
Vreselijk gelachen met een collega die vroeger goede vriendin van mij was. Ouderwets gezellig.
Balen is wel dat ik gisteren in mijn auto stapte en er naast stapte en mijn schoen stuk ging. 2x gedragen.. Maar ff terug er mee naar de schoenenwinkel , beetje zonde dat ie na 2x dragen al stuk zijn.
(ik vertel ze maar niet dat ik met wat te veel wijn op beetje schommelde op mijn schoentjes hehe)
zaterdag 12 juli 2008 om 19:01
Heb vanmiddag nog eens terug gelezen, en vroeg me af hoe dat nu precies zit dan bij je Miranda.
Je date al vanaf februari en hij geeft elke keer aan om te willen stoppen?
Mijn beslissing voelde eigenlijk al gelijk goed. Voelde me meer rot om het feit dat dit gewoon "elke" keer gebeurd. Ben er gewoon op tijd uitgestapt, puur om mezelf. Kan heel slecht tegen dat soort situaties. Ben ook van mening dat iemand echt wel voor je gaat als je maar de juiste bent. En natuurlijk is het niet altijd rozengeur en maneschijn, maar de neuzen moeten we dezelfde kant op staan, anders wordt het een beetje lastig. Dan is er geen gezamenlijk doel....
Je date al vanaf februari en hij geeft elke keer aan om te willen stoppen?
Mijn beslissing voelde eigenlijk al gelijk goed. Voelde me meer rot om het feit dat dit gewoon "elke" keer gebeurd. Ben er gewoon op tijd uitgestapt, puur om mezelf. Kan heel slecht tegen dat soort situaties. Ben ook van mening dat iemand echt wel voor je gaat als je maar de juiste bent. En natuurlijk is het niet altijd rozengeur en maneschijn, maar de neuzen moeten we dezelfde kant op staan, anders wordt het een beetje lastig. Dan is er geen gezamenlijk doel....
zaterdag 12 juli 2008 om 20:36
Vleer, toevallig, vind vaak wel dat ze hele pakkende teksten hebben. Trek ook echt elke dag een inspiratiekaart. Die van vandaag luidde: "sta open voor wat er op uw pad komt".
Miranda, ik noem het geen projectjes nee. Grappige benadering en vind het steeds interessanter worden. Vraag me af hoe en waarom je dat zo ziet...
Miranda, ik noem het geen projectjes nee. Grappige benadering en vind het steeds interessanter worden. Vraag me af hoe en waarom je dat zo ziet...
zaterdag 12 juli 2008 om 20:52
Jah maar tis makkelijker om projectje te zeggen dan helemaal te moeten uitleggen wie wat hoe waar e.d hij is..
Als je zegt ik heb een projectje lopen is altijd iets vriendelijker vind ik dan dat je zegt : Kep een scharrel en moet nog ff zien of dat wat gaat worden.. dat klinkt wat denigrerender...
Projectje vind ik wat vriendelijker klinken en niet zo boers
Als je zegt ik heb een projectje lopen is altijd iets vriendelijker vind ik dan dat je zegt : Kep een scharrel en moet nog ff zien of dat wat gaat worden.. dat klinkt wat denigrerender...
Projectje vind ik wat vriendelijker klinken en niet zo boers