Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oke dan, iemand nog nieuwe projectjes lopen?
Dat moet ik even op me laten inwerken Miranda....ff denken
Komt er op neer dat een "case" een moeilijk / lastig projectje is?! Geloof dat ik het door heb
Miranda:

Is het niet gewoon dat hij jou op zoekt : Tis leuk zolang t duurt tot ik iets anders tegen kom ?
Aucchhh Vleer....
Een case, ja gewoon een verhaal, in dit geval

Vleer, nee, zijn hoofd staat helemaal niet naar een relatie, door de dingen die er in zijn leven zijn gebeurd afgelopen jaar, maarja hij vindt me wel errug leuk. We zullen zien hoe het afloopt.....I keep it cool uiteraard en kijk ook verder........
Ben lekker koud smirnoffje ice aan het drinken, njamm
Smirnoff moet je inderdaad ijs en ijskoud drinken. Heb ook wel zin om even naar mijn stamkroeg te gaan. Zal zo maar eens een rondje gaan bellen....

Miranda wat je daar zegt over "zijn hoofd staat er niet naar" das een beetje tegenstrijdig met waar je het straks met me over eens was.

Dat soort gevallen doen mij echt heel hard wegrennen. en natuurlijk kijk je verder, maar heb je niet de stille hoop?
jawel, heb wel hoop, maar ik staar me er niet op blind en momenteel heb ik toch niets anders, dus vind het wel gezellig
En als ik ook maar even het idee krijg dat hij een spelletje speelt dan is het idd........wegrennen.........
Inderdaad gewoon naar je gevoel luisteren en doen waar jij je prettig bij voelt. Het is per slot van rekening jouw leven. en als je er zo mee om kan gaan dan is het toch goed.

Bij mij werkt dat anders. Het is niet zo dat ik gelijk wil weten of er iets met toekomst in zit, maar zodra een situatie me een onprettig of onzeker gevoel geeft, word ik daar heel onrustig van. Er moet voor mij wel enige duidelijkheid zijn, anders ga ik bij voorbaat al rennen. En daar passen twijfels niet bij.
Oke Miran ..

Sta je daar iets anders in dan ik dat zou doen. Wanneer een man zegt dat hij niet toe is aan een relatie.. Dan ben ik in no time weggerend.
Ik hoef niet met elke man gelijk een relatie te hebben

In dit geval gaat het prima zoals het gaat en ga ik me rot of onzeker voelen, dan is het idd......wegrennen......
Volgens mij ontstaan relaties "vanzelf". Geloof ook niet dat je direct bepaalde verwachtingen moet hebben van iets. Gevoelens kan je niet veranderen, maar denk wel dat de insteek hetzelfde moet zijn.

Zelf heb ik het namelijk gehad met scharrels e.d. Daten doe ik dus als ik iemand interessant vind, en eventueel als "potentieel" zie.
ja ik ook, ben ik met je eens, alleen in sommige gevallen heb je iets meer geduld nodig......en bij deze meneer kan ik dat nog wel opbrengen. Daarvoor krijg ik genoeg positieve signalen van hem. En tja, garanties heb je verder nooit. Ik staar me er niet op blind. De laatste jaren gaan relaties bij mij helaas nooit meer vanzelf....was het maar waar, zou een stuk relaxter zijn

goedemorgen iedereen!

Lekker zonnetje!
Mhh, hier helaas geen zonnetje!

Wel een interessante discussie. Ik zou ook heel hard wegrennen, maar weet wel dat ik dit een aantal jaar geleden nog niet zou doen. Zou het ook niet liggen aan de 'fase' waar je in zit? Een paar jaar geleden had ik nog alle 'tijd' om uit te zoeken wat het dan evt zou worden (en tijd is dan niet zo letterlijk, meer een gevoel van tijd), terwijl ik bvb met LJ geen zin zou hebben gehad om daarin te 'investeren' als we niet hetzelfde hadden gewild. Omdat ik nu juist in zo'n fase zit waarin ik graag duidelijkheid heb, omdat ik gericht ben op het 'settelen.'

Dat laatste gaat nu trouwens echt gebeuren, gisteren is LJ namelijk rond gekomen over het huis waarop hij geboden had! Wanneer hij de financiering rond krijgt (waar we vanuit gaan), krijgt hij half november de sleutel!!! En ik heb zelf de knoop doorgehakt dat ik dan ook meteen met hem mee verhuis.

Was gister wel een raar moment, nadat hij de makelaar had gesproken. Natuurlijk was hij (waren wij ) hier al lang mee bezig, maar nu is het ineens wel heel echt! We hebben gewoon een huis!
Gefeliciteerd met je huis HM........spannend hoor!! gaaf !!

Qua fase.....ik snap wat je bedoeld, maar die fase ben ik een beetje voorbij. Ik ben inmiddels 37 dus ben al een tijdje gesettteld....all by myself
Hm gefeliciteerd! Helemaal leuk! Geniet van je vakantie en alle leuke dingen die er nu gebeuren....

Wat ik al eerder aangaf, die periode van scharrels en zo maar leuk, die heb ik gehad. Als ik date met iemand ben ik nu ook gericht op het "serieuze" werk. Niet dat ik mezelf direct getrouwd en gesetteld zie, maar we moeten wel hetzelfde willen. Daten met iemand die alleen maar voor de fun gaat, of voor leuk gezellig samenzijn maar verder niets, daar heb ik geen trek meer in. En natuurlijk moet je elkaar eerst leren kennen, en natuurlijk begint dat eerst met daten, en natuurlijk van al dat soort dingen meer, MAAR als de ander aangeeft er niet aan toe te zijn, dan houd het voor mij echt op. Daar steek ik mijn energie en tijd niet in. Ondanks de signalen die er worden afgegeven. Woorden zijn toch erg duidelijk.

Signalen zou je namelijk ook verkeerd kunnen interpreteren doordat je er juist met je gevoel in zit. Waar ik op let is mijn onderbuikgevoel in combinatie met woorden die worden uitgesproken....
Ik ben nog wel eens bang dat woorden te makkelijk gezegd worden, en dan doel ik woorden als: ik vind je leuk, ik wil meer tijd met je doorbrengen. Ik kan dat meestal nog niet geloven, dus ik vertrouw meer op mijn gevoel dan op de dingen die een man zegt.

Miran, ik snap jouw punt ook wel, als het leuk is, is het leuk, de toekomstverwachtingen zie je later wel, en het is leuk voor the time being. Maar dat komt denk ik ook omdat je voor jezelf weet dat je met jezelf ook goed kunt leven, en niet per se een man nodig hebt.

Ik heb gisteravond mezelf vermaakt met mijn 'oude-post-bak', allerlei briefjes van vriendinnen op de middelbare school, bijzondere kaartjes, bierviltjes met telefoonnummers, verhalen die in de kroeg zijn geschreven, en ook allerlei post van mijn ex, die destijds in het buitenland zat. Heel leuk om herinneringen op te halen.

Wat ik wel heel vreemd vond was om te lezen dat iemand zoveel van me hield, en dat ook naar me schreef, ik kan me dat gevoel niet meer zo goed voorstellen. Ik werd er een beetje melacholisch van, niet verdrietig, maar wat zat ik toen in een andere fase van mijn leven zeg!

HM, gefeliciteerd met je (oh nee: JULLIE) huis!!!!

Spannend hoor! Nu nog samen de inichting verzinnen. Staat het huis in jouw geboortedorp of is het een ander geworden?

Fijne zondag voor iedereen.
Woorden in die context zijn inderdaad makkelijk uit te spreken. En natuurlijk als het leuk is, is het leuk. Het is ook niet zo dat ik een man "nodig" heb om te functioneren of om mijn leven op te leuken. Mijn leven is prima. Ik steek alleen geen energie in mannen als ze alleen maar gaan voor lust of me zien als een leuke bezigheid. Ik huppel dan net zo makkelijk door naar een volgend project
Pop, wat ik me afvraag, waarom kan je het niet geloven als ze zeggen dat ze meer tijd met je willen doorbrengen?
Pop, het huis staat inderdaad in mijn geboortedorp Zijn mijn ouders errug blij mee. Haha, LJ en ik heb iig afgesproken dat onze beide ouders geen sleutels krijgen

De inrichting zijn we al een tijdje mee bezig. LJ is daar iets 'moeilijker' in dan ik, maar laat me wel heel vrij in wat ik van mijn eigen spulletjes wil meenemen. Ik krijg ook mijn eigen kamer haha, die ik dus zelf helemaal kan inrichten (op dit moment gaat de voorkeur uit naar een klein roze bureautje en roze boekenkasten )

Ik heb het trouwens ook wel eens, dat ik (tijdens het opruimen ofzo) duik in die oude herinneringen. Erg grappig, om te zien hoe je toen was en waar je en geloofde. Maar idd ook iets wat je een beetje melancholisch kan maken. Mijn exen hebben trouwens hun 'eigen' doos hihi. Ik heb ook nog bandjes, waarop mijn beste vriendinnetje en ik toentertijd onze verhalen op inspraken. Zij was toen heel de zomervakantie ver weg en zo hoefden we niets te missen. Helaas heb ik geen stereo meer met bandjesding, dus ik kan ze niet meer terug luisteren.

Miranda, dat was inderdaad wat ik bedoelde met die 'fase'. Ik kan me goed voorstellen dat jij er nu anders in staat dan bvb degene die nu eind 20 zijn (zoals ik).
Vleer heeft V A K A N T I E

Vleer heeft een hekel aan mannen diehet ene zeggen en het andere doen.. Vleer word er steeds sterker en beter in om dat aan te geven bij de man in kwestie en ook makkelijker er een punt achter het project te zetten.

Vleer heeft om het probleem van een ander dat ze naar zichzelf trekt , los te laten of te denken ,,, zijn probleem niet de mijne.. Vleer gaat zich dan in allerlei moeilijke bochten wringen om er voor te zorgen dat het *probleem* verdwijnt. Terwijl ik niets aan dat probleem kan veranderen dat moet de persoon/man in kwestie zelf doen.

Vleer geeft of de man te veel aandacht of te weinig..

Vleer heeft met haar collega's mc donalds gegeten vanmiddag. A4tje vol (voor en achterkant) geschreven met bestellingen.

2 collega's naar de mc drive om alles via zo'n praatpaal door te geven.. --- > helft bestelling was dus niet aanwezig.

Collega's gebeld naar de Mc Donalds en ze kwamen het alsnog brengen.. !!! Das nou es service :P
HM .. gefeliciteerd met jullie huis.. Gaan jullie samen de hypotheek ophoesten of doet LJ het alleen ?
Ja, HM, ben ook wel benieuwd hoe jullie het financieel gaan doen. En of jullie hebben afgesproken, dat al het toch mis gaat gaan, wie het huis verlaat en wie er blijft.

Lafjoe, ik heb meerdere mannen gekend die mij vertelden dat ze meer wilden, maar dat niet meenden. Ben er twee keer flink mee op mn bek gegaan en dat was geen leuk gevoel. Noem het voorzichtigheid. Ik kan trouwens ook ineens heel verlegen worden als een man mij veel aandacht geeft, en als je mij persoonlijk kent, dan weet je dat verlegenheid iets is wat totaal niet bij me past.

Haha, Vleer, ik roep al jaren dat de Mac een bezorgservice zou moeten hebben, veeeuuul makkelijker! Maar het is idd prima service!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven