Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:minny schreef op 22 juli 2008 @ 15:26:

[...]

Och, dat ik single zou worden...dat dit wist ik dan weer wel haha

Heb morgen een date met iemand die ik van vroeger ken, tegenwoordig is meneer dokter. Hoop stiekem dat ik een McSteamy tref ipv een McDreamy. Die laatste hoeft nog ff niet Echt?? Dat meen je? Big for you toooo
Ik heb hem al eens eerder genoemd hier op het forum: http://nl.shoppingeuropea...atingsite-moet-je-kiezen/ Op deze site zijn vele datingsites achter elkaar gezet om ze te vergelijken. Misschien hebben jullie er wat aan! Als jullie tenminste op zoek zijn naar een man... Een happy single is beter dan ongelukkig samen

Maar goed nu een vraag aan jullie. Wat zijn jullie ervaringen met datingsites? En ik wil graag de positieve ervaringen! Negatieve heb ik namelijk al genoeg gehoord!
Ik heb best leuke mensen/mannen leren kennen via datingsites.

Met sommige heb ik nog wel contact via telefoon/msn/mail.

Maar heb ook wel een aantal dwazen ontmoet.. rare is wel dat ik nieuwsgierig blijf naar die RP mannen.

Sommige blijven mij boeien en vind het dan ook erg leuk om ze in real life te ontmoeten.

Denk ook niet dat je iemand moet gaan daten met de gedachte dat je direct een vaste relatie wil.

Geen verwachtingen werkt t beste
Haaa ben ik ook weer even

Vanmiddag met Het Grijze Monster (lees: poes) naar de dierenarts geweest om tandsteen te laten verwijderen. Monstertje is nu een hoop tandsteen én een kies armer. Is onder narcose geweest. Geheel tegen de verwachting van Xander in, hoefde ik niet eens te huilen , zelfs niet bij het bloederige kies-trekken . Monstertje loopt nu slaapdronken door de kamer, voelt zich waarschijnlijk raar.

Je huisje wordt leuk Vleer!

Minny gaat DrSteamy daten

En hoi Nicole27!

Wat zijn jóuw ervaringen met datingsites? En heb je toevallig het voorsteldingetje gezien (zie eerste berichtje in dit topic)?
Peas on earth!
Minny, go for it! Eh afkorting: DRS?

Prinseske, wat goed van je dat je het traanloos hebt gehouden! Knap heur! Hoop dat het goed gaat met monstertje.

Lafjoe ook een dikke knuffel van mij.

Vleer, huisje ziet er mooi uit hoor! Ik wil ook een nieuw huis (smeek smeek).

Leaf, ik zou echt het slot vervangen. Toch een naar idee dat iemand in je schuur komt en misschien rondsnuffelt. Bah.

Miranda, hoi! Hoe is het met je?

En weet iemand waar 4wheels uithangt?

Nicole, leuk dat je hier ook even komt posten. Ben je ook single? Wil je het lijstje (openingsbericht) invullen?

Ik heb zelf geen ervaring met datingsites. Heb er ook geen interesse in omdat ik mijn dates nog wel tegenkom in reallife (IRL). Mis bij internet de dingen waar ik IRL altijd op val, zoals gezichtsuitdrukkingen, lach, loopje, stem, blik, uitstraling. Maar wie weet, ga ik ook over op internetdaten mocht ik IRL geen leuke mannen meer tegenkomen.
Hello!

Ben ik ook weer even! Hoe is het hier?

Ik zie dat Miranda er ook weer is! Alles goed?

Vleer, lekker druk met de verhuizing en met GSM-meneer?! haha leuke afkorting weer!

Prinses, arm monstertje! Gaat het wel goed met haar nu? Hoop t maar!

Nicole, heb 2 relaties overgehouden aan relatiesites, de enige 2 keer dat ik ook echt heb afgesproken met mannen van relatiesites eigenlijk... moet zeggen dat het niet helemaal mijn ding is, kom liever iemand in real life tegen, maar zoals je ziet ben ik er ook niet helemaal negatief over! Enige is dat de 2 relaties dus geen stand hebben gehouden :-)

Succes als je lekker gaat daten!!

Sun, hoe is het met jou?

LM zegt hoi tegen Minny en Lafjoetoe!
LM en Sunnetje voor jullie ook een big huggy!

Vleers huissie wordt inderdaad leuk! Heb ook even "stiekum" gepiept. Afkorting is ook erg leuk gevonden, begreep het eerst ff niet, maar erg grappig.

Minny waar zijt gij nou vrouwtje????

Prinsesje, ik dacht dat je geen poes meer had?
Heej Sunnetje, hoest met jou?

En LM?

En klopt Lafjoe, PrinsesseKat heeft een nieuw baasje (of eigenlijk: slaafje ). We wisten heel zeker dat PrinsesseKat en GrijsMonster (van Xan) niet samen zouden kunnen, want beide poezen zijn nogal euhm... groepsongeschikt zegt maar . Om niet beide katten te gaan verhuizen, heb ik voor PrinsesseKat een nieuw huis gezocht. Het heeft wat voeten in de aarde gehad (en aanvankelijke plek bleek heel slecht), maar ze woont nu bij een heelll lief meisje dat ontzettend goed voor haar zorgt! We zijn afgelopen zaterdag dus wezen kijken (had ik geschreven geloof ik?) en PrinsesseKat ziet er goed uit, en ging allemaal heel goed. Ze woont nu niet echt in de buurt, maar denk dat ik nog wel eens vaker zal langsgaan.

GrijsMonstertje is weer een beetje bijgetrokken gelukkig. Heeft een poosje rondgezwalkt, zielig gemiauwd, gekotst, zielig onder het wasrek gelegen tot ze zich waarschijnlijk wat beter voelde, en is nu weer redelijk fit. Heeft net weer wat te eten gehad (mocht hele dag niet in verband met narcose), dus ze knapt nu vast wel op
Peas on earth!
Lafjoe, heb jij eigenlijk nog vakantie?
Peas on earth!
quote:lafjoetwo schreef op 22 juli 2008 @ 20:12:

LM en Sunnetje voor jullie ook een big huggy!

Vleers huissie wordt inderdaad leuk! Heb ook even "stiekum" gepiept. Afkorting is ook erg leuk gevonden, begreep het eerst ff niet, maar erg grappig.

Minny waar zijt gij nou vrouwtje????

Prinsesje, ik dacht dat je geen poes meer had?Klopt, het is ook de kat van mij (nu van ons samen uiteraard ) waarmee Prinses naar de dierenarts is geweest! Zou eigenlijk meegaan, maar mijn werk liet het vanmiddag niet toe.....
hmmmmm....megaaaaaa-mosterd!!!!, mijn berichtje over grijs monstertje....
*Prinses telt af *

Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 22 juli 2008 @ 21:32:

Klopt, het is ook de kat van mij (nu van ons samen uiteraard ) waarmee Prinses naar de dierenarts is geweest! Zou eigenlijk meegaan, maar mijn werk liet het vanmiddag niet toe.....Én... Prinses heeft dus niet gejankt (*mist nu een trotse smilie en verwacht een schouderklopje van Xan*)

prinses heeft namelijk de neiging hard te gaan huilen in zielige situaties, met zielige mensen, dieren etc
Peas on earth!
Oh en inderdaad, waar is 4Wheels eigenlijk?

*echoot: 4Wheeeheeeelsssssssssss *
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 juli 2008 @ 21:35:

[...]

Én... Prinses heeft dus niet gejankt (*mist nu een trotse smilie en verwacht een schouderklopje van Xan*)

prinses heeft namelijk de neiging hard te gaan huilen in zielige situaties, met zielige mensen, dieren etc
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 juli 2008 @ 21:35:

Én... Prinses heeft dus niet gejankt (*mist nu een trotse smilie en verwacht een schouderklopje van Xan*)

prinses heeft namelijk de neiging hard te gaan huilen in zielige situaties, met zielige mensen, dieren etc Vult zichzelf nog even aan om het geheel nóg indrukwekkender te maken : heb laaaadingen bloed getrotseerd, zielige kat-met-tong-uit-bek-aan-infuus aanschouwd, een poes met infuus gezien, gezien hoe er een kies getrokken werd (en dus nóg meer bloed!), diezelfde halfverrotte kies gezien, nog meer bloed, een zielige bange poes... jaja...
Peas on earth!
Even tot rust komen... iemand een kopje thee?

Peas on earth!
Nee, ik ben geen single meer. Woon al samen. Hoor dus misschien niet zo thuis in dit topic... Ik ben eigenlijk meer op zoek naar positieve ervaringen met datingsites omdat mijn allerliefste vriendin ook aan de man gebracht moet worden die hier ongetwijfeld meeleest en die moet nog een duwtje in de goede richting krijgen! Vandaar de vraag naar positieve verhalen. De handige link heeft ze al! Nu alleen nog de moed...
Nicole, in eerste instantie leek het me ook niks om met mijn kop op een datingsite te staan, maar wat is eigenlijk the big deal? Iedereen die erop staat zal datzelfde wel denken. En.. niet geschoten is altijd mis he? En voor een saaie avond is het soms best leuk om 'mannen te shoppen'!!

Maar de leuke mannen zijn er wel, alleen moet je er vaak goed voor zoeken. En wat LM ook zei: je mist een hoop info, zoals loopjes, stem, bewegingen; de dingen die ik zelf 'nestgeur' noem.

PRINSES JE BENT STOER!!!!!

Minny en Vleer veel plezier met DRS en GSM. Vleer, is GSM de man die je mij liet zien? Die met de filmsterren-naam?

De man die mij een bericht had gestuurd is wel een aardige vent, maar geloof niet meer dan dat.

Ik had overigens gisteren een tweede afspraakje, met een leuke man, ik noem hem TerrasMan. Op papier is ie echt heel leuk: attent, grappig, houdt van dezelfde dingen als ik (praten is een van mijn en zijn hobbies), maar (jaja, er is altijd een maar) het is niet echt het type waar ik op val, dus lig niet kwijlend aan zijn voeten als ik hem zie, maar goed, ik geef hem en mij een kans, ik ga hem eerst beter leren kennen!

PMB was ook niet mijn type, en dat heb ik uiteindelijk afgekapt wegens verschillende toekomstbeelden, en niet vanwege zijn uiterlijk.
Pop :idd das GSM. Wel spannend in iedergeval. Eigenlijk gaan onze telefoongesprekken nergens over, maar toch hangen we uren aan de telefoon.

Vanmorgen werd ik mijn bed uitgebeld.. Mijn bank is er vandaag en wordt rond 11uur gebracht..

Alleen 1 probleem !

Gisteren wilde ik pinnen , kon ik niet meer pinnen , wel hoe kan dat nou ? Er staat genoeg op mijn rekening en toch zegt die pinautomaat in de winkel -> Saldo ontoereikend..

Voelde me echt genaaid door die winkelmeneer gaf hun pinautomaatje de schuld , zal wel storing in zitten Ik snel naar een pin automaat , en tadaaa kon ik wel pinnen .. Dus weer snel naar de winkel toe geld gebracht.

Ik naar een andere winkel .. zelfde verhaal , weer niet kunnen pinnen. Naar mijn eigen bank daar geld uit de muur gepind, toch voor de zekerheid maar naar binnen gewandeld bij de Rabobank.

Heb ik een paslimiet van 1250 euro p.w (normaliter is het 5000 euro p.w)

Tja ga dat es ff heeeeeel snel veranderen.. Mw dat duurt 2 werkdagen dat kan niet , mijn bankstel , wasmachine e.d komen allemaal dat is geen 100 euro bankmevrouw !

Na gevraagd hoe t kan dat ik maar een paslimiet heb van 1250 blijkt dat ik mijn rekening al sinds mijn geboorte heb. En sinds mijn 12e een pinpas. Als je onder de 18 bent heb je een paslimiet van 1250 . De mijne is nooit overgezet naar een volwassen limiet van 5000 euro

Nouwwwww sta je dan mooi te apegapen.. Bankmedewerker vond t wel beetje zielig voor mij , tja hoe moet ik mijn inboedel gaan betalen als ze t komen leveren ?

En bankmedewerker heeft met spoed mijn limiet verhoogd naar 2200 euro.(kon niet gelijk naar 5000)

Nu maar hopen dat t werkt straks (gelukkig mag ik mijn vaders pinpas ff lenen vandaag.)
Lieve forumvriendje en vriendinnetjes

Ik ben denk ik een paar dagen niet online , ik heb besloten (nadat mijn moeder en vriendin reuze enthousiast ALLLL mijn kleding mee hebben genomen naar mijn nieuwe stekkie) om vanavond al in mijn nieuwe huisje te gaan slapen.

Geen idee of ik straks (illegaal haha) draadloos internet via ehh een buurtbewoner kan krijgen, dat zou erg leuk zijn dan ben ik gewoon weer online.. En anders duurt dat denk ik een aantal dagen.

Zal ff de nieuwe fotos laten zien van mijn bankstelletje enzoww

Fotoooossssss
hey, ben ik ook weer even. Net de hele dag met vriendinnetje liggen bakken op het strand, was heerlijk! Nu beetje verbrand, precies plekje tussen mijn borsten...doet beetje au nu dus zal wel gaan vervellen

Maar goed lekker dagje gehad... was hier zoooooo aan toe!

Jullie ook genoten van het mooie weer? Of aan het werk?

Prinses lief dat je naar me vraagt, alles goed hier, thnx!

Vleer, succes met de verhuizing, we zien je hier vast weer verschijnen!

Pop, leuk een 2e date! Terrasman...hihi das weer een nieuwe term, die kenden we nog niet :-) Leuke date dus, al heb je nog wat lichte twijfels als ik het zo hoor?

Heb net al het vieze plakzand van me afgedouched, zo maar even relaxen op de bank denk ik... Jullie nog plannen?
Hey LM! Hey Dess!

Leuk jullie te lezen! Pijnlijk ja; verbrande borsten LM en hey Dess, ga je al verhuizen ja? Cool!

In Lelieland gaat alles goed trouwens!
hey lelie!! Wat leuk jou hier weer even te zien!

Alles goed dus??

Ja zo maar even wat after sunnen denk ik, want wil morgen weer naar het strand :-)
Zou ik maar doen ja, anders ga je vannacht wellicht ook veel pijn krijgen... Mooi weer wordt het morgen weer ja! Lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven