Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
oh, en met iets ander gezelschap
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 juli 2008 @ 12:55:

Wauw... das een snelle reactie

*schaamt zich, want heeft de afgelopen periode zo'n chaotisch hoofd gehad dat ze Lafjoe niet meer gemaild had *

Gaat het goed met je Lafjoe? Na de DateDip?

Shame on you Princess nee hoor Lafjoe is niet zo van de verplichtingen, dus je hoeft je nergens voor te schamen.

Datedip was meer omdat het elke keer gebeurde, niet om manspersoon in kwestie, ik wil nl. iemand die net zo voor me gaat en net zulke gevoelens heeft als ikke voor hem. Was helemaal opgelucht en trots op mezelf. Weer wat geleerd

Liefde is iets moois wat goed aanvoelt en dan vanzelf gaat

Hoe is het bij u koninklijke hoogheid?
Vleer, misschien gaan smeren met zelfbruiners?
helleu.........

ja, waarom is het herfst ??? maar, het komt goed deze week...

minny, welkom. Had je niet gedacht he, dat je hier nog eens zou schrijven en zelfs ons lijstje invullen?
Van 't weekend komt het zeer zeker goed volgens de weersvoorspellingen.Lekker strandweer...chillen met de billen tussen de zandkorrels
Zeker mooi die van die vlinder

heb er nog 1

De zeiler neemt de wind zoals hij komt en toch bereikt hij zijn doel.
Zo...hoeven jullie niet te werken? Druk hier!
Jawel hoor, maar tis vakantie periode, dus wat rustiger hier. Heb ook bijna vakantie. Ben ik ook echt wel aan toe.
Ja joepie, vanaf woensdag wordt het weer beter, de temperaturen omhoog en het zonnetje dat schijnt.... volgens mij zitten we daar allemaal wel op te wachten
quote:Xander68 schreef op 21 juli 2008 @ 14:48:

Zo...hoeven jullie niet te werken? Druk hier!ik niet (weekje vrij), jij wel ?
Ja allemaal leuk die temperaturen omhoog.. maarre zondag a.s is mijn vakantie weer voorbij ... Maandag weer aan de bak..

Heb alleen maar kutweer in mijn vakantie *boos met voeten op grond stamp*

Net met vriendin toch maar andere gordijnen voor in de slaapkamer gehaald.. Dat betekend dat ik weeeeeer naar de kwantum kan gaan om iets te gaan ruilen.

Hadden nog kussentjes gekocht maar we vinden ze toch niet zo mooi , kan ik ook weeeeer naar leenbakker om te ruilen.

Gelukkig zitten beide winkels naast elkaar..

Naja ben in iedergeval lekker bezig zo met dit rot weer. Nu wachten op mijn vader om de spullen te gaan halen.. Dan lekker mijn kledingkast in elkaar schroeven en dan .. dan begint het echt wat te lijken
quote:Miranda01 schreef op 21 juli 2008 @ 15:34:

[...]

ik niet (weekje vrij), jij wel ? Mazzelaar Ik moet gewoon werken.....maar 6 augustus is het dan eindelijk vakantie! 3,5 week VRIJ!
* De weg naar succes is zelden geasfalteerd *

Het hart en het verstand zijn buren. Ze groeten elkaar en ze brengen elkaar beleefdheidsbezoeken. Maar vrienden worden ze nooit

Alleen degenen die het onzichtbare kunnen zien, kunnen het onmogelijke doen

Zorg dat je levensboek rein blijft zonder vlekken, want nimmer zul je daar een blad uit kunnen trekken.

Naast je diepste angsten, wonen je diepste verlangens

Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed betekent angst voelen en toch je hart volgen

Verontschuldig je nooit voor het tonen van je gevoelens want dat is hetzelfde als je verontschuldigen voor de waarheid.

Heb geloof ik alle oneliners bewaard van het afgelopen jaar..
Mijn schuurdeur staat steeds open. Vorige week kwam een buurman aanbellen dat de deur open stond terwijl ik zeker wist dat ik hem had afgesloten. Net even naar beneden geweest om iets te pakken en weer stond die deur open. Fiets staat er gewoon nog en verder ligt er alleen maar oude troep. Oh ja, en een mobiele airco, maar dan moet het wel een heeeeeele sterke inbreker zijn. Beetje vreemd dus...
Goh, wat vreemd Leaf! Misschien dat er een zwerver zo af en toe in je schuur slaapt? Advies: Vervang het slot op je schuur!

Als het een cylinderslot betreft, dat hoef je enkel de cylinder maar te vervangen...niet het hele beslag...scheelt!

Alles goed verder???
Oohww wweeeeer naar de kwantum .. is een lamp stuk

Ooh ff fotos uploaden kunnen jullie mijn tv meubel en eettafel enzow ff zien
Weer nieuwe fotos ff door scrollen naar beneden voor de tafel enzooww
haha dat hadden wij een tijdje geleden ook in de schuur.. Een zwerver met bakfiets kwam bij ons schuilen een nachtje. T regende en onweerde zo hard.

Mijn moeder heeft hem smorgens maar te eten gegeven. Nu komt ie regelmatig langsfietsen en roept ons vriendelijk gedag.

Damn joh mijn tv meubel was gevallen bij de winkel. (pfjieeuww niet zelf gedaan) Kreeg wat geld terug enige wat stuk is is 1 laatje. Maar dat schijnt broertje wel te kunnen lijmen.

1e vlek zit ook al op mijn eettafel, broertje ging enthousiast de lampen ophangen en ging met zijn sokken aan op de tafel staan. Staat er nu doodleuk een voetafdruk van broertje in de tafel.. Tja broertje ik had nog zo gezegd EERST de tafel behandelen met speciale olie..

Maar goed gaan we morgen wel ff mee aan de gang..

Verder maak ik weinig mee , krijg leuke smsjes van RPman, zal ik hem mar ff een afkorting geven.. GSM (gescheiden man).. vink wel leuke afkorting voor hem.

Maar goed GSM stuurt leuke smsjes , is erg benieuwd naar mij whoehoee
haha, GSM stuurt leuke smsjes.....hoe kom je er weer op........

truste !
Haha jah Miran ik had dat zelf nog niet eens zo gelezen .. als ik GM zou typen dan denkt men dat t een getrouwde man is ofzo..
ja psies, dus GSM it is !
Whoow gisteravond/vannacht 3 uur gebeld met GSM.. Leuk en gezellig.. Vanmorgen heeft hij mij wakker gebeld.

Klinkt erg leuk en gezellig aan de telefoon.

Nu ff douchen aankleden en alle mik mak omruilen.. Vleer heeft daar geen zin in ... Maar ja t moet

Eerst ff bellen met de winkel of mijn bankstel er al is. Zou toppie wezen , maar ik vermoed dat ze echt aan de 12 weken levertijd houden..
Ah week 30/31 das deze week of volgende week Whoehoeeee

Nog ff geduld dus ..
quote:Miranda01 schreef op 21 juli 2008 @ 14:23:

helleu.........

ja, waarom is het herfst ??? maar, het komt goed deze week...

minny, welkom. Had je niet gedacht he, dat je hier nog eens zou schrijven en zelfs ons lijstje invullen? Och, dat ik single zou worden...dat dit wist ik dan weer wel haha

Heb morgen een date met iemand die ik van vroeger ken, tegenwoordig is meneer dokter. Hoop stiekem dat ik een McSteamy tref ipv een McDreamy. Die laatste hoeft nog ff niet
Het is best mogelijk idd dat iemand in je schuur slaapt Leaf. Maar bizar dat je fiets dan niet meegenomen wordt...

GSM lijkt me een betere afkorting ja, voor het geval dat er verwarring ontstaat

Lafjoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven