Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jaaaahhh KNALROZE natuurlijk!!!

Haha, Geleerd weggestuurd door strenge Summerdance moet nu weer rechtgepraat worden? Nee hoor, ik ben het met jullie onderbuikgevoelens eens. Niet dat ik die andere topics heb gelezen, maar als hij zo reageert in andere topics als ik uit jullie reacties kan opmaken, nou dan moet ie het maar lekker ergens anders gaan uitzoeken hoe het met de vrouwen zit. Ik vond zijn berichtje ook al een beetje apart. Hij zette er al in dat ie niet op de sexpijler zat dus dat hij daar rekening mee zou houden, zeer opmerkelijk.

Maar vertel es dames, ik ben ietwat afwezig geweest op het forum. Wat zijn de laatste roddels/sappige verhalen/nieuwtjes? Met andere woorden: wat heb ik gemist de afgelopen pagina's?
Euhm...

- DS schrijft mee op Singles, en zoekt nog een hobby waar je leuke, aardige, (niet te) lieve vrouwen met een slanke taille vindt

- Pop wil geloof ik precies het omgekeerde (euhm... althans: mannen!)

Verder is het vrij rustig geloof ik... even denken...
Peas on earth!
Hahahaha, helemaal niets gebeurd dus in al die pagina's!

Nou dan hoef ik ook niet terug te lezen.

Misschien moet DS gaan salsadansen? Daar gaan veel vrouwen op en daar kunnen mannen wel leuke vrouwen tegenkomen. Ook heb je daar al lichamelijk contact en kun je leuk een praatje maken als je aan het dansen bent.

Voor Pop moet ik nog even nadenken.
Sun, salsadansen is een definitieve aanrader.

Ben zelf vorige maand begonnen en het is verslavend (nou moet ik er voor de eerlijkheid bijzeggen dat ik best wel een dansachetrgrond heb)

En misschien is het voor Donkey niet stoer genoeg

enne......ben echt niet streng hoor...ben een vreselijk lief meisje, het komt alleen van tijd tot tijd een beetje beroerd mijn strot uit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2008 @ 22:00:

Ik zag Geleerd voorbijkomen in een topic waarin hij ook allllles van vrouwen wilde begrijpen, maar dan vooral hoe hij ze (in z'n algemeenheid) moet laten klaarkomen

Aha, dat zou DS' afwezigheid verklaren. Ik zal Xander eens sms'en of ze al samen Oostblok Vrouwen aan't kijken zijn...

(Persoonlijk vind ik ze over het algemeen niet zo aantrekkelijk, maar goed... ik ben dan ook een vrouw).

...

Hallo meiden !! Ik heb me op het laatste moment toch bedacht; mijn solide bolide is weliswaar razendsnel maar 1000 km ..... dat pilsje is dan vast helemaal dood tegen dat ik er aankom.

Oostblok vrouwen kunnen overigens heel knap zijn: ik was vorig jaar een lang weekend in Polen (Szczecin en Wroclaw) en als je daar een disco binnenstapt denk je dat er een missverkieziing gaande is. Prachtige meiden, elegant gekleed en ook nog erg aardig. En de Poolse kerels zijn een soort voetbal hooligans, allemaal een spijkerbroek, zwart shirtje en gemillimeterd haar. En zuipen als maleiers. Dus wij hadden volop schik met die meiden.

Over het begrijpen van vrouwen moet ik jullie helaas teleurstellen. Vrouwen zijn complexe wezens, ze snappen vaak zichzelf niet eens. Bovendien zijn vrouwen ook nog eens zeer verschillend wat het alleen nog maar complexer maakt. Je raakt er als man nooit op uitgestudeerd zeg maar
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Summerdance, ik vind dat je supergoed gehandeld hebt tov Geleerd! We willen hier alleen serieuze topicschrijvers (nou ja ehm jullie weten wel wat ik bedoel, gewoon gezellig gedoe, geen gehengel).

Ik heb ook ge-salsadanst. (schrijf ik dit goed zo). Waren best wel leuke mannen bij hoor! Was wel een ideale plek om te flirten, daarom geef ik het ook als tip. Zelf had ik toen een vriend, dus ben niet op de flirts van de mannen in gegaan.

Het is idd alleen een aanrader als je een beetje ritme-gevoel hebt. Anders kan het best lastig zijn. Heb zelf ook gedanst vroeger, dus heb daar zelf geen problemen mee.

Nou deze hardwerkende jongedame gaat slapen. Het zou vannacht ietsje koelere nacht zijn, dus laat ik daar maar even gebruik van maken en mijn slaaptekort van de afgelopen warme nachten in gaan halen. Dus weltrusten allemaal!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2008 @ 22:43:

Euhm...

- DS schrijft mee op Singles, en zoekt nog een hobby waar je leuke, aardige, (niet te) lieve vrouwen met een slanke taille vindt

- Pop wil geloof ik precies het omgekeerde (euhm... althans: mannen!)

Verder is het vrij rustig geloof ik... even denken...

Jij hebt goed opgelet !!

En salsadansen is idd leuk; ik heb er vlak na mijn scheiding een cursus in gedaan, samen met de buuv van een broer van me.

Bestaan er ook salsa vakanties ?
DS misschien moet je dan op vakantie naar de carribean? Alhoewel ik denk dat je dan flink wat mannelijke concurrentie hebt.
Jaaa volgens mij bestaan die écht

Hmmm knappe vrouwen in Wroclaw... Prinses overweegt nu zélf om in Bolide te stappen (met een geheel andere reden... )....

Anyway... ik ga nu slapen, lekker overdwars uitgestrekt in bed, twee kussens in beslag nemend en het dekbed volledig gebruiken (of gewoon aan mijn eigen kant van het bed laten hangen)
Peas on earth!
Ja Donkey , die bestaan

Deze dame duikt ook haar bedje in, al heeft ze net de temperatuur gevoeld in de slaapkamer...NIET LEKKER

Weltrusten allemaal..ik hoop dat ik niet ga dromen over erwtjesgroene prinsessen in knalroze jurken met oranje strikken en nog meer oranje bruidsmeisjes
quote:sunshineforever schreef op 29 juli 2008 @ 23:03:

DS misschien moet je dan op vakantie naar de carribean? Alhoewel ik denk dat je dan flink wat mannelijke concurrentie hebt.

Hmmm sja, moet ik het opnemen tegen van die dubbelgespierde negerts met een bovenmodaal ritmegevoel

En eigenlijk val ik niet zo op Carribean ladies.

Misschien kan ik dan beter de andere kant op gaan ? Indonesië of zo ? Prachtige vrouwen daar, en de mannelijke concurrentie daar lijkt me geen probleem
Nou ja zeg, ben ik er ff goed voor gaan zitten om lekker met jullie bij te kletsen over allerlei belangwekkende zaken zoals salsa dansen en caraibische negerts, gaan de dames hun mandje opzoeken

Nou ja, wel te rusten dan, en sweet dreams !!
Hmmm DS misschien moet je dan toch eerst nog eventjes wat extra lesjes nemen in NL?

Sunneke gaat nu ECHT slapen! Weltrusten allemaal!
helloooowww

Vleer heeft ook gewoon gewerkt vandaag/vanavond.. Net half uurtje thuis.. Lekker roseetje ingeschonken en eerst 345 blz doorgelezen..

Vleer houd niet zo van salsa.. wellll van bachata .. Vleer tijdje in de carribbean gewoond heeft whoehaaa baila baila baila

Vleer heeft a.s zondag een wijndate, met een oude bekende althans dat vermoeden wij .. Alleen fotos zeggen vaag iets , naam zegt mij niets, maar blijken wel veel zelfde mensen te kennen.. Erg grappig en dat via RP haha
* doet het licht uit op dit topic: tijd om te gaan slapen *
*rukt de gordijnen open en roept: goedemorrrrrrgen*

Iemand een ontbijtje?

Peas on earth!
*vreest dat de gemiddelde singles-schrijver nu denkt dat ze een ochtendmens is*
Peas on earth!
Nee hoor prinses, dat denk ik helemaal niet!

Ik denk meer dat je je samenwoon dingetjes nu lekker op ons komt botvieren

Of verras je Xan niet iedere dag met zo'n ontbijtje?

Hmm lekker, doet u mij maar een glaasje jus een eitje en een bolletje

(wordt nog dooreten want mijn werk wacht...en heb geen zihinnnnn)

Vleer bachata is ook leuk...wordt er vrolijk van
Ziet er goed uit prinses, maak heb mijn ontbijt net achter de kiezen. Mag ik het in een meeneemzakje?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ow Prinses; wat een verwennerij !!

* tast ongegeneerd toe *
Hallo,

Daar ben ik weer.... ik moest gisteravond op gegeven moment weg, zodat ik niet in staat was om het gesprek te continueren.

Om eerlijk te zijn vind ik niet alle reacties hier even hartelijk tegenover een nieuw iemand.

Zo krijg ik bijvoorbeeld wat kritiek hier omdat ik in een andere pijler vragen stel over hoe ik vrouwen lichamelijk beter kan leren kennen om het hen in de toekomst meer naar de zin te maken en een seksuele relatie op te bouwen die ook voor hen prettig is. Hoe kun je daar moeite mee hebben?

Verder heb ik ook al meteen gezegd dat, omdat dit de relatiepijler is en niet de sekspijler, ik jullie niet zal lastig zal vallen met vragen over seks en vrouwelijke anatomie, maar dat ik me hier zal beperken tot vragen en discussies over wat vrouwen willen in het leven, wat hen gelukkig maakt, etc. Als ik dat meteen aankondig, dan is het flauw om toch weer op andere pijlers te gaan kijken en die informatie hier tegen me te gebruiken.

Ik hoop dat dat verduidelijkt is bij dezen.
Wat die vraag over prostitutie..... ik heb ooit een vriendin gehad die erover heeft gedacht om er bij te gaan klussen in die branche, vandaar dat het onderwerp altijd mijn interesse heeft gehouden.

Zelf heb ik een te romantische inslag om voor seks te betalen.
Leeftijd: 27

Hoe lang al single: 4 maanden

Langste relatie: 3 jaar

Kortste relatie: ehhh….een relatie van een paar dagen noem ik geen relatie.

Regio: Amsterdam

Aan het daten: Ja, ben wel wat aan het daten. Dat is niet altijd heel eenvoudig. Zeker in het begin van mijn single tijdperk wilde ik vooral een betere minnaar worden. Ik had toen een vriendin/kennis van me die me precies wilde leren wat vrouwen lekker vinden en hoe je het vrouwen maximaal naar de zin kunt maken in bed. Maar na twee lessen kwam dat al ten einde, omdat ze gevoelens kreeg en eigenlijk een echte relatie wilde. Inmiddels ben ik ook wel weer wat aan het daten, maar nu gaat het meer om ‘echte afspraakjes’ en neemt seks een minder prominente plaats in.

Cijfer relatiewens: 6. Eigenlijk wil ik eerst nog wat meer skills opbouwen zodat ik goed beslagen ten eis kom voor de vrouw met wie ik later oud word. Voor een deel gaat dat dus om extra seksuele ervaring, maar het gaat ook om kennis over hoe vrouwen zijn, wat ze gezellig vinden, hoe je ze kunt complimenteren en verwennen, etc. Eigenlijk heeft het dus mijn voorkeur om nog een paar maanden te daten, maar als ik de droomvrouw tegen kom, dan zeg ik uiteraard geen nee tegen een echte relatie.

Sterrenbeeld: kreeft

Kinderen: Nee

Kinderwens: Ja

Hobby’s: Sex and the city, psychologie, koken, uit eten, Formule 1, fitness
Jeetje wat een gezelligheid... moet toch echt eens internet thuis gaan aanvragen (en een computer kopen) zodat ik 's avonds gezellig mee kan kletsen...

Lekker Prinses dat ontbijtje.....

Mmm, salsa dansen, heb er ook over nagedacht om dat te gaan doen. Maar kan je daar wel alleen aan beginnen (dus zonder partner)??
@ Geleerd: klagen is reuze on-sexy. Wat is er trouwens zo geleerd aan jou ? Ben je professor ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven