Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 juli 2008 om 13:09
Geleerd schrijf gewoon gezellig mee en focus je niet teveel op het verdiepen in de vrouw..
Vaak komende beste dingen naar boven wanneer je gewoon relaxed met dames aan t kletsen bent over koetjes en kalfjes dat verteld vaak veel meer over een vrouw dan wanneer je gelijk in het begin heel diepgaande gesprekken wil voeren met dames.
Dames willen zich eerst vertrouwd voelen bij de ander voor ze dingen over zichzelf uit de doeken doen ..
Vaak komende beste dingen naar boven wanneer je gewoon relaxed met dames aan t kletsen bent over koetjes en kalfjes dat verteld vaak veel meer over een vrouw dan wanneer je gelijk in het begin heel diepgaande gesprekken wil voeren met dames.
Dames willen zich eerst vertrouwd voelen bij de ander voor ze dingen over zichzelf uit de doeken doen ..
woensdag 30 juli 2008 om 13:11
Haaaa ik heb weer vanalles gemist zie ik wel!
Heb heulll hard gewerkt vandaag, paar afspraken achter de rug met interessante gesprekken en geluncht met collegaatjes op het dakterras van de V&D .
Nu nog even hard aan de slag vanmiddag, maar ik mag van mezelf even een forumpauze inlassen
Ben blij dat het ontbijtje jullie gesmaakt heeft .
Ik zie dat Geleerd teruggekomen is, en dat hij een Berg Feedback heeft gekregen, waar ik me alleen maar bij kan aansluiten, vooral bij Sun
*vindt mannen verder niet per definitie 'haske eenvoudig', en wil dan tóch nog een tipje van de sluier oplichten voor Geleerd*:
als vrouwen klagen/mopperen/huilen/zeuren/praten over Een Probleem, is het NIET, ik herhaal: NIET de bedoeling dat De Man dit probleem gaat Oplossen. Het is de bedoeling dat De Man begrijpend knikt, luistert (althans: die indruk wekt), wat hmm't en ohhh't en doorvraagt. Problemen van vrouwen moeten meestal eerst Aangehoord worden en niet meteen Opgelost
Heb heulll hard gewerkt vandaag, paar afspraken achter de rug met interessante gesprekken en geluncht met collegaatjes op het dakterras van de V&D .
Nu nog even hard aan de slag vanmiddag, maar ik mag van mezelf even een forumpauze inlassen
Ben blij dat het ontbijtje jullie gesmaakt heeft .
Ik zie dat Geleerd teruggekomen is, en dat hij een Berg Feedback heeft gekregen, waar ik me alleen maar bij kan aansluiten, vooral bij Sun
*vindt mannen verder niet per definitie 'haske eenvoudig', en wil dan tóch nog een tipje van de sluier oplichten voor Geleerd*:
als vrouwen klagen/mopperen/huilen/zeuren/praten over Een Probleem, is het NIET, ik herhaal: NIET de bedoeling dat De Man dit probleem gaat Oplossen. Het is de bedoeling dat De Man begrijpend knikt, luistert (althans: die indruk wekt), wat hmm't en ohhh't en doorvraagt. Problemen van vrouwen moeten meestal eerst Aangehoord worden en niet meteen Opgelost
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 13:15
Nu even wat anders..
Ik draag eigenlijk elke dag mijn havainas slippertjes .. (met dank aan Noa -oud single forummer-)
Maar nu heb ik al maanden (sinds ik terug ben uit Curacao) allemaal schilfers aan mijn voeten.. Smeer ze al elke dag in met nivea bodylotion , vaseline en andere vette dingen..
Maar t helpt niet ..
Of moet ikvoor deze vraag ff naar ehh beauty ofzow ?
Ik draag eigenlijk elke dag mijn havainas slippertjes .. (met dank aan Noa -oud single forummer-)
Maar nu heb ik al maanden (sinds ik terug ben uit Curacao) allemaal schilfers aan mijn voeten.. Smeer ze al elke dag in met nivea bodylotion , vaseline en andere vette dingen..
Maar t helpt niet ..
Of moet ikvoor deze vraag ff naar ehh beauty ofzow ?
woensdag 30 juli 2008 om 13:19
Heeft er een hekel aan wanneer een man zegt :
Het is een gevoelskwestie ..
Ik : ja dat snap ik maar wat voel je dan ?
Hij : dat weet ik niet maar het is gewoon een gevoelskwestie
Ik: ja dat was al duidelijk maar wat zegt je gevoel dan ?(10x)
Hij: dat ik je niet vertrouw
Ik: hoezo mij niet vertrouwd ?
Hij : dat weet ik niet , is een gevoelskwestie
DS wat bedoeld een man dan ? *#$*(#*$()*#@()
woensdag 30 juli 2008 om 13:20
quote:Jola schreef op 30 juli 2008 @ 13:17:
Nee DS, is het niet nog veel simpeler om alleen het '2e' zinnetje te zeggen, dus waar het op staat???
Dat zou het simpelst zijn maar zo stoer/dapper/dom zijn de meeste mannen niet. Ze riskeren dan een blauw oog, een glas bier over hun kop of ze worden keihard uitgelachen.
Een blauwtje lopen en/of afgaan voor zijn grijnzende vrienden doet een man niet graag, vandaar de ietwat bedekte formuleringen.
Nee DS, is het niet nog veel simpeler om alleen het '2e' zinnetje te zeggen, dus waar het op staat???
Dat zou het simpelst zijn maar zo stoer/dapper/dom zijn de meeste mannen niet. Ze riskeren dan een blauw oog, een glas bier over hun kop of ze worden keihard uitgelachen.
Een blauwtje lopen en/of afgaan voor zijn grijnzende vrienden doet een man niet graag, vandaar de ietwat bedekte formuleringen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 30 juli 2008 om 13:21
quote:Vleermuis28 schreef op 30 juli 2008 @ 13:19:
Hij bedoelt dat hij je niet vertrouwt. Hij weet vermoedelijk ook precies hoe dat komt maar hij is bang dat jij erg boos wordt als hij dat rechtuit zegt.
In relaties zijn veel mannen niet zo'n held, helaas.
Hij bedoelt dat hij je niet vertrouwt. Hij weet vermoedelijk ook precies hoe dat komt maar hij is bang dat jij erg boos wordt als hij dat rechtuit zegt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 30 juli 2008 om 13:23
Erwt geeft nog even een praktijkvoorbeeld van bovenstaande feedback:
Vrouw: weet je wat er vandaaaag gebeurd is?!
Man: oh, vast niet zoveel als op míjn werk...
Vrouw: euhm... grmpff.. nou dus... dit en dit was aan de hand, en toen zei hij dit en reageerde zij zo en die collega, jeweetwel, met dat lelijke haar, die vond er dit van, en toen... en blaaa... wat vind jij daar nou van?
Man: Tsja... dan doe je toch gewoon zus&zo...!?
Vrouw: Ja maar...
Man: Ja, is heel simpel hoor...
Vrouw: jij begrijpt er ook niets van!
Man: Nee, ik begrijp het wel, maar jij maakt een probleem van iets..
Vrouw: jij luistert ook NOOIT naar mij
Man: dan niet...
Vrouw: ....
ZO dus niet...
Beter is:
Vrouw: weet je wat er vandaaaaggg gebeurd is?!
Man: nou, vertel?
Vrouw: dit en dit was aan de hand, en toen zei hij dit en reageerde zij zo en die collega, jeweetwel, met dat lelijke haar, die vond er dit van, en toen... en blaaa... wat vind jij daar nou van?
Man: Oh, echt waar? En wat zei hij er dan van? En wat heeft dinges dan met haar haar gedaan? En wat vindt je baas ervan? En hoe voelde je je toen? En toen?
Vrouw: Nou... toen gebeurde er dus zus en zo, en balderblaaaa....
Man: jeetttttje zeg.... en wat ga je nu doen?
Vrouw: nou dat weet ik dus niet... ik denk dit en dat... wat zou jíj doen?
Man: ik vind dat je het heel goed aanpakt hoor, lijkt me een goed idee.
Vrouw: ja he...
Vrouw: weet je wat er vandaaaag gebeurd is?!
Man: oh, vast niet zoveel als op míjn werk...
Vrouw: euhm... grmpff.. nou dus... dit en dit was aan de hand, en toen zei hij dit en reageerde zij zo en die collega, jeweetwel, met dat lelijke haar, die vond er dit van, en toen... en blaaa... wat vind jij daar nou van?
Man: Tsja... dan doe je toch gewoon zus&zo...!?
Vrouw: Ja maar...
Man: Ja, is heel simpel hoor...
Vrouw: jij begrijpt er ook niets van!
Man: Nee, ik begrijp het wel, maar jij maakt een probleem van iets..
Vrouw: jij luistert ook NOOIT naar mij
Man: dan niet...
Vrouw: ....
ZO dus niet...
Beter is:
Vrouw: weet je wat er vandaaaaggg gebeurd is?!
Man: nou, vertel?
Vrouw: dit en dit was aan de hand, en toen zei hij dit en reageerde zij zo en die collega, jeweetwel, met dat lelijke haar, die vond er dit van, en toen... en blaaa... wat vind jij daar nou van?
Man: Oh, echt waar? En wat zei hij er dan van? En wat heeft dinges dan met haar haar gedaan? En wat vindt je baas ervan? En hoe voelde je je toen? En toen?
Vrouw: Nou... toen gebeurde er dus zus en zo, en balderblaaaa....
Man: jeetttttje zeg.... en wat ga je nu doen?
Vrouw: nou dat weet ik dus niet... ik denk dit en dat... wat zou jíj doen?
Man: ik vind dat je het heel goed aanpakt hoor, lijkt me een goed idee.
Vrouw: ja he...
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 13:29
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 13:21:
[...]
Hij heeft het idd ook gezegd , en ik werd idd boos .. Omdat ik het geheel onterecht vond.(en nog steeds vind)
Er was nl niets aan de hand , maar idd voor zijn gevoel dus wel..
Maar goed als iemand mij niet vertrouwd moet ie lekker wegblijven ..
[...]
Hij heeft het idd ook gezegd , en ik werd idd boos .. Omdat ik het geheel onterecht vond.(en nog steeds vind)
Er was nl niets aan de hand , maar idd voor zijn gevoel dus wel..
Maar goed als iemand mij niet vertrouwd moet ie lekker wegblijven ..
woensdag 30 juli 2008 om 13:30
woensdag 30 juli 2008 om 13:31
woensdag 30 juli 2008 om 13:33
Hahaha Prinses, dat zijn nog es tips voor Geleerd! Ennuh, Geleerd, niet meer mopperen (les 2) maar meeschrijven, want van mopperende mannen houden vrouwen ABSOLUUT NIET !!!
Vleer, misschien moet je even langs de apotheek fietsen en even je voet op de balie gooien? Denk dat ze daar wel een goed zalfje voor je hebben. Wel vervelend zeg, schilfers en zo. Is het geen eczeem? Of ben je allergisch voor je havaianas?
Ik moet trouwens met schaamte toegeven dat ik dat "gevoel" ook vaak als reden heb opgegeven bij het verbreken van een relatie met een vriendje. En zo voelde het voor mij dan ook en eerlijk gezegd kon ik het dan ook niet anders uitleggen. Erg he?
Vleer, misschien moet je even langs de apotheek fietsen en even je voet op de balie gooien? Denk dat ze daar wel een goed zalfje voor je hebben. Wel vervelend zeg, schilfers en zo. Is het geen eczeem? Of ben je allergisch voor je havaianas?
Ik moet trouwens met schaamte toegeven dat ik dat "gevoel" ook vaak als reden heb opgegeven bij het verbreken van een relatie met een vriendje. En zo voelde het voor mij dan ook en eerlijk gezegd kon ik het dan ook niet anders uitleggen. Erg he?