Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 juli 2008 om 13:48
woensdag 30 juli 2008 om 14:04
woensdag 30 juli 2008 om 14:41
Okee Vleermuis:
- ik denk dat het voor vrouwen belangrijk is om zich ook echt vrouw te kunnen voelen....
- Ik denk dat vrouwen sowieso graag veel tijd kwijt zijn aan vriendschappen en liefdesrelaties, en het ook leuk vinden als de belangrijke personen in hun leven veel tijd besteden aan hen.
- Ik denk dat er weinig happy singles bestaan onder vrouwen, juist omdat liefde een zo centraal thema is in hun psyche.
-........
- ......
- ik denk dat het voor vrouwen belangrijk is om zich ook echt vrouw te kunnen voelen....
- Ik denk dat vrouwen sowieso graag veel tijd kwijt zijn aan vriendschappen en liefdesrelaties, en het ook leuk vinden als de belangrijke personen in hun leven veel tijd besteden aan hen.
- Ik denk dat er weinig happy singles bestaan onder vrouwen, juist omdat liefde een zo centraal thema is in hun psyche.
-........
- ......
woensdag 30 juli 2008 om 15:59
Hier een best wel happy Single hoor (en nog vrouw ook)
Happy omdat ik gewoon stiekum een uurtje spijbel en nu heerlijk op mijn balkonnetje zit
Ik weet het, ook hier ligt nog een K2 berg aan was op me te wachten maar ik kan het ff niet opbrengen nog...
En tuurlijk is het voor een vrouw belangrijk om zich vrouw te kunnen voelen, maar daar hebben we niet echt een relatie voor nodig.
Ik krijg een beetje het idee dat Geleerd een beetje een verkeerd beeld heeft van de dames, dat we allen wanhopig op zoek zijn naar een man.
Denk dat voor de Single (man OF vrouw) het eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
We hebben het prima zo, vermaken ons best maar diep in ons hart willen we denk ik uiteindelijk allemaal een partner waar het mee klikt.
Wat niet wil zeggen dat we nu als single ongelukkig zijn
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik sinds mijn break up met ex ik echt een stuk gelukkiger ben.
Doe veel meer leuke dingen, ontmoet mensen die ik anders niet ontmoet zou hebben en leef mijn leven zoals IK wil
Is ook wel eens lekker voor de verandering....
En Prinses....who the f*** is Gray??
Sun, hoest met de studie?
En Vleer wat voor werk doe je dat je vanavond moet werken?
Happy omdat ik gewoon stiekum een uurtje spijbel en nu heerlijk op mijn balkonnetje zit
Ik weet het, ook hier ligt nog een K2 berg aan was op me te wachten maar ik kan het ff niet opbrengen nog...
En tuurlijk is het voor een vrouw belangrijk om zich vrouw te kunnen voelen, maar daar hebben we niet echt een relatie voor nodig.
Ik krijg een beetje het idee dat Geleerd een beetje een verkeerd beeld heeft van de dames, dat we allen wanhopig op zoek zijn naar een man.
Denk dat voor de Single (man OF vrouw) het eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
We hebben het prima zo, vermaken ons best maar diep in ons hart willen we denk ik uiteindelijk allemaal een partner waar het mee klikt.
Wat niet wil zeggen dat we nu als single ongelukkig zijn
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik sinds mijn break up met ex ik echt een stuk gelukkiger ben.
Doe veel meer leuke dingen, ontmoet mensen die ik anders niet ontmoet zou hebben en leef mijn leven zoals IK wil
Is ook wel eens lekker voor de verandering....
En Prinses....who the f*** is Gray??
Sun, hoest met de studie?
En Vleer wat voor werk doe je dat je vanavond moet werken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 30 juli 2008 om 16:08
woensdag 30 juli 2008 om 16:10
K2 berg aan was komt me bekend voor... ik denk dat straks ook even een wasje moet doen, anders vliegt de deur van het washok straks nog open
Ik was als Single trouwens ook niet ongelukkig, en ook (nog ) helemaal niet op zoek. Ik denk dat de punten die Geleerd noemt, helemaal niet specifiek om vrouwen gaan... ik vind ze erg theoretisch... Het valt me sowieso op dat je er op een erg 'theoretische' manier mee bezig bent Geleerd, en ik vraag me af of dat werkt. Kun je het niet gewoon leuk hebben nu, zonder al die hersenspinsels? Het is leuk en goed dat je De Vrouw wilt begrijpen hoor, maar ik vraag me af of dit De Manier is...?
Ik was als Single trouwens ook niet ongelukkig, en ook (nog ) helemaal niet op zoek. Ik denk dat de punten die Geleerd noemt, helemaal niet specifiek om vrouwen gaan... ik vind ze erg theoretisch... Het valt me sowieso op dat je er op een erg 'theoretische' manier mee bezig bent Geleerd, en ik vraag me af of dat werkt. Kun je het niet gewoon leuk hebben nu, zonder al die hersenspinsels? Het is leuk en goed dat je De Vrouw wilt begrijpen hoor, maar ik vraag me af of dit De Manier is...?
Peas on earth!
woensdag 30 juli 2008 om 16:16
Geleerd, kan je misschien nog even een hele intellectuele andere meneer opschrijven hier, kan ik hem googelen en dan ook zeggen heeeeeey das toch die en die meneer, die vind ik altijd zus en zo schrijven...
Ik wil ook wel eens heul slim uit de hoek komen
(en echt hoor prinses...ik VOND je slim...ik zat echt...WIE??
Ik ken geen Grey...)
Advies voor de K2 berg = NEGEREN!!!
Veels te warm om wasjes te vouwen/strijken/wassen (in omgekeerde volgorde dan he)
Theorieen over liefde, vrouwen EN mannen zijn een absolute no go.
Weet je wat het is...we zijn mensen en geen dingen.
Dus een redelijk vorm van onvoorspelbaar...
En nu ga ik een ontzettend lekker colaatje inschenken met heul veul ijsblokkies.....
Ik wil ook wel eens heul slim uit de hoek komen
(en echt hoor prinses...ik VOND je slim...ik zat echt...WIE??
Ik ken geen Grey...)
Advies voor de K2 berg = NEGEREN!!!
Veels te warm om wasjes te vouwen/strijken/wassen (in omgekeerde volgorde dan he)
Theorieen over liefde, vrouwen EN mannen zijn een absolute no go.
Weet je wat het is...we zijn mensen en geen dingen.
Dus een redelijk vorm van onvoorspelbaar...
En nu ga ik een ontzettend lekker colaatje inschenken met heul veul ijsblokkies.....
woensdag 30 juli 2008 om 16:34
I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GOOGLE
Zat me van de week ineens te bedenken
Er WAS ooit een tijdperk zonder google...enge gedachte!!!
Maar prinsessss....wat bent u slimmmmm
Mocht je een boek gaan schrijven, wil je mijn exemplaar dan signeren?
Cola is lekker zeg als het zo warm is...belletjes prikken heel gezellig in mijn mond...hmmmmm
*legt plaatje van K2 naast K2 voor de wasmand en slikt.....oeps de mijne is hoger
*
Zat me van de week ineens te bedenken
Er WAS ooit een tijdperk zonder google...enge gedachte!!!
Maar prinsessss....wat bent u slimmmmm
Mocht je een boek gaan schrijven, wil je mijn exemplaar dan signeren?
Cola is lekker zeg als het zo warm is...belletjes prikken heel gezellig in mijn mond...hmmmmm
*legt plaatje van K2 naast K2 voor de wasmand en slikt.....oeps de mijne is hoger
woensdag 30 juli 2008 om 16:38
@Geleerd:
ik vind het ook fijn om heerlijk in een joggingbroek en oud t-shirt op de bank te hangen en dan hoef ik me helemaal geen vrouw te voelen....
maar niet zoveel tijd dat het je gaat benauwen.... ik ben dol op mijn vrijheid..
Ik voel me een happy single... tuurlijk zou ik het hartstikke leuk vinden om af en toe iemand te hebben waar je alles aan kwijt kunt, een arm om je heen en een knuffel voor het slapen gaan, maar ik voel me er niet minder happy onder dat ik dat nu even moet missen.....
ik vind het ook fijn om heerlijk in een joggingbroek en oud t-shirt op de bank te hangen en dan hoef ik me helemaal geen vrouw te voelen....
maar niet zoveel tijd dat het je gaat benauwen.... ik ben dol op mijn vrijheid..
Ik voel me een happy single... tuurlijk zou ik het hartstikke leuk vinden om af en toe iemand te hebben waar je alles aan kwijt kunt, een arm om je heen en een knuffel voor het slapen gaan, maar ik voel me er niet minder happy onder dat ik dat nu even moet missen.....
woensdag 30 juli 2008 om 16:38